Olen syvästi järkyttynyt

Anonyymi

Nyt ymmärrän sen laajuuden ja tiukan otteen kuinka ihmisiä viedään valheella Helvettiin.

Rukoile puolestani, rukoile mulle Herran läsnäoloa.Lohtua tarvitsen Herralta saatua. Nyt sattuu.

Commandohauis

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellaisia ne uskonnot on. Rukoilu nyt ei hyödytä mihinkään mutta toivottavasti paranet pian jumalaharhoistasi.

    • Anonyymi

      Job.22:12-14 Eikö Jumala ole korkea kuin taivas? Katso, kuinka korkealla on tähtien päälaki. Ja sinä sanot: Mitäpä Jumala tietää? Voiko hän tuomita synkkäin pilvien takaa? Pilvet ovat hänellä verhona, niin ettei hän näe; ja taivaanrannalla hän käyskentelee. Ps.94:7-9 Ymmärtäkää, te kansan järjettömät, ja te tomppelit - milloin te tulette järkiinne? Joka on korvan istuttanut, hänkö ei kuulisi? Joka on silmän luonnut, hänkö ei näkisi? Sananl.20:12 Kuulevan korvan ja näkevän silmän - molemmat on Herra luonnut.

    • Anonyymi

      1Kor.15:47 Biblia (1776) Ensimäinen ihminen on maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta. Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. Joh.3:31 Hän, joka on ylhäältä tulee, on yli kaiken. Joka on syntyisin maasta, se on maasa, ja maasta on, mitä hän puhuu; hän, joka taivaasta tulee, on yli kaiken.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jaa se ei jostakin syystä toimikkaan,mutta muut laulunlinkit toimii.

      • Anonyymi

        Ilmoittauduin pois kursseilta. Mä en tiedä mitä seuraavaksi. Kokeilen vaikka oppisopimuksen tehdä. Kokki olisi aika jees, vai onko se työ liian ahkerointia? Mutta hyvää safkaa olisi kiva osata vääntää.

        Kukaan ei kertonut kouluttaako mikään taho papiksi, pastoriksi, saarnamieheksi, vastaavaksi siis sellainen taho, jossa opetussisältö on liberaliteologiasta vapaata ja vastaa täysin Raamatunopetusta?

        Mä olen nytten niin pettynyt etten osaa keskittyä kuunteleman musaa vaan mun on oltava rukouksessa ja halailtava Raamattua samalla.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoittauduin pois kursseilta. Mä en tiedä mitä seuraavaksi. Kokeilen vaikka oppisopimuksen tehdä. Kokki olisi aika jees, vai onko se työ liian ahkerointia? Mutta hyvää safkaa olisi kiva osata vääntää.

        Kukaan ei kertonut kouluttaako mikään taho papiksi, pastoriksi, saarnamieheksi, vastaavaksi siis sellainen taho, jossa opetussisältö on liberaliteologiasta vapaata ja vastaa täysin Raamatunopetusta?

        Mä olen nytten niin pettynyt etten osaa keskittyä kuunteleman musaa vaan mun on oltava rukouksessa ja halailtava Raamattua samalla.

        Commandohauis

        se sellaista, kun helluntaialisuus eksytyksessä ollut, niin, eivät enää:

        "he eivät tervettä kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
        ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin"
        2 Tim: 4: 3 - 4

        helluntailaisuus, just edellisen raamatun tekstin kaltainen, siellä haalitaan "opettajia", kaikenmaailman rötöstelijöistä, ilman minkäänlaista raamatun tuntemusta, ja kertoilevat omia elämänsäkokemuksia (elämäntaruja , jne.

        niin sinä sitten käy, niinkuin raamattu, 2 Tim: 4: 3-4, sanoo !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se sellaista, kun helluntaialisuus eksytyksessä ollut, niin, eivät enää:

        "he eivät tervettä kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
        ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin"
        2 Tim: 4: 3 - 4

        helluntailaisuus, just edellisen raamatun tekstin kaltainen, siellä haalitaan "opettajia", kaikenmaailman rötöstelijöistä, ilman minkäänlaista raamatun tuntemusta, ja kertoilevat omia elämänsäkokemuksia (elämäntaruja , jne.

        niin sinä sitten käy, niinkuin raamattu, 2 Tim: 4: 3-4, sanoo !

        Ettei niin käy sulle kun etkö ookki löpölaariteologi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoittauduin pois kursseilta. Mä en tiedä mitä seuraavaksi. Kokeilen vaikka oppisopimuksen tehdä. Kokki olisi aika jees, vai onko se työ liian ahkerointia? Mutta hyvää safkaa olisi kiva osata vääntää.

        Kukaan ei kertonut kouluttaako mikään taho papiksi, pastoriksi, saarnamieheksi, vastaavaksi siis sellainen taho, jossa opetussisältö on liberaliteologiasta vapaata ja vastaa täysin Raamatunopetusta?

        Mä olen nytten niin pettynyt etten osaa keskittyä kuunteleman musaa vaan mun on oltava rukouksessa ja halailtava Raamattua samalla.

        Commandohauis

        Oot sekaisin! Hylkää uskonto! Ala elää uskoa todeksi!


    • Jotain apua kyllä tarvitsisit. Et selvästikään elä täysin todellisuudessa. Juuri olit muka menossa teologiseen tiedekuntaan tietämättä siitä mitään ja sitten taas et. Terve ihminen ei sekoile tuollaisia, skitsofreenikko taas hyvinkin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        ei ole mitenkään, - harvinaista !! JOS helluntailaisuudessa tulevat, jokseenkin, epävakaiksi persooniksi", enempikin poikkeus, jos ihan "täyspäisenä pääsee helluntailaisuusopin lävitse" . . .


    • Anonyymi

      2Tess.1:9 Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta, Jes.2:19-22

    • Anonyymi

      Kyllä Herra sinusta huolen pitää Nyt tuli vain kunnon Jumalan johdatus ja näit sen valheellisen kristillisen päänopin soopan. sait siis silmävoidetta ja hengellinen näkökykysi terävöityi.Totuus voi kirpaista , mutta myös vapauttaa. Danielkin peljästyi kun näki Jumalan näyttämiä asioita.
      Ihan tässä Raamatun sana toteutuu ja tällaista on lopunaika. Ihmisviisautta lisätään Raamatun sanaan ja muutellaan tekstetjä.Mitä heillä on viisautta .He ovat hyljänneet Jumalan sanan.Tyhmät ja viisaat vertauksen neitsyet ovat todellisuutta. Sieltä kai Jumalan sanasta luopuneiden joukosta, nimikristilliseltä taholta se antikristuskin nousenee lopulta kun tarpeeksi kauas harhaudutaan.

      Jeremia 8

      9Viisaat saavat häpeän,
      kauhistuvat ja joutuvat kiinni.
      Katso, he ovat hyljänneet Herran sanan —
      mitä heillä on viisautta?

      Room.1
      16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
      17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta."
      18 Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
      19 sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
      20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
      21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
      22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
      23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

      • Anonyymi

        kun kunnolla, eksytyksessä pyöritetty, niin,

        "eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia,
        ja kääntyvä korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin"
        2 Tim: 4: 3 - 4

        jos missä niin helluntailaiuudessa niitä "taruja", ("todistuksia. . .") kuulee, ja vkieläpä rehvastellaan joillakin tekemisillä (synneillä) joista raamattu sanoo:

        "edes MAINITA teidän keskuudessanne" !!


    • Jumala ei tarvitse mitään pappiskoulutusta eikä Jumala ole sellaisessa mukana.
      Sitä olen kuullut ,että moni menettää uskonsa kun lähtee opiskelemaan Jumalaa.
      Sellaisesta on kaikki nöyryys pois ja sellaista Jumala ei tue.
      Nöyryys on se ,mihin Jumala mieltyy ..nöyriä silmiä Jumala rakastaa ja nöyrä Rakastava sydän.

      • Anonyymi

        en ole kuullut AINOATAKAAN tapausta, joista edellinen kirjoittaa, sen sijaan tiedän "satoja" tapauksia, jotka menettäneet uskon, nimenomaan,,- helluntailaisuudessa !

        lue, uskonnon uhrit, sivustoilta, ent. helluntailaisuudessa kasvaneita, ja tiedoksi,
        että, "uskonnon uhreissa" on prosentuaalisesti ENITEN, nimenomaan

        helluntai-opetuksessa kasvaneita.


      • Anonyymi

        No siihen uskon menettämiseen on syynsä. Kun on vuosia johdettu harhaan, niin kuka sellaista uskoa haluaakaan enää?


    • Anonyymi

      Koita nyt hyvä ihminen rentoutua ja rauhoittua! Asia ei kuulu sinun murehdittavaksesi. Keskity ennemmin omaan elämääsi. Ethän todellisuudessa edes tiedä mikä kaikki on valhetta! Niin paljon Raamatun alkuperäistä tekstiä on tulkittu väärin.

      • Anonyymi

        ja siitä raamatussakin, Jeesus sanoo:

        "Monta tulee minun nimessäni, sanoen minä olen Kristus, ja he eksyttävät monta"

        tarkemmin kun ajattelee, niin nää kaikki lahkothan hyökkää Kirkkoa vastaan !!
        se ainakin itseäni "herättää", nimittäin kirkkohan ei puutu kenenkään julistukseen, vaan julistaa vakaana, evankeliumin sanomaa, puuttumatta toisten kirkkojen toimintaan.

        ja loppujen lopuksi, se "sydämen usko", se pysyy kaikista tuulista riippumatta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja siitä raamatussakin, Jeesus sanoo:

        "Monta tulee minun nimessäni, sanoen minä olen Kristus, ja he eksyttävät monta"

        tarkemmin kun ajattelee, niin nää kaikki lahkothan hyökkää Kirkkoa vastaan !!
        se ainakin itseäni "herättää", nimittäin kirkkohan ei puutu kenenkään julistukseen, vaan julistaa vakaana, evankeliumin sanomaa, puuttumatta toisten kirkkojen toimintaan.

        ja loppujen lopuksi, se "sydämen usko", se pysyy kaikista tuulista riippumatta .

        Kirkossa kasvaa rikkaviljaa ja vehnää yhdessä.

        Kirkkoon on tuotu harhaoppina liberaaliteologia. Se on kristinuskoa vastustava eksytyksen oppi.

        Miten rikkavilja vaikuttaa vehnään? Tai miten vaikuttaa vehnä rikkaviljaan?

        Kumpikin on oikeassa?

        Rikkavilja luulee olevansa oikeassa. Se ei perusta Raamattuun vaan ihmisten kirjoittamiin oppikirjoiksi ottamiin kirjoihin, joita sanotaan tieteelliseen käyttöön soveltuviksi vaikka soveltuvat kiukaan pesään sytykkeeksi.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkossa kasvaa rikkaviljaa ja vehnää yhdessä.

        Kirkkoon on tuotu harhaoppina liberaaliteologia. Se on kristinuskoa vastustava eksytyksen oppi.

        Miten rikkavilja vaikuttaa vehnään? Tai miten vaikuttaa vehnä rikkaviljaan?

        Kumpikin on oikeassa?

        Rikkavilja luulee olevansa oikeassa. Se ei perusta Raamattuun vaan ihmisten kirjoittamiin oppikirjoiksi ottamiin kirjoihin, joita sanotaan tieteelliseen käyttöön soveltuviksi vaikka soveltuvat kiukaan pesään sytykkeeksi.

        Commandohauis

        onneks olen päässyt helluntailaisuus-eksytyksestä, terveeseen kristillisyyteen, ja löytänyt luterilaisuuden, ja sakramentit, joista helluntailaiset ymmärtää yhtä paljon, kuin
        "sika hajuvedestä".

        lukekaa kirja:

        HARHAANJOHTAJAT, Terhi Miettinen / Raija Pelli, v. 2017 !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneks olen päässyt helluntailaisuus-eksytyksestä, terveeseen kristillisyyteen, ja löytänyt luterilaisuuden, ja sakramentit, joista helluntailaiset ymmärtää yhtä paljon, kuin
        "sika hajuvedestä".

        lukekaa kirja:

        HARHAANJOHTAJAT, Terhi Miettinen / Raija Pelli, v. 2017 !

        Oletko liberaaliteologian kannattajia ? Paha raateleva harhaanohjaaja paimenko sinulle suositteli liberaaliteologisen tieteelliseksi valehdeltua valheenoppikirjaa lukemaan?

        Raija Pellin kirjaan tämä ei ole kannanotto vaan tarkoitan käyttää sitä rinnasteisuudessa löpölaariteologisen " oppikirjoihin". Joidenkin luuloja kirjoitettu kirjaksi ja siten tätä kutsutaan tieteeksi.

        Ihan sama kuin kuka tahansa keksisi kirjoittaa muunnelmiaan Raamatusta, pistää ne kansien väliin ja tuumia: tässäpä teille yliopistoon tieteellinen kirja luettavaksi ja tentittäväksi, kirjailija Seppo Sorkkajalka tuumii.

        Retorisesti,

        Commandohauis


    • Jumalan ilmoitus tuli minulle hyvin voimakkaana tästä juuri nykyisin päällä olevasta tilanteesta ,jossa naiset tuovat tuhon.
      Aikaa tuosta ilmestyksestä on varmaan 10v ,ellei enemmän.
      Silloin mietin ,miten tuo voisi olla mahdollista ,mutta nyt sitten näen ,kuten toisetkin ,että surkea meno on kirkoissa.
      Ilo on poissa ja Rakkaus toinen toista kohtaan eli se ,minkä Jumala laskee Kristittyjen sydämmiin Hänen opissaan Hänen maailmasta uloskutsuttujen joukossa.
      Tutkikaa ja miettikää raamatun lausetta..heillä on keskinäinen yhteys .Se on tärkeä ja paljastava asia ,mitä missäkin on.
      Onko sitä keskinäistä Rakkauden kautta tulevaa palavaa Rakkautta vai onko tilalla muotomenot.
      Se Rakkaus ,minkä Jumala antaa oikeassa Kristittyjen joukossa on sellaista kauneutta ,että sille ei meinaa löytyä sanoja ja siinä yhteydessä vaan haluaa olla ja aikojen jälkeenkin se kuohuu Rakkauttaan kuin koski ,jota Rakastaa. Sen muistaa..se pysyy sydämmessä pitkään.

      • Anonyymi

        helluntailaisuus "suljetut lahkot", - ovat siis sisäänlämpiäviä, joissa opetus painottuu, että kaikki heistä ulkopuolella on "maailma" ym, ym.

        Jeesus käski julistaa, evakeliumia, ja evakeliumissa Jeesus sanoo:

        "Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva ? Eivätkö publikaanitkin tee samoin ?

        Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette ?

        Olkaa siis täydellisiä, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on"
        Matt: 5: 46 - 48

        "Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi"
        Joh: 3: 17


      • Anonyymi

        Mull ilo on sydämessä. Keskinäinen yhteys ei välttämättä yksistään tarkoita sitä että kokoonnutaan yhteen johonkin tilaisuuteen vaan sen lisäksi yhteys on 24h Pyhän Hengen kautta.

        En sanonut tätä sen takia että et tietäisi vaan kaikille , joku voi olla hiffaamaaton ja asiaoihin on hyvä saada selvyys. Kristinusko on laajaoppinen kokonaisuus yksityiskohtineen. Sulla ja mula on keskinäinen yhteys kun ilmeisestikin meissä kummassakin on Pyhä Henki. Minussa ainakin on sen perusteella , mitä ymmärrän itsestäni ja itsessäni asuvan. Kirjoituksesi perusteella olet kaida tien kulkija sinäkin.

        Nämä ihmisen kirkonmenoihin mukaantuomat omat traditiot ja muotojumalinen tekopyhyys muotomenoisuus on juuri osa sitä HAALEUTTA mun mielestäni, josta Jeesus varoittaa, mun pääkopan ulkomuistista: "( Jeesus puhuu suuttuneena mun mielestä ): Oi jospa olisitkin kylmä tai haalea, mutta oletkin haalea, niin olen sut suustain ulosoksentava."

        Kävin ev.lut kirkossa hautajaisten tiimoilta loppuvuonna 2019jKr. ja sillä lyhyellä käynnillä Mikaelin kirkossa tuo em. irvikuvallisuus iski vastoin kasvoja.Olin tyytyväinen kun en ollut silloin enää maksamassa jäsenenä noiden papitarten palkkoja. Pahaltahan se tuntui nähdä, mutta näin tämä homma vaan menee kun portinvartijat päästivät naiset löpölaariteologioineen eksyttämään ja tuhoamaan sisältä käsin kirkkoa ja käyttämään poliittista vaikutusvaltaansa, joka näkyy eduskunnan homostelunsyntihyväksyntä lakeina kuin Päivin kiusaamisena.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mull ilo on sydämessä. Keskinäinen yhteys ei välttämättä yksistään tarkoita sitä että kokoonnutaan yhteen johonkin tilaisuuteen vaan sen lisäksi yhteys on 24h Pyhän Hengen kautta.

        En sanonut tätä sen takia että et tietäisi vaan kaikille , joku voi olla hiffaamaaton ja asiaoihin on hyvä saada selvyys. Kristinusko on laajaoppinen kokonaisuus yksityiskohtineen. Sulla ja mula on keskinäinen yhteys kun ilmeisestikin meissä kummassakin on Pyhä Henki. Minussa ainakin on sen perusteella , mitä ymmärrän itsestäni ja itsessäni asuvan. Kirjoituksesi perusteella olet kaida tien kulkija sinäkin.

        Nämä ihmisen kirkonmenoihin mukaantuomat omat traditiot ja muotojumalinen tekopyhyys muotomenoisuus on juuri osa sitä HAALEUTTA mun mielestäni, josta Jeesus varoittaa, mun pääkopan ulkomuistista: "( Jeesus puhuu suuttuneena mun mielestä ): Oi jospa olisitkin kylmä tai haalea, mutta oletkin haalea, niin olen sut suustain ulosoksentava."

        Kävin ev.lut kirkossa hautajaisten tiimoilta loppuvuonna 2019jKr. ja sillä lyhyellä käynnillä Mikaelin kirkossa tuo em. irvikuvallisuus iski vastoin kasvoja.Olin tyytyväinen kun en ollut silloin enää maksamassa jäsenenä noiden papitarten palkkoja. Pahaltahan se tuntui nähdä, mutta näin tämä homma vaan menee kun portinvartijat päästivät naiset löpölaariteologioineen eksyttämään ja tuhoamaan sisältä käsin kirkkoa ja käyttämään poliittista vaikutusvaltaansa, joka näkyy eduskunnan homostelunsyntihyväksyntä lakeina kuin Päivin kiusaamisena.

        Commandohauis

        ja viime kädessä, on aina niin, kirkkokunnasta riippumatta,

        "ainoastaan Jumala näkee ihmisen sydämen tilan" !!

        eikä helluntailaiuus ole poikkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mull ilo on sydämessä. Keskinäinen yhteys ei välttämättä yksistään tarkoita sitä että kokoonnutaan yhteen johonkin tilaisuuteen vaan sen lisäksi yhteys on 24h Pyhän Hengen kautta.

        En sanonut tätä sen takia että et tietäisi vaan kaikille , joku voi olla hiffaamaaton ja asiaoihin on hyvä saada selvyys. Kristinusko on laajaoppinen kokonaisuus yksityiskohtineen. Sulla ja mula on keskinäinen yhteys kun ilmeisestikin meissä kummassakin on Pyhä Henki. Minussa ainakin on sen perusteella , mitä ymmärrän itsestäni ja itsessäni asuvan. Kirjoituksesi perusteella olet kaida tien kulkija sinäkin.

        Nämä ihmisen kirkonmenoihin mukaantuomat omat traditiot ja muotojumalinen tekopyhyys muotomenoisuus on juuri osa sitä HAALEUTTA mun mielestäni, josta Jeesus varoittaa, mun pääkopan ulkomuistista: "( Jeesus puhuu suuttuneena mun mielestä ): Oi jospa olisitkin kylmä tai haalea, mutta oletkin haalea, niin olen sut suustain ulosoksentava."

        Kävin ev.lut kirkossa hautajaisten tiimoilta loppuvuonna 2019jKr. ja sillä lyhyellä käynnillä Mikaelin kirkossa tuo em. irvikuvallisuus iski vastoin kasvoja.Olin tyytyväinen kun en ollut silloin enää maksamassa jäsenenä noiden papitarten palkkoja. Pahaltahan se tuntui nähdä, mutta näin tämä homma vaan menee kun portinvartijat päästivät naiset löpölaariteologioineen eksyttämään ja tuhoamaan sisältä käsin kirkkoa ja käyttämään poliittista vaikutusvaltaansa, joka näkyy eduskunnan homostelunsyntihyväksyntä lakeina kuin Päivin kiusaamisena.

        Commandohauis

        "Oi jospa olisitkin kylmä tai haalea, mutta oletkin haalea, niin olen sut suustain ulosoksentava."

        Oi jospa olisitkin kylmä tai KUUMA, mutta oletkin haalea, niin olen sut suustain ulosoksentava.

        Korjaavasti,

        Commandohauis


    • Niin... Jumalan kanssa kulkeminen on sellaista herkkää ja Hengen kautta tuleva tieto ymmärrys oikeasta ja väärästä on sellaista ,että sitä kuulee Hengellä.
      Pyhyyden Henki kun ilmoittaa niin se ei ole ristiriidassa Kristuksen kanssa vaan silloin kun Henki ilmoittaa niin Hän on silloin ilmoituksessa.
      Kristus Jeesus puhuu silloin sydämmeen tai korvin kuultavasti tai niin selvästi laskeutuu ,että kokonaisuus kyseisestä asiasta tulee selville.
      Myös näkyjen ja unien kautta riippuen monesti ihmisen tilasta ,missä kristitty on..onko täynnä Henkeä vai onko enempi maallisessa tilassa järjestäen ja tehden enemmän maallista kuin taivaallista tai vaeltaa puhtaasti lihassa eli silloin ei Jumalan ilmoitukset kaiu korvissa vaan hiljaista on eikä ihminen tuolloin halua olla edes Jumalan seurassa kun ihmisen sisällä on ristiriita joka saa ihmisen kuin salaa häpeämään olotilaansa sillä ei Kristityn Kristukseen kuuluvan kuulu tehdä sopimattomia vaan elää Pyhityksessä tuoden kunniaa Jumalalle jokaisella askeleellaan .
      Toki elämässä tulee vastaan huonoja päiviä ,jotka kuin tunkeutuu kristityn elämään ,mutta sellaista elämä on...

    • Anonyymi

      Ap.t.20:33-34 En minä ole halunnut kenenkään hopeata tai kultaa tai vaatteita; te tiedätte itse, että nämä minun käteni ovat työllänsä hankkineet, mitä minä ja seuralaiseni olemme tarvinneet. 2Kor.11:8-9 Muita seurakuntia minä riistin, ottaessani heiltä palkkaa palvellakseni teitä. Kun olin teidän luonanne ja kärsin puutetta, en rasittanut ketään. Sillä mitä minulta puuttui, sen täyttivät veljet, jotka tulivat Makedoniasta; ja kaikessa minä varoin olemasta heille rasitukseksi, ja olen vastakin varova. 1Tess.2:9 Muistattehan, veljet, meidän työmme ja vaivamme; sillä yöt ja päivät työtä tehden, ettemme ketään teistä rasittaisi, me julistamme Jumalan evankeliumia. 2Tess.3:6-12

    • Anonyymi

      2Kor.12:14 Katso, kolmannen kerran minä nyt olen valmis tulemaan teidän tykönne, enkä ole oleva teille rasitukseksi; sillä minä en etsi teidän omaanne, vaan teitä itseänne. Eiväthän lapset ole velvolliset kokoamaan tavaraa vanhemmilleen, vaan vanhemmat lapsilleen. 2Kor.13:1 Kolmannen kerran minä tulen teidän tykönne. Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava. 4Moos.35:30. 5Moos.17:5. 19:15. Matt.18:16. Joh.8:17. Hebr.10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:

    • Anonyymi

      "Nyt ymmärrän sen laajuuden ja tiukan otteen kuinka ihmisiä viedään valheella Helvettiin."

      Olen samaa mieltä siitä, että ihmisiä johdetaan harhaan.
      Mutta helvetti Raamatussa tarkoitti Jerusalemin ulkopuolella olevaa kaatopaikkaa, jossa poltettiin mm roskia, ja tuli paloi siksi jatkuvasti.
      Kuoltuaan ihminen nukkuu kuoleman unta haudassa, kunnes Jeesus tulee noutamaan omansa ja herättää siksi heidät kuoleman unesta.

      • Anonyymi

        Kaatopaikalta pääsee pois kun sinne joutuu. Sun kannattaisi selvästikin laittaa Raamattuhakuun sana helvetti ja sen synonyymeja, niin tulisi nopeasti selkeä käsitys sulle Helvetistä. Nyt sulla on rajallinen , luultavasti tarkoituksella hellimäsi näkemys Helvetin vastaavan kaatopaikkaa, jonka tarkoitus on ottaa roskaa vastaan ja tulla poltetuksi.

        Lue Raamattua päivittäin jonkun verran tai kuuntele netissä. Tee se päivittäin ellet jo tee niin saat selkeän kuvan. Oletko vasta uudestisyntynyt kili? Vai kuulutku paatuneistoon, joka ei Sanaa halua kuulla vaan lukee ihmisten kirjoittamia esim. löpölaarivalheteoligisia eksytyksiä?

        Elämme lopun aikoja ja on murhetta lukea kaltaistesi kirjoituksia. Mutta jos olet Raamatusta oppisi ottava vasta uskon Jeesustiellä haparoivia askelia ottava totuutta etsivä kuten tulee olla niin silloin voi olla ymmärrettävää tuo rajallinen ymmärrys, mutta Helvetti on ihan oikeasti ikuinen ero Jumalasta, josta ei tulla koskaan pois. Raamatusta löydät kun tutkit sitä.

        Raamattu tulee olla ainoa oppikirja uskon asioissa. Tai ainakaan itse en kelpuuta muita oppikirjoina. Siltikin joillakin kristityillä on kyky selventää Raamatun ilmoitusta ymmärrettävämpään muotoon. Voiko noin sanoa? Alkukielestä käännettyjen sanojen merkitysten tietäminen tuo JOISSAKIN KOHDIN lisävaloa Raamatun jakeen ymmärtämiseen: "Ahaa, no okei, nyt tää selvisikin mulle."

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Jenkkilahkojen päämarkkimaalue on entuudestaan kristityt maat,
      joiden kristillisyyden he haluavat tuhota ja tuoda omat oppinsa tilalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2427
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1461
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1241
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1159
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1055
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1017
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      980
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      911
    Aihe