Miten kuvailisit

Anonyymi

Ikävääsi tällä hetkellä? Vastaan: vakaa, pysyvä, vastaansanomaton.

34

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se vaan on, eikä muuksi muutu.

    • Anonyymi

      Kulkee mukana päivästä toiseen. Ei näy hiipumisen merkkejä.

    • Anonyymi

      Olen mahdoton luonteeltani. En ole hänen kanssaan tekemisissä. Mutta sydän ei lopeta kaipaamista eikä toivomasta. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Toive muusta on aika minimaalinen jos et ole tekemisissä hänen kanssaan.


      • Anonyymi

        Voit kuvitella et se helpottais. Mut ei helpota.
        Ainut millä se vois helpottaa olis se yhteydenotto.
        Mut tee tai ole tekemättä, ei se mua haittaa.


      • Anonyymi

        No miten se sun mahdottomuus ilmenee?


      • Anonyymi

        Jos olet mun ”hän”, niin aika mahdoton tapaus olet. Haastava.
        Kokoajan toivon jotain tapahtuvaksi, mutta mitään ei tapahdu. Ohimenevä vilahdus vain sinusta ja taas sydän kramppaa.
        Kummaa kun tiedän, että molemmat kaipaa ja toivoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mun ”hän”, niin aika mahdoton tapaus olet. Haastava.
        Kokoajan toivon jotain tapahtuvaksi, mutta mitään ei tapahdu. Ohimenevä vilahdus vain sinusta ja taas sydän kramppaa.
        Kummaa kun tiedän, että molemmat kaipaa ja toivoo.

        Näin juuri. Älä anna vilahtaa ohi, pysäytä, odota , Ole jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mun ”hän”, niin aika mahdoton tapaus olet. Haastava.
        Kokoajan toivon jotain tapahtuvaksi, mutta mitään ei tapahdu. Ohimenevä vilahdus vain sinusta ja taas sydän kramppaa.
        Kummaa kun tiedän, että molemmat kaipaa ja toivoo.

        Kyllä se viellä tapahtuu,ensin ihastuttiin ja tutustuttiin ja sitten rakastuttiin! mihin se voi vielä johtaa? Se ei ole ohimenevää kohdallani.Olet vieraillut unissani useamman kuin kerran! Sinä et ole yhdentekevä,etkä ohimenevä! Olet heti mielessäni kun herään ja ennenkuin nukahdan silloin olet mielessäni! Rakkaus sinuun raatelee,särkee sieluni pieniin palasiin,vain palaset sinä voi liittää yhteen ei kukaan muu! en ole nähnyt sinua pitkään aikaan edes vilahduksena.ainoastaan olet vieraillut sydänmessäni joka päivä! Meidän tiet ei ole kohdannut syystä tai toisesta. en ole ikinä sinua vältellyt. päin vastoin olen kaivannut sinua joka päivä! Rakkaudella sinulle kaunotar!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Älä anna vilahtaa ohi, pysäytä, odota , Ole jossain.

        Väsäsin jo stop-merkin. Vähän nolo kuskata sitä mukana... ja varsinkaan kun sinusta ei näy kuin vilahdus.


    • Anonyymi

      Raastavaa, en ota häneen yhteyttä. On hänen vuoronsa. Jos ei ota, niin antaa olla. Joku kaunis päivä tämä vielä helpottaa. Naiselta miehelle.

      • Anonyymi

        Osta raastinrauta


      • Anonyymi

        Voit kuvitella et se helpottais. Mut ei helpota.
        Ainut millä se vois helpottaa olis se yhteydenotto.
        Mut tee tai ole tekemättä, ei se mua haittaa.

        Sorii meni väärään väliin toi eka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta raastinrauta

        Ei tartte ostaa, löytyy jo ennestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit kuvitella et se helpottais. Mut ei helpota.
        Ainut millä se vois helpottaa olis se yhteydenotto.
        Mut tee tai ole tekemättä, ei se mua haittaa.

        Sorii meni väärään väliin toi eka.

        Saat anteeksi


    • Anonyymi

      Vakaa, olisinpa toivottanut hyvää matkaa🤗

      • Anonyymi

        ei kai vain kuollut 🤗


    • Jokseenkin vakaa, sillä tavalla että tunteen läsnäoloon on tottunut.

    • Anonyymi

      Tasainen 😆.. Ihan ok näin. Eiköhän se kohta helpota, kun pääsee miehen sänkyyn.. Käkäti Käkäti..

    • Anonyymi

      Levoton

    • Anonyymi

      Täällä ei ole omaa palstaa surulle. Miksi ei?

      • Anonyymi

        Saisi kyllä olla, koska täällä plstalla tulee kaikenlaisia ikäviä kommentteja, jos erehtyy mainitsemaan lähiomaisen poissaolosta. Ikäänkuin se kenenkään ikävöintiä haittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi kyllä olla, koska täällä plstalla tulee kaikenlaisia ikäviä kommentteja, jos erehtyy mainitsemaan lähiomaisen poissaolosta. Ikäänkuin se kenenkään ikävöintiä haittaisi.

        Toni on vaan kateellinen koska vaikuttaa silloin pinnalliselta piipittäjältä kun ulisee yksipuolisesta ihastuksestaan tai oppivelvollisuuspakosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toni on vaan kateellinen koska vaikuttaa silloin pinnalliselta piipittäjältä kun ulisee yksipuolisesta ihastuksestaan tai oppivelvollisuuspakosta

        ???????🤔???????


    • Anonyymi

      Eipä tässä mitään sellaista ole tapahtunut, mikä olisi sitä muuttanut mihinkään suuntaan. Alussa jo olin sitä mieltä, että tässä iässä sitä jo tietää millaisen ihmisen kanssa aikaansa haluaa viettää. n->m pks

    • Rasittava.

      • ERITTÄIN turhauttava.


    • Anonyymi

      On sellainen olo että kannattaako ylipäätänsä mitään ikävöidä. Tyhjä ja turtunut olotila. Nyt on hieman vaikeaa aikaa kaikinpuolin.

    • Anonyymi

      Tylsyys pelko ja tunne siitä, että sisältä on tyhjä. Kukaan mies ei jaksa jutella kanssani yhtään. Kukaan ei täytä tätä tyhjyyttä ja se tuntuu pahalta.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä sanoisin, että ohi pian.

    • Anonyymi

      pysyvä

    • Anonyymi

      Itken, sattuu, pelottaa🙃

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ikävä vaikka toinen hyörii näköpiirissä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe