Minulla on tapana nähdä

😴🌧☕ unia mitä ei tarvitse tulkita. Tänäänkin muistan niistä kaksi . Toisessa kehuin uniapnean hoidosta naapurin rouvalle. Nukkuminen on tosiaan parantunut niin että näen taas unia ja olen siksi ihmeissäni.

Toisessa unessa kaivattuni tuli vastaan kauppareissulla. Hän ohitti minut sanomatta mitään ja käänty sitten takaisin törmäten minuun niin, että meinasin kaatua. Hän otti hartioistani kiinni ja piti minua pystyssä. Siinä sitten tuijottelimme toisiamme tovin. Häntä alkoi naurattaa kun sanoin, että ei tarvitse sanoa mitään jos ei halua. Vähän harmittaa, että heräsin tuolla kohtaa. Niin todelta tilanne tuntui 😍 Eikä oikeassa elämässä voida törmäillä vielä vähään aikaan kun stressaan helteen takia tekemättömiä kesähommia.

Hyvää torstaita lukijoille!👍

2

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en kovinkaan usein näe unia, jotka muistaisin jälkeenpäin tai sitten ne ovat olleet jollain tapaa niin "merkityksettömiä" ettei niitä ajattele jälkeenpäin.
      Nyt ihan pienen ajan sisällä erään elämänmuutoksen yhteydessä näin todella voimakkaita unia, jotka pyörivät ainakin seuraavan päivän ajan mielessä.
      Toisessa niistä oli kauan sitten kuollut isäni, joka kysyi vointiani. Unessa kivahdin hänelle syytä kysellä tuollaista nyt kun ei sitä tehnyt koskaan silloinkaan kun olin lapsi.
      Nyt en ole taas vähään aikaan nähnyt mitään unia, vaan nukkunut kaikkna öinä kahdeksan tuntia heräämättä kertaakaan.

• Tosi hienoa, että pystyt nukkumaan noin hyvin. Eihän yleensä niitä unia taida kukaan muistaakaan, jollei kesken unen herää. Minut herättää uniapnean hoidossa käytettävä cpap kone muutaman kerran yössä kun olen onnistunut saamaan maskun sellaiseen asentoon, että kasvoilla käy kova viima. Silloin muistan viimeisimmän uneni. Tänään minut herätti whatsap viesti, kun en ollut laittanut kännykkää hiljaiselle.

Olen keskustellut poikani kanssa tuosta voinnin kysymisestä. Silloin, kun asuttiin yhdessä niin hän sanoi kyselyn olevan turhaa, koska näimme toisemme joka päivä. Kun hän muutti pois luotani kyselin kuulumisia kai liian usein kun hän jo sanoi "älä äiteile siinä". Uteliaisuudestani huolimatta siirryin siihen, että hän kertoo kun haluaa. Ehkäpä sinunkin isäsi ajatteli sinun kertovan itse jos on jotakin kerrottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      73
      3363
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2172
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1697
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe