Terve,
Niinkuin otsikossa lukee kiihotun ja pidän todella lihavista ja suurista naisista. Onko täälä muita joilla on sama kiinnostuksen kohde? Oma preferenssini on 120-180kg. Oikeastaan alle 110 en pidä.
Alla esimerkki bbw-mallista joka kuvastaa hyvin makuani. Lihavampikin saa olla.
https://www.bigcuties.com/britt/previews/britt81_prev_ff.jpg
https://www.bigcuties.com/britt/previews/britt87_prev_ff.jpg
Pidän todella lihavista tytöistä/naisista. Onko täälä muita?
47
2871
Vastaukset
Ne on ihania.!!!! Pelkkä ajatus heidän panemisesta alkaa kiihottaa.
- Anonyymi
Tuollaset lemuaa kuselle ja hielle hyh hyh 🤑 🤢
Eivät yletä persettään pyyhkimään Anonyymi kirjoitti:
Tuollaset lemuaa kuselle ja hielle hyh hyh 🤑 🤢
Eivät yletä persettään pyyhkimäänKyllä kait ne pillunsa ja ittensä osaa sentään pestä.
- Anonyymi
Jmpl89 kirjoitti:
Kyllä kait ne pillunsa ja ittensä osaa sentään pestä.
Poimuissa on hiiva tulehduksia yök 🤑
- Anonyymi
HYvin kelpaa tuon tyyppinen: http://www.lesgalls.com/pics/spicytitties/plumperpass/gal95626/pic_7.jpg
- Anonyymi
Kyllä meitä muitakin löytyy, yritän omaa läskiä naista löytää.
- Anonyymi
Jmpl89 kirjoitti:
Sama täällä.
Mene heseen siellä niitä ällötyksiä riittää
- Anonyymi
Jmpl89 kirjoitti:
Mistä päin olet nainen mkoukka?
en todellakaan ole nainen, joku kirjoittelee minun nimellä täällä puuta heinää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en todellakaan ole nainen, joku kirjoittelee minun nimellä täällä puuta heinää
Katse peiliin
- Anonyymi
Ylläpidolla säälittävän hauskaa pelleilyä taas valehtelevine listoineen.. 💩🤡👹
- Anonyymi
tykkään yli kaiken lihavista naisista mutta ei vaan tunnu löytyvän mistään ainakaan suomesta ja ulkomailta ei ole varaa lähteä hakemaan
- Anonyymi
Kuten Annika Saarikko
- Anonyymi
Annika on ihana mutta voisi vielä lihoa reilusti, mmmm...
- Anonyymi
Minä pidän myös mutta vaikea löytää ja kohdata noita naisia. Oman kokemuksen mukaan ovat myös hyvin kiimaisia naisia !
- Anonyymi
Meitä ylipainoisia löytyy Suomesta. Itselläni geeni tekijät jotka myös tutkittu tarkkaan, syön normaalii vähemmän ja liikun säännöllisesti. Kirjoittaja on oikeessa sanoessaan ovat kiimaisia naisia, ylipaino ei vähennä haluja jopa päin vastoin. T. Painoa on 126kg et silleen.
- Anonyymi
Tämä kone antoi haulla
annika saarikko nude
https://apina.biz/181771 Mua kiinnostaa kookkaat ja vahvat naiset.
- Anonyymi
Voi kun pääsisi tällaisen läskitädin pojuksi:https://pbs.twimg.com/media/D-YK6LqW4AAZDF2?format=jpg&name=large
-teinipoju - Anonyymi
Nelosen Hurja painonpudotus-sarjassa on ihania lihavia naisia. Odotan erityisesti jaksoa missä on Aija, 197 kg, uuh.
- Anonyymi
Kyllähän meitä on ja varmasti reilusti onkin. Moni ei vain uskalla myöntää sitä.
Sattumoisin Porin suunnalta yksi miekkonen etsiikin itselleen pehmeää ja pyöreää kaunotarta ;)
18-40v sinkkunainen siis kiikarissa, joka tykkää syödä ja nauttii muotojensa palvonnasta.
Tarjolla on 35v, tumma, pitkä, komea ja liikunnallinen mies. Järjen kanssa liikenteessä etsimässä pitkäaikaista ja pulleaa kumppania.- Anonyymi
Juuei ei ees helvetissäkään.
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä..?
- Anonyymi
Hurja painonpudotus-sarjan viime jaksossa oli melkein 200-kiloinen Aija, upea kiihottava nainen.
- Anonyymi
Mitenkähän mahtanee olla. Monikin haluaa ehkä kokeilla. Mutta sen olen isona naisena huomannut, että oikea parisuhde kiinnostaa hyvin harvaa. Pidempi panosuhdekin on niin ja näin.
- Anonyymi
Kokemuksesta tiedän että isoa naista on aivan ihana panna. Mutta ei sellaista voi kotiin tuoda, kaverit ja perhe tuomitsee. Ja pitempi aikaista suhdetta ei kannata kokeilla jos ei halua omaishoitajaksi. Isolla todennäköisyydellä iso nainen sairastuu tukielin vikoihin jossain vaiheessa kolmeakymmentä, nelikymppisenä alkaa sydän- ja diabetesvaivat, viiskymppisenä ollaan jo rollaattorivaiheessa ja kuuttakymppiä ei koskaan tavoiteta. Eli ei isosta naisesta ole vaimoksi koko elämää varten. Tai kyllä on jos mies on kuuskymppinen ja nainen 20-kymmentä...
- Anonyymi
olen 53v mies ja etsin parisuhteeseen isoa lihavaa naista, olen jo saanut kokea sen ihanuuden monen naisen kanssa mutta nyt olen yksin. Sinä lihava ja ihana nainen, ikäsi voisi olla 45V ja siitä ylöspäin, tule seurakseni näihin pimeisiin syysiltoihin niin vietetään yhdessä niitä yhteistä joulua odotellen.
- Anonyymi
Onko tämä anonyymi se sekopää, joka asiakseen kerää ihmisten osoitteita palstoilta? Luultavasti myy ne jollekin hämäräfirmalle roskapostia varten. Pitää ottaa ylläpidolta selvää osoitteestaja käräyttää akka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksesta tiedän että isoa naista on aivan ihana panna. Mutta ei sellaista voi kotiin tuoda, kaverit ja perhe tuomitsee. Ja pitempi aikaista suhdetta ei kannata kokeilla jos ei halua omaishoitajaksi. Isolla todennäköisyydellä iso nainen sairastuu tukielin vikoihin jossain vaiheessa kolmeakymmentä, nelikymppisenä alkaa sydän- ja diabetesvaivat, viiskymppisenä ollaan jo rollaattorivaiheessa ja kuuttakymppiä ei koskaan tavoiteta. Eli ei isosta naisesta ole vaimoksi koko elämää varten. Tai kyllä on jos mies on kuuskymppinen ja nainen 20-kymmentä...
Nimenomaan. Että iso nainen kelpaa panopatjaksi, mutta ei puolisoksi. Just joo.
Mitä taasen omaishoitajuuteen tulee, niin en vielä viisikymppisenä sellaista tarvitse. Ei ole diabetesta, saati että kulkisin rollaattorilla.
- Anonyymi
Itsekkin tykkään todella muhkeista naisista. Siis niinkuin oikeasti isoista. Eipä vain suomessa tunnu heikäläisiä olevan. Voikun saisikin oman halittavan VALTAVAN naisen (: ja vielä parempaa on jos nainen on itsekkin kiinnostunut kasvamaan (:
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi sellaiset yli 200-kiloisen naiset, iältään 40
- Anonyymi
Itseäni taasen hieman nuoremmat. Sanotaan 20-30v. Itsekkin siinä välillä. Mutta tosiaan yli 200 saisi mennä (:
- Anonyymi
Yli 200-kiloisen kanssa voisi olla vaikea nussia? Takaapäin varmaan parhaiten. Ja saisi samalla peräaukkoa.
- Anonyymi
Itse olen 42v, 121kg 168cm, omasta ja muidenkin mielestä myös kasvoiltani ihan ok näköinen nainen. On kokemukseni nyt reilun puoli vuotta sinkkuna olleena on se, ettei oikein ketään tälläinen lihava kiinnosta. Baarista saa kyllä yhden illan juttuja mukaansa, mut siinäpä se onkin. Tosin ei ole vielä sellaista itseänikään pidempään kiinnostavaa löytynyt.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://6450777.com/H/0FcWy 👈
- Anonyymi
Minäkin pidän. Oma vaimo ihanan muhkea kaikilla 206 kilollaan.
Olen aina tykännyt naisista, joilla on iso pyöreä & pehmeä masu + taipumusta lihomiseen. Olisi ihana hyväillä naisen isoa pehmeää masua kun tietäisi että nainen itse nauttisi tästä myös. Myös hyvä ruokahalu, taipumus herkutteluun on ihana asia naisella. Kaikista tärkeintä on että nainen itse pitää pyöreästä, isommasta kehostaan ja ei häpeile tätä.
Edellä mainitun kaltainen nainen olisi ihana löytää tyttöystäväksi oikeassa elämässä :)
Olen 42-vuotias hieman pyöreässä kunnossa oleva sinkkumies. Savuton, päihteetön ja tykkään eläimistä. Tosin myönnettäköön että itsellä on myös taipumusta lihomiseen, erityisesti talvella.- Anonyymi
Lihava nuorehko nainen on herkullinen pantava takaapäin. Uhkea perse läiskyy äänekkäästi ja hyllyy kivasti.
- Anonyymi
Rehellisesti kerrottuna. Olen 50v mies ja pidän 20-30v kokeilunhaluisista naisista. Minun ikäinen mies ei saa baareista ja yökerhoista mukaan kuin noita liian lihavia tyttösiä. Mutta olen myös huomannut, että pienessä humalassa ne lihavat nuoret naiset ovat valmiita tuhmiinkin asioihin. Liekö heillä huono itsetunto, kun näin vanhan sedän mukaan lähtevät ja haluavat toteuttaa ehdotuksiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisesti kerrottuna. Olen 50v mies ja pidän 20-30v kokeilunhaluisista naisista. Minun ikäinen mies ei saa baareista ja yökerhoista mukaan kuin noita liian lihavia tyttösiä. Mutta olen myös huomannut, että pienessä humalassa ne lihavat nuoret naiset ovat valmiita tuhmiinkin asioihin. Liekö heillä huono itsetunto, kun näin vanhan sedän mukaan lähtevät ja haluavat toteuttaa ehdotuksiani.
Itse en noin läskejä naisia halua, mitä aloittaja linkkasi. Mutta itsekin olen iältäni pian 50. Saman ilmiön olen huomannut, että pulskat nuoret naiset lähtevät helposti mukaan, kunhan itse on vain pukeutunut kohtalaisen siististi. Kai vanhempi hoikka mies heitä kiinnostaa ja nauttivat huomiosta. On itsellekin ilo saada nainen nauttimaan huomiosta, hyväilyistä ja lopuksi rajummasta seksistä.
Oikeastaan olen jäänyt koukkuun tähän. Nuoret naiset saavat minun tuntemaan itseni halutuksi ja itsetunto nousee.
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4093245Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944482939- 1231620
- 561488
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo951325- 611008
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26972Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39895Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127892En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä31886