Libre 2 sensorin tuotenumero

Anonyymi

Käyttääkö täällä kukaan Libre 2 -sensoria? Voisiko joku ystävällinen kopioida REF-koodin eli tuotenumeron paketin kyljestä? Haluaisin tilata näitä kokeiluun, tilausjärjestelmä vaatii tuotenumeron ja tuota ei sitten löydy, ei millään. Ei edes Abbottin nettisivuilta.

7

2377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Abbotin tilaussysteemi minulta kysellyt tuollaista. Sensorit ovat nyt postissa enkä tiedä tuotenumero enkä versiota.

• Anonyymi

Taitaa olla eri asia tilailla perusmallisia Libre skannereita, jotka ovat vapaassa kuluttajamyynnissä, kuin Libre 2 jotka ovat vain hoitotahon käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla eri asia tilailla perusmallisia Libre skannereita, jotka ovat vapaassa kuluttajamyynnissä, kuin Libre 2 jotka ovat vain hoitotahon käytössä.

No nimenomaan ”hoitotaholta” näitä on tarkoitus tilata. Keusoten nettilomake tarvii tuotenumeron, jota en nyt löydä mistään. Siksi tuota kyselen ja arvostaisin kovasti jos joku ystävällinen tuon numeron paketin kyljestä viitsisi tänne naputella.

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nimenomaan ”hoitotaholta” näitä on tarkoitus tilata. Keusoten nettilomake tarvii tuotenumeron, jota en nyt löydä mistään. Siksi tuota kyselen ja arvostaisin kovasti jos joku ystävällinen tuon numeron paketin kyljestä viitsisi tänne naputella.

Ap

Eikö asia selviäisi nopeammin soittamalla Keusoteen.

• Anonyymi

Itselläni on Libre 2 käytössä. Mutta en osaa auttaa tuossa. Ensinnäkin oon tyypin 1 diabeetikko, joten saan sensorit Espoon kaupungin hoitotarvikejakelusta. lisäksi oon sokea (ei johdu diabeteksesta) joten en pysty pakettien merkintöjä lukemaan.

• Anonyymi

Miksi sitten vastasit jos et pysty auttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten vastasit jos et pysty auttamaan.

Miksi tylytät kaksi vuotta vanhan postauksen perusteella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe