Miehet miehet

Anonyymi

Minkä ikäisenä sua on pantu ekakerran ja ketä pani.
Itseäni ei ole vielä pantu, haluaisin kyllä.

59

4834

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin 16v ja annoin yksissä bileissä toisen kundin naida itseäni

      • Anonyymi

        Untuvikko se uneksii


      • Anonyymi

        moi
        millä tavalla koit asian?
        mie haluasin imeä sun munaa ja saat panna mua. laita txt 0466162120 i. mila


      • Anonyymi

        haluaisitko itte panna toista miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluaisitko itte panna toista miestä

        haluaisin imeä ja antaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluaisitko itte panna toista miestä

        kyllä jos vehkeeni vielä toimisi mutta antajana haluaisin olla


    • Anonyymi

      Pikkupoikana kävin isän kanssa naapurin pihasaunassa perjantai iltaisin saunomassa. Miehet ottivat pöytäviinaa ja vihtovat ittiänsä, minä siellä ala- lauteilla kärvistelin. Pestessä naapurin äijä ( näin jälkikäteen ajateltuna) koppelo mua pestessä isän istuessa ulkona vilvoittelemassa. Naapuri aina huusi, että "mä voin pestä pojan" ja kun äijjä kännissä, niin "pese kunnolla". Muistan kuinka jalkoväli pestiin erityisen hyvin ja kuinka se sormi kävi siellä pyllynreiällä väliin ehkä liiankin syvällä näin jälkikäteen aateltuna. Pippeli myös pestiin ja piti kuulema pestä erityisen huolella ja jotenkin se tuntui itsestäkin hyvältä ja oikealta. Ei mulla ollut koskaa mitään vastaan näitä pesuja, väliin jopa odotin perjantai iltoja, sain jotain mistä pidin, naapurin setältä. Kuvio toistui monta vuotta, kunnes tajusin mistä oli kyse enkä enään halunnut saunaan äijjien kanssa. Asiasta on kulunut jo 50 vuotta enkä tätä katkerana kirjoita, päinvastoin, ymmärrän nyt vanhemman miehen halut nuoreen poikaan. Itse en tällaiseen sorru, mutta kova runkkari musta on tullut, ja tunnen kyllä vetoa miehiin tänäpäivänä, liekö näillä nuoruuden tapauksilla syytä siihen, en tiedä.

      • Anonyymi

        tätä tapahtui kaupunkien yleisissä saunoissa ihan säännöllisesti.


    • 41 oli eka kerta.

    • Anonyymi

      en oo kokenu miekään. jos haluat niin tuu kokeileen. oon terve. toivottavasti sulla ei oo liian iso

      • Anonyymi

        Ei varmasti ole liian iso. Tule niin tehdään toiveesi todeksi. Laita kuvia astuttavasta persreijästäs ja kerro lisää ennenkaikkea itsestäsi [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ole liian iso. Tule niin tehdään toiveesi todeksi. Laita kuvia astuttavasta persreijästäs ja kerro lisää ennenkaikkea itsestäsi [email protected]

        ei mikään ole liian iso kipu vaan lisää nautintoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei mikään ole liian iso kipu vaan lisää nautintoa

        olet oikeassa kun yli 20cm saa pohjaan olet nautinnon huipulla ja sitten se alkaa mikään ei ole liian suurta


      • Anonyymi

        iso tekee aluksi kipeetä mutta se tunne kun saat syvälle on taivas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet oikeassa kun yli 20cm saa pohjaan olet nautinnon huipulla ja sitten se alkaa mikään ei ole liian suurta

        voi kun jaksais kauan kai sen saa uudestaan kovaks lisää vaan tai useampi


    • Anonyymi

      Ei ole sitä sopivaa kaveria kohdalle osunut... :( Ihan kenelle tahansa en pyllistä... ja tässä taitaa olla myös kohtaanta ongelma, munaa haluavia on enemmän kuin munaa antavia...?
      t: myös ekaa kertaa odottava ;)

