Onko kellään kokemusta Paytrailin kautta tehdyistä maksuista ja rahan palautuksesta? Ostin palvelun 9lives oy verkkokaupasta ja isohkosta summasta kysymys. Peruin tilauksen ja asian piti olla ok. Paytrail sanoi laittaneensa rahan maksuun jo 4 päivää sitten mutta rahaa ei näy tilillä.
Paytrail rahojen palautus
7
4268
Vastaukset
- Anonyymi
Isohko summa? Muutama kymppi.. eiköhän se maksu ole jo palautunut/koko veloitus peruuntunut suoraan ja katevaraus vapautunut. Olet vain käyttänyt rahasi
- Anonyymi
Päätös maksuunlaitosta on vasta ensimmäinen porras. Jostain se raha pitää ensin siirtää sisäisesti. Tähän kuluu vähintään 1 päivä. Sitten alkaa paperien ja sähköpostien käsittely ja erilaiset varmistukset. Erilaisia "isoilla summilla" huijausta yrittäviä riittää maailmassa vaivaksi asti. Pankissasi rahat ovat ehkä viikon päästä. Ja sinä näet ne muutaman pankkipäivän viipeellä. Ei mitään kiirettä. Sopimuksissa lukee ehkä 2 viikkoa (= 14 pankkipäivää).
Jos töppäilee, kannattaa varautua odottamaan. Mukana aina tarkoituksellista opetusta. - Anonyymi
Jos PayTrail ei keksi miten yrität huijata heitä, he olettavat sinun olevan huippuälykäs ja taitava tietotekniikan osaaja ja osa jotain uutta valtiojohtoista huijausoperaatiota. Pakko pelata varman päälle, joten saat odottaa rahojasi 3 viikkoa. Jokaisesta yhteydenotosta saat pari lisäpäivää odotusta.
- Anonyymi
Tämä on heidän uusin rahantekosamponsa:
https://www.thegatewaypundit.com/2022/10/paypals-new-policy-will-fine-users-2500-directly-accounts-spread-misinformation/
Kuka on muka antanut rahanvälittäjälle sakotusoikeuden mielipiteestä?
Onko joku löytänyt keinon, millä pääsee näiden roistojen tilistä eroon? Olen koittanut lopettaa omaani jo yli 10 vuotta, mutta jouduin luovuttamaan. Onneksi on ollut jättänyt heidän haltuun senttiäkään rahojani.- Anonyymi
Onko sulla nyt mennyt sekaisin PAYTRAIL ja PAYPAL ?
- Anonyymi
kyllä on huijareita koko firma täynnä ensi viikolla jätän rikos ilmoituksen rahat meni tavaraa ei tullut
- Anonyymi
Tätä samaa vielä 19.11.2024.
Rahat eivät ole heidän.
Vaan yritys on välittävä käsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121