Autoja, joissa on oikea ja kestävä automaattivaihteisto, on myynnissä. Ei nykimistä, ei tärinää, ei hajoavia kytkimiä, mekatroniikkoja, laakereita jne.
Mikä saa ostamaan auton jossa kaksoiskytkinvaihteisto?
21
544
Vastaukset
- Anonyymi
Työsuhdeautoja suurin osa, onneksi.
- Anonyymi
Koska se on loistava vaihteisto. Monissa urheilu ja superautoissa on myös kaksoiskykinautomaatti.
- Anonyymi
Kestävät korkeintaan muutaman tuhat kilometriä korjaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestävät korkeintaan muutaman tuhat kilometriä korjaamatta.
lähteesi?
- Anonyymi
"Yksi pääsyy tämän vaihteiston vikoihin on erään tiedon mukaan sen voimakas tärinä. Päästösyistä moottori käy usein tuhannen kierroksen tuntumassa, mikä ravistaa vaihteistoakin melko rajusti joissakin tilanteissa. Tämä aiheuttaa niin laakeri- kuin mekatroniikkavikoja."
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/dsg-vaihteisto-mita-vikoja-niissa-on-ja-onko-jotkin-versiot-parempia-kuin-toiset/ - Anonyymi
Vaihtaa nopeemmin, paitsi volkkarin DSG joka arpoo vaihteita, taajamassa isoin vaihde käytössä koko ajan ellei aja S moodilla tai vaihda ratin läpysköillä, lähtee liikennevaloista sekunnin viiveellä ja häviää manuaalille.
- Anonyymi
"lähtee liikennevaloista sekunnin viiveellä ja häviää manuaalille."
No voi ei. Tämä on kyllä aivan kamalaa.
Tuntuu niin pahaltajoku Ruosteinen manuaalikosla pääsee jopa sekunnin ennen minua odottamaan seuraaviin punaisiin.
Nyt vituttaa. - Anonyymi
Ei siinä mitään viivettä, kun kytkee start/stopin pois päältä ja vaihtaa S-moodiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään viivettä, kun kytkee start/stopin pois päältä ja vaihtaa S-moodiin.
Klonks klonks kytkin luistaa klonks klonks, hei nyt se sai sen liikkeelle, kylläpä kesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klonks klonks kytkin luistaa klonks klonks, hei nyt se sai sen liikkeelle, kylläpä kesti
Älkää ostako vanhoja autoja. Niissä on vikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klonks klonks kytkin luistaa klonks klonks, hei nyt se sai sen liikkeelle, kylläpä kesti
Toyota on kieltämättä tuollainen, mutta kait siihen tottuu.
- Anonyymi
Muista ! ! ! Tämäkin avaus NIUVAN mt hörhön massapostaus trolli tehtaalta. Älä kommentoi Älä kommentoi ! ! Trolli elää huomiosta /kommenteista. . ÄLÄ KOMMENTOI ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Ahdistaako, kun DSG taas pajalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako, kun DSG taas pajalla?
Ahdistaako Kellokoskella?
- Anonyymi
Eemil ludvik von luottaa tarjolla olevaan tekniikkaan?🤣😭😂
- Anonyymi
Hitlerin kosto on loputon.
- Anonyymi
Jos ei muutakaan ole... Ennen oli ja eikä siitä ole kauaakaan edes kun oli vielä kunnon automaattiloottia kuten 4 vaihteisia monenmuunninlootia joilla meni montasataatuhatta tekemättä mitään. Qashkaissakin olisi alkujaan dieselin yhteydessä tälläinen, sen jälkeen sitten ollu paskalootaa, kannattaa varoa niitä nykyisiä automaatteja, muuten ne voisi olla ok mutta tekniikan joukkoon on päässyt huonoa laatua ja 200tkm on todennäköisesti ihan tuurilla vain saavutettavissa. Näitä riittää mutta toisinaan vika on käyttäjissäkin, tiedä vaikka se olisi tuossakin siitä kyse, liising auto niin sitä revitään sitten erilailla kun ei ole väliä miten kestää.
- Anonyymi
Dsg ja manuaalivaihteisen erot tulee iässä ja km, jonka auto on käytössä.
- Anonyymi
DSG kehitettiin alimittaisiin, pienitehoisiin koneisiin piristämään kulkua, kun kierrokset pysyvät aina vetoalueella. Jos koneessa on kokoa, tehoa ja vääntöä heti tyhjäkäynniltä alkaen, niin manuaalilla pärjää niin taajamissa kuin maantiellä ja vaihteisto kestää auton iän, jos viitsii edes kerran öljyr vaihtaa. Suomessa ruuhka-ajo on kuitenkin niin olematonta, että mukavuudessa olisi suuri ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DSG kehitettiin alimittaisiin, pienitehoisiin koneisiin piristämään kulkua, kun kierrokset pysyvät aina vetoalueella. Jos koneessa on kokoa, tehoa ja vääntöä heti tyhjäkäynniltä alkaen, niin manuaalilla pärjää niin taajamissa kuin maantiellä ja vaihteisto kestää auton iän, jos viitsii edes kerran öljyr vaihtaa. Suomessa ruuhka-ajo on kuitenkin niin olematonta, että mukavuudessa olisi suuri ero.
Poikittaismoottoriseen ei kunnon vaihteisto mahdu.
- Anonyymi
DSG-vaihteistot ovat kuuluisia siitä, että ne toimivat mainiosti kunnes menevät hyvin yllättävästi rikki – jopa alle 100.000 km ajettuna. Halvimmalla tässä paikassa pääsee, kun vaihtaa koko laatikon uuteen. Tämä mukava pikkuremontti maksaa lähes poikkeuksetta yli 5000 € auton omistajalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus53999Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648