Näin ikkunasta mamun, pitääkö nyt liittyä persuihin?

Anonyymi

Mitä teen, onko suomalainen kulttuurini vaarassa? Saanko enää katsoa humppatanssia televisiosta tai keittää juoda kahvin mustana? Voinko altistua kuulemaan jotain itselleni vierasta kieltä?

Onko persuilla jotain auttavaa puhelinta, johon voisin soittaa ja kysyä, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?

46

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokkareen eukko oli nähnyt ikkunasta vihreitä ja punikkivassareita ja oli kauhuissaan, että sen ikkunan alla menee natseja.

    • Anonyymi

      "Onko persuilla jotain auttavaa puhelinta, johon voisin soittaa ja kysyä, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?"

      Valitettavasti sellaista meillä ei vielä ole, mutta kokemusasiantuntiamme pystyy aivan mainiosti kertomaan kuinka hän on menetellyt vastaavan uhkaavan tilanteen osuessa hänen kohdalleen. Tosin tämä asiantuntiamme on vieläkin kovin traumaantunut nähtyään juuri murrosiän kynnyksellä Tampereella maahanmuuttajan, joka oli seurannut häntä ja hänen pissiskaveriaan ääniä päästellen.

      • Anonyymi

        Kyseessä on persu Prinsessa Purra joka ei ole vieläkään toipunut noin kauheasta kokemuksesta.Tämä hirveä sattumus tapahtui Koskikeskuksessa.Tuon kamalan tapahtuman jälkeen Purra alkoi persuuntumaan kasvetuaan aikuiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on persu Prinsessa Purra joka ei ole vieläkään toipunut noin kauheasta kokemuksesta.Tämä hirveä sattumus tapahtui Koskikeskuksessa.Tuon kamalan tapahtuman jälkeen Purra alkoi persuuntumaan kasvetuaan aikuiseksi.

        Eikö jokaisella naisella tulisi olla oikeus koskemattomuuteen?


    • Anonyymi

      Riippuu paljonko sinulla on varallisuutta ? yksi mamu ei maata kaada. mutta laumassa voi lähteä rahat ja jopa henki.

    • Anonyymi

      odini lompsi ikkunani alla, erosin persuista

      • Anonyymi

        Ettäkö meni ihan lompsimalla?
        Odinistien ohjevihkosessa kehotetaan jäsenistöä käyttäytymään patrioottisen arvokkaastii, ja äkseeraamaan ulkona liikuttaessa takakenoa hanhenmarssiaskellusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettäkö meni ihan lompsimalla?
        Odinistien ohjevihkosessa kehotetaan jäsenistöä käyttäytymään patrioottisen arvokkaastii, ja äkseeraamaan ulkona liikuttaessa takakenoa hanhenmarssiaskellusta.

        No sillä hernekeppimäisellä odinilla oli huppu tiukasti syvällä silmillä, etukenossa katse masentuneena maassa, varmaankin kannatusmittauksen surkean tuloksen takia.
        Siitä mä vaan aattelin, että tuohon porukkaan en halua ainakaan enää kuulua.


    • Anonyymi

      Aloituksessa taas hyvä esimerkki mihin jamaan ihminen joutuu kun menee sokeasti vihervasemmistolaisen propagandan mukana ilman että käyttää omia aivojaan!

      • Anonyymi

        nyt paljastit persujen perimmäiset syyt vakaville mielenhäiriöilleen.


      • Anonyymi

        Suosittelen Sinullekkin.


    • Anonyymi

      Jospa ikkuna vain oli likainen, tai sitten mielikuvitus?

    • Anonyymi

      Ei tarvitse. Voit sensijaan mennä pusuttelemaan ja tehkää jopa pikkuvauva, niin saatte koko perhe hyvät ja pomminvarmat tukiaiset. Mikäli siis olet 16-17v suomalaistyttö?

      • Anonyymi

        Sisareni ja äitini ovat jo valinneet maahanmuuttajan. Itse vielä iloittelen ensin useamman söpön pikisilmän kanssa ennen vakiintumista.


    • Anonyymi

      Liity matuihin, ylläpidonhan kustantaa jo nyt valtio/veronmaksajat.

      • Anonyymi

        Helpompi on kuitenkin liittyä persuihin.
        Persujen jäsenyyteen ei ole pääsyvaatimuksia eikä soveltuvuustestejä, ainoastaan muutaman kympin joutuu jostakin kehittämään pystyäkseen maksamaan jäsenmaksun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi on kuitenkin liittyä persuihin.
        Persujen jäsenyyteen ei ole pääsyvaatimuksia eikä soveltuvuustestejä, ainoastaan muutaman kympin joutuu jostakin kehittämään pystyäkseen maksamaan jäsenmaksun.

        Sattaa olla, mutta vihervassuna ja matuna saatte täyden ylläpidon, jota tosin jo nyt nautitte, eikös niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattaa olla, mutta vihervassuna ja matuna saatte täyden ylläpidon, jota tosin jo nyt nautitte, eikös niin.

        Näinhän se menee. Meitä vihreitä yhdistää matujen kanssa se, ettemme työskentele tuottavissa työpaikoissa. Olemme humaaneja pikkuvirkamiehiä sekä tukiaisten nauttijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee. Meitä vihreitä yhdistää matujen kanssa se, ettemme työskentele tuottavissa työpaikoissa. Olemme humaaneja pikkuvirkamiehiä sekä tukiaisten nauttijoita.

        Hahaa! Me persut emme työskentele ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattaa olla, mutta vihervassuna ja matuna saatte täyden ylläpidon, jota tosin jo nyt nautitte, eikös niin.

        Maahanmuuttajista en tiedä, mutta itse näin vihervassuna saan todellakin kaiken tarvitsemani ihan ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattaa olla, mutta vihervassuna ja matuna saatte täyden ylläpidon, jota tosin jo nyt nautitte, eikös niin.

        Niin, on se kamalaa, miten Suomen suurin duunari-, yrtttäjä-, ja enemmistöpuolue elättää koko Suomen, vaikka kukaan ei käy töissä.

        Khihihi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttajista en tiedä, mutta itse näin vihervassuna saan todellakin kaiken tarvitsemani ihan ilmaiseksi.

        Vasenkätinen vihreä mies on harvinaisuus. Et kai vaan ole tuota ufosakkia:

        https://www.youtube.com/watch?v=4LFQtTumLZM


    • Anonyymi

      Persujen auttavan puhelimen puhelinvastaajan viesti: "Kaikki kokemusasiantuntijamme ovat nyt humal....ööh varattuja".

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta, Yritän huomenna puolen päivän jälkeen uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, Yritän huomenna puolen päivän jälkeen uudelleen.

        Me peruspölhölän persut ehdimme kutsua jo osastomme hätäkokouksen koolle, kun raitilla nähtiin musta mies pyöräilemässä. Tumma fillarikommunista, kaiken huippu!
        Sitten kokous kuitenkin peruttiin, kun selvisi, että epäilyksenalainen kulkija olikin paikallinen nokisutari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me peruspölhölän persut ehdimme kutsua jo osastomme hätäkokouksen koolle, kun raitilla nähtiin musta mies pyöräilemässä. Tumma fillarikommunista, kaiken huippu!
        Sitten kokous kuitenkin peruttiin, kun selvisi, että epäilyksenalainen kulkija olikin paikallinen nokisutari.

        Sopivassa kiljupöhnässä kun katsoo, Sepi näyttää ihan nääkeriltä kikkaran päänsä kanssa.


      • Anonyymi

        Persujen auttava puhelin, mitä vittua sää tänne soitat?

        Paina 1, jos olet nähnyt matun
        Paina 2(:seen), jos olet tynkkysläisiä ylämäkityöntäjiä
        Paina 3, jos olet joutunut kontaktiin matun kanssa

        Jos olet ilmastouskovainen, matu tai joku saatanan viherkommunisti kuitenkin, paina 4 ja suksi helvettiin täältä!

        Töttöröröttöttöö.....

        Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein (xxx)
        und das heißt: (xxx) Erika. (xxx)
        Heiß von hunderttausend kleinen Bienelein (xxx)
        wird umschwärmt (xxx) Erika (xxx)
        denn ihr Herz ist voller Süßigkeit, (xxx)
        zarter Duft entströmt dem Blütenkleid. (xxx)
        Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein (xxx)
        und das heißt: (xxx) Erika. (xxx)

        In der Heimat wohnt ein kleines Mägdelein
        und das heißt: Erika.
        Dieses Mädel ist mein treues Schätzelein
        und mein Glück, Erika.
        Wenn das Heidekraut rot-lila blüht,
        singe ich zum Gruß ihr dieses Lied.
        Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein
        und das heißt: Erika.

        In mein'm Kämmerlein blüht auch ein Blümelein
        und das heißt: Erika.
        Schon beim Morgengrau'n sowie beim Dämmerschein
        schaut's mich an, Erika.
        Und dann ist es mir, als spräch' es laut:
        "Denkst du auch an deine kleine Braut?"
        In der Heimat weint um dich ein Mägdelein
        und das heißt: Erika.


    • Anonyymi

      Jos olet noin tyhmä, liity vihreisiin tai vasemmistoliitton.

      • Anonyymi

        Ei näin tyhmiä huolita muualle kuin persuihin. Persuissa meistä voi tulla mitä vaan. Vaikka kansanedustajia tai meppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näin tyhmiä huolita muualle kuin persuihin. Persuissa meistä voi tulla mitä vaan. Vaikka kansanedustajia tai meppejä.

        Koulupudokkaiden ja muiden elämässään epäonnistuneiden varmin tie politiikan ja yhteiskunnan huipulle on liittyä Perussuomalaiseen puolueesseen.


    • Anonyymi

      Jos henkilö on henkisesti persu, kiinnittää huomiota maahanmuuttajaan.
      Muut ohittaa kuin kenet tahansa.

      • Anonyymi

        Reppanastakin voi tulla persujen hillotolppalainen, kunhan osaa ja kehtaa toteuttaa kaikki persujen rasistiset metkut ja hankkii muutaman sulan hattuun.


    • Anonyymi

      Persuilla ei kai ole auttavaa puhelinta. Seottuaan ne alkaa kirjoitella tänne.
      Luulevat kai että suomi24 on mielenvikaisten 112.

    • Anonyymi

      Pitää heilata kolme kertaa ja näyttää leijonariipusta. Päälle kulaus kiljua.

    • Anonyymi

      Tee jotain varmuusjuttuja, ettei mikään tartu sinuun maahanmuuttajasta.
      Niin persukin tekee. Rupeet heiluttaa natsilippua,
      niin maahanmuuttaja tietää pelätä sinua,
      sitten juot pullon viinaa ja alat trollata palstoilla,
      eiköhän se tee immuuniksi maahanmuuttajalle ?

    • Anonyymi

      Arvoisa hyvä aloittaja, sinä normaali ihminen !
      Voit olla ihan rauhallinen.
      Vasta sitten kannattaa huolestua, kun uusnatsimarssijoita alkaa
      vilahdella ikkunasi ohi.

      • Anonyymi

        Ilmiantojen perusteellako se tapahtuu?


    • Anonyymi

      Minne katosi se hauska ketju miten päästä PS-puolueen jäseneksi ?

    • Anonyymi

      Sinun täytyy hälyttää Oodinin pojat paikalle. He tutkivat asian.

      • Anonyymi

        Väkivalta on ali-arvostettu ongelmanratkaisukeino?


    • Anonyymi

      Kuule en ole persu, mutta tunnen persujen metkut, että ei auta kuin jäljittää, eristää ja tuhota.
      Sen minkä vasemmistolainen rakentaa se ei toimi tai tuhoutuu itsestään ja kapitalisti jätetään kitumaan.
      Sen minkä oikeistolainen rakentaa, sen vasemmistolainen tuhoaa.
      Tämä on hyvä pitää mielessä ja paljon muuta, nimittäin isis voi yllättää ja taliban vallan viedä. Pitäkää varanne, maailma muuttuu entistä vaarallisemmaksi mitä lähemmäksi mennään tulevia vaikeita aikoja. Nyt on tämä Pekka Haavisto, älä usko Pekkaa, Pekka puhuu paskaa.

      • Anonyymi

        Et ole persu, mutta ajattelet kuin persu.


    • Anonyymi

      Sehän on sitten todiste väestönvaihdosta. Teukka Hakkaraispersu lähti väestönvaihtoon Hondurasiin. Huhtasaari vaihtaa väestöä Belgiassa.

    • Anonyymi

      Pitääkö Tiernapojat lopettaa ? Ei saa esittää koulun joulujuhlissa ?

    • Anonyymi

      Avaa kotisi ovet, toivota tervetulleeksi, anna rahaa, ruokaa, ole hellä, Tanssi pää-olkapää-peppu-polvet-varpaat- tanssi. Jos alkaa pelottaa kilisytä avaimia. Mutta ÄLÄ SITTEN MENE POLIISILLE ITKEMÄÄN, JOS EI OLEKAAN KIVAA, ei heillä ole aikaa eikä rahaa selvitellä kaikenlaisten urpojen omia toilailuja!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe