"He olivat osa urheinta ja He olivat osa urheinta ja epäitsekkäintä armeijaa maailmassa." - Biden sanoi kun yhdysvaltalaisia sotilaita kuoli Kabulissa.
Urheudesta ei voi vertailla mutta epäitsekkyydestä voi ylistää.
USA on maailman globaalisin nykyaikainen talous.
On ihme että maa on olemassa ja sen konsepti.
Yhdysvallassa on kolmea rotua yhdessä pitämässä valtiota ja ohjaamassa maailmaa.
Ilman Yhdysvaltojen konseptia ei maailmassa olisi rauhaa.
Yhdysvallat on siten luonnon laki ja Afganistanin on aika tunnustaa se,
koska myös afgaani maahanmuuttajaa on ollut rakentamassa Yhdysvaltoja.
Yhdysvallat on 'kolhoosi' jossa kaikki maat yhdessä.
Siirtolaisten määrä kustakin maasta on kunkin maan osakkeiden määrä USAssa.
Usalainen epäitsekkyys onkin omaa sorttia, mitä ei muualla ole.
Afgaanit ovat lihavia lehmiä, koska heitä on nujertamassa myös erinäköinen usalainen väestö afrikasta, aasiasta.
Afganistan ei voi kieltäytyä koska koska tekisivät silloin itsestään mahdottoman tärkeitä.
Kyse silloin tyhmyydestä, eikä isänmaasta
"..epäitsekkäintä armeijaa.."
Anonyymi
0
109
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587