He ovat julkkiksien kermaa ja valtamedian hehkuttamia.
Vaan kerropas että Pattayalla ladyboy imutti sinua niin olet suuri paska ja pervertikko......
Sukupuolisesti poikkeavat on nostettu maassamme jalustalle !
22
136
Vastaukset
- Anonyymi
no oot kyllä oikeessa...
- Anonyymi
Joo..., ainoastaan suomalaisia kummajaisia saa panna suuhun. Siitä pääsee julkkispalstalle.
- Anonyymi
Eikö se joku tuure vai mikä homo se oli tee aika isoa tiliä pukeutumalla pikkutytöksi.
Kommunistinen hallintokoneistomme saastaisine viherpiiperöineen haluavat romuttaa yhteiskuntamme tukipilarit; uskonnon, Isänmaan ja perhearvot.
Siksi paskamedioissamme rummutetaan kaikkialla perversioista. Kaduilla marssitaan ja toitotetaan kuinka ihanaa on kun miehet yhtyvät toisten miesten peräsuolien aukkoihin.
Naisille kiljutaan että käykää vieraissa ja tunkekaa huippukivan väriseviä muovijättikulleja vaginoihinne niin ne takaavat parhaat orkut. Ehkä näin toki onkin.
Hyvin harva nainen saa orgasmia yhdynnästä vaan heidän on masturboitava; se on fakta.
Yhtä kaikki.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kommunistinen hallintokoneistomme saastaisine viherpiiperöineen haluavat romuttaa yhteiskuntamme tukipilarit; uskonnon, Isänmaan ja perhearvot.
Siksi paskamedioissamme rummutetaan kaikkialla perversioista. Kaduilla marssitaan ja toitotetaan kuinka ihanaa on kun miehet yhtyvät toisten miesten peräsuolien aukkoihin.
Naisille kiljutaan että käykää vieraissa ja tunkekaa huippukivan väriseviä muovijättikulleja vaginoihinne niin ne takaavat parhaat orkut. Ehkä näin toki onkin.
Hyvin harva nainen saa orgasmia yhdynnästä vaan heidän on masturboitava; se on fakta.
Yhtä kaikki.Mitä sinäkään uskonnosta, isänmaata ja perhearvoista ymmärrät?
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kommunistinen hallintokoneistomme saastaisine viherpiiperöineen haluavat romuttaa yhteiskuntamme tukipilarit; uskonnon, Isänmaan ja perhearvot.
Siksi paskamedioissamme rummutetaan kaikkialla perversioista. Kaduilla marssitaan ja toitotetaan kuinka ihanaa on kun miehet yhtyvät toisten miesten peräsuolien aukkoihin.
Naisille kiljutaan että käykää vieraissa ja tunkekaa huippukivan väriseviä muovijättikulleja vaginoihinne niin ne takaavat parhaat orkut. Ehkä näin toki onkin.
Hyvin harva nainen saa orgasmia yhdynnästä vaan heidän on masturboitava; se on fakta.
Yhtä kaikki.Uskonto on typerää ja lapsellista.
Moni nainen kyllä saa orgasmin yhdynnässä mutta useimmiten se vaatii että yhdynnän aikana hyväillään myös klitorista, mikähän on tietysti helppoa miehen tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinäkään uskonnosta, isänmaata ja perhearvoista ymmärrät?
No onko lapselle perhearvoja kaksi homobaarissa juoksevaa vaseliinihomoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko lapselle perhearvoja kaksi homobaarissa juoksevaa vaseliinihomoa?
Onpa lapsellinen kommentti, kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kommunistinen hallintokoneistomme saastaisine viherpiiperöineen haluavat romuttaa yhteiskuntamme tukipilarit; uskonnon, Isänmaan ja perhearvot.
Siksi paskamedioissamme rummutetaan kaikkialla perversioista. Kaduilla marssitaan ja toitotetaan kuinka ihanaa on kun miehet yhtyvät toisten miesten peräsuolien aukkoihin.
Naisille kiljutaan että käykää vieraissa ja tunkekaa huippukivan väriseviä muovijättikulleja vaginoihinne niin ne takaavat parhaat orkut. Ehkä näin toki onkin.
Hyvin harva nainen saa orgasmia yhdynnästä vaan heidän on masturboitava; se on fakta.
Yhtä kaikki.Vituttaako paskanlätkyttäjä ViktorAtamania että hänen salaa ihailemansa natsit olivat erittäin innokkaita yhteiskunnan tukipilarien, uskonnon, Isänmaan ja perhearvojen romuttajia?
Onko typerän idiootin kiva jankata idioottimaisuuksiaan kun ei ei edes saa nysäkulliaan seisomaan. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kommunistinen hallintokoneistomme saastaisine viherpiiperöineen haluavat romuttaa yhteiskuntamme tukipilarit; uskonnon, Isänmaan ja perhearvot.
Siksi paskamedioissamme rummutetaan kaikkialla perversioista. Kaduilla marssitaan ja toitotetaan kuinka ihanaa on kun miehet yhtyvät toisten miesten peräsuolien aukkoihin.
Naisille kiljutaan että käykää vieraissa ja tunkekaa huippukivan väriseviä muovijättikulleja vaginoihinne niin ne takaavat parhaat orkut. Ehkä näin toki onkin.
Hyvin harva nainen saa orgasmia yhdynnästä vaan heidän on masturboitava; se on fakta.
Yhtä kaikki.Et taida olla kauhean hyvä rakastelussa selvästi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonto on typerää ja lapsellista.
Moni nainen kyllä saa orgasmin yhdynnässä mutta useimmiten se vaatii että yhdynnän aikana hyväillään myös klitorista, mikähän on tietysti helppoa miehen tehdä.Punahiuksiset (tietysti aidot) naiset saavat helpommin vaginaorgasmin kuin muut. Punikeilla tuntoaisti tutkitusti herkempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa lapsellinen kommentti, kasva aikuiseksi.
Mitäs lapsellista tuossa oli? Homostelijoiden oikea paikka olisi keskitysleirillä. 'Pakolaiset' taas pitäisi ampua rajalle jos yrittävät tulla yli väkisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaako paskanlätkyttäjä ViktorAtamania että hänen salaa ihailemansa natsit olivat erittäin innokkaita yhteiskunnan tukipilarien, uskonnon, Isänmaan ja perhearvojen romuttajia?
Onko typerän idiootin kiva jankata idioottimaisuuksiaan kun ei ei edes saa nysäkulliaan seisomaan.Natsit suhtautuivat nurjasti kristinuskoon, mutta jakoivat tuon ajan luterilaisen ja katolisen kirkon moraaliperustan. Koti ja isänmaa olivatkin sitten natseille aivan ykkösasioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko lapselle perhearvoja kaksi homobaarissa juoksevaa vaseliinihomoa?
Ei yhtään sen huonompi kuin naisvihassaan kiehuva, huumeiden ja maksullisten naisten käytöllään kerskuva, lapsiaan vihaavat ja Venäjän asiaa salaliitoilla edistävä urpo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs lapsellista tuossa oli? Homostelijoiden oikea paikka olisi keskitysleirillä. 'Pakolaiset' taas pitäisi ampua rajalle jos yrittävät tulla yli väkisin.
Lapsellista ja typerää kuten sinun nyt vastauksesi.
Huomaa että et älykkyytesi on matala, sekä että olet henkisesti sairas.
Kuulut hoitoon, toivottavasti läheisesi hankkivat sinulle apua. Anonyymi kirjoitti:
Punahiuksiset (tietysti aidot) naiset saavat helpommin vaginaorgasmin kuin muut. Punikeilla tuntoaisti tutkitusti herkempi.
Ihanko totta? Punahiuksisilla (aidot) on myös muita herkkyyksiä. Heillä on moninkertainen mahdollisuus saada ihosyöpä, sillä palavat auringossa herkästi. Heillä on myös herkkyys olla herkistymättä nukutusaineelle, sillä ovat ovat aliherkkiä nukutusaineelle. Tämä esim. jos on mentävä leikkaukseen. Tämäkin asia on tutkittua tietoa.
Perhosvaikutus kirjoitti:
Ihanko totta? Punahiuksisilla (aidot) on myös muita herkkyyksiä. Heillä on moninkertainen mahdollisuus saada ihosyöpä, sillä palavat auringossa herkästi. Heillä on myös herkkyys olla herkistymättä nukutusaineelle, sillä ovat ovat aliherkkiä nukutusaineelle. Tämä esim. jos on mentävä leikkaukseen. Tämäkin asia on tutkittua tietoa.
Ja lisättäköön vielä, että osa kantaa punahiuksisten geeniä perimässään, vaikka omat hiukset ei olisikaan luonnollisesti punaiset. Kyseessä on resessiivinen geeni, joka ilmenee vain, jos molemmilla vanhemmilla on punahiuksisten geeni. Briteissä on paljon punahiuksisten geenejä kantavia ihmisiä.
- Anonyymi
Jaaha viktori pisti sitten taas saman aloituksen..
Täällä on avattu keskusteluja litteän Maan teoriasta satoja kertoja mutta niistä Persekärpänen ei ole valittanut.
Miksi et?- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Täällä on avattu keskusteluja litteän Maan teoriasta satoja kertoja mutta niistä Persekärpänen ei ole valittanut.
Miksi et?Kuulehan Perskärpäshöhlä, kenelle niistä kymmenistä kirjoittajista, joita perskärpäsiksi haukut, osoitit kysymyksesi? Tiedäthän, ettei ketään yksittäistä perskärpästä ole olemassakaan.
ps. oletko oikeasti noin typerä, vai teeskenteletkö vain? - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Täällä on avattu keskusteluja litteän Maan teoriasta satoja kertoja mutta niistä Persekärpänen ei ole valittanut.
Miksi et?No minäpä kerron (olen siis kommentin esittäjä johon vastasit)
1. Tuo sanasta sanaan mitä olet nimimerkilläsi aikaisemmin postannut.
2. Ei liity aiheeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
