Rakastaako hallintoelin todellakin meitä?

Anonyymi

Viime aikoina ole alkanut todellakin epäillä heitä.
Mitä käytännön todisteita rakastamisesta todellakin on? Onko sanat vain tyhjiä jorinoita?
Nyt aletaan keräämään lisää rahaa heidän omien töppäilyjen vuoksi, velvoitetaan jokaista maksamaan tietty summa ja mihin rahat menee? Sitä ei kerrota.
Sitten päälle virnuillaan:" rakastamme teitä".
Nyt on menty sen rajan yli, ettei enää ainakaan minuun uppoa tuollainen.
Minä en rakasta heitä enään, jos nyt ylipäätään olen koskaan rakastanut.
Hommatkoon rahansa mistä lystää

9

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Hallintoelin rakastaa teitä" on ällöä amerikkalaista tyyliä, joka huonosti soveltuu Suomen olosuhteisiin. Sitä paitsi se ei ole edes totta. Hallintoelin hyväksikäyttää todistajia.

      • Anonyymi

        Itteensä se rakastaa.


    • Elintä on hyvä rakastaa, mutta EI hallintoelintä.

    • Anonyymi

      Tuo isällinen "me rakastamme teitä" fraasi on kontekstissään alentava ja vain yksi metodi luokitella itsensä kaikkien yläpuolelle.

      Hallintoelin myös sälyttää rakkaudellisesti vastuun omista vääryyksistään rivitodistajien harteille kuten vuosien 1925 ja 1975 Harmagedonienkin suhteen.

      Sama kaava oli myös totaalikieltäytymisen suhteen ja sen kumoavassa artikkelissa vuonna 1996, anteeksipyynnöstä puhumattakaan.

      Tullakseen pelastetuiksi, seuraajien ja kaikkien ihmisten tulee tukea tuota narsistista ja megalomanista hallintoelintä, joka kutsuu itseään Jeesuksen veljiksi.

      Ps. Kuitenkin vastuunoton tarpeen tilanteessa se vaihtaa roolia ja pakenee epätäydellisyyden taakse ja rinnastautuu mm. Jeesuksen opetuslapsiin.

      *

      * Kenneth Cooke answers the question: "Who dies at Armageddon?"

      - https://www.youtube.com/watch?v=c57OKGPY6jk

      *

      Rakkaudellinen ja arvostava viesti.

      Rivitodistajat ovat hengelliseltä tasoltaan merenpinna alapuolella vs. Gilead-kurssin käyneet.

      "Sam Herd thinks ordinary Jehovah's Witnesses are "below sea level!"

      - https://www.youtube.com/watch?v=kZenOtKTGbc

    • Anonyymi

      Charles Taze Russell itse myönsi, että on aika laittaa pillit pussiin siinä vaiheessa, kun järjestön pitää alkaa pyytää rahaa.

      • Anonyymi

        Russellilla oli hyviäkin ajatuksia, joita Vt-seura nykyään ei kuitenkaan noudata.


    • Anonyymi

      Onko sulla rahat (ja hermot) tiukalla?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe