Mitä Puolaan ja Balttian maihin tulee

Anonyymi

niin nämä maat ovat nettosaajia Euroopan Unionissa ja ovat velvoitettuja ottamaan afgasnipakolaisia vastaan kun sen aika kohta tulee.Udkon että Ruotsi ja Saksa jotka aina ovat ottaneet pakolaisia vastaan pistävät painetta Puolan ja Balttien suuntaan
Vaikka Baltit ja Puola laittavat Valko-Venäjän rajalle piikkilanka esteitä niin pakolaisten asiat käsitellään rajojen ylityspaikoilla ja Puola ja Baltit eivät yksin päätä pakolaisista vaan Puolassa ja Balteissa on Euroopan Unionin pakolaisviranomaisia jotka vahtivat että Puolan ja Balttian rajaviranomaiset käsittelevät jokaisen pakolaisen kerrallaan ja jos pakolaiset ovat tulleet Afganistanista tai Syyriasta jotka luokitellaan vaarallisiksi maiksi on nämä pakolaiset otettava vastaan ja se on Euroooan Unionin LAKI ja ihmisoikeus pykälä joka on kirjattu EU:n perustuslakiin

13

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Euroopan liberaali ja vihreiden media seuraa tiiviisti jo Puolan ja Balttian rajoilla ja jos siellä rajavartijat käyttäytyvät väkivaltaisesti pakolaisia kohtaan niin Euroopan Unioni puuttuu tilanteeseen kovalla kädellä

      • Anonyymi

        ” Euroopan Unioni puuttuu tilanteeseen kovalla kädellä”

        Ei puutu? Urputtaa hieman ja siinä se on! Ulkorajat ovat asia erikseen, kuten on nähty jo Kreikassa!


    • Anonyymi

      Puolan ja Balttien rajavartijat eivät voi estää Euroopan Unionin vapaata mediaa toimimasta ja kuvaamasta mitä rajoilla tapahtuu

      • Anonyymi

        Ei niin! Eivätkä liioin piittaa niistä!


    • Puolan rajalla on saatu useita terroristeja kiinni.Osa väärillä paperiella tai muuten tunnistettu.
      MUTTA nyt parasta.Puolan rajavartiat ottivat kiinni afgaanin LEHMÄN RAISKAUKSESTA.Tästä löytyy netistä filmi.Sekä kuinka rajaviranomaiset ovat pidättäneet ks.miehen ja sillä oli USEITA videoita vastaavan laisista tapuksista.YKSIN ja RYHMÄSSÄ.On tapaus missä lammas kuoli JOUKKORAISKAUKSEN jälkeen.Jouduttiin lopettamaan.Tekijät saatiin kiinni.Oli noi muhmetteja......
      Tälläisistä on tullut rajojen yli.Ja Ohisalo Orpon kanssa haluu noita tänne duuniin.

    • Anonyymi

      Puola ja Baltian maat saa 700 euroa EUtukea ja Suomi taas maksaa EUlle saman verran.

      • Anonyymi

        Mutta ei juuri niille:-D


    • Anonyymi

      Pakolaiset on helppo siirtää maailman suurimpaan maahan. Sieltä pieni maapläntti niin kohta talous lähtee kasvamaan kohisten.
      Venäjällä asukastiheys on n. 8 nuppia/neliökm joten tilaa riittää.

      Kaasu ja öljyputken vierestä tontit niin asukkaat keräävät vuotavista öljyistä lämmitys ja valaistustarpeet ja reilusti jää vielä pohjaveteenkin.

      Kansa kasvaa, mensa sija nousee mutta vain hiukan eikä demokratia kasva.
      Voiko järkevämmin asiaa hoitaa?

      No ei voi ja Savuskininkadun älyköt voivat mennä mukaan uuteen kyläyhteisöön ja kertoa muuttajille juttuja Putinin uroteoista.

      WIN-WIN-WIN

    • Anonyymi

      Mitä Puolaan ja Balttian maihin tulee?

      No ainakin koulunsa keskeyttäneitä, luku- ja kirjoitustaidottomia USA:n Nato sotureita?

    • Anonyymi

      Baltianmaat ja Puola toimivat EU:n lakien ja pakolaissopimusten vastaisesti.

      Sanktioita tiedossa.

    • Anonyymi

      "Mitä Puolaan ja Balttian maihin tulee"

      Etkö tiedä?

      Irakin pakolaisia!

      • Anonyymi

        Saattaa niihin tulla Suomesta Nato Tiltujakin rys...........sää pakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa niihin tulla Suomesta Nato Tiltujakin rys...........sää pakoon.

        Niitä lähiaikoina sinne...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe