Hei. Kiinnostaisi tietää varsinkin lapsettomat ja vanhemmat pariskunnat kun liikutte asuntoauto/vaunulla pitkin kesää kahdestaa miten paljon harrastatte seksiä reissussa ja onko koskaa matkalla osunu ns kolmatta pyörää tuomaa hieman säpinää reissuun?? Oon itse siisti,fiksu,täysin raitis ja tosi mukava reilu 40 mies joka itsekin harrastaa karavaanari elämää joskus ja himoinnu aina et pääsis peuhaa kolmantena pyöränä jossain reissun päällä...
Karavaanari kimpat
7
621
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan ketään ei kiinnosta tuollanen kulahtanut kusikeppi
- Anonyymi
Osui ja upposi palsta kyylärin pikku luumuihin hähäää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi palsta kyylärin pikku luumuihin hähäää
Idiootti.
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
Joopa jotenkin arvelinkin ettei täältä saa yhtään asiallista vastausta ja mennää taas ihan asian vierestä uskomatonta!!
- Anonyymi
Eipä mitenkään uskomatonta eikä edes odottamatonta etenkin sut tuntien 💩🐷🤡
- Anonyymi
Yhteistä naista on etsitty ja melko usein löydettykin, miehillekin kuulemma tarjontaa olis, riippumatta siitä onko hetero vai bi. Kannattaa mennä sinne grilli,- yms paikoille mieli avoimena mutta ei liian tunkeilevana
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787