Kyllä turhauttaa.

Anonyymi

Ensin nämä pojat etsii mahdollisimman isolla kyrvällä varustettua panemaan.
Mutta sitten kun niille alkaa työntämään aavistuksen keskimääräistä isompaa takavittuun, ne alkaa ulvoa:
"LIIAN ISO AI AI AI AI SATTUU SULLA ON LIIAN ISO MÄ KUOLEN".
Sitten kun laitat käden niiden suun päälle ettei ne huutaisi, ne alkaa itkemään.
SWIDDU.

12

1478

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka se olisikin "vain" eläimellistä naimista ja panemista, kyllä siinä pitää silti se toinenkin huomioida eikä vain surutta survoa sitä "keskimääräistä isompaa" kyrpäänsä sinne pebaan... ajan kanssa ja riittävästi liukkaria, kuten joku muukin tuolla jo kirjoitti...
      t: Sitä ensimmäistäkin kertaa odottava ;)

    • Anonyymi

      tuu tänne antaa suurta kipu tekee nautinnosta ja ratsastus saa sen vielä syvemmälle nautinto

    • Anonyymi

      Yksi nainen kertoi kaveristaan jolla hän panettaa tai toisinpäin. On kuulema sellainen muna ettei tunnu missään hyvälle. Iso muna on siis turha!

    • Anonyymi

      Joskus yritin löytää pienikaluista kaveria kokeiluun, mutta ihan turhaan. Kukaan ei tunnusta omaavansa pientä kikkeliä.

      • Anonyymi

        Mulla olis aika pieni, mutta kun kertoo mitat, kyselijät häipyy.


      • Anonyymi

        Ehkäpä se olisi sillä ensimmäisellä kerralla parempi ettei heti tungettaisi mitään "muurinsärkijää" vaan sellaista sopusuhtaisen kokoista ;)


    • Anonyymi

      Taitolajihan tämäkin on. Kyllä tiukkakin reikä nöyrtyy ison edessä jos osaa lämmittää valmiiksi. Monella pyllyllä on kyrpäni häärinyt eikä ole sieltä pienimmästä päästä, mutta tykänneet ovat, kun vaan ajan kanssa saa homman hoitaa.

    • Kaksi kertaa olen kohdannut keskimääräistä suuremman. Ekalla loppui erektio siinä vaiheessa kun olisi täytynyt painaa se mun peppuun. Toiselle ei mahtunut mukana ollut kortsu päälle.

    • Anonyymi

      Kyllä mä ulvon ja itken. Sit jälkeenpäin kiitän.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihan hetero kannalta. Nainen sanoo että iso on hyvä ja tuntuu hyvälle jne. Mutta yksi nainen kertoi totuuden. Hänellä oli sellainen kaveri jonka muna ei tuntunut missään kolmessa aukossa hyvälle. Suuhun ei saanut kuin terskan ja pilluun meni kun kovasti pakotti ja peppuun ei kannattanut edes miettiä.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe