Osaatko pitää lainkaan hauskaa? Oletko tukahduttanut sisäisen lapsesi kokonaan?
Vaikutat aika turhantärkeältä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tää aloitus on 99% palstalaisille. :D
- Anonyymi
Tietysti osaan. Et vaan tajua, että ne hauskat viestitkin on usein multa. Olen kameleontti. Kirjoitan mielialan mukaan. Tällä hetkellä oon vituuntunut tuohon aikuisten haukkujaan. Illalla saatan kirjoittaa jotain hauskaa.
- Anonyymi
Jos elämän perusasiat eivät ole olleet kunnossa moneen vuoteen, niin päällimmäisenä ei ole mielessä hauskanpito kenenkään kanssa. Ensin oman elämän asiat kuntoon ja sitten vasta jaksaa muutakin. Etukäteen ei voi tietää kuinka kauan aikaa kaikesta kärsimyksestä selviämiseen menee. Monta vuotta olisi saanut jäädä kokematta sellaisina kuin ne ikäänkuin pakotettiin kokemaan.
- Anonyymi
Komppaan tätä vastausta, juurikin noin ettei hauskanpito ole elämän tärkeimpiä asioita jos on muita huolia.
- Anonyymi
Minä tapoin sen sisäisen lapsen. En ole hauska.
- Anonyymi
En kestä uusia ongelmia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kestä uusia ongelmia
En minäkään kestä monen vuoden raskaiden kokemusten takia. Siksi elämääni, sitten kun on jaksamista tutustua, voi tulla vain sellainen ihminen jonka elämä on kunnossa ja ihminen itse on tasapainoinen ja osaa keskustella asiasta kuin asiasta. En jaksa rasittavia ihmisiä ollenkaan yksityiselämässäni, sellaisia jotka eivät ole hyvinvoivia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään kestä monen vuoden raskaiden kokemusten takia. Siksi elämääni, sitten kun on jaksamista tutustua, voi tulla vain sellainen ihminen jonka elämä on kunnossa ja ihminen itse on tasapainoinen ja osaa keskustella asiasta kuin asiasta. En jaksa rasittavia ihmisiä ollenkaan yksityiselämässäni, sellaisia jotka eivät ole hyvinvoivia.
Vaikka tekisin töitä ihmisiä hoitaen, en jaksa enää yksityiselämässäni hoitaa ketään. Tarvitsen iloa ja naurua elämääni ja molemminpuolista rakastamista ja välittämistä toisiamme kohtaan ja yhteistä vanhuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tekisin töitä ihmisiä hoitaen, en jaksa enää yksityiselämässäni hoitaa ketään. Tarvitsen iloa ja naurua elämääni ja molemminpuolista rakastamista ja välittämistä toisiamme kohtaan ja yhteistä vanhuutta.
Kiitos mulle tämä sama elämä
Tulkoon ilo
- Anonyymi
Tämä on ikävä palsta. Ei täällä ole tarkoituskaan "pitää hauskaa" täällä Eiköhän kaikkien pyrkimys ole päästä täältä pois. Ei anonyymien ihmisten viihdyttäminen!
- Anonyymi
Hauskuus ja palstan alapää-jutut ovat kaukana toisistaan.
- Anonyymi
Sivusta (ei ap) Komppaan tätä.
Osaan pitää hauskaa itsekseni sekä hyvien tyyppien kanssa :d
- Anonyymi
Alkoholismiko puhuu
- Anonyymi
Voi kuule osaan leikkiä ja hullutella. Aikuisten kesken aikuisten leikkejä ja ihan selvinpäin.
- Anonyymi
Mua naurattaa aina karusellissa.🎠🎡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2184972- 1892693
- 671572
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521400Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91272Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?991268- 1321237
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091174Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1511166- 791155