Epäilen Numbaa.

Sain lukea aivan pöyristyttävän vakavan syytöksen minua kohtaan seikasta, että en koskaan epäile Numbaa, jonka kaltaiseen syytökseen ei ole olemassa mitään todisteellisia todisteita tueksi vaikka näyttötaakka on väitteen esittäjällä.

Minä olen rehellinen mies, minä en valehtele, minä ainoastaan jekkuilumielellä ja hieman aivopesuakin harjoittaen tosin tunnustan joskus vähäisen antavan ns. valkoisia vähäpätöisiä totuudesta hieman poikkeavia totuustietoja.

Minä vahvasti epäilen tuota Numban Kuksajuttua ja hän siitä jopa valokuvankin julkaisi kuten Neitomme myöskin omastaan Viroilaisesta, tosin vierellä ollen hopeakantinen tinakansikolpakko.

Mutta tätä Numban Kuksaa tarkemmin tarkasteltaessa huomaa että ei sitä voi sanoa aidoksi Kuksaksi kuten ei voi sanoa myöskään Neidon 9.90 euron puukippoa.

Numban Kuksaa tarkasteltaessa eri kuvakulmista niin on huomioitavissa, että se ei ole käsityön tulos kuten aidot Kuksat on.
Se on selkeästi porattu koska juomalle tarkoitettu alue on pyöreä.

Aitoa käsintehtyä Kuksaa ei ole porattu koneellisesti, vaan kaiverrettu käsityönä, jolloin kuten minun Kuksastani on havaittavissa, että se ei ole pyöreä, ei sisältä eikä ulkoa.

Suuri epäilykseni ja mielipiteeni siis on, että kumpikaan Neito eikä Numba saisi kirjoittaa Kuksaansa isolla Koolla, vaan ainoastaan pienellä koolla, koska heidän kuksansa ei ole luokiteltavissa tasolle, että saavuttaisivat arvostetun Kuksakastin vaatimukset.

Toiset ihmiset kuuluvat kymppikerhoihin ja toiset kertovat kuuluvansa 300 kerhoihin, mutta on olemassa myös Kuksakerho.
Arvostettuun Kuksakerhoon ei ole mahdollista liittyä esimerkiksi kuten facessa Neidon kaveriksi kysymällä saanko olla sun kaveri, vaan liitymissäännöt on toiset.

Ensinnäkin sinulla tulee olla Kuksa joka luokitellaan oikeaksi Kuksaksi, sitten sinulla täytyy olla kerhon jäsenen puoltava lausunto kelpoisuudestasi ryhmään.
Mikäli pohjatiedoillasi yllät valintaprosessin jatkovaiheeseen sinut kutsutaan face to face tapaamiseen tänne Thaimaahan, mutta koska sellainen matkustaminen on nyt vähän niinkuin näin hauskasti sanoen on jäissä ennen riemujuhlien alkamista, niin siihen asiaan voimme palata sitten joskus tulevaisuudessa.

On minulla toinenkin epäilyksenaihe Numbaa kohtaan ja se on se. että en minä usko sellaista hänen kertomaansa, että .... tai antaapa olla koska kahden asian käsittelyssä rakkaalla on yksi asia liikaa.

Ai että mitenkö täällä Chiang Maissa muuten menee, no tulee tuossa opiskeltua hieman Twi-kieltä meda wo ase baabaae.

6

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin vallan hyvin kirjoittaa pienellä, tosiaan ostin sen yhdeltä jyväskylän kirpputorilta, kahdella eurolla, kun palstalla oli puhetta moisista, jälkeen päin kun sitä katselin pohjassa oli hintalappu joku halpakauppa jyskästä, hinta 6,90... samaisen firman nettikaupassa oli myynnissä samainen kuksa, ja valmistusmaa thaimaa, hauskaa...

• Anonyymi

Eikö kukaan sano, että tuu näyttää se kuksas tänne ... Oletteko Te kaikki
      Jossakin savo Pattayalla vai ? Tuu kaljalle !

• Anonyymi

Minä epäilen hullua miekkamiestä.

• Anonyymi

Kysy itseltäsi jahtimakkara että kirjoittaako terve rahamies tuollaisia juttuja Pattayan matkailusivustolle?

• Anonyymi

Hei ja kiitos kommentista.
        Olen todennut että elämä kaipaa pientä vaikkapa hulluutta joskus jos sinä koet sairaaksi kaikkea mikä sinulle ei sovi.
        Päädyin kirjoitukseeni luettuani epäilyksesi minua kohtaan ja sinun kirjoituksesi johdosta, siis siitä että sinä vaivaudut kirjoittamaan noita listojasi totean ensinnäkin että rahalla ei ole näissä kirjoituksissa mitään osaa eikä arpaa sekä että, en usko kenenkään tervepäisen pitävän sinua terveenä.
        Kiitos kuitenkin kommentistasi matkailusivustolle .... jossa matkailuaiheita ehkä promille.

Joko googlasit Twi-kielen ja alat kirjoittamaan jostain gamppihampeista matkailusivustolle?

S

• Kerran epäilin numbaa kun se sanoi olevansa lento kabteeni jolla 8000 tunnin lentokokemus... kysyttiin millä se on lentänyt niin mokoma rölli vastasi että hydro kopterilla yli sentin korkeudessa tikka kosken lento kenttää kuivattaen ja sää havainto pallolla liihottaen samalla kun se on tarkkaillut citi marketin thaimaalaisia nais asiakkaita työkseen ja seurannut niitä parkki paikalle saakka.
      Sitten hän kertoi että on ihan oikeesti näin ja olihan se sitten uskottava. Kunioitan häntä tosi paljon vaikka hän on nuorem bi kuin minä.
      Selvitellään tässä juuri poliisi bäällikkö wombatan kanssa neidin henkilöllisyyttä passissaan näkyvän osittaisen korvan perusteella. Tehdään huume ratsia sitten sinne ja otan mukaan valtion dopparit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      225
      3839
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2123
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1764
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      212
      1763
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1578
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1476
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1324
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1261
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1238
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1151
    Aihe