Sinä, minä, kukaan meistä ei ole yksin. Meitä uhreja on paljon, onpa kyseessä sitten seksuaalinen, henkinen tai taloudellinen hyväksikäyttö. Häpeän aika on ohi.
Sinä olet vahva!
#metoo
Hyväksikäytetyt
8
1680
Vastaukset
- Anonyymi
Jopas jotakin
Kiinnostava aihe, missä keskustelijat- Anonyymi
ymmärrät kai että ihminen ajetaan häpeään kun hänelle tehdään väkivaltaa olipa se henkistä tai fyysistä. Tiedän sen omakohtaisesti! Kaupan kassa leimasi varkaaksi.
- Anonyymi
Yhteiskunta riistää minua kiristäen ja uhkaillen , jos en suoriudu kaikista vihervasemmiston tuottamista maksuista ja veroista . Miiituuu tyttäret ovat yrittäneet edistää omaa uraansa tai muuta talouttaan ryömimällä maksukykyisen miehen kainaloon , jos fyrkkaa ei ole irronnut on nostettu syyte . SE on miehen osa yhteiskunassa : maksajan rooli .
- Anonyymi
Liikkuuko Lepikälläkin taloudellisesti hyväksikäyttäjä nainen?
- Anonyymi
Vanhempia avuttomia miehiä ne metsästelee.
Valitettavasti.
- Anonyymi
Onko hyväksikäyttäjä nykyisin Leppävirralla asuva rakennusyrittäjä?
- Anonyymi
Hyväksikäyttöä on ollut köyhiä kohtaan jo vuosikymmeniä.
On teetetty ns. verotonta työtä.
Nyt sitten, kun henkilö jää eläkkeelle.
Eläkettä ei ole kertynyt, vaikka ihminen on ollut töissä. Ikävää! - Anonyymi
Olemme kaikki tasa-arvoisia, tasavertaisia, yhdenmukaisia ihmisiä. Kukaan ei ole itseänsä ylentävä, eikä varsinkaan alentava. Ahneus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768882Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 422698
- 272231
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181639