Autoja, joissa on oikea ja kestävä automaattivaihteisto, on myynnissä. Ei nykimistä, ei tärinää, ei hajoavia kytkimiä, mekatroniikkoja, laakereita jne.
Mikä saa ostamaan auton jossa kaksoiskytkinvaihteisto?
21
650
Vastaukset
- Anonyymi
Työsuhdeautoja suurin osa, onneksi.
- Anonyymi
Koska se on loistava vaihteisto. Monissa urheilu ja superautoissa on myös kaksoiskykinautomaatti.
- Anonyymi
Kestävät korkeintaan muutaman tuhat kilometriä korjaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestävät korkeintaan muutaman tuhat kilometriä korjaamatta.
lähteesi?
- Anonyymi
"Yksi pääsyy tämän vaihteiston vikoihin on erään tiedon mukaan sen voimakas tärinä. Päästösyistä moottori käy usein tuhannen kierroksen tuntumassa, mikä ravistaa vaihteistoakin melko rajusti joissakin tilanteissa. Tämä aiheuttaa niin laakeri- kuin mekatroniikkavikoja."
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/dsg-vaihteisto-mita-vikoja-niissa-on-ja-onko-jotkin-versiot-parempia-kuin-toiset/ - Anonyymi
Vaihtaa nopeemmin, paitsi volkkarin DSG joka arpoo vaihteita, taajamassa isoin vaihde käytössä koko ajan ellei aja S moodilla tai vaihda ratin läpysköillä, lähtee liikennevaloista sekunnin viiveellä ja häviää manuaalille.
- Anonyymi
"lähtee liikennevaloista sekunnin viiveellä ja häviää manuaalille."
No voi ei. Tämä on kyllä aivan kamalaa.
Tuntuu niin pahaltajoku Ruosteinen manuaalikosla pääsee jopa sekunnin ennen minua odottamaan seuraaviin punaisiin.
Nyt vituttaa. - Anonyymi
Ei siinä mitään viivettä, kun kytkee start/stopin pois päältä ja vaihtaa S-moodiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään viivettä, kun kytkee start/stopin pois päältä ja vaihtaa S-moodiin.
Klonks klonks kytkin luistaa klonks klonks, hei nyt se sai sen liikkeelle, kylläpä kesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klonks klonks kytkin luistaa klonks klonks, hei nyt se sai sen liikkeelle, kylläpä kesti
Älkää ostako vanhoja autoja. Niissä on vikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Klonks klonks kytkin luistaa klonks klonks, hei nyt se sai sen liikkeelle, kylläpä kesti
Toyota on kieltämättä tuollainen, mutta kait siihen tottuu.
- Anonyymi
Muista ! ! ! Tämäkin avaus NIUVAN mt hörhön massapostaus trolli tehtaalta. Älä kommentoi Älä kommentoi ! ! Trolli elää huomiosta /kommenteista. . ÄLÄ KOMMENTOI ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Ahdistaako, kun DSG taas pajalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistaako, kun DSG taas pajalla?
Ahdistaako Kellokoskella?
- Anonyymi
Eemil ludvik von luottaa tarjolla olevaan tekniikkaan?🤣😭😂
- Anonyymi
Hitlerin kosto on loputon.
- Anonyymi
Jos ei muutakaan ole... Ennen oli ja eikä siitä ole kauaakaan edes kun oli vielä kunnon automaattiloottia kuten 4 vaihteisia monenmuunninlootia joilla meni montasataatuhatta tekemättä mitään. Qashkaissakin olisi alkujaan dieselin yhteydessä tälläinen, sen jälkeen sitten ollu paskalootaa, kannattaa varoa niitä nykyisiä automaatteja, muuten ne voisi olla ok mutta tekniikan joukkoon on päässyt huonoa laatua ja 200tkm on todennäköisesti ihan tuurilla vain saavutettavissa. Näitä riittää mutta toisinaan vika on käyttäjissäkin, tiedä vaikka se olisi tuossakin siitä kyse, liising auto niin sitä revitään sitten erilailla kun ei ole väliä miten kestää.
- Anonyymi
Dsg ja manuaalivaihteisen erot tulee iässä ja km, jonka auto on käytössä.
- Anonyymi
DSG kehitettiin alimittaisiin, pienitehoisiin koneisiin piristämään kulkua, kun kierrokset pysyvät aina vetoalueella. Jos koneessa on kokoa, tehoa ja vääntöä heti tyhjäkäynniltä alkaen, niin manuaalilla pärjää niin taajamissa kuin maantiellä ja vaihteisto kestää auton iän, jos viitsii edes kerran öljyr vaihtaa. Suomessa ruuhka-ajo on kuitenkin niin olematonta, että mukavuudessa olisi suuri ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DSG kehitettiin alimittaisiin, pienitehoisiin koneisiin piristämään kulkua, kun kierrokset pysyvät aina vetoalueella. Jos koneessa on kokoa, tehoa ja vääntöä heti tyhjäkäynniltä alkaen, niin manuaalilla pärjää niin taajamissa kuin maantiellä ja vaihteisto kestää auton iän, jos viitsii edes kerran öljyr vaihtaa. Suomessa ruuhka-ajo on kuitenkin niin olematonta, että mukavuudessa olisi suuri ero.
Poikittaismoottoriseen ei kunnon vaihteisto mahdu.
- Anonyymi
DSG-vaihteistot ovat kuuluisia siitä, että ne toimivat mainiosti kunnes menevät hyvin yllättävästi rikki – jopa alle 100.000 km ajettuna. Halvimmalla tässä paikassa pääsee, kun vaihtaa koko laatikon uuteen. Tämä mukava pikkuremontti maksaa lähes poikkeuksetta yli 5000 € auton omistajalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1293794Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3242705Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02190Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k442018Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll121770No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....91394Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1341261- 931212
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu871016- 52982