Valitaan porukalla joku halpa hyvä osake joka heiluu kivasti. Muodostimme whatssapp bisnes ryhmän parista kovemmasta sijoittajasta ja bitcoineilla rahaa tehneistä. Valitsimme osakkeeksi Nixun (jokuhan ryhmä voi ottaa kohteeksi jonkun toisenkin). Valitsimme nixun, koska siinä on helposti huomattavissa nousut ja laskut, sekä trollaus on helppoa. Lappua omistaa kokemattomat piensjoittajat, jotka myy heti lappunsa jos kurssi lähtee laskuun reilummin ja mikä parasta, ne ei tajua sitä kuin liian myöhään. Toisekseen inderes on arvioinut lapun hinnaksi 10€ ja tämä arvostus on kurssista päätellen reilusti alakantissa, joten mitään vaaraa ei ole pelleillä tämän kanssa.
https://www.nordnet.fi/markkinakatsaus/osakekurssit/16172958-nixu
Osakekanta on pieni, eli heilunta on helposti aiheutettavissa. Eli osaketta ei ole paljon liikenteessä... jo 5000-10000€ saattaa saada 50 sentin nyhtäkkisiä nousuja ja laskuja joihin robotit reagoivat. Bitcoinien voitoilla ostin esim. 2000 lappua perjantaina ja 1700 "mustana maanataina", joka meni jo. Pankkitunnuksilla tili auki ja vastatiliksi oma käyttötili pankista ja rahaa tallettamaan. Ensin ostin ison mällin ja sitten myin seuraaville, jotka osti 2000kpl parisenttiä halvemmalla hinnalla. Sen jälkeen kurssi tipahti ja ostin 1700 lappua takaisin. Monta sataa euroa tienasin tällätavoin. Tosin tää "musta maanantai" avitti hieman.
Huomena kurssit lähtee nousuun.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/wall-streetin-porssiviikko-alkoi-nousujohteisesti-vahvat-tulokset-ovat-vahvistaneet-luottamustamme-talouden-elpymiseen/f85cfb6d-56eb-46cf-9eda-fbe1c1f185b0
Kaveri joka on bitcoineilla saanut rahaa jo 30000e tekee jatkossa sijoituksiaan myös näin... vuorottelu toimii ja vakaus säilyy
Näin boostaat bitcoin voitoilla
Anonyymi
3
192
Vastaukset
- Anonyymi
Semmonen päiväuni.
- Anonyymi
Melekonen juttu, mut toimiix toi.
- Anonyymi
Hyväuskoisia hölmöjä riittää joka lähtöön. Ja surkeita mainostajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512