Hei. Kiinnostaisi tietää varsinkin lapsettomat ja vanhemmat pariskunnat kun liikutte asuntoauto/vaunulla pitkin kesää kahdestaa miten paljon harrastatte seksiä reissussa ja onko koskaa matkalla osunu ns kolmatta pyörää tuomaa hieman säpinää reissuun?? Oon itse siisti,fiksu,täysin raitis ja tosi mukava reilu 40 mies joka itsekin harrastaa karavaanari elämää joskus ja himoinnu aina et pääsis peuhaa kolmantena pyöränä jossain reissun päällä...
Karavaanari kimpat
7
640
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan ketään ei kiinnosta tuollanen kulahtanut kusikeppi
- Anonyymi
Osui ja upposi palsta kyylärin pikku luumuihin hähäää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi palsta kyylärin pikku luumuihin hähäää
Idiootti.
- Anonyymi
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
Joopa jotenkin arvelinkin ettei täältä saa yhtään asiallista vastausta ja mennää taas ihan asian vierestä uskomatonta!!
- Anonyymi
Eipä mitenkään uskomatonta eikä edes odottamatonta etenkin sut tuntien 💩🐷🤡
- Anonyymi
Yhteistä naista on etsitty ja melko usein löydettykin, miehillekin kuulemma tarjontaa olis, riippumatta siitä onko hetero vai bi. Kannattaa mennä sinne grilli,- yms paikoille mieli avoimena mutta ei liian tunkeilevana
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683