Käyttääkö täällä kukaan Libre 2 -sensoria? Voisiko joku ystävällinen kopioida REF-koodin eli tuotenumeron paketin kyljestä? Haluaisin tilata näitä kokeiluun, tilausjärjestelmä vaatii tuotenumeron ja tuota ei sitten löydy, ei millään. Ei edes Abbottin nettisivuilta.
Vastaukset 7
Ei Abbotin tilaussysteemi minulta kysellyt tuollaista. Sensorit ovat nyt postissa enkä tiedä tuotenumero enkä versiota.
- Anonyymi
Taitaa olla eri asia tilailla perusmallisia Libre skannereita, jotka ovat vapaassa kuluttajamyynnissä, kuin Libre 2 jotka ovat vain hoitotahon käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla eri asia tilailla perusmallisia Libre skannereita, jotka ovat vapaassa kuluttajamyynnissä, kuin Libre 2 jotka ovat vain hoitotahon käytössä.
No nimenomaan ”hoitotaholta” näitä on tarkoitus tilata. Keusoten nettilomake tarvii tuotenumeron, jota en nyt löydä mistään. Siksi tuota kyselen ja arvostaisin kovasti jos joku ystävällinen tuon numeron paketin kyljestä viitsisi tänne naputella.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nimenomaan ”hoitotaholta” näitä on tarkoitus tilata. Keusoten nettilomake tarvii tuotenumeron, jota en nyt löydä mistään. Siksi tuota kyselen ja arvostaisin kovasti jos joku ystävällinen tuon numeron paketin kyljestä viitsisi tänne naputella.
ApEikö asia selviäisi nopeammin soittamalla Keusoteen.
- Anonyymi
Itselläni on Libre 2 käytössä. Mutta en osaa auttaa tuossa. Ensinnäkin oon tyypin 1 diabeetikko, joten saan sensorit Espoon kaupungin hoitotarvikejakelusta. lisäksi oon sokea (ei johdu diabeteksesta) joten en pysty pakettien merkintöjä lukemaan.
- Anonyymi
Miksi sitten vastasit jos et pysty auttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten vastasit jos et pysty auttamaan.
Miksi tylytät kaksi vuotta vanhan postauksen perusteella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510