Pieni pyyntö! (REK!)

En tiedä miksi alkuperäinen avaus katosi? Ei siinä ollut mitään väärää tai rumia sanoja.. No, yritetään uudestaan.

Meillä täällä palstalla on rekatuilla ja muilla mukavilla mukava porukka, joka keskenään juttelee avauksissaan.

Sitten on nämä kaksi jotka tulevat meidän ketjuun tuppautumaan, häieiköimään ja kiroilemaan...
Tarkoitan ripulista ja curling girl/aspaa.


Heitä ei kuulemma kiinnosta avauksemme, kuitenkin pitää tulla häiritsemään/kiroilemaan ja sotkemaan juttelua.. Palsta ei ole kenenkään oma, mitä jos tekisitte omia avauksia ja jättäisitte meidän rauhaan? Ei ole vaikeaa. Täällä olisi kaikkien kiva kirjoitella silloin.

Mitä jos nyt rauhoittuisitte? Ja mekin antasimme teidän olla rauhassa myös?

Pyydän anteeksi kun olen teitä häirinnyt. Eli vielä kerran, Anteeksi!

Nyt rauha tänne ja annetaan kaikkien kirjoitella ja olla rauhassa.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä avauksessa oli jotain sopimatonta tai vastaavaa ja sen takia poistettiin,ilman syytä ei poisteta

      • Juu, niin kai. En kyllä tarkoituksella mitään väärää kirjoittanut.


      • Anonyymi

        Avaus lähti niin nopeasti, että ro b^-otti sen pois^*ti. Saattoi olla jokin 'kielletty' sana, esim. p ^oisto.


    • Anonyymi

      Todella huono provosointi yritys. 0/5

      • Ei ole provo!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei ole provo!

        "Sitten on nämä kaksi jotka tulevat meidän ketjuun tuppautumaan, häieiköimään ja kiroilemaan...
        Tarkoitan ripulista ja curling girl/aspaa."

        Juu, ei tietenkään ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sitten on nämä kaksi jotka tulevat meidän ketjuun tuppautumaan, häieiköimään ja kiroilemaan...
        Tarkoitan ripulista ja curling girl/aspaa."

        Juu, ei tietenkään ole.

        Sinulle on pyydetty anteeksi nyt ja aiemminkin, mitä jos ottaisit sen vastaan. Tässä avauksessa oli siis anteeksi pyyntö ja pyyntö siitä että et enää häiritse meitä rekattuja ketjussamme. Onko se vaikea ymmärtää?

        Tee omia avauksia ja älä enää kiusaa/häiritse. Niin emme mekään.

        Edelleen on ihan sama mitä sanomme, niin teet siitä shown.. Rauhoitu jo. Sanot että häiriköimme, niin teet sinäkin, et osaa lopettaa, vaikka sitä pyydän. Olet halunnut anteeksi pyyntöä, olet sen saanut. Tässä se vielä: Anteeksi!!

        Nyt rauha palstalle KIITOS!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Sinulle on pyydetty anteeksi nyt ja aiemminkin, mitä jos ottaisit sen vastaan. Tässä avauksessa oli siis anteeksi pyyntö ja pyyntö siitä että et enää häiritse meitä rekattuja ketjussamme. Onko se vaikea ymmärtää?

        Tee omia avauksia ja älä enää kiusaa/häiritse. Niin emme mekään.

        Edelleen on ihan sama mitä sanomme, niin teet siitä shown.. Rauhoitu jo. Sanot että häiriköimme, niin teet sinäkin, et osaa lopettaa, vaikka sitä pyydän. Olet halunnut anteeksi pyyntöä, olet sen saanut. Tässä se vielä: Anteeksi!!

        Nyt rauha palstalle KIITOS!

        Meitä rekattuja? Harvaksi on laji käynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meitä rekattuja? Harvaksi on laji käynyt.

        Kaikki eivät käy täällä niin usein.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kaikki eivät käy täällä niin usein.

        Ei näy laisinkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy laisinkaan.

        No, mm. Ilmannimi ja Sunflower ovat kyllä käyneet täällä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, mm. Ilmannimi ja Sunflower ovat kyllä käyneet täällä.

        Kyl Artsi-setäkin on käväissyt ku on vaan duuneiltaan kerennyt :) Mä taisin jopa heittää värssyi ton Ilmannimen inspiroimana :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sitten on nämä kaksi jotka tulevat meidän ketjuun tuppautumaan, häieiköimään ja kiroilemaan...
        Tarkoitan ripulista ja curling girl/aspaa."

        Juu, ei tietenkään ole.

        Mä en yleensä ole viitsinyt puuttua näihin keisseihin. Sanonpa vaan et toi touhu mitä sä harrastat on hemmetin kipeetä.


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl Artsi-setäkin on käväissyt ku on vaan duuneiltaan kerennyt :) Mä taisin jopa heittää värssyi ton Ilmannimen inspiroimana :D

        Jep! Kiva kun olet käynyt täällä! 🙂 Ilmannimi on tosiaankin hyvä runoilemaan. 🙂


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No, mm. Ilmannimi ja Sunflower ovat kyllä käyneet täällä.

        Puhkeat aina kukkaan, kun koko tilan ottaja poistuu. Virkistävää vaihtelua👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhkeat aina kukkaan, kun koko tilan ottaja poistuu. Virkistävää vaihtelua👍

        Minä vai? En minä kenenkään tilaa halua omia, oltaisiin vain sulassa sovussa. Ja jos ei halua, niin oltaisiin edes hiljaa ja puuttumatta muiden keskusteluihin.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Minä vai? En minä kenenkään tilaa halua omia, oltaisiin vain sulassa sovussa. Ja jos ei halua, niin oltaisiin edes hiljaa ja puuttumatta muiden keskusteluihin.

        Tarkoitti T-L.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitti T-L.

        Okei.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Okei.

        TL vie tilaa muilta, ymmärsitkö? Hiljaisemmat jäävät varjoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        TL vie tilaa muilta, ymmärsitkö? Hiljaisemmat jäävät varjoon.

        No ei vie!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TL vie tilaa muilta, ymmärsitkö? Hiljaisemmat jäävät varjoon.

        Onpa siinä perätön väite, on nainen parhaimmasta päästä tuo Tinttu-Liina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa siinä perätön väite, on nainen parhaimmasta päästä tuo Tinttu-Liina.

        Kerro nyt jotain hyvää meistä muista myös.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kerro nyt jotain hyvää meistä muista myös.

        No jospa minä kerron, että olet erittäin miellyttävä nainen. Semmoinen, jonka kanssa olisi kiva istua iltaa ja pohtia elämän menoa:)

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jospa minä kerron, että olet erittäin miellyttävä nainen. Semmoinen, jonka kanssa olisi kiva istua iltaa ja pohtia elämän menoa:)

        ~Tukkirekka~

        Kiitos! ❤️


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, mm. Ilmannimi ja Sunflower ovat kyllä käyneet täällä.

        Niin olen käynyt.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No, mm. Ilmannimi ja Sunflower ovat kyllä käyneet täällä.

        Ilman T-Liinaa palsta ei ole entisensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilman T-Liinaa palsta ei ole entisensä.

        Eiköhän hän tänne vielä tule. Nyt joudut tyytymään meihin.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Eiköhän hän tänne vielä tule. Nyt joudut tyytymään meihin.

        Kertonut tulevansa vai?


    • Anonyymi

      Hyvä ja asiallinen avaus! Jokainen hoitakoot oman tonttinsa ja jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, olkoot hiljaa.

      • Anonyymi

        Jep. Niinhän se menee, että kehitysvamma ei tartu, mutta asennevamma periytyy. Ääliöitä riittää valitettavasti tässä maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Niinhän se menee, että kehitysvamma ei tartu, mutta asennevamma periytyy. Ääliöitä riittää valitettavasti tässä maailmassa.

        Teillä ei ole mitään varaa sanoa toisia kehitysvammaisiksi. Katsokaa peiliin....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä ei ole mitään varaa sanoa toisia kehitysvammaisiksi. Katsokaa peiliin....

        Ei tässä mielestäni ketään kehitysvammaiseksi sanottu. Ihmisiä he ovat! Itselläni läheinen on lievästi kehitysvammainen.


    • Anonyymi

      Minun puolesta voit tehdä aloituksia. Kun sinun juttusi ovat sentään järkeviä!! Sinä et tahallasi loukkaa toisia etkä yritä tahallasi haastaa riitaa.

      • Anonyymi

        Kuten realisti ja aspa esimerkiksi.


    • Anonyymi

      Olen se aspa ja avaan nyt miten asiat menivät oikeasti. Alunperin laitoin tälle palstalle jutun asiakkaista jotka ovat ilkeitä ja agressiivisia. Kerroin myös ettei sellaista tarvitse kenenkään sietää. Vastaukset olivat tällaisia..

      -Vaihda alaa
      -Olet heikko
      -Itse valitsit työsi ja kestä se
      -Ihan oikein sulle
      -Olet luuseri

      Lista on pitkä, mutta lyhkäisyydessään noin.

      Sitten kun minä puolustin itseäni asiallisesti niin nämä kaksi heittivät lisää vettä myllyyn ja meni jopa ihan kiusaamisen puolelle.

      Oli myös tapauksia missä juttuja tehtiin minun nimissä täällä. Nämä kaksi innostuivat ja tekivät erillisiä aloituksia minusta missä vain haukuttiin ja mollattiin pitkin viikkoa.

      • Anonyymi

        Pakitus menossa 🤣🤣


      • Huoh.. Oma käytöksesi ei myöskään ollut fiksua.. Vaadit anteeksi pyyntöä. Nyt olet sen saanut, luitko edes tätä avausta?

        Nyt rauha palstalle KIITOS!!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Huoh.. Oma käytöksesi ei myöskään ollut fiksua.. Vaadit anteeksi pyyntöä. Nyt olet sen saanut, luitko edes tätä avausta?

        Nyt rauha palstalle KIITOS!!

        Luin. Kerroin miten asiat meni todellisuudessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin. Kerroin miten asiat meni todellisuudessa.

        Oletko miettinyt myös omaa käytössäsi? Se mitä artagnan tässä ketjussa sanoi, sinun käytöksesi on ollut hemmetin kipeetä, mikä oli totta..

        Jospa nyt antaisit olla ja rauhoitut.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Oletko miettinyt myös omaa käytössäsi? Se mitä artagnan tässä ketjussa sanoi, sinun käytöksesi on ollut hemmetin kipeetä, mikä oli totta..

        Jospa nyt antaisit olla ja rauhoitut.

        Kysyn ystävällisesti. Mitä olen siis tehnyt väärin? Oletko tiennyt, että täällä on myös tehtailtu kirjoituksia "minuna"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn ystävällisesti. Mitä olen siis tehnyt väärin? Oletko tiennyt, että täällä on myös tehtailtu kirjoituksia "minuna"?

        Enpä usko että kaiken takana on aina eri henkilö.. Aspa kirjoituksiasi on ollut mm. Seinäjoki, Rovaniemi palstalla ja myös täällä. Sama aihe, asiakas teki väärin sinua kohtaan, yada yada..

        Monet ovat huomanneet saman avauksen ja vielä monta kertaa, aina kun joku oli eri mieltä kanssasi, otit herneen nenään.. Ja jankkasit, mitä tein väärin, etkö lukenut, puhuin asiakkaasta, minun pitää vaihtaa alaa, sairasta! Suutuit kun porukka huomaa saman aiheen/ketjun monta kertaa, usealla sivulla ja iät ja ajat...

        Todella outoa ja aika sairasta, ei ole normaalia.. Sori! Minkä takia jauhoit samaa aihetta iät ja ajat?? Ei siinä ole järkeä! Oikeasti sinulla on joku pakkomielle ja tarvitset apua! Ja en ole ilkeä kun sanon tämän, vaan se on totta! Apua saa kun sitä osaa hakea!

        Suutuit kuin minä ja Tinttu(?) Ärähti sinulle ja syystä! Niin aloit kuin takiainen olemaan kimpussamme ja häiritsit tyyliin, mitä tein väärin? Jankkasit vaan, olet kommentoinut ketjuumme, että rekatut ovat yksi ja sama henkilö.. Naurat ja häiritsee,kiusaat ja tulet häiritsemään tarkoituksella keskusteluihimme.. Uhkailet poliisilla ja meidän nimemme laittamisella tänne.. Naurat ja solvaat aiheitamme.

        Jos me teimme väärin, niin teit myös sinä! Ja minusta paljon enemmän! Aspa/asiakas jutusta useassa sivulla ja monta kertaa ja iät ja ajat... Ei ole tervettä käytöstä!

        Jos poliisi lukisi myös omat juttusi, niin kyllä hekin huomasivat oman ei terveen käytöksesi..

        Oikeasti! Älä jatka touhuasi, lopeta aiheesta jankkaaminen, sekä meidän vainoaminen! Keksi muuta tekemistä! Parasta minusta olisi jos et kävisi Suomi24 keskusteluissa enää ollenkaan ja keksisit muuta puuhaa/harrastuksia.

        Ehkä sinulla on mielenterveys ongelmia? Epäilen suuresti näin, niihin saa apua. Ja en sano tätä pahalla vaan hyvällä! Minulla on myös mielenterveys ongelmia, minulla on lääkitys, perhe ja ystävät apuna. Ja he kyllä auttavat jos tarvitsen apua.

        Olet sanonut monta kertaa että haluat anteeksi pyyntöä, sitä on ollut vaikea ja jopa tuhaakin antaa koska ei sinunkaan käytöksesi ollut fiksua!

        Eli mekin ansaitsisimme sinulta anteeksi pyynnön! Rauhan tänne ja että jätät meidät rauhaan! Tekisitkö sen??

        Tässä todellinen kuva minun puolelta käytöksestäsi!

        Älä enää nyt aloita uutta kiusaa tämän luettuasi! Ymmärrä tämä kirjoitus/kuvaus sinusta! Opi tästä ja älä enää jatka samaa kehää! Eteenpäin ja uusia tuulia kohti!

        Kaikkea hyvää, terveyttä ja rauhaa sinulle!

        Vielä kerran minulta: ANTEEKSI PYYNTÖ! Tee itse samoin minulle ja muille!


    • Edelleen olen sitä mieltä että myyjä voi tarvittaessa soittaa vartijat tai poliisit paikalle, jos on ongelma asiakkaita.

      Edelleen olen sitä mieltä,että jos koet myyjän työn epämiellyttänä ni aina voi vaihtaa alaa.

      Tai jutella työnantajan kanssa ja keskustellut työpaikan ongelmista ja keskustella miten toimia jos on hankala asiakas kyseessä.

      Jos työnantaja ei halua keskustella asiasta ni aina voi ottaa työsuojelu viranomaiseen yhteyttä ja sitä kautta saada työhön turvallisuutta.

      Tämä koskee oikeastaan ihan sama mitä alaa, koska eihän sun työnantaja voi tietää että töissä on ongelmia jos ei kukaan hänelle kerro.

      Eikö työpaikan ilmapiiriä voi parantaa jos et kerro, että on jokin ongelma.


      Me muut emme oikeastaan voi paljonkaan parantaa työpaikan ilmapiiriä jos te ette töissä keskenään juttele.

      Se että somessa haukkuu omaa työtään saa minulle sellainen fiiliksen, että a) työpaikka on väärä tai b)ammatti on väärä tai c) ihminen on loppuun pelannut jolloin ehkä lääkäri voi antaa sairausloman jotta ehtii voimat palautua...


      No. Kuinka moni meistä tykkäisi jos esimerkiksi lääkärit tai sairaanhoitajat? kertoisi somessa asiakkaista? Ei kovinkaan moni..

      Tarkoituksena on sanoa sen että jokaisella meillä on huonojakin päiviä... En hyväksy väkivaltaa tai uhkailua, mutta poliisille soitto on silloin oikea tapa jotta syyllinen voi saada tuomion.

      Rauhaa palstalle Toivon.

      • Se että palstalla valittaa asiakkaista ei muuta minkään työpaikan turvallisuutta koska eihän työnantaja voi tietää,että on ongelmia...

        Se mua ihmetytti silloin kun valitit asiakkaista, että et kertonut oletko kertonut siitä työnantajalle tai sun työkavereille... Ja tarvittaessa työsuojelu viranomaiselle...

        Se mua ihmetyttää miksei myyjät vaadi että määrättyyn aikaan töissä olisi myös toinen työntekijä paikalla jotta työturvallisuus voisi parantua.

        Onko oikeasti niin ettei teidän työnantajaa kiinnosta työturvallisuus??

        Jos näin on. Ni tehkää valitus työsuojelu viranomaiselle


      • Hyvin sanottu Ilmannimi!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Hyvin sanottu Ilmannimi!

        Jep! Naulan kantaan ja totta joka sana!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe