Uuteen Skodaan ostaja saa kuntotarkastusraportin mukaan. Tietääkseni Skoda on ainut automerkki, jossa ajamattomalle autolle tarjotaan kuntotarkastusraportti.
Muiden valmistajien autot ovat oletuksena tehtaalta lähtiessä kunnossa. Mutta Skoda jatkaa uskollisella linjallaan, valmistajakaan ei ole varma toimiiko auto.
Tässä ilmoitus:
https://www.nettiauto.com/skoda/octavia/12302108
Uuteen Skodaan kuntotarkastusraportti mukaan
68
692
Vastaukset
- Anonyymi
Saako tarkastuksessa puuttuvat osat mukaan vai kiinnitettynä?
On se huvittavaa, Skodan myyjä joutuu tekemään kuntotarkastuksen ajamattomalle autolle. Luulin että olen nähnyt jo kaiken mikä Skodaan liittyy, mutta aina se jaksaa yllättää.
- Anonyymi
Heh skoota skoota..ei sitä muuten uskoisia että on kunnossa.
- Anonyymi
Moneen kertaan kuntotarkastettu Skoda on varma valinta.
- Anonyymi
Sehän on hienoa, että pelkkä tarkastus riittää.
Toyotalla vaaditaan jatkuvasti huolto ja sitten niitä isoja huoltoja mitä muualla kutsutaan remonteiksi.
- Anonyymi
Ja höpö höpö. Tuo on autofirman nettipohjan vakiolauseke, jota eivät ole lähtenert muuttamaan olipa kyseessä käytetty, tai näinkin tuore. Sama lauseke olipa merkki heillä mikä hyvänsä ja auton ikä mikä hyvänsä. Eri juttu sitten on mikä painoarvo näillä kuntotarkastuksilla käytetyissäkin on ja miten huolella ne on tehty.
Aloittaja myös tiesi tämän hyvin, vaan piti provota.- Anonyymi
Aloittaja lienee Itä-Ukrainan poikia...
Ja kyllä, myös huolenpitosopimus on ihan nou nou oikeissa sporttisissa takavetoisissa länsiautoissa. ei tarvita. En ole kyllä törmännyt minkään muun automerkin kohdalla vastaavaan. Varmaan siksi koska ajan länsimaalaisella, ranskalaisella laatuautolla.
- Anonyymi
Luulisi, että tämä olisi vitsi, mutta autokauppiaana voinen todeta tämän olevan totta.
Moni asiakas haluaa nähdä tehtaalta tulleen Skodan kuntoraportin ennen ostopäätöstä. Luonnollisesti missään muussa merkissä tälläistä poikkeavuutta ei esiinny.- Anonyymi
Eikö edes Daciassa? Onhan sekin itäauto, onhan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö edes Daciassa? Onhan sekin itäauto, onhan?
Ehei, Dacia on oikea laadukas länsiauto. Eihän sitä muuten Renaultin merkillä Venäjällä myytäisikään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö edes Daciassa? Onhan sekin itäauto, onhan?
Dacia on luotettavampi auto kuon vw eli siis ei.
- Anonyymi
Nyt vasta vitsin murjasit. Vai autokauppias hah. No olet kai yritellyt myydä sitä vanhaa Toyotaasi. Voihan sitä lopulta nimittää itsensä autokauppiaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vasta vitsin murjasit. Vai autokauppias hah. No olet kai yritellyt myydä sitä vanhaa Toyotaasi. Voihan sitä lopulta nimittää itsensä autokauppiaaksi.
Varmasti raskasta olla Skoda-autokauppias kun katsoo ko merkin kuljettajien käytöstä.
- Anonyymi
Eipä poika ole ilmeisesti ostanut koskaan uutta autoa kun tuollaista oudoksuu.
Maahantuotuihin uusiin autoihin tehdään tietyt tarkistukset ja huoltotoimet, kuten lisätään nesteet ja auto testataan ja tarkastetaan ja siitä tehdään aina tarkastuspöytäkirja. Eri asia on jaetaanko se auton ostajalle vai ei.
Aika heikkoja nämä nolon pojan provot.- Anonyymi
Nolo on skodisti, joka kuvittelee Skodan olevan uusi auto. Jo tehtaalla ruostuva vikaherkkä sämpylä se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolo on skodisti, joka kuvittelee Skodan olevan uusi auto. Jo tehtaalla ruostuva vikaherkkä sämpylä se on.
Toyota pojalla on taas vauhtisokeus ja pettymys kun Toyota ruostuu
Ei uuden auton ostajan tarvitse tietää tällaisista asioista. Miksiköhän se pitää Skodassa mainita erikseen?
- Anonyymi
Heti kalju jorma rupeaa pojittelemaan kun aloittaja todisteiden kanssa arvostelee skodaa.
Olette kyllä sairaita kun päivystätte 24 palstalla aamusta yöhön, ettei kukaan pääse sanomaan mitään pahaa skodasta.
Toisena vielä jos jokin viesti pääsee läpi niin armoton pojittelu/vittuilu/?Tojottelu? Alkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolo on skodisti, joka kuvittelee Skodan olevan uusi auto. Jo tehtaalla ruostuva vikaherkkä sämpylä se on.
Skodan vikaherkkyydestä en tiedä. Ruostuminen ei ole sen ongelma. Toyotan ongelma ruostuminen kylläkin on ja vieläpä erittäin paha. Kymmen vuotiaina tojot on monasti jo ongelma tapauksia. Niitä on hieman hankala hitsata, koska sitä ruosteetonta pelliä ei ole missään.
- Anonyymi
Autokauppiaan vakiolause Skoodan kohdalla (sivupersoona): Skooda on laatuauto (täysi paska). Näillä ajavat Suomen rikkaat (sossun elätit). Skooda säilyttää arvonsa (arvoton rotisko huomenna).
- Anonyymi
No nyt on Toyotan omapoika liekeissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on Toyotan omapoika liekeissä.
Niuvalainen elää omassa maailmassaan.
- Anonyymi
Näihän se on. 20v vanhoja mersuja, bemuja ja jaguareja näkee liikenteessä, mutta ei yhtäkään tuon ikäistä skodaa.
Naapurin pappa vainaa kehui musoivansa skodansa. 5v päästä se paalattiin ruosteen takia.
- Anonyymi
Saako uuden skodan ostaja tämän kuntotarkastusraportin aina mukaansa. Entä siinä ilmenneet viat, osallistuuko myyjäliike niiden korjauksiin, vai menevätkö kaikki viat ostajan piikkiin?
- Anonyymi
Voi sinua poikaa, olet niin nolo ja ilmeisen yksinkertainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua poikaa, olet niin nolo ja ilmeisen yksinkertainen.
Niin, skodisti uskoo, kun autokauppias kertoo, että "palataan niihin vikoihin sitten myöhemmin". Ja eiku allekirjoittamaan auton tilaus- ja rahoitussopparia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, skodisti uskoo, kun autokauppias kertoo, että "palataan niihin vikoihin sitten myöhemmin". Ja eiku allekirjoittamaan auton tilaus- ja rahoitussopparia.
Juurikas näin. Ja samalla rahalla saisi Saksasta laadukkaan takavetoisen sporttisen aidon länsiauton, jossa ei takuuvarmasti ole mitään itäauton vikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, skodisti uskoo, kun autokauppias kertoo, että "palataan niihin vikoihin sitten myöhemmin". Ja eiku allekirjoittamaan auton tilaus- ja rahoitussopparia.
Heikkoja on sun provot, pelottaako taas kosteus ja Toyotan hapantuminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkoja on sun provot, pelottaako taas kosteus ja Toyotan hapantuminen?
Heikkoa on Skoodan korjaaminenkin, kun politrukki jo ryyppää sopparin jälkeen käsirahaa kaalivankkurista.
- Anonyymi
Ajokortttoman laitoshoidokin DISSAUSTA. . ÄLÄ KOMMENTOI ÄLÄ KOMMENTOI ÄLÄ KOMMENTOI ! ! !
- Anonyymi
Onhan uuden auton ostajan hyvä tietää onko autoa kolhittu, paikkamaalattu, ruosteisia kohtia korjailtu jne.
- Anonyymi
Harvoin uudessa autossa on ruostetta. Vanhat romut ovat usein läpimätiä. Älkää ostako vanhoja romuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin uudessa autossa on ruostetta. Vanhat romut ovat usein läpimätiä. Älkää ostako vanhoja romuja.
Skodasta ei voi olla ihan varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodasta ei voi olla ihan varma.
Kyllä voi. Se on ruosteessa jo tehtaalla. Hidas prosessi ja valmiin tekeleen säilyttäminen itäblokin happosateen alla aiheuttaa usein korin katkeamisen jo matkalla junakuljetukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi. Se on ruosteessa jo tehtaalla. Hidas prosessi ja valmiin tekeleen säilyttäminen itäblokin happosateen alla aiheuttaa usein korin katkeamisen jo matkalla junakuljetukseen.
Myydäänkö tämä"uusi" skoda sitten asiakkaalle siinä kunnossa ja niine varusteineen, kun se ostohetkellä on???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myydäänkö tämä"uusi" skoda sitten asiakkaalle siinä kunnossa ja niine varusteineen, kun se ostohetkellä on???
Noooh, juurikas noin se menee. Skodisti ei osaa parempaa vaatia, mutta aatteen voimalla kestää tämänkin.
- Anonyymi
Kateutta vai mitä pelkoa? Haisee samalle kuin Teron epätoivo.
- Anonyymi
Mahtava aatteenpalo voittaa pahimmankin epätoivon.
- Anonyymi
Provo ja tiedätte mistä.. Miksi kommentoitte..
- Anonyymi
Ovt nää toyotapellet taas elementissään keksiessään näitä prvoja. Kai siihen on pakko. Märääkö puolue, vai onko syynä vain huono itsetunto, mene ja tiedä. Epätoivo kuitenkin näkyy vahvasti läpi.
Koetelkaa kestää ja syksyn jatkoa ajelkaa varovasti niillä itäkippanoillanne. Vai oliko se niin, että toy...ota kun et muuta saa.Se ei ole provo, jos puhuu totta ja lähteistää käytetyn tiedon kuten tässä tehtiin.
Noinko se harmittaa, että Skodaa pitää yrittää vakuuttaa uuden auton kohdalla kuntotarkastuksella?- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Se ei ole provo, jos puhuu totta ja lähteistää käytetyn tiedon kuten tässä tehtiin.
Noinko se harmittaa, että Skodaa pitää yrittää vakuuttaa uuden auton kohdalla kuntotarkastuksella?Niin kuin tuolla yllä kerrotaan, niin jokainen maahan tuotu auto tarkastetaan ja huolletaan ennen asiakkaalle luovutusta ja siitä tehdään pöytäkirja tms. ja toiset antaa sen auton paperien mukana asiakkaalle.
No ethän sinä osssss sellaista voi tietää kun olet aina ostanut vain vanhoja autoja. Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin tuolla yllä kerrotaan, niin jokainen maahan tuotu auto tarkastetaan ja huolletaan ennen asiakkaalle luovutusta ja siitä tehdään pöytäkirja tms. ja toiset antaa sen auton paperien mukana asiakkaalle.
No ethän sinä osssss sellaista voi tietää kun olet aina ostanut vain vanhoja autoja.Maahantuontitarkastus on eri asia kuin kuntotarkastus :)
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Maahantuontitarkastus on eri asia kuin kuntotarkastus :)
Onko uuden skodan ostajan maksettava itse tämä maahantuontitarkastuksen jälkeen tehtävä pakollinen kuntotarkastus tälle kaalivankkurille, ennen rekisteröintiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uuden skodan ostajan maksettava itse tämä maahantuontitarkastuksen jälkeen tehtävä pakollinen kuntotarkastus tälle kaalivankkurille, ennen rekisteröintiä?
Ainakin Helkama-Vemixin tuomien skoodien kohdalla kyllä, eli pitää maksaa itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uuden skodan ostajan maksettava itse tämä maahantuontitarkastuksen jälkeen tehtävä pakollinen kuntotarkastus tälle kaalivankkurille, ennen rekisteröintiä?
Voi kun on provo heikkoja, ilmaisesti kapasiteetti on jo tuolla ihan äärimmllään.
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Maahantuontitarkastus on eri asia kuin kuntotarkastus :)
Millä nimellä sitten missäkin puhutaan, mutta sama asia, eli tarkastus ja huolto joka tehdään aina uuteen autoon. Usein käytetään myös nimikettä luovutushuolto.
Lordilla on taas vissiin vähän tylsää ja kun bannit on taas loppu niin into piukassa. Anonyymi kirjoitti:
Millä nimellä sitten missäkin puhutaan, mutta sama asia, eli tarkastus ja huolto joka tehdään aina uuteen autoon. Usein käytetään myös nimikettä luovutushuolto.
Lordilla on taas vissiin vähän tylsää ja kun bannit on taas loppu niin into piukassa.Kyllähän on nyt selityksen makua. Ilmoituksessa selvästi sanotaan kuntotarkastusraportti, ei huollosta puhuttu sanakaan.
Käyvätköhän uudet Skodat siis Autotohtorilla kuntotarkastuksessa, vaikka niillä ei ole ajettu yhtään?
- Anonyymi
Et siis ymmärrä lukemaasi? Toyotan omapoika, Landlord, ossss jne....
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ymmärrä lukemaasi? Toyotan omapoika, Landlord, ossss jne....
Landlord ajaa Citroenilla.
- Anonyymi
Kyllä käyvät, ja yleensä tarkastuksen jälkeen useimmat päätyvät ajokieltoon, kunnes kaikkein pahimmat viat ovat korjattu.
- Anonyymi
Olisi se hyvä tehdä Tojoihinkin kuntotarkastus uutena. Korjata kuljetuksen aikana tulleet ruosteet, sovittaa ovet uudelleen,,kiinnittää löysälle jääneet tukivarret ja kolisevat ohjausakselit jne
- Anonyymi
Ei sovi Toyotan filosofiaan, koska se lisää kustannuksia.
- Anonyymi
Ainoastaan maahantulotarkastuksen läpäisseet kaalilaatikot pääsevät kuntotarkastukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan maahantulotarkastuksen läpäisseet kaalilaatikot pääsevät kuntotarkastukseen!
Juurikas näin. Vikapesä Skoodat paalataan usein jo tuontisatamassa.
Toyota sen sijaan on virheetön auto, ei koksaan vikoja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikas näin. Vikapesä Skoodat paalataan usein jo tuontisatamassa.
Toyota sen sijaan on virheetön auto, ei koksaan vikoja!Ahaa, uusia Skodia tuodaan tänne suoraan paalattavaksi, ok.
Hyvinkö sulla on asiat ja mieli virkeä ja positiivinen ote elämään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, uusia Skodia tuodaan tänne suoraan paalattavaksi, ok.
Hyvinkö sulla on asiat ja mieli virkeä ja positiivinen ote elämään?Minkäs teet kun vikavaagen Skooda on paalattava. Usein jo suoraan tehtaan linjalta. paremmat yksilöt "kestävät" jopa maahantuonnin rasitukset, harva kuitenkaan on tieliikennekunnossa Vemixin myymälään saavuttuaan.
- Anonyymi
Toyotaan ei voida antaa mitään todistusta uuteen autoon. Siellä on ruoste jo näkyvissä ja tarvitaan ensin muutamat kiveniskemät joihin vedoten ruostetakuun saa mitätöityä. Sama on akkujen tilanne, olisi kova riski testata ja kirjata arvot kun ne ei aina täytä uuden akuston minimitasoa.
- Anonyymi
Toyotaan kohtistuva vihakirjoittelu ei kuulu Skooda-palstalle ja on täysin asiatonta.
kansan on sen sijaan saatava tietoa Skoodan valtavista vioista ja ongelmista, joita ei korjata koskaan eikä milloinkaan. Myös skodistien vaarallisesta käytöksestä ja ongelmista on erittäin tärkeää tiedottaa.
Ja lopuksi: älkää ottako sitä myrkkypiikkiä, siinä on siru ja mageneetti sekä akkulaturi samassa. Lukekaa Anon juttuja tästä, se tietää. Valtiomies kun on ja voimannostaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaan kohtistuva vihakirjoittelu ei kuulu Skooda-palstalle ja on täysin asiatonta.
kansan on sen sijaan saatava tietoa Skoodan valtavista vioista ja ongelmista, joita ei korjata koskaan eikä milloinkaan. Myös skodistien vaarallisesta käytöksestä ja ongelmista on erittäin tärkeää tiedottaa.
Ja lopuksi: älkää ottako sitä myrkkypiikkiä, siinä on siru ja mageneetti sekä akkulaturi samassa. Lukekaa Anon juttuja tästä, se tietää. Valtiomies kun on ja voimannostaja.Älä nyt kettuile Teroille noin pahasti ja kierosti, ei ne taida kutenkaan tuota tajuta oikein, kuten eivät oikein muutenkaan ole ihan penaalin terävimpiä kyniä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt kettuile Teroille noin pahasti ja kierosti, ei ne taida kutenkaan tuota tajuta oikein, kuten eivät oikein muutenkaan ole ihan penaalin terävimpiä kyniä.
UMV-uutisia Terot kuitenkin lukee ja tottelee ryssiä, kun ne kehuu "patriootiksi" rokotusten ja EU:n vastustajia.
Ilmoitus on tarkentunut: siellä on maininta "• Mekaanikkojen kuntotarkastama "
Muuten ei ilmeisesti uskalla uutta Skodaa myydä. Nyt on kuluttajasuoja turvattu kun uusi auto on syynättu mekaanikkojen voimin, ehkä myös kasattukin hieman.- Anonyymi
Siellä on Tsekissä 40000 Skoodaa taivasalla oottamassa osia "puolivalmiina".
Itäistä pulataloutta vai kansainvälistä puolijohteiden pulaa? Ellei suorastaan koronataloushuijaus? Russian Today varmasti kertoo...
- Anonyymi
niin
tehdasvikaa mm. öljynsyönti ja DSG- Anonyymi
Niin on, mutta nämähän viat ilmenevät jo insinöörien tekemissä kuntotarkastuspöytäkirjoissa, ja ne tulevat kylkiäisinä kaalilaatikon ostajalle.
- Anonyymi
hih
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607134- 1243761
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263100- 212698
- 272363
- 181980
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3681909- 251900
- 321808
- 451792