Persut on venäjämielinen puolue ja toimii unionin venäjämielisessä ryhmässä. Persut siis edustaa Venäjää Euroopan Unionissa, näin tämän voimme tulkita.
Miksi persut toimii Suomi vastaisessa unionin ryhmässä ?
Venäjä persujen mukana unionissa
15
50
Vastaukset
- Anonyymi
Oot tainnut ottaa koronapiikin ?!
- Anonyymi
Persuthan toimii venäjämielisessä unionin ryhmässä yhdessä venäjäjämielisten LePenin ja Salvinin kanssa. Ruotsin demokraatit ihmettelee persujen ryhmää.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006099122.html - Anonyymi
Me pärjätään paremmin venäjän kanssa kuin korruptoituneen EU:n.
- Anonyymi
Hyvä, että myönnätte. Venäjältähän korruptio puuttuu kokonaan.
- Anonyymi
Persut on epäisänmaallinen puolue.
- Anonyymi
Eu on epäisänmaallinen liitto Suomelle kun ainostaan vähentää Suomen omia varoja. Siellä missä eu, siellä kaikki maksut nousevat ja verot kiristyvät!
- Anonyymi
SDP = Sovjet Union.
- Anonyymi
Persu elää vielä Neuvostoliiton aikaa?
- Anonyymi
Kyllä, samaa punapaskaa
- Anonyymi
Kreml on Eu politiikassa persujen keskiössä. Voi vaan ihmetellä, että persuille Kremlin etu on tärkeämpää kuin Suomen ja suomalaisten.
- Anonyymi
isis sanna edustaa isisiä lennättää niitä kotiin ?
- Anonyymi
Persut jopa EU;ssa samassa huutokuorossa muiden äärivenäjämielisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut jopa EU;ssa samassa huutokuorossa muiden äärivenäjämielisten kanssa.
Eu on vienyt suomalaisten elintason ennätysalhaalle turhilla ja järjettömillä maksuillaan, ei ole enää monellakaan varaa käyttää bensiini- tai naftakäyttöistä autoa, toisin kuin rikkaat, jotka ajavat ilmaiseksi sähköautoillaan
- Anonyymi
Miksi persut kuuluu unionin venäjämieliseen ryhmään ?
Miksi persut on liittoutunut Kremlin kanssa ?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479