niin nämä maat ovat nettosaajia Euroopan Unionissa ja ovat velvoitettuja ottamaan afgasnipakolaisia vastaan kun sen aika kohta tulee.Udkon että Ruotsi ja Saksa jotka aina ovat ottaneet pakolaisia vastaan pistävät painetta Puolan ja Balttien suuntaan
Vaikka Baltit ja Puola laittavat Valko-Venäjän rajalle piikkilanka esteitä niin pakolaisten asiat käsitellään rajojen ylityspaikoilla ja Puola ja Baltit eivät yksin päätä pakolaisista vaan Puolassa ja Balteissa on Euroopan Unionin pakolaisviranomaisia jotka vahtivat että Puolan ja Balttian rajaviranomaiset käsittelevät jokaisen pakolaisen kerrallaan ja jos pakolaiset ovat tulleet Afganistanista tai Syyriasta jotka luokitellaan vaarallisiksi maiksi on nämä pakolaiset otettava vastaan ja se on Euroooan Unionin LAKI ja ihmisoikeus pykälä joka on kirjattu EU:n perustuslakiin
Mitä Puolaan ja Balttian maihin tulee
13
86
Vastaukset
- Anonyymi
Euroopan liberaali ja vihreiden media seuraa tiiviisti jo Puolan ja Balttian rajoilla ja jos siellä rajavartijat käyttäytyvät väkivaltaisesti pakolaisia kohtaan niin Euroopan Unioni puuttuu tilanteeseen kovalla kädellä
- Anonyymi
” Euroopan Unioni puuttuu tilanteeseen kovalla kädellä”
Ei puutu? Urputtaa hieman ja siinä se on! Ulkorajat ovat asia erikseen, kuten on nähty jo Kreikassa!
- Anonyymi
Puolan ja Balttien rajavartijat eivät voi estää Euroopan Unionin vapaata mediaa toimimasta ja kuvaamasta mitä rajoilla tapahtuu
- Anonyymi
Ei niin! Eivätkä liioin piittaa niistä!
Puolan rajalla on saatu useita terroristeja kiinni.Osa väärillä paperiella tai muuten tunnistettu.
MUTTA nyt parasta.Puolan rajavartiat ottivat kiinni afgaanin LEHMÄN RAISKAUKSESTA.Tästä löytyy netistä filmi.Sekä kuinka rajaviranomaiset ovat pidättäneet ks.miehen ja sillä oli USEITA videoita vastaavan laisista tapuksista.YKSIN ja RYHMÄSSÄ.On tapaus missä lammas kuoli JOUKKORAISKAUKSEN jälkeen.Jouduttiin lopettamaan.Tekijät saatiin kiinni.Oli noi muhmetteja......
Tälläisistä on tullut rajojen yli.Ja Ohisalo Orpon kanssa haluu noita tänne duuniin.- Anonyymi
Puola ja Baltian maat saa 700 euroa EUtukea ja Suomi taas maksaa EUlle saman verran.
- Anonyymi
Mutta ei juuri niille:-D
- Anonyymi
Pakolaiset on helppo siirtää maailman suurimpaan maahan. Sieltä pieni maapläntti niin kohta talous lähtee kasvamaan kohisten.
Venäjällä asukastiheys on n. 8 nuppia/neliökm joten tilaa riittää.
Kaasu ja öljyputken vierestä tontit niin asukkaat keräävät vuotavista öljyistä lämmitys ja valaistustarpeet ja reilusti jää vielä pohjaveteenkin.
Kansa kasvaa, mensa sija nousee mutta vain hiukan eikä demokratia kasva.
Voiko järkevämmin asiaa hoitaa?
No ei voi ja Savuskininkadun älyköt voivat mennä mukaan uuteen kyläyhteisöön ja kertoa muuttajille juttuja Putinin uroteoista.
WIN-WIN-WIN - Anonyymi
Mitä Puolaan ja Balttian maihin tulee?
No ainakin koulunsa keskeyttäneitä, luku- ja kirjoitustaidottomia USA:n Nato sotureita? - Anonyymi
Baltianmaat ja Puola toimivat EU:n lakien ja pakolaissopimusten vastaisesti.
Sanktioita tiedossa. - Anonyymi
"Mitä Puolaan ja Balttian maihin tulee"
Etkö tiedä?
Irakin pakolaisia!- Anonyymi
Saattaa niihin tulla Suomesta Nato Tiltujakin rys...........sää pakoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa niihin tulla Suomesta Nato Tiltujakin rys...........sää pakoon.
Niitä lähiaikoina sinne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625