Mikkeliin kondomitehdas vuonna 2022

Anonyymi

Päätin perustaa Mikkeliin kondomitehtaan. Aukaisen sen vuonna 2022. Tavoitteena on, että Mikkeli kuolee väestökatoon ennen vuotta 2100. Toivoisin kondomien käyvän kaupaksi, kun pakkosterilisaatio on kielletty. Tutkimuksessa todettiin, että Suomen keskimääräinen älykkyys nousisi tämän seurauksella moninkertaiseksi. Tätä kondomitempausta kokeiltiin jo -70 luvulla, mutta se meni pahasti pieleen, kun mikkeliläisiä kehotettiin rakastellessa käyttämään kondomia. Mikkeliläiset eivät tienneet mihin se laitetaan ja pujottivat niitä sormiinsa rakastellessaan ja näin mikkeliläisten ajaminen sukupuuttoon keskeytettiin. Todettiin, että nämä ovat jopa niin hulluja, etteivät osaa käyttää edes kondomia.

17

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa. Oispa se sinunkin isäsi mieluusti voinut tulla vaikka reisille.

    • Anonyymi

      Hei olen 50 lerppakulli. Pääsisinkö kordaritehtaalle tuotekehitykseen?

      • Anonyymi

        Kiitos ehdotuksesta. Isäsi kävi jo meillä tuotekehityksen puolella. Meillä on nyt isäsi ansiosta myös mikropeniksen omaaville oma kondomi, joten välitöntä tarvetta toiselle mikropenikselle ei ole enää.


    • Anonyymi

      Mulla alkaa sikojen teurastus syksyllä, saat hyvää luonnonsuolta pohjahintaan.

    • Anonyymi

      Aloittaja projisoi vahvasti. Se että äitisi ei ymmärtänyt tehdä aborttia ei ole kenenkään muun syy.

    • Anonyymi

      Hirmu hauskoja juttuja on

    • Anonyymi

      ei tarvitse kondomitehtaita jos on rokotetehdas

    • Anonyymi

      Nyt tarvittaisiin reippaita työntekijöitä tehtaalle. Maksan palkan kondomeilla. 100 kondomia päivässä, jos on ahkera ja tunnollinen voi yltää jopa 102 kondomin palkkoihin. Työajat on klo 7-19, ma-la. Sunnuntaina saatte vapaapäivän, mutta tehtaalla voi käydä halutessaan silloinkin pakkaamassa kondomeja. Palkkaa en maksa mitään, koska saatte hyvän mielen ja hyvän kunnon, kun teette töitä.

      • Anonyymi

        oletko koskaan harkinnut koomikon uraa ?
        harva keksii näin hauskoja juttuja nauran täällä ihan kippurassa


    • Anonyymi

      minkä nimisiä sun kondoomit on?et voiko yhistää esmes mikke markinontii?

    • Anonyymi

      Kannattaa myydä samalla villasukkia, niitä kun iskee parit molon päälle, niin tehokkaampi suojaus.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        huivi? kondomi? muslimi?


    • Anonyymi

      Kielletään vaan persujen lisääntyminen, siitä se geenipooli lähtee paranemaan, ihan itsestään. Eiköhän nuo ali-ihmiset ole jo näyttönsä antaneet.

    • Anonyymi

      Mitä me teemme mikkelillä? Mihin mikkeliä tarvitaan maailmassa?

      • Anonyymi

        Nikkeli markat valmistettiin ennenvanhaan Mikkelissä, kun oli kopeekkamarkkinat rajalla.

        Pillua sai ilman ja juntit jäi ilman!

        Pilluja oli riittävästi ja markkoja jopa varastettiin


    • Anonyymi

      Vuodesta 2015 ja vuodesta 2023 mikkeli tuhottiin kun sdp ja jhl oilattiin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe