Minä olen tuhlannut 2viikossa 380e yrttiin ja minulle tuli ahdistusta mutta sain sen ahdistuksen pois.
Ei yrtti edes ole yrttiä kuin niitä geenimanipuloidaan ja risteytetään apinoille.
Olen kesäloman aikana tai vuoden 2021 aikana polttanut vain kerran ideaalista kannabista jota ostin pari grammaa ja laatu oli hyvää ja pystyin olemaan todella monta päivää pilvessä siitä aidosta marijuanasta.
Geenimanipuloidusta tai pitkälle jalostetut kannabikset ovat oksettavia ja ne orjuuttavat ihmisiä kerjäämään lisää koska ne eivät ole sitä oikeaa tavaraa ja ne kuluttavat asiakkaiden rahojen lisäksi taskuja niin että nivusissa hiertää.
Polttelu on vain tehnyt oloni kireäksi.
Onneksi kulutin viimeiset tänään.
Älkää polttako yrttiä
Anonyymi
0
73
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091915- 1481417
- 1691353
- 1161336
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281116- 111892
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.225835- 62704
- 26655
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124635