      • Anonyymi

        30cm sauva ainoo mitä saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30cm sauva ainoo mitä saa

        mutta eikö tunnukki hyvältä mulla saman kokonen jossa vibra ou jee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta eikö tunnukki hyvältä mulla saman kokonen jossa vibra ou jee

        mulla kans hyvä vibra kauko-ohjain vaimolla saa mut sätkimään kun hihnat voi pitää kauppa reissuilla sisällä


    • Anonyymi

      Taitaa olla vanhan karjun aika jo mennyt kun kukaan nuorempi ei tahdo antaa kulliaan.
      Taitaa pojille se runkkaaminen olla mieluisaa.

    • Anonyymi

      Ei vielä,mut odotan tilaisuutta ,että joku panisi.
      Kiihotun ajatuksesta,että antaisin peräni pantavaksi.
      Haluaisin että saisin isoa kalua jota vasten työntäisin himokkaana vastaan,odottaen kuumaa lastia.

    • Anonyymi

      Mistäpäin ja minkälaisllla mitoilla,haluaisin panna,sekä olla pantavana.

      • Anonyymi

        Kouvola m57 182/87/17cm


      • Anonyymi

        jalasjärvi 040-8703324 soita


    • Anonyymi

      Se on "kuka pani?", eikä "ketä pani?".

    • Anonyymi

      jos homoilla haluaa niin menkää xxx paradiseen turussa. siellä joku irstas homo tai biseksuaali varmasti panee peräaukkoon, jos niin tahdot. sama juttu tuolla helsingin keltaisessa ruusussa tosin en tiiä onko se jo auennut koronan jälkeen.

      • Anonyymi

        onko varmaa kans en haluis turhan takia mennä pyllistelemään


    • Anonyymi

      18v ja sellainen ehkä 40-45 vuotias oli eka joka pääsi panemaan.

    • Anonyymi

      N 16 vuotiaana naapurin n 60 vuotias setä pani minua ensimmäisen kerran. Sitä ennen oli kyllä ”hinkannut” peppuvakoani pitkin itselleen orkun monta kertaa.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Isoisä hinkkasi itseään peppuvakoani vasten ja laukesi aina selälleni. Se oli meidän salaisuus monta vuotta.


    • Anonyymi

      19 v olin ja panomies oli about 40v, äijä Maspalomasin dyyneillä.
      Ensikivun jälkeen olin koukussa.
      Lomaviikon jälkeen 8 äijää oli vieraillut mun sisällä.

      • Anonyymi

        olipa ihana loma


    • Anonyymi

      Olin kolmetoista ja pääsin kaverin luokse yökylään.
      Nukuttiin sen kanssa teltassa kun oli kesä. Se pani mua ja mä pidin siitä. Ei se mitään varoitellut etukäteen. Sielä teltassa sanoi että nukutaan alasti ja sitten se pani mua.
      Pidin kyllä. Pyysin myöhemmin lisää ja sainkin.

      • Anonyymi

        opettelin kans ottamaan suihin tein sen monta kertaa myös aamulla


      • Anonyymi

        kaverit ei viikonloppuna saanut pillua joten annoin peppua kyllä ainakin 10 lastia peppuun en siis ole mikään vkl huora


    • Anonyymi

      Kuka pani? Ei ”ketä” pani.

      Ehkä joku panee sinuakin sitten, kun kasvat aikuiseksi ja lopetat kauniin kielemme raiskaamisen.

