Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pidän todella lihavista tytöistä/naisista. Onko täälä muita?

Anonyymi

40

2204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne on ihania.!!!! Pelkkä ajatus heidän panemisesta alkaa kiihottaa.

      • Anonyymi

        Tuollaset lemuaa kuselle ja hielle hyh hyh 🤑 🤢
        Eivät yletä persettään pyyhkimään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaset lemuaa kuselle ja hielle hyh hyh 🤑 🤢
        Eivät yletä persettään pyyhkimään

        Kyllä kait ne pillunsa ja ittensä osaa sentään pestä.


      • Anonyymi
        Jmpl89 kirjoitti:

        Kyllä kait ne pillunsa ja ittensä osaa sentään pestä.

        Poimuissa on hiiva tulehduksia yök 🤑


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä meitä muitakin löytyy, yritän omaa läskiä naista löytää.

      • Sama täällä.


      • Anonyymi
        Jmpl89 kirjoitti:

        Sama täällä.

        Mene heseen siellä niitä ällötyksiä riittää


      • Mistä päin olet nainen mkoukka?


      • Anonyymi
        Jmpl89 kirjoitti:

        Mistä päin olet nainen mkoukka?

        en todellakaan ole nainen, joku kirjoittelee minun nimellä täällä puuta heinää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en todellakaan ole nainen, joku kirjoittelee minun nimellä täällä puuta heinää

        Katse peiliin


      • Anonyymi

        Ylläpidolla säälittävän hauskaa pelleilyä taas valehtelevine listoineen.. 💩🤡👹


    • Anonyymi

      tykkään yli kaiken lihavista naisista mutta ei vaan tunnu löytyvän mistään ainakaan suomesta ja ulkomailta ei ole varaa lähteä hakemaan

    • Anonyymi

      Kuten Annika Saarikko

      • Anonyymi

        Annika on ihana mutta voisi vielä lihoa reilusti, mmmm...


    • Anonyymi

      Minä pidän myös mutta vaikea löytää ja kohdata noita naisia. Oman kokemuksen mukaan ovat myös hyvin kiimaisia naisia !

      • Anonyymi

        Meitä ylipainoisia löytyy Suomesta. Itselläni geeni tekijät jotka myös tutkittu tarkkaan, syön normaalii vähemmän ja liikun säännöllisesti. Kirjoittaja on oikeessa sanoessaan ovat kiimaisia naisia, ylipaino ei vähennä haluja jopa päin vastoin. T. Painoa on 126kg et silleen.


    • Anonyymi
    • Mua kiinnostaa kookkaat ja vahvat naiset.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nelosen Hurja painonpudotus-sarjassa on ihania lihavia naisia. Odotan erityisesti jaksoa missä on Aija, 197 kg, uuh.

    • Anonyymi

      Kyllähän meitä on ja varmasti reilusti onkin. Moni ei vain uskalla myöntää sitä.

      Sattumoisin Porin suunnalta yksi miekkonen etsiikin itselleen pehmeää ja pyöreää kaunotarta ;)

      18-40v sinkkunainen siis kiikarissa, joka tykkää syödä ja nauttii muotojensa palvonnasta.

      Tarjolla on 35v, tumma, pitkä, komea ja liikunnallinen mies. Järjen kanssa liikenteessä etsimässä pitkäaikaista ja pulleaa kumppania.

      • Anonyymi

        Juuei ei ees helvetissäkään.


    • Anonyymi

      Hurja painonpudotus-sarjan viime jaksossa oli melkein 200-kiloinen Aija, upea kiihottava nainen.

      • Varmaan Iso pillu ja kireä peräaukko ... kyrpä kovana haaveilen.


    • Anonyymi

      Mitenkähän mahtanee olla. Monikin haluaa ehkä kokeilla. Mutta sen olen isona naisena huomannut, että oikea parisuhde kiinnostaa hyvin harvaa. Pidempi panosuhdekin on niin ja näin.

      • Anonyymi

        Kokemuksesta tiedän että isoa naista on aivan ihana panna. Mutta ei sellaista voi kotiin tuoda, kaverit ja perhe tuomitsee. Ja pitempi aikaista suhdetta ei kannata kokeilla jos ei halua omaishoitajaksi. Isolla todennäköisyydellä iso nainen sairastuu tukielin vikoihin jossain vaiheessa kolmeakymmentä, nelikymppisenä alkaa sydän- ja diabetesvaivat, viiskymppisenä ollaan jo rollaattorivaiheessa ja kuuttakymppiä ei koskaan tavoiteta. Eli ei isosta naisesta ole vaimoksi koko elämää varten. Tai kyllä on jos mies on kuuskymppinen ja nainen 20-kymmentä...


      • Anonyymi

        olen 53v mies ja etsin parisuhteeseen isoa lihavaa naista, olen jo saanut kokea sen ihanuuden monen naisen kanssa mutta nyt olen yksin. Sinä lihava ja ihana nainen, ikäsi voisi olla 45V ja siitä ylöspäin, tule seurakseni näihin pimeisiin syysiltoihin niin vietetään yhdessä niitä yhteistä joulua odotellen.


      • Anonyymi

        Onko tämä anonyymi se sekopää, joka asiakseen kerää ihmisten osoitteita palstoilta? Luultavasti myy ne jollekin hämäräfirmalle roskapostia varten. Pitää ottaa ylläpidolta selvää osoitteestaja käräyttää akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksesta tiedän että isoa naista on aivan ihana panna. Mutta ei sellaista voi kotiin tuoda, kaverit ja perhe tuomitsee. Ja pitempi aikaista suhdetta ei kannata kokeilla jos ei halua omaishoitajaksi. Isolla todennäköisyydellä iso nainen sairastuu tukielin vikoihin jossain vaiheessa kolmeakymmentä, nelikymppisenä alkaa sydän- ja diabetesvaivat, viiskymppisenä ollaan jo rollaattorivaiheessa ja kuuttakymppiä ei koskaan tavoiteta. Eli ei isosta naisesta ole vaimoksi koko elämää varten. Tai kyllä on jos mies on kuuskymppinen ja nainen 20-kymmentä...

        Nimenomaan. Että iso nainen kelpaa panopatjaksi, mutta ei puolisoksi. Just joo.

        Mitä taasen omaishoitajuuteen tulee, niin en vielä viisikymppisenä sellaista tarvitse. Ei ole diabetesta, saati että kulkisin rollaattorilla.


    • Anonyymi

      Itsekkin tykkään todella muhkeista naisista. Siis niinkuin oikeasti isoista. Eipä vain suomessa tunnu heikäläisiä olevan. Voikun saisikin oman halittavan VALTAVAN naisen (: ja vielä parempaa on jos nainen on itsekkin kiinnostunut kasvamaan (:

    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaisi sellaiset yli 200-kiloisen naiset, iältään 40

      • Anonyymi

        Itseäni taasen hieman nuoremmat. Sanotaan 20-30v. Itsekkin siinä välillä. Mutta tosiaan yli 200 saisi mennä (:


    • Anonyymi

      Yli 200-kiloisen kanssa voisi olla vaikea nussia? Takaapäin varmaan parhaiten. Ja saisi samalla peräaukkoa.

    • Anonyymi

      Itse olen 42v, 121kg 168cm, omasta ja muidenkin mielestä myös kasvoiltani ihan ok näköinen nainen. On kokemukseni nyt reilun puoli vuotta sinkkuna olleena on se, ettei oikein ketään tälläinen lihava kiinnosta. Baarista saa kyllä yhden illan juttuja mukaansa, mut siinäpä se onkin. Tosin ei ole vielä sellaista itseänikään pidempään kiinnostavaa löytynyt.

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­­ts­­um­me sinut käym­ään u­­­ude­­­ss­a chatis­sa! Mei­­tä on yl­i mil­jo­­­ona! 👉 http://6450777.com/H/0FcWy 👈

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe