Eivät ota edes vaihdossa vaikka juuri katsastettu ja huollettu volkkari?
kuulemma liikaa huonoja kokemuksia VW autoista
Kävin katsomassa suzuki vaihtoautoja-omistan VW
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
lieneekö ensinmäinen myjä joka noin toimii?
- Anonyymi
Toyotan omapoika jaksaa yrittää ja yrittää epätoivoin vimmalla dissata parempia autoja.
- Anonyymi
Ei siinä mitään omapoikia tarvita. Tiettyjä volksvagen konsernin malleja kaikki liikkeet eivät ota vaihdossa kalliiden tyyppivikojen vuoksi.
Valitettava tosiasia ainakin vw n omistajalle.- Anonyymi
käykää tarjoamassa VW vaihtoon
kyllä myyjät tietää oikein hyvin VWaudiskodaseat viat juu
- Anonyymi
Mulle taas Passatista vm. 12, tarjosivat kahdeksan tonnia alhaisempaa hintaa listahintoihin nähden. Kuulemma näin minimoivat vikaantumisen riskin, näitä kun on hajoillut koneeltaan ja vaihteistoiltaan jo koeajolla.
- Anonyymi
Kalliit vikamahdollisuudet romahduttaa jälleenmyyntiarvon kun myyjäliikkeellä on vastuu käytetystäkin auton. Riski siihen että myyty auto tulee lavetilla takaisin ja alkaa taistelu vian korjauksen maksajasta.
Saa nähdä mitä taisteluita vielä syntyy käytetyistä sähköautoista. - Anonyymi
suzukiliike ei halua tehdä tappiota ja joutua kuluttajariitoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076