Suositaanko Kristallipuolueessa amfetamiinia?

Englanninkielessähän 'crystal' on yleinen nimitys matamfetamiinille.

Kannabis-positiivisuutensahan puolue on jo osoittanut. Jopa puolueen puheenjohtaja luulee kannabiksen olevan syöpälääke.

Tosiasiassa ei ole mitään näyttöä kannabiksen tehosta missään syövässä parantavana lääkkeenä.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6426557/

13

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjataanpa painovirhe heti tuoreeltaan ettei pääse salkkarit retostelemaan:

      "...matamfetamiinille..." p.o. "...metamfetamiinille..."

      • Hra kekek-kekekiltä kiva oivallus kristallista puolueen nimenä.

        Amfetamiini oli Suomessa täysin laillista 1968 saakka, erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi se on luokiteltu maassamme vasta 1998.
        Laillisesta erittäin vaaralliseksi 30:ssä vuodessa!?

        Suosittelen piriä opiskelijoille, vähävaraisille ja asuntosäästäjille.
        Grammahinta on 30 €, normiannos päivässä n. 0,1 - 0,2 grammaa. Eikä sitä tarvitse piikittää vaan pikkulusikan kärjellä aamukahviin.
        Ruoan kulutus putoaa minimiin, viinan ja ja oluen kulutus loppuu kokonaan. Työteho kasvaa 100 %, palkka nousee ja kulut romahtavat.

        Pitkäaikaiskäytössä tulee toki vakavia haittoja joita voi välttää tauottamalla käyttöä.

        On uskon asia parantaako kannabis yhtään mitään mutta sen vaikutuksen alaisena on taatusti mukavaa sairastella aivan mitä hyvänsä.
        Lisäksi sen kipuja lievittävä vaikutus on tieteellisesti todistettu.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Hra kekek-kekekiltä kiva oivallus kristallista puolueen nimenä.

        Amfetamiini oli Suomessa täysin laillista 1968 saakka, erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi se on luokiteltu maassamme vasta 1998.
        Laillisesta erittäin vaaralliseksi 30:ssä vuodessa!?

        Suosittelen piriä opiskelijoille, vähävaraisille ja asuntosäästäjille.
        Grammahinta on 30 €, normiannos päivässä n. 0,1 - 0,2 grammaa. Eikä sitä tarvitse piikittää vaan pikkulusikan kärjellä aamukahviin.
        Ruoan kulutus putoaa minimiin, viinan ja ja oluen kulutus loppuu kokonaan. Työteho kasvaa 100 %, palkka nousee ja kulut romahtavat.

        Pitkäaikaiskäytössä tulee toki vakavia haittoja joita voi välttää tauottamalla käyttöä.

        On uskon asia parantaako kannabis yhtään mitään mutta sen vaikutuksen alaisena on taatusti mukavaa sairastella aivan mitä hyvänsä.
        Lisäksi sen kipuja lievittävä vaikutus on tieteellisesti todistettu.

        Ihmiset jotka kuolee huumeisiin (piristäviin), on ihmisiä, joilla on usein sydänvika. Heillä on usein piilevä sydänvika, jota ei ole aiemmin löydetty. He voivat kuolla niinkin viattomaan (lailliseen) aineeseen, kuten energiajuoman käyttöön. Moni muutoin täysin terveeltä vaikuttava urheilija, saattaa kuolla juoksu/pyörälenkillä ihan yllättäen sydänkohtaukseen. Vaarana noissa aineissa on sydänkohtaus, jota sydän kestää maksimissaan 2-3 kertaa. Joskus se kertakin riittää. Jos haluaa käyttää, niin kannattaisi ainakin tutkituttaa se sydän ensin, että kaikki Ok. Tietysti nykyään huumemarkkinoilla ei voi olla enää yhtään varma, siitä mitä ostaa. Näitä aineita jatkojalostetaan sellaisilla aineilla että oksat pois. Vaarallista se todellakin on.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Hra kekek-kekekiltä kiva oivallus kristallista puolueen nimenä.

        Amfetamiini oli Suomessa täysin laillista 1968 saakka, erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi se on luokiteltu maassamme vasta 1998.
        Laillisesta erittäin vaaralliseksi 30:ssä vuodessa!?

        Suosittelen piriä opiskelijoille, vähävaraisille ja asuntosäästäjille.
        Grammahinta on 30 €, normiannos päivässä n. 0,1 - 0,2 grammaa. Eikä sitä tarvitse piikittää vaan pikkulusikan kärjellä aamukahviin.
        Ruoan kulutus putoaa minimiin, viinan ja ja oluen kulutus loppuu kokonaan. Työteho kasvaa 100 %, palkka nousee ja kulut romahtavat.

        Pitkäaikaiskäytössä tulee toki vakavia haittoja joita voi välttää tauottamalla käyttöä.

        On uskon asia parantaako kannabis yhtään mitään mutta sen vaikutuksen alaisena on taatusti mukavaa sairastella aivan mitä hyvänsä.
        Lisäksi sen kipuja lievittävä vaikutus on tieteellisesti todistettu.

        Ja mitä tulee tuohon hintaan, niin halvalla ei hyvää saa. Rikkaat ei koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen roinaan, vaan käyttävät erittäin korkealaatuista kokaiinia samaan tarkoitukseen. Kokaiinin turvallisuus on sitten ihan eri luokassa kuin piri.


      • Perhosvaikutus kirjoitti:

        Ja mitä tulee tuohon hintaan, niin halvalla ei hyvää saa. Rikkaat ei koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen roinaan, vaan käyttävät erittäin korkealaatuista kokaiinia samaan tarkoitukseen. Kokaiinin turvallisuus on sitten ihan eri luokassa kuin piri.

        Heh heh..., totta turiset veli hyvä.

        Kaiken maahantuodun kokaiinin ostavat jo Stadissa varakkaat ja julkkikset;, grammaakaan siitä ei päädy kaduille.

        Olettehan huomanneet että huumeita käyttäneistä julkkiksista ei koskaan käytetä sanaa narkkari ? Kehuvat ja valehtelevat sillä kuinka ovat päässeet aineista eroon...., ja kansa hurraa.

        Totta on että paskaa kamaa on aina ollut markkinoilla.
        Olisi hyvä jos puhdasta amfetamiiniä saisi apteekeista kuten ennen... :-)


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Heh heh..., totta turiset veli hyvä.

        Kaiken maahantuodun kokaiinin ostavat jo Stadissa varakkaat ja julkkikset;, grammaakaan siitä ei päädy kaduille.

        Olettehan huomanneet että huumeita käyttäneistä julkkiksista ei koskaan käytetä sanaa narkkari ? Kehuvat ja valehtelevat sillä kuinka ovat päässeet aineista eroon...., ja kansa hurraa.

        Totta on että paskaa kamaa on aina ollut markkinoilla.
        Olisi hyvä jos puhdasta amfetamiiniä saisi apteekeista kuten ennen... :-)

        ”Olisi hyvä jos puhdasta amfetamiinia saisi apteekista kuten ennen”. Niin, eihän sitä tiedäkään vaikka saisikin, mutta silloin vain reseptilääkkeenä, tietyn sairauden hoitoon, erityisluvalla. Lääkkeen nimestä ei tietenkään voi päätellä, että lääke sisältää tuota ainetta.

        Asiasta kukkaruukkuun, on tietoisesti pyritty ”luokkaeroon” tavallisen rahvaan, ja paremman luokan välillä. Siksi ei haluta, että rahvas voisi nauttia samoista eduista kuin ns.parempi kerma.

        Joskus taannoin luin juttua siitä, että kestävyysurheilijat käyttää piristeitä ja keuhkoja laajentavia lääkkeitä (allergia ja astma), jotta pärjäisivät paremmin kestävyydessä. Doping on vaikea ala, sillä koko ajan keksitään uutta, ja aina keksitään keino kiertää kielletyt aineet.


      • Perhosvaikutus kirjoitti:

        ”Olisi hyvä jos puhdasta amfetamiinia saisi apteekista kuten ennen”. Niin, eihän sitä tiedäkään vaikka saisikin, mutta silloin vain reseptilääkkeenä, tietyn sairauden hoitoon, erityisluvalla. Lääkkeen nimestä ei tietenkään voi päätellä, että lääke sisältää tuota ainetta.

        Asiasta kukkaruukkuun, on tietoisesti pyritty ”luokkaeroon” tavallisen rahvaan, ja paremman luokan välillä. Siksi ei haluta, että rahvas voisi nauttia samoista eduista kuin ns.parempi kerma.

        Joskus taannoin luin juttua siitä, että kestävyysurheilijat käyttää piristeitä ja keuhkoja laajentavia lääkkeitä (allergia ja astma), jotta pärjäisivät paremmin kestävyydessä. Doping on vaikea ala, sillä koko ajan keksitään uutta, ja aina keksitään keino kiertää kielletyt aineet.

        Jep.
        Eihän julkkiksia eikä maamme eliittiä tutkita mistään huumausainerikoksista vaikka itse käyttönsä tunnustavat.
        Poliisit keskittyvät ressukoihin todellisiin narkkareihin jotka ovat verrattavissa rappio- alkoholisteihin. Sakottavat sitten näitä vaikka eivät kykene sakkojaan koskaan maksamaan.
        Narkkareiden hoidot ovat aivan tyhjän kanssa, siinä vain törsätään varoja. Olisi parempi jos yhteiskunta huolehtisi ainoastaan turvallisista asuinpaikoista näille raukoille.

        Luokkaero eliitin ja kadun käyttäjien välillä on kuitenkin langanohut moraalin kannalta katsoen.

        Sitten vielä urheilusta.
        Kaikki huipulla olevat norjalaishiihtäjät ovat astmaatikkoja ja saavat käyttää aineita jotka laajentavat keuhkoja ja siten myös hapenottokykyä roimasti.
        On hauskaa ajatella että astmaatikot ovat hakeutuneet hiihtäjiksi joissa vedellään keuhkoihin raakaa pakkasilmaa valtavassa rasituksessa....

        Tähän ei kuitenkaan olla mitenkään puututtu. Olisiko niin että raha puhuu taasen kerran?


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Jep.
        Eihän julkkiksia eikä maamme eliittiä tutkita mistään huumausainerikoksista vaikka itse käyttönsä tunnustavat.
        Poliisit keskittyvät ressukoihin todellisiin narkkareihin jotka ovat verrattavissa rappio- alkoholisteihin. Sakottavat sitten näitä vaikka eivät kykene sakkojaan koskaan maksamaan.
        Narkkareiden hoidot ovat aivan tyhjän kanssa, siinä vain törsätään varoja. Olisi parempi jos yhteiskunta huolehtisi ainoastaan turvallisista asuinpaikoista näille raukoille.

        Luokkaero eliitin ja kadun käyttäjien välillä on kuitenkin langanohut moraalin kannalta katsoen.

        Sitten vielä urheilusta.
        Kaikki huipulla olevat norjalaishiihtäjät ovat astmaatikkoja ja saavat käyttää aineita jotka laajentavat keuhkoja ja siten myös hapenottokykyä roimasti.
        On hauskaa ajatella että astmaatikot ovat hakeutuneet hiihtäjiksi joissa vedellään keuhkoihin raakaa pakkasilmaa valtavassa rasituksessa....

        Tähän ei kuitenkaan olla mitenkään puututtu. Olisiko niin että raha puhuu taasen kerran?

        jatkoa....

        Talvi tulee ja taasen saamme seurata kuinka norjalaishiihtäjiä on 5 kpl 6:n parhaan joukossa....


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Hra kekek-kekekiltä kiva oivallus kristallista puolueen nimenä.

        Amfetamiini oli Suomessa täysin laillista 1968 saakka, erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi se on luokiteltu maassamme vasta 1998.
        Laillisesta erittäin vaaralliseksi 30:ssä vuodessa!?

        Suosittelen piriä opiskelijoille, vähävaraisille ja asuntosäästäjille.
        Grammahinta on 30 €, normiannos päivässä n. 0,1 - 0,2 grammaa. Eikä sitä tarvitse piikittää vaan pikkulusikan kärjellä aamukahviin.
        Ruoan kulutus putoaa minimiin, viinan ja ja oluen kulutus loppuu kokonaan. Työteho kasvaa 100 %, palkka nousee ja kulut romahtavat.

        Pitkäaikaiskäytössä tulee toki vakavia haittoja joita voi välttää tauottamalla käyttöä.

        On uskon asia parantaako kannabis yhtään mitään mutta sen vaikutuksen alaisena on taatusti mukavaa sairastella aivan mitä hyvänsä.
        Lisäksi sen kipuja lievittävä vaikutus on tieteellisesti todistettu.

        >>>Pitkäaikaiskäytössä tulee toki vakavia haittoja joita voi välttää tauottamalla käyttöä.<<<

        Kuvista päätellen sellaisia lieviä haittoja kuten hampaitten lähtö, kraaterinaama, ja hullunkiilto silmissä.


      • kekek-kekek kirjoitti:

        >>>Pitkäaikaiskäytössä tulee toki vakavia haittoja joita voi välttää tauottamalla käyttöä.<<<

        Kuvista päätellen sellaisia lieviä haittoja kuten hampaitten lähtö, kraaterinaama, ja hullunkiilto silmissä.

        Tuossa noita naamoja.

        https://abc13.com/methamphetamine-meth-abuse-faces-of/1688177/




    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe