Olen nähnyt maskittomuutta kaikissa julkisissa paikoissa, myös VL-seuroissa. Sielläkään ei noudateta esivallan suosituksia maskista.
Rauhanyhdistys, seurat ja korona
27
928
Vastaukset
- Anonyymi
Se on julkista tottelemattomuutta esivallalle.
- Anonyymi
Ei laki velvoita pitämään maskia
Ei edes ole mitään lakia
Joten esivaltaa se ei kiinnosta
- Anonyymi
Siis presidentille, pääministerille, hallitukselle, Eduskunalle sekä teveydenhoito viranomaisille!!!!
- Anonyymi
Sekö on jo auki ry.
- Anonyymi
Oulun RY::llä on istumapaikat järjestetty viimeisen päälle hyvin, mutta penkeillä istuu siellä täällä näitä rumia kukkasia.......
- Anonyymi
Lestat vastustaa koronarokotetta Facessa. Mutta hyvä kun älysivät Suviseurat jättää väliin, siitä heille kiitos. Ehkä juuri siksi eivät halua rokotetta, niin ei tarvitse Suviksiin lähteä ensi kesänäkään.
- Anonyymi
Ehdotus: Maskittomille oma tila pikkukahvilaan.
- Anonyymi
Eli heille oma palvelutiski ja tarjoilijat, joilla kaasunaanari päässä ja suojavaatetus? Sulla on kyllä hyviä ja realistisia ideoita (huomioi sarkasmi)
- Anonyymi
Myllytullin ala-asteella on coronaa. Jos yksikin sieltä tulee seuroihin ilman maskia, niin on se hirveää!!!!
- Anonyymi
Tuleeko Rauhanyhdistykselle maskittomille maskien jako ensi sunnuntaiksi?
- Anonyymi
Muistutan vielä, että presidentti, pääministeri ,ja hallitus ajavat julkisesti maskien käyttöä. Myös Rauhanyhdistys on järjestänyt seura-ajat ja tilat sopimaan corona infektion estoon. Niin että kyllä asiasta välitetään ja maskittomia paheksutaan.
- Anonyymi
Jättäkää tuo lahko. Olisi Suomen ja suomalaisten etu.
- Anonyymi
Se olisi kaikkien etu. Etenkin lestojen itsensä.
- Anonyymi
Raamatussa ei sanota että pitäisi maskia käyttää, mutta eikai VL:läiset raamattua lue muutenkaan?
- Anonyymi
Sarnamiehet lukee. Tavikset ei saa lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarnamiehet lukee. Tavikset ei saa lukea.
Kapernaumi on ollut aika hyvin vähän aikaa sitten kun se oli ihan hyvä että tuli mieleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapernaumi on ollut aika hyvin vähän aikaa sitten kun se oli ihan hyvä että tuli mieleen?
Tämä on sekavan, unen puutteisen uniharhaa. Ilmeisesti ei saanut unta.
- Anonyymi
Älkää ihmiset uskoko tuota äärivanhoillista oppia.
- Anonyymi
Ei sitä ihmiset uskokaan, vaan lestat.
- Anonyymi
Olisi erittäin hyvä Suomen ja suomalaisten kannalta jos lestaoppi ja kepulaisuus katoaisivat pois.
- Anonyymi
Minä ainakin käytän kortonkia jos on tarve.
- Anonyymi
Se tulee kaikille halvemmaksi ja kannattaa kyllä. Vie se tuntumaa, mutta toisaalta antaa kestoa ja humalassa tukee ettei mene ihan niveltämiseksi. Jos muikkeli vain on liukas, niin pystyy operoimaan jazz-kikkelilläkin. Oikeasti ohjeen mukaan pitäisi laittaa kassitkin kordariin. Oletko kokeillut? Siksi monet ostaa niitä extra largeja, ja totta kait imagosyistä 😂😂
- Anonyymi
Hyvä kun teineille jaetaan nykyään ilmaisia kortsuja niin pystyvät nauttimaan .
- Anonyymi
Lestat säästää rahaa kun ei tarvitse kortonkeja ostaa.
- Anonyymi
Pekka Haavistolla oli maski seuroissa. Mutta Pekka onkin melkeen proffa. Eli korkeasti oppinut henkilö. Ainakin proffien omasta mielestä he ovat hyvin viisaita. 😅😅😅
- Anonyymi
”Ainakin proffien omasta mielestä he ovat hyvin viisaita. 😅😅😅”
- Olet niin asian ytimessä 😂😂😂
- Anonyymi
Toki on tosi tyhmiäkin professoreja. Tasapuolisesti miehiä sekä naisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187