Ikävääsi tällä hetkellä? Vastaan: vakaa, pysyvä, vastaansanomaton.
Miten kuvailisit
34
733
Vastaukset
- Anonyymi
Se vaan on, eikä muuksi muutu.
- Anonyymi
Kulkee mukana päivästä toiseen. Ei näy hiipumisen merkkejä.
- Anonyymi
Olen mahdoton luonteeltani. En ole hänen kanssaan tekemisissä. Mutta sydän ei lopeta kaipaamista eikä toivomasta. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Toive muusta on aika minimaalinen jos et ole tekemisissä hänen kanssaan.
- Anonyymi
Voit kuvitella et se helpottais. Mut ei helpota.
Ainut millä se vois helpottaa olis se yhteydenotto.
Mut tee tai ole tekemättä, ei se mua haittaa. - Anonyymi
No miten se sun mahdottomuus ilmenee?
- Anonyymi
Jos olet mun ”hän”, niin aika mahdoton tapaus olet. Haastava.
Kokoajan toivon jotain tapahtuvaksi, mutta mitään ei tapahdu. Ohimenevä vilahdus vain sinusta ja taas sydän kramppaa.
Kummaa kun tiedän, että molemmat kaipaa ja toivoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoajan toivon jotain tapahtuvaksi, mutta mitään ei tapahdu. Ohimenevä vilahdus vain sinusta ja taas sydän kramppaa.
Kummaa kun tiedän, että molemmat kaipaa ja toivoo.Näin juuri. Älä anna vilahtaa ohi, pysäytä, odota , Ole jossain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummaa kun tiedän, että molemmat kaipaa ja toivoo.Kyllä se viellä tapahtuu,ensin ihastuttiin ja tutustuttiin ja sitten rakastuttiin! mihin se voi vielä johtaa? Se ei ole ohimenevää kohdallani.Olet vieraillut unissani useamman kuin kerran! Sinä et ole yhdentekevä,etkä ohimenevä! Olet heti mielessäni kun herään ja ennenkuin nukahdan silloin olet mielessäni! Rakkaus sinuun raatelee,särkee sieluni pieniin palasiin,vain palaset sinä voi liittää yhteen ei kukaan muu! en ole nähnyt sinua pitkään aikaan edes vilahduksena.ainoastaan olet vieraillut sydänmessäni joka päivä! Meidän tiet ei ole kohdannut syystä tai toisesta. en ole ikinä sinua vältellyt. päin vastoin olen kaivannut sinua joka päivä! Rakkaudella sinulle kaunotar!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri. Älä anna vilahtaa ohi, pysäytä, odota , Ole jossain.
Väsäsin jo stop-merkin. Vähän nolo kuskata sitä mukana... ja varsinkaan kun sinusta ei näy kuin vilahdus.
- Anonyymi
Raastavaa, en ota häneen yhteyttä. On hänen vuoronsa. Jos ei ota, niin antaa olla. Joku kaunis päivä tämä vielä helpottaa. Naiselta miehelle.
- Anonyymi
Osta raastinrauta
- Anonyymi
Mut tee tai ole tekemättä, ei se mua haittaa.
Sorii meni väärään väliin toi eka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta raastinrauta
Ei tartte ostaa, löytyy jo ennestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut tee tai ole tekemättä, ei se mua haittaa.
Sorii meni väärään väliin toi eka.Saat anteeksi
- Anonyymi
Vakaa, olisinpa toivottanut hyvää matkaa🤗
- Anonyymi
ei kai vain kuollut 🤗
Jokseenkin vakaa, sillä tavalla että tunteen läsnäoloon on tottunut.
- Anonyymi
Tasainen 😆.. Ihan ok näin. Eiköhän se kohta helpota, kun pääsee miehen sänkyyn.. Käkäti Käkäti..
- Anonyymi
Levoton
- Anonyymi
Täällä ei ole omaa palstaa surulle. Miksi ei?
- Anonyymi
Saisi kyllä olla, koska täällä plstalla tulee kaikenlaisia ikäviä kommentteja, jos erehtyy mainitsemaan lähiomaisen poissaolosta. Ikäänkuin se kenenkään ikävöintiä haittaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisi kyllä olla, koska täällä plstalla tulee kaikenlaisia ikäviä kommentteja, jos erehtyy mainitsemaan lähiomaisen poissaolosta. Ikäänkuin se kenenkään ikävöintiä haittaisi.
Toni on vaan kateellinen koska vaikuttaa silloin pinnalliselta piipittäjältä kun ulisee yksipuolisesta ihastuksestaan tai oppivelvollisuuspakosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toni on vaan kateellinen koska vaikuttaa silloin pinnalliselta piipittäjältä kun ulisee yksipuolisesta ihastuksestaan tai oppivelvollisuuspakosta
???????🤔???????
- Anonyymi
Eipä tässä mitään sellaista ole tapahtunut, mikä olisi sitä muuttanut mihinkään suuntaan. Alussa jo olin sitä mieltä, että tässä iässä sitä jo tietää millaisen ihmisen kanssa aikaansa haluaa viettää. n->m pks
Rasittava.
- Anonyymi
On sellainen olo että kannattaako ylipäätänsä mitään ikävöidä. Tyhjä ja turtunut olotila. Nyt on hieman vaikeaa aikaa kaikinpuolin.
- Anonyymi
Tylsyys pelko ja tunne siitä, että sisältä on tyhjä. Kukaan mies ei jaksa jutella kanssani yhtään. Kukaan ei täytä tätä tyhjyyttä ja se tuntuu pahalta.
- Anonyymi
Tällä hetkellä sanoisin, että ohi pian.
- Anonyymi
pysyvä
- Anonyymi
Itken, sattuu, pelottaa🙃
- Anonyymi
Naamani suu puhuu toista mitä naama esittääkään
https://yle.fi/tekstitv/txt/894_0001.htm
🤐 - Anonyymi
Ikävä vaikka toinen hyörii näköpiirissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158