Rauhanyhdistys, seurat ja korona

Anonyymi

Olen nähnyt maskittomuutta kaikissa julkisissa paikoissa, myös VL-seuroissa. Sielläkään ei noudateta esivallan suosituksia maskista.

27

928

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on julkista tottelemattomuutta esivallalle.

• Anonyymi

Ei laki velvoita pitämään maskia
        Ei edes ole mitään lakia
        Joten esivaltaa se ei kiinnosta

• Anonyymi

Siis presidentille, pääministerille, hallitukselle, Eduskunalle sekä teveydenhoito viranomaisille!!!!

• Anonyymi

Sekö on jo auki ry.

• Anonyymi

Oulun RY::llä on istumapaikat järjestetty viimeisen päälle hyvin, mutta penkeillä istuu siellä täällä näitä rumia kukkasia.......

• Anonyymi

Lestat vastustaa koronarokotetta Facessa. Mutta hyvä kun älysivät Suviseurat jättää väliin, siitä heille kiitos. Ehkä juuri siksi eivät halua rokotetta, niin ei tarvitse Suviksiin lähteä ensi kesänäkään.

• Anonyymi

Ehdotus: Maskittomille oma tila pikkukahvilaan.

• Anonyymi

Eli heille oma palvelutiski ja tarjoilijat, joilla kaasunaanari päässä ja suojavaatetus? Sulla on kyllä hyviä ja realistisia ideoita (huomioi sarkasmi)

• Anonyymi

Myllytullin ala-asteella on coronaa. Jos yksikin sieltä tulee seuroihin ilman maskia, niin on se hirveää!!!!

• Anonyymi

Tuleeko Rauhanyhdistykselle maskittomille maskien jako ensi sunnuntaiksi?

• Anonyymi

Muistutan vielä, että presidentti, pääministeri ,ja hallitus ajavat julkisesti maskien käyttöä. Myös Rauhanyhdistys on järjestänyt seura-ajat ja tilat sopimaan corona infektion estoon. Niin että kyllä asiasta välitetään ja maskittomia paheksutaan.

• Anonyymi

Jättäkää tuo lahko. Olisi Suomen ja suomalaisten etu.

• Anonyymi

Se olisi kaikkien etu. Etenkin lestojen itsensä.

• Anonyymi

Raamatussa ei sanota että pitäisi maskia käyttää, mutta eikai VL:läiset raamattua lue muutenkaan?

• Anonyymi

Sarnamiehet lukee. Tavikset ei saa lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sarnamiehet lukee. Tavikset ei saa lukea.

Kapernaumi on ollut aika hyvin vähän aikaa sitten kun se oli ihan hyvä että tuli mieleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kapernaumi on ollut aika hyvin vähän aikaa sitten kun se oli ihan hyvä että tuli mieleen?

Tämä on sekavan, unen puutteisen uniharhaa. Ilmeisesti ei saanut unta.

• Anonyymi

Älkää ihmiset uskoko tuota äärivanhoillista oppia.

• Anonyymi

Ei sitä ihmiset uskokaan, vaan lestat.

• Anonyymi

Olisi erittäin hyvä Suomen ja suomalaisten kannalta jos lestaoppi ja kepulaisuus katoaisivat pois.

• Anonyymi

Minä ainakin käytän kortonkia jos on tarve.

• Anonyymi

Se tulee kaikille halvemmaksi ja kannattaa kyllä. Vie se tuntumaa, mutta toisaalta antaa kestoa ja humalassa tukee ettei mene ihan niveltämiseksi. Jos muikkeli vain on liukas, niin pystyy operoimaan jazz-kikkelilläkin. Oikeasti ohjeen mukaan pitäisi laittaa kassitkin kordariin. Oletko kokeillut? Siksi monet ostaa niitä extra largeja, ja totta kait imagosyistä 😂😂

• Anonyymi

Hyvä kun teineille jaetaan nykyään ilmaisia kortsuja niin pystyvät nauttimaan .

• Anonyymi

Lestat säästää rahaa kun ei tarvitse kortonkeja ostaa.

• Anonyymi

Pekka Haavistolla oli maski seuroissa. Mutta Pekka onkin melkeen proffa. Eli korkeasti oppinut henkilö. Ainakin proffien omasta mielestä he ovat hyvin viisaita. 😅😅😅

• Anonyymi

”Ainakin proffien omasta mielestä he ovat hyvin viisaita. 😅😅😅”

- Olet niin asian ytimessä 😂😂😂

• Anonyymi

Toki on tosi tyhmiäkin professoreja. Tasapuolisesti miehiä sekä naisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe