Ei tullut koskenlaskijasta valtuuston puheenjohtajaa vaikka vanha taksikuski niin levitti jo ilosanomaa paikallisissa paareissa. Onneksi ei !
PoroPorvarien pokka petti
9
834
Vastaukset
- Anonyymi
Mites paikat meni jakoon? Kuka nuijaa heiluttaa?
- Anonyymi
Kuka on nuija?
- Anonyymi
Kaikki Kiteelle 🏠 muuttoaikeissa aikovat kannattaa lukea eritoten näitä kommentteja!
- Anonyymi
Julkisuus lie hyvästä, oli se sitten posi- tai negatiivista?
Muuttovoittoa 6/2021 saakka taisi olla jopa 65 henkeä, mutta väkiluku on silti vain ennallaan n 9900. Vuonna 2015 ollut n 10 800, josta 200 pakolaista. Senkin jälkeen on vähentynyt ja vuonna 2020 tipahti n 200 hengellä nykyiseen.
15-19v määrä on nyt himpun yli 400 ja keskustassa asuu n puolet väestä. Olisko noista max puolet niitä mopoilijoita, jotka tuovat cityyn elämän ääniä. - Anonyymi
Tulo ja lähtö sekä alentunut syntyvyys ja lisääntyvä kuolleisuus tuskin riippuu tämän palstan keskusteluista,. Politiikalla voi olla vaikutusta veto- ja pitovoimaan, esim jos työtä on tarjolla. Nythän avoimia työpaikkojakin on, mutta eivät taida täyttyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulo ja lähtö sekä alentunut syntyvyys ja lisääntyvä kuolleisuus tuskin riippuu tämän palstan keskusteluista,. Politiikalla voi olla vaikutusta veto- ja pitovoimaan, esim jos työtä on tarjolla. Nythän avoimia työpaikkojakin on, mutta eivät taida täyttyä.
Uskotaan ihmeen parantavaan ja analyyttiseen voimaan. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mennä töihin, kun nykyhallituskin suosii muiden työn tuloksilla elämistä.
- Anonyymi
Soffa kutsuu työtä välttäviä.
- Anonyymi
Vanha taximies taitaa olla kesälahden varmosta myös kerkkäpiän Pellikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k293790- 412569
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422518Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82275- 211894
- 381729
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001470- 1411457
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461408