    • Anonyymi

      Olin 16 vuotias nuori Kotkan poika joka oli päässyt seikkailemaan merille. Anrverpenissä un tulimme maista takaisin laivaan, alkoi hyttikaveri juttelemaan seksistä. Hän oli hiukan minua vanhempi. Molemmat jungmanneja. Vanhemmat laivatoverimme olivat antaneet meidän ottaa vähän olutt joten estoja ei nuorilla pojilla paljon ollut, joten kun hän ehdotti että runkattaisiinko yhdessä, en laittanut yhtään hanttiin. Siinä sitten vastakkain vetelimme kullejamme ja lopulta uusi ehdotus oli siellä panemisen puolelta. Hänellö oli jotain käsirasvaa, millä voiteli perän minulta. aluksi se oli kipeä,mutta sitten tuntui hyvältä. Kyllä sen jälkeen kulli maistui ja usein pantiin. Saatiin jopa pari kaveriammekin mukaan. Kyllä sitä niitä nuoruuden aikoja vieläkin kaipaa.

      • Anonyymi

        Kun saitte kavereitakin mukaan niin olitko aina se jota pantiin peppuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun saitte kavereitakin mukaan niin olitko aina se jota pantiin peppuun?

        olin se joka heti antoi sain monta kaveria illassa


    • Anonyymi

      Luulin jo että saan huomenna. Mutta tyyppi alkoi lällyileen ja väitti et on töissä. On se kumma ettei käyttämätön perse kelpaa.

      • Anonyymi

        minä kans tarjosin mut ei onneks kaverille kelpas ja sitä saikin koko päivän


    • Anonyymi

      Vois kokeilla jonkun luotettavan ukkomiehen kanssa ...
      Ukm 49

    • Kesällä kun olin 12-vuotias. Kaverit pani.

    • Anonyymi

      9v iässä! Sen jälkeen pari vuotta muutaman kerran viikossa sopivissa tilanteissa. Päättyi siihen kun huonossa tilanteessa peppupanon jälkeen munaa tuotiin suuhun.

      No. Se oli sellainen juttu!

      • Anonyymi

        Maistuko mansikalle ,vai mille .


    • Anonyymi

      14v kaverin kanssa pantiin toisiamme ja otettiin suihin.Aluksi nuoltiin toistemme takpuoli että pippeli meni hyvin sisään.

    • Anonyymi

      18 vuotiaana samanikäisen kaverini kanssa. Metsässä takaapäin sain kyrpää ensimmäisen kerran pyllyyni. Alussa tuntui epämiellyttävältä, mutta kun rentouduin alkoi tuntua todella hyvältä. Kokeile ihmeessä kun kerran kiinnostaa. Sittenpä tiedät onko sinun juttusi.

      • Anonyymi

        jokaisen miehen pitäs kokeilla ottaa itte ennenkuin vaimolta pyytää


    • Anonyymi

      Nämä nykynuoret tietää aika paljon me sedät .....

    • Anonyymi

      Meillä teineillä oli ystävyysottelu paikallisen vastaanottokeskuksen miehiä vastaan. Pukkarit oli koululla. Kaksi pukkaria ja välissä suihkutila. Ne mamut pani mua sielä suihkussa perseeseen ihan innolla.

    • Anonyymi

      antaisin kyllä peppuu jos suuri että kipu tuntuu

    • Anonyymi

      kolme kaveriani 16v kun oltiin runkkailtu yhdessä halusivat panoille tyttöjen kans minä sanoin eikö perse kelpaa heti alko kalut kovenee sain 3kovaa naintia silloin nyt on jatkettu aina kun on tavattu

    • Anonyymi

      Olin n. 55v. Eurooppalaisessa suuressa kaupungissa muutaman päivän reissulla tapasin yhden suomalaisen naisen ja siinä kaupunkia kierrellessämme huomasimme kutsuvan kyltin, ja poikkesimme katsomaan. Oli joku kinky-klubi ja olimme hetken, että mennäänkö sisälle vai ulos ja menimme sisälle, kun olimme sillä päällä. Sitten myöhemmin, kun jo osallistuimme leikkeihin, kävi selväksi, että kaikkien osallistujien kaikki aukot olivat käytössä. Ja silloin se oli se eka kerta.

      • Anonyymi

        25 vuotias reenasin hiihtoa ja kilpailin. Kävin vanhemman miehen hierottavana pitkään. Luottamus syntyi molemmin puolin, vaistosin kyllä hänen kiinnostuksen itseeni. Kerran hieronta pöydällä päästin ajatukseni entäpä jos yhtyisimme. Olin ennen hierontaa tyhjentänyt suoleni edellisenä päivänä ja juuri ennen hierontaa. Kaluni annoin jäykistyä ilman häpeää jolloin hierojan henkitys kiihtyi. Silmäni olivat kiinni kun tunsin miten kaluni upposi miehen suuhun. Menin aivan extaasiin miten hyvältä tuntui. Hieroja ehdotti siirtymistä sohvalle sanoi tarttet kättä pidempää. Asetti sohvan päädyn päälle jolloin peppuni jäi hyvin hollille, aluksi nuoli aukkoani ja sormetti kunnolla. Odotin ekaa kertaa kullia sisääni tietämättä miltä tuntuu. Mies riisui vaatteenssa näin isohkon mahan ja jalkojen välissä paksun punakan kalun. Mies otti kiinni isoilla käsillä pepustani kiinni, tunsin terskan pään etsivän reikääni. Henkitin rauhallisesti kun mies työntyi kerralla sisääni, kirpaiseva kipu vaihtui muutaman työnnön jälkeen nautinnoksi. Uskomaton miten vanhempi mies jaksoi naida lujaa kunnes örähteli spermat sisääni. Päätin silloin yhdyn loppu ikäni myös miesten kanssa. Ukm 62


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        25 vuotias reenasin hiihtoa ja kilpailin. Kävin vanhemman miehen hierottavana pitkään. Luottamus syntyi molemmin puolin, vaistosin kyllä hänen kiinnostuksen itseeni. Kerran hieronta pöydällä päästin ajatukseni entäpä jos yhtyisimme. Olin ennen hierontaa tyhjentänyt suoleni edellisenä päivänä ja juuri ennen hierontaa. Kaluni annoin jäykistyä ilman häpeää jolloin hierojan henkitys kiihtyi. Silmäni olivat kiinni kun tunsin miten kaluni upposi miehen suuhun. Menin aivan extaasiin miten hyvältä tuntui. Hieroja ehdotti siirtymistä sohvalle sanoi tarttet kättä pidempää. Asetti sohvan päädyn päälle jolloin peppuni jäi hyvin hollille, aluksi nuoli aukkoani ja sormetti kunnolla. Odotin ekaa kertaa kullia sisääni tietämättä miltä tuntuu. Mies riisui vaatteenssa näin isohkon mahan ja jalkojen välissä paksun punakan kalun. Mies otti kiinni isoilla käsillä pepustani kiinni, tunsin terskan pään etsivän reikääni. Henkitin rauhallisesti kun mies työntyi kerralla sisääni, kirpaiseva kipu vaihtui muutaman työnnön jälkeen nautinnoksi. Uskomaton miten vanhempi mies jaksoi naida lujaa kunnes örähteli spermat sisääni. Päätin silloin yhdyn loppu ikäni myös miesten kanssa. Ukm 62

        loistavaa ootko saanut uudestaan


    • Oon nyt 33v,mua ei aiemmin miehet oo mitenkää ees kiinnostanu mut lähiaikoina mua alkanu kiihottaan ajatus et joku panis mua takaa.

      • Anonyymi

        mitä komeampi kaluja netissä näkee sitä enemmän kiihottaa ajatus miltä tuo tuntuis omassa pepussa


    • Anonyymi

      ei pantu kaverilta otin suihin ehkä liian hyvin laukes suuhuni siinä se

    • Anonyymi

      Alakouluikäisenä koulukaveri pani mua pakaroiden väliin. Sitä tehtiin säännöllisesti kun se oli kivaa. Ehkä seuraavana kesänä se oivalsi että sen voi työntää sisään mun pakaroiden välissä olevaan reikään. Eli 10-vuotiaana sain munaa suoleen.

    Ketjusta on poistettu 119 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe