Jos jotakin jää kesken, minä hoidan loput, nikkarointiin viehtynyt pääministeri Matti Vanhanen (kesk) nauratti väkeä pääministerin virka-asunnon Kesärannan remontin harjannostajaisissa keskiviikkona.
Toisen kerroksen yksityispuolen olohuone, kaksi makuuhuonetta ja ruokailutilat on maalattu eri värein, keltaiseksi, vihreäksi ja roosaksi.
Kallein urakka on tehty talon kellarikerroksessa. Sinne syntyy muun ohessa monitoimitila, joka varustetaan nykyaikaisin viestintävälinein. Siellä voidaan pitää tiedotustilaisuuksia 40 hengelle.
Kesärannan kahden miljoonan euron korjauksen on Senaatti-kiinteistöjen toimitusjohtajan Aulis Kohvakan mukaan määrä valmistua helmikuun lopulla.
Vanhanen pisti haisemaan
8
77
Vastaukset
Vanhasen vätys laittoi palamaan kaksi miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Tuppensahattuja lahjuksena ottanut Vanhanen ehti lahjoittaa ne kavereilleen ennen palamistaan tuppeen
- Anonyymi
Oliko Kehäsanomat perustettu vain ja ainoastaan Lautakasan henkilöytymän ympärille kunnes pääsi eduskuntaan?
- Anonyymi
Kesäranta on valtion arvokiinteistö. Tottakai sitä täytyy kunnossa pitää.
Päästätkö oman talosi rappeutumaan ? - Anonyymi
Matti Vanahanen: "Jos jotakin jää kesken, minä hoidan loput"
Taisi olla piilovittuilua autotalliaskartelija Juha Sipilälle.- Anonyymi
Lestoja molemmat ?
Ottiko Sipilä lestoista mallia kikytykseen ? Ilmaistyö on työtä Herralle.
- Anonyymi
Kepun "tiedotustilaisuuksia" kutsutaan kepun tupailloiksi
- Anonyymi
Vieläkö lautakasa on huolissaan suhteista Neuvostoliittoon ja virolaisten aiheuttamista "provokaatioista?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3802819Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944432669- 1211530
- 451276
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo891099Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26891- 56863
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39845Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121822En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30799