Saksalainen Tier on tuonut omat sähköpotkulautansa Nokian kaduille

Anonyymi

14

1481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lautojen määrä voi muuttua kysynnän mukaan, kertoo Tierin aluepäällikkö Juuso Koskela. Laudat on toimitettu alkuun Nokian keskustan, Myllyhaan, Kankaantaan, Viholan, Kehon ja Koskenmäen alueille.

• Anonyymi

Mulla ei ole älykännykkää enkä voi vuokrata !

• Anonyymi

Hiukan niukka tämä pysäköintialue. Saakos sillä huruuttaa vaikka Tampereelle jäätelölle?

• Anonyymi

Aamulla noita härpäkkeitä näkyi vähän siellä sun täällä pitkin pitäjää. Pahaa pelkään, että noista tule samanlaisia ongelmia kun muuallakin on. Ajetaan miten sattuu ja missä sattuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Montako on lentänyt Nokianvirtaan? Toivottavasti monta.

• Anonyymi

Luomupolkupyörä on edelleen paras vaihtoehto.

• Anonyymi

Tuleekohan tänä vuonna potkulautoja Nokislle? Tier?

• Anonyymi

Nyt on tieriläiset saapuneet!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Moni uskoo, että tankojuoppous olisi sallittua. Ei ole.

"9 § (30.12.2015/1611)
      Liikennejuopumus moottorittomalla ajoneuvolla

Joka tienkäyttäjänä kuljettaa moottoritonta ajoneuvoa, moottorilla varustettua polkupyörää tai kevyttä sähköajoneuvoa alkoholin tai muun huumaavan aineen vaikutuksen alaisena ja siten aiheuttaa vaaraa toisen turvallisuudelle, on tuomittava liikennejuopumuksesta moottorittomalla ajoneuvolla sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi.

Liikennejuopumuksesta moottorittomalla ajoneuvolla tuomitaan myös tienkäyttäjä, joka kuljettaa alkoholin tai muun huumaavan aineen vaikutuksen alaisena kävelynopeutta nopeammin käsikäyttöistä tai sellaista jalankulkua avustavaa tai korvaavaa liikkumisvälinettä, jossa on enintään 1 kilowatin tehoinen sähkömoottori ja jonka suurin rakenteellinen nopeus on enintään 15 kilometriä tunnissa, ja siten aiheuttaa vaaraa toisen turvallisuudelle."

• Anonyymi

minä olen wanha ja vastustan kaikkea. Jäkätän ja valitan kaiket päivät ja illat ja yöt. Ja kun aamulla herään niin minä alan jäkättämään ja valittamaan kaikesta..

• Anonyymi

Suomalaiset ovatkin varmaan valittamisen maailmanmestareita.

• Anonyymi

Osa yrityksistä haluaa rajoittaa lautojen määrää Helsingissä.
      https://yle.fi/uutiset/3-12506031

Näin käy kun ei kyetä toimimaan järkevästi. Kenties muissakin kaupungeissa tulee jotakin vastaavaa jos sähköpotkulautojen kanssa ei osata toimia järkevästi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2374
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1547
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1300
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      840
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe