Nainen - vain äitikö?

Anonyymi

Olen kumman äärellä lukenut joitain juttuja ja kansalaisaloitteita naisten seksuaalisen vapauden kieltämiseksi täällä. Jopa ehkäisypilleri muka "sekoittaa naisten parinvalinnan" ja antaa ymmärtää että naisen "Ei kuulu elää vapaata elämää" plus muuta kauheaa tuubaa. Joillain on käsitys että naisena oleminen ei ole mitään muuta kuin äitiyttä. Tämä on väärä käsitys. Äitiys oli ennen melkein pakko, koska miehen on ollut saatava masturboida naiseen ja tästä on nainen joutunut paskaan saumaan elämään loppuiäkseen. Vain miehen kiiman takia. Raskaaksi tulo ei edellytä naisen nauttivan edes. Vaan miehen orgasmia. Ei ihme että lapsia on heti syntymä jälkeen tapettu ja abortejakin yritetty. Ehkäisy on muuttanut tämän kaiken. Ja laillinen abortti.

Miksi nuoren naisen olisi kiireesti hankkiuduttava raskaaksi eka miehen kanssa joka tulee vastaan? Miksei muka nainen saa nauttia elämästä kuin mieskin. Kukaan meistä ei ole tänne halunnut syntyä joten eikä ole oma valinta jos tänne pakotettuna ainakin saa elää kuten tykkää. Kaikki ei halua ikinä lapsia joko siksi että kokee äitiyden olevan vieras juttu, ei sovi rooliin tai ekologisista syistä, tai ei halua että maapallon tuhoutuessa, veden ja ilman kohta loppuessa oma lapsi joutuu kärsimään.
Itse pidän lapsista mutta surettaa tämä maapallon tulevaisuus.

52

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainenhan se on, äitikin ihan satavarmasti! Aloituksen otsikko ja osa tekstiäkin Taaaas trooooollliiiaaa!

      • Anonyymi

        Minä olen Suomen koululaitoksen oppitunneilla oppinut, että vain nainen voi tulla raskaaksi ja saada lapsia ja vain mies voi hedelmöittää naisen.

        Mutta kai se pitää vaan hyväksyä, että ennen oli ennen ja nykyaikana varmaan oppitunneillakin jaetaan sitten feminististä mutu- ja trollitietoa, koska sinäkin kuvittelet asian olevan vanhojen biologian oppien vastainen. No, sehän selvittääkin, miksi niin monet palstan trollit ovat ihan tolloja, kun koululaitoksen opettajat ovat noin tolloja. Tosin vahvasti epäilen ja lasten koulutehtäviä kuulustellessani en kyllä ole tuollasta oppikirjan sisältöä vielä nähnyt. Mutta opettajalla on suuri valta opettaa myös mututietoa ja epätosia asioita, jos tuollaista tietoa on koulussanne annettu.


      • Anonyymi

        Taitaa olla oma vikasi. Miksi kirjoitit trollijorinallesi tuollaisen otsikon! Otsikonhan pitäisi olla kuvaus kirjoitelmasta. Olethan tietoinen seuraavasta:
        "Otsikoilla on monenlaisia tehtäviä. Otsikon täytyy kertoa lyhyesti, mistä tekstissä on kyse ja mikä on tekstin tarkoitus ja näkökulma. Sen täytyy myös houkuttaa lukemaan. Otsikoiden avulla lukija saa nopeasti yleiskuvan jutusta." Tässä kirjoituksesasi otsikkosi oli väärä ja harhaanjohtava.


      • Anonyymi

        Tuo kommentti – ellei sitä ollut tarkoitettu puujalkavitsiksi, ja sitä kautta itsensä tahallaan typeräksitekemiseksi – kertoo erittäin paljon ymmärryskyvystäsi.


      • Anonyymi

        Onko nainen myöskin nainen silloin kuin ei halua lasta. ? Lestadiolaisilla on ollut tapana että tytöt koitetaan saada painostettua heti naimisiin 18-vuotiaana kun laki sallii. Ekan mahdollisen pojan kanssa. Joka oo olla ihan vikatikki kuten eka seurustelukumppani useimmiten on.. Tytöt ei saa viettää normaalia seurusteluelämää ja nuoruutta jos eivät lähde pois heti kotoa opiskelemaan jne. Ja jos eivät ole tahtonaisia. Suurin osa jättääkin lessut. Onneksi on netti niin tytöt voi lukea niistä väärinkäytöksistä mitä liikkeessä tapahtuu. Niin sitä naisen elämää ei ole kuin kolme viikkoa häistä ja alkaa siitoseläimenä olo. Näin on kuvailleet liikkeen parissa eläneet naiset kirjoitetuissa kirjoissa.
        On sivistyneitäkin lessuja kuten uusi piispa. Mutta hänellä sivistyneet ja hienot vanhemmatkin. Ja ehkäisyyn sivistyneillä vähän eri ote kuin maalaisilla äijänlänkyröillä. Asiat muuttuu onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti – ellei sitä ollut tarkoitettu puujalkavitsiksi, ja sitä kautta itsensä tahallaan typeräksitekemiseksi – kertoo erittäin paljon ymmärryskyvystäsi.

        Totta.

        Ihmiset ymmärtää hyvin, että otsikko jo kertoo kaiken, tai ainakin pitäisi kertoa jutun sisällön edes jotenkin kiteytetysti. Joillekin se otsikon laadintakin tuntuu olevan ylivoimainen ponnistus ja siitä seuraa epäonninen ponnistus laatia jonkinlainen asiallinen juttu.


      • Anonyymi

        "Nainenhan se on, äitikin ihan satavarmasti!"

        Mutta onko naisella muuta roolia kuin äitiys? Vai onko nainen uskiksen mielestä yhtä kuin kohtunsa ja pildensä? Kun lukee uskisten juttuja niin aika naista esineellistäviä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Suomen koululaitoksen oppitunneilla oppinut, että vain nainen voi tulla raskaaksi ja saada lapsia ja vain mies voi hedelmöittää naisen.

        Mutta kai se pitää vaan hyväksyä, että ennen oli ennen ja nykyaikana varmaan oppitunneillakin jaetaan sitten feminististä mutu- ja trollitietoa, koska sinäkin kuvittelet asian olevan vanhojen biologian oppien vastainen. No, sehän selvittääkin, miksi niin monet palstan trollit ovat ihan tolloja, kun koululaitoksen opettajat ovat noin tolloja. Tosin vahvasti epäilen ja lasten koulutehtäviä kuulustellessani en kyllä ole tuollasta oppikirjan sisältöä vielä nähnyt. Mutta opettajalla on suuri valta opettaa myös mututietoa ja epätosia asioita, jos tuollaista tietoa on koulussanne annettu.

        "Minä olen Suomen koululaitoksen oppitunneilla oppinut, että vain nainen voi tulla raskaaksi ja saada lapsia ja vain mies voi hedelmöittää naisen."

        Etkö muuta tiedä? Mitä ihmeen koulua olet mahtanu käydä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Suomen koululaitoksen oppitunneilla oppinut, että vain nainen voi tulla raskaaksi ja saada lapsia ja vain mies voi hedelmöittää naisen.

        Mutta kai se pitää vaan hyväksyä, että ennen oli ennen ja nykyaikana varmaan oppitunneillakin jaetaan sitten feminististä mutu- ja trollitietoa, koska sinäkin kuvittelet asian olevan vanhojen biologian oppien vastainen. No, sehän selvittääkin, miksi niin monet palstan trollit ovat ihan tolloja, kun koululaitoksen opettajat ovat noin tolloja. Tosin vahvasti epäilen ja lasten koulutehtäviä kuulustellessani en kyllä ole tuollasta oppikirjan sisältöä vielä nähnyt. Mutta opettajalla on suuri valta opettaa myös mututietoa ja epätosia asioita, jos tuollaista tietoa on koulussanne annettu.

        "Minä olen Suomen koululaitoksen oppitunneilla oppinut, että vain nainen voi tulla raskaaksi ja saada lapsia ja vain mies voi hedelmöittää naisen."

        Etkö muuta tiedä? Mitä ihmeen koulua olet mahtanu käydä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Suomen koululaitoksen oppitunneilla oppinut, että vain nainen voi tulla raskaaksi ja saada lapsia ja vain mies voi hedelmöittää naisen.

        Mutta kai se pitää vaan hyväksyä, että ennen oli ennen ja nykyaikana varmaan oppitunneillakin jaetaan sitten feminististä mutu- ja trollitietoa, koska sinäkin kuvittelet asian olevan vanhojen biologian oppien vastainen. No, sehän selvittääkin, miksi niin monet palstan trollit ovat ihan tolloja, kun koululaitoksen opettajat ovat noin tolloja. Tosin vahvasti epäilen ja lasten koulutehtäviä kuulustellessani en kyllä ole tuollasta oppikirjan sisältöä vielä nähnyt. Mutta opettajalla on suuri valta opettaa myös mututietoa ja epätosia asioita, jos tuollaista tietoa on koulussanne annettu.

        "Minä olen Suomen koululaitoksen oppitunneilla oppinut, että vain nainen voi tulla raskaaksi ja saada lapsia ja vain mies voi hedelmöittää naisen."

        Olisko kannattanut käydä ala-asteen jälkeen muutakin opetusta vaikka oletkin 15 vuotiaana eläköitynut. Kun on kuitenkin vajaakykyisillekin kaikkea askarteluharrastetta ja pakkaustöitä. Oletko lukenut muita kirjoja kuin raamatun??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen Suomen koululaitoksen oppitunneilla oppinut, että vain nainen voi tulla raskaaksi ja saada lapsia ja vain mies voi hedelmöittää naisen."

        Olisko kannattanut käydä ala-asteen jälkeen muutakin opetusta vaikka oletkin 15 vuotiaana eläköitynut. Kun on kuitenkin vajaakykyisillekin kaikkea askarteluharrastetta ja pakkaustöitä. Oletko lukenut muita kirjoja kuin raamatun??

        Sinähän et vajaakykyisenä ole suoriutunut ala-asteestakaan edes apukoulutasolla.


      • "Nainenhan se on, äitikin ihan satavarmasti! Aloituksen otsikko ja osa tekstiäkin Taaaas trooooollliiiaaa!"

        Mutta jokainen nainen ei ole äiti eikä koskaan halua sitä roolia.

        Nyt kun sanamuoto aborttilaissakin muuttuu, voi äiti olla mieskin. Eli sinun tietosi asiasta on jo vanhentunut.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Nainenhan se on, äitikin ihan satavarmasti! Aloituksen otsikko ja osa tekstiäkin Taaaas trooooollliiiaaa!"

        Mutta jokainen nainen ei ole äiti eikä koskaan halua sitä roolia.

        Nyt kun sanamuoto aborttilaissakin muuttuu, voi äiti olla mieskin. Eli sinun tietosi asiasta on jo vanhentunut.

        Joidenkin sairaiden päiden kuvitelmat ja vaarallisen kieroutuneet nykytrendit ei muuta sitä biologian faktaa, ettei tiettävästi kukaan mies ole vielä tähän päivään mennessä ollut raskaana ja synnyttänyt. Eikä ole mitenkään mahdollistakaan.


    • Anonyymi

      "Kukaan meistä ei ole tänne halunnut syntyä"

      Harvemmat silti haluaisi tulla tapetuksikaan.

      "eikä ole oma valinta jos tänne pakotettuna ainakin saa elää kuten tykkää."

      Miksi sinä et ole jo tehnyt asialle mitään jos elämä on niin kurjaa ja "pakotettua"? Ei tänne kenenkään pakko ole jäädä.

      "Kaikki ei halua ikinä lapsia joko siksi että kokee äitiyden olevan vieras juttu, ei sovi rooliin "

      Onneksi lapsia ei tarvi kuitenkaan silloinkaan tappaa, vaan aina on muita perheitä jotka ottaa lapsen vastaan enemmän kuin mielellään.

      "surettaa tämä maapallon tulevaisuus."

      Taas näitä neurettavia ilmastohössötyksiä ym. ekologiaa muka hyvänä oikeutuksen tappaa muita. Voit näyttää esimerkkiä ja aloittaaa itsestäsi sen "kärsijöiden" vähentämisen, vai oletko sittenkin vain pelkkä tekopyhä paatostelija löysät puntissa, kun oma pää olisikin pölkyllä..

    • Anonyymi

      Joo tämä ”oikea nainen” keskustelu on kyllä naurettavaa. Entä ne naiset jotka ei pysty saamaan lapsia? Tai ne jotka ei ikinä löydä kumppania?
      Nämä ei ole siis oikeita naisia. Nekin on varmaan feministejä.

      Jos kaikki naiset joutuis saamaan lapsia ja kukaan ei saa tehdä aborttia, ihmiset kuolisi paljon nopeammin koska olisi aivan liikaa ihmisiä maapallossa kun nytkin jo on.

      • Anonyymi

        "ihmiset kuolisi paljon nopeammin koska olisi aivan liikaa ihmisiä maapallossa kun nytkin jo on."

        Noinko on, että siihen kuolee? No jos ihmisiä on liikaa niin näytäppä mallia ja eliminoi nyt kiireesti itsesi ainakin, ennenkuin kuolet siihen väenpaljouteen! XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ihmiset kuolisi paljon nopeammin koska olisi aivan liikaa ihmisiä maapallossa kun nytkin jo on."

        Noinko on, että siihen kuolee? No jos ihmisiä on liikaa niin näytäppä mallia ja eliminoi nyt kiireesti itsesi ainakin, ennenkuin kuolet siihen väenpaljouteen! XD

        Miksi noin sanot ? Ei itsemurha tai tappaminen liittyy mitenkään tähän keskusteluun.
        Jos kaikki naiset joutuisi synnyttämään olisi äkkii liikaa ihmisiä maapallossa. Luonto tarvitsee tasapainoa, muuten asiat menee pieleen. Jos mehiläiset kuolee , ihmiset kuolee, jos hait ja delfiinit kuolee niin muutkin kuolee. Sama juttu jos on liikaa ihmisiä. Eläimet kuolee ja mekin kuollaan.
        Oli aikaisemmin hyvä synnyttää monta lasta koska moni kuoli 1-2 vuoden sisällä. Piti olla iso perhe että pärjää. Silloin ei ollut lääkkeitä ja sairaalan hoitoa kun nyt.
        Nyt asiat on muuttunut. Ehkäisy löytyy, ihmiset elää pidempään, ei tarvita niin isoja perheitä enää, naiset käy myös töissä jne.
        Se että jotkut sanoo että ”oikea naiseus” on se että saa lapsia. Niin edelleenkin sama kysymys, jos kaikki naiset olisivat ”oikeita naisia” ja joutuisivat synnyttämään, miltä tämä maapallo näyttäisi esim 50 vuoden päästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin sanot ? Ei itsemurha tai tappaminen liittyy mitenkään tähän keskusteluun.
        Jos kaikki naiset joutuisi synnyttämään olisi äkkii liikaa ihmisiä maapallossa. Luonto tarvitsee tasapainoa, muuten asiat menee pieleen. Jos mehiläiset kuolee , ihmiset kuolee, jos hait ja delfiinit kuolee niin muutkin kuolee. Sama juttu jos on liikaa ihmisiä. Eläimet kuolee ja mekin kuollaan.
        Oli aikaisemmin hyvä synnyttää monta lasta koska moni kuoli 1-2 vuoden sisällä. Piti olla iso perhe että pärjää. Silloin ei ollut lääkkeitä ja sairaalan hoitoa kun nyt.
        Nyt asiat on muuttunut. Ehkäisy löytyy, ihmiset elää pidempään, ei tarvita niin isoja perheitä enää, naiset käy myös töissä jne.
        Se että jotkut sanoo että ”oikea naiseus” on se että saa lapsia. Niin edelleenkin sama kysymys, jos kaikki naiset olisivat ”oikeita naisia” ja joutuisivat synnyttämään, miltä tämä maapallo näyttäisi esim 50 vuoden päästä?

        "Jos kaikki naiset joutuisi synnyttämään olisi äkkii liikaa ihmisiä maapallossa. "

        Se olisi kuule yksi hyttysenpaska maailman väestössä jos ne jotka nyt joutuu aborttien uhreiksi, saisikin elää.

        Ja sitten tuota viherhörhöilevää trendipropagandistista ilmasto- ym. hysterisointia..

        Nimenomaan eettisesti ehkäisemällä pitäisi ja on moraalista hoitaa väestömäärää, ei tappamalla jo olemassaolevia ihmisiå, kuten sinä kiivailet.
        Ja tiedoksi, minä en ole oikeista naisista tuossa yhteydessä puhunut. Ei tietenkään kaikkien tarvikaan lisääntyä, eikä jotkut pystykään. Mutta edelleen, se ideologia ei ylioikeuta tappamaan muita. Oikeat Naiset ei sellaista tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos kaikki naiset joutuisi synnyttämään olisi äkkii liikaa ihmisiä maapallossa. "

        Se olisi kuule yksi hyttysenpaska maailman väestössä jos ne jotka nyt joutuu aborttien uhreiksi, saisikin elää.

        Ja sitten tuota viherhörhöilevää trendipropagandistista ilmasto- ym. hysterisointia..

        Nimenomaan eettisesti ehkäisemällä pitäisi ja on moraalista hoitaa väestömäärää, ei tappamalla jo olemassaolevia ihmisiå, kuten sinä kiivailet.
        Ja tiedoksi, minä en ole oikeista naisista tuossa yhteydessä puhunut. Ei tietenkään kaikkien tarvikaan lisääntyä, eikä jotkut pystykään. Mutta edelleen, se ideologia ei ylioikeuta tappamaan muita. Oikeat Naiset ei sellaista tee.

        ”Se olisi kuule yksi hyttysenpaska maailman väestössä jos ne jotka nyt joutuu aborttien uhreiksi, saisikin elää.”

        Puhuin edelleenkin myös niistä naisista jotka ei haluavat lapsia. Puhun edelleenkin ”oikea nainen” keskustelusta niin miksi vastaat jos et puhu samasta asiasta ?

        ” Ja sitten tuota viherhörhöilevää trendipropagandistista ilmasto- ym. hysterisointia.. ”

        Oletko oikeasti niin sinisilmäinen että uskot että tämä maapallo voi kantaa kuinka monta ihmistä tahansa ? Haluatko että laitan sinulle linkit?
        Oletko käynyt biologia tunnilla? Tiedätkö miten luonto toimii? Sä et varmaan itse tarvi syödä mitään, etkä tarvii rahaa eikä lämpöä....

        ”Mutta edelleen, se ideologia ei ylioikeuta tappamaan muita. Oikeat Naiset ei sellaista tee.”

        Niinkö? Mutta pyytää että joku tekee itsemurha on sitten ihan ok? Sitäkö nämä oikeat naiset tekee ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos kaikki naiset joutuisi synnyttämään olisi äkkii liikaa ihmisiä maapallossa. "

        Se olisi kuule yksi hyttysenpaska maailman väestössä jos ne jotka nyt joutuu aborttien uhreiksi, saisikin elää.

        Ja sitten tuota viherhörhöilevää trendipropagandistista ilmasto- ym. hysterisointia..

        Nimenomaan eettisesti ehkäisemällä pitäisi ja on moraalista hoitaa väestömäärää, ei tappamalla jo olemassaolevia ihmisiå, kuten sinä kiivailet.
        Ja tiedoksi, minä en ole oikeista naisista tuossa yhteydessä puhunut. Ei tietenkään kaikkien tarvikaan lisääntyä, eikä jotkut pystykään. Mutta edelleen, se ideologia ei ylioikeuta tappamaan muita. Oikeat Naiset ei sellaista tee.

        Tässä on vielä sulle ”viherhörhöilevää trendipropagandaa”

        https://www.bbc.com/future/article/20140502-what-if-bees-went-extinct

        Tästä näkee kuinka paljon ihmisiä syntyy vuosittain. Eli 2057 noin 10 miljardii.
        https://www.worldometers.info/


      • Anonyymi

        Sanna Ukkola on varmaankin oikeasti transmies joka ei ole tullut kaapista. Ainakin näyttää hyvin maskuliiniselta ja testosteroni on ainakin huipussaan, muistuttaa bullterrieriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Ukkola on varmaankin oikeasti transmies joka ei ole tullut kaapista. Ainakin näyttää hyvin maskuliiniselta ja testosteroni on ainakin huipussaan, muistuttaa bullterrieriä.

        Kirjoituksesi oli oikea kouluesimerkki trollien agendasta: Jos ei jotain ymmärrä tai on eri mieltä, niin alkaa heti persoonaan kohdistuva solvaus ja hyökkäys, kuten nyt Ukkolaa kohtaan alkoi heti abortin edistäjien taholta. Et edes yrittänyt miettiä, mitä hän kirjoitti, vaan hyökkäsit kirjoittajan persoonaa kohtaan tuskin tietämättä mitään kirjoittajasta tai ymmärtämättä kirjoituksen fokusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Se olisi kuule yksi hyttysenpaska maailman väestössä jos ne jotka nyt joutuu aborttien uhreiksi, saisikin elää.”

        Puhuin edelleenkin myös niistä naisista jotka ei haluavat lapsia. Puhun edelleenkin ”oikea nainen” keskustelusta niin miksi vastaat jos et puhu samasta asiasta ?

        ” Ja sitten tuota viherhörhöilevää trendipropagandistista ilmasto- ym. hysterisointia.. ”

        Oletko oikeasti niin sinisilmäinen että uskot että tämä maapallo voi kantaa kuinka monta ihmistä tahansa ? Haluatko että laitan sinulle linkit?
        Oletko käynyt biologia tunnilla? Tiedätkö miten luonto toimii? Sä et varmaan itse tarvi syödä mitään, etkä tarvii rahaa eikä lämpöä....

        ”Mutta edelleen, se ideologia ei ylioikeuta tappamaan muita. Oikeat Naiset ei sellaista tee.”

        Niinkö? Mutta pyytää että joku tekee itsemurha on sitten ihan ok? Sitäkö nämä oikeat naiset tekee ?

        Ei vaan sinä ryhdyit puolustelemaan mukavuustappamista "maapallon liikaväestöllä".

        "uskot että tämä maapallo voi kantaa kuinka monta ihmistä tahansa ?"

        Ilmeisesti sinä ole ainakin niellyt kaiken viherhörhöjen propagandan.
        Ihmisten biomassa on noin sadasosa prosentista maapallon elämästä.

        "Oletko käynyt biologia tunnilla?"

        Minulle kuten muillekin vastustajille varsinkin ihmisen lisääntymisbiologia on ihan päivänselvää, toisin kuin useimmille suosijoista näyttäisi olevan.

        "Mutta pyytää että joku tekee itsemurha on sitten ihan ok? "

        Etkö siis käsitä mitään eroa siinä päättääkö esim. kuolemansairas ihminen OMASTA elämästään, vai pakottaako jonkun suojattoman ja puolustukyvyttömän lapsen kuolemaan?


      • Anonyymi

        Eiks aborttipalstalla pidäkin puhua abortista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi oli oikea kouluesimerkki trollien agendasta: Jos ei jotain ymmärrä tai on eri mieltä, niin alkaa heti persoonaan kohdistuva solvaus ja hyökkäys, kuten nyt Ukkolaa kohtaan alkoi heti abortin edistäjien taholta. Et edes yrittänyt miettiä, mitä hän kirjoitti, vaan hyökkäsit kirjoittajan persoonaa kohtaan tuskin tietämättä mitään kirjoittajasta tai ymmärtämättä kirjoituksen fokusta.

        Vaikka Ukkola onkin naiseksi kohtalaisen maskuliininen, niin tekeekö se hänen mielipiteensä mitättömäksi?
        Tekeekö feminiinisyys minun (miehen) mielipiteeni mitättömäksi?

        Jos uskot, että Sanna on transmies, niin tarkasta ensin uskosi todenperäisyys.

        Abortinvastustajien agenda on joka tapauksessa selvä: jos minkä tahansa mielipiteen sanoo nainen, mielipidettä ei pidä ottaa huomioon. Jos sen sanoo maskuliininen nainen, mielipide on vaarallinen. Jos mielipiteen sanoo feminiininen nainen, se on vaarallinen.
        Kaikki naisten mielipiteet ovat vaarallisia.

        Kysymys onkin vain siitä, miksi.

        Abortinvastustajat haluavat määritellä, kenen mielipiteillä on merkitystä ja kenen ei.

        Jos mielestäsi testosteroni on huono asia, mikset ole hiljaa?
        Vai haluatko sinä päättää kenelle sallitaan mikäkin? Millä kompetentilla ja millä valtuuksilla?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Vaikka Ukkola onkin naiseksi kohtalaisen maskuliininen, niin tekeekö se hänen mielipiteensä mitättömäksi?
        Tekeekö feminiinisyys minun (miehen) mielipiteeni mitättömäksi?

        Jos uskot, että Sanna on transmies, niin tarkasta ensin uskosi todenperäisyys.

        Abortinvastustajien agenda on joka tapauksessa selvä: jos minkä tahansa mielipiteen sanoo nainen, mielipidettä ei pidä ottaa huomioon. Jos sen sanoo maskuliininen nainen, mielipide on vaarallinen. Jos mielipiteen sanoo feminiininen nainen, se on vaarallinen.
        Kaikki naisten mielipiteet ovat vaarallisia.

        Kysymys onkin vain siitä, miksi.

        Abortinvastustajat haluavat määritellä, kenen mielipiteillä on merkitystä ja kenen ei.

        Jos mielestäsi testosteroni on huono asia, mikset ole hiljaa?
        Vai haluatko sinä päättää kenelle sallitaan mikäkin? Millä kompetentilla ja millä valtuuksilla?

        Niinpä. Miksi esimerkiksi sinä trollaat täällä ja millä kompetenssilla hyökkäilet, nimittelet ja disssaat toisella tavalla ajattelevia, toisia arvoja arvottavia ja ihmisyksilön elämää puolustavia? Jos sinun testosteriinisi on noin tiukalla, lähde lenkille, ajattele erilaisia arvoja ja niiden perusteita ja vertaa niitä omiisi ja mieti, mitä hyvää niissä onkaan. Ja miksi sinäkin trollien tavoin syötät sanoja toisten sanomiksi, viittaan tuohon trolliisi: "Abortinvastustajien agenda on joka tapauksessa selvä: jos minkä tahansa mielipiteen sanoo nainen, mielipidettä ei pidä ottaa huomioon. Jos sen sanoo maskuliininen nainen, mielipide on vaarallinen. Jos mielipiteen sanoo feminiininen nainen, se on vaarallinen.
        Kaikki naisten mielipiteet ovat vaarallisia." Tuohan sopii juuri siihen feministien propagandakategoriaan, jota Ukkolakin naisena vastustaa!!!!!! Huomaatko argumentaatiosi notkuvan pahastikin? Huom. kukaan abortinvastustaja ei ole hyökännyt Ukkolaa vastaan, ei kyllä muitakaan naisia vastaan, vaikka niin usein täällä väitetään, vaan niitä arvoja ja tekoja vastaan, mihin abortista kiihkoilevat edistäjät täällä trollaavat!!!!!!!!!!!!!

        Hörhöjä on tietysti molemmissa leirissä muutama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks aborttipalstalla pidäkin puhua abortista?

        Se on tässä keskustelussa sivu aihe. Joiden mielestä oikea nainen on se joka synnyttää ainakin kerran. Eli mun kysymys oli se että mitä tapahtuisi jos kaikki synnyttäisi 😂

        Maailmassa tehdään 30 miljoonaa aborttia vuodessa. Vuosittain (ja tämä määrä kasvaa koko ajan) syntyy tällä hetkellä noin 100 miljoonaa ihmistä ja määrä kasvaa koko ajan. 2057 meillä on jo 10 miljardii ihmisiä. Ja monessa tutkimuksessa on todettu että 8-12 miljardia on maksimi määrä mitä maapallo kestää.

        Ilman että olen abortin puolella tai sitä vastaan. Niin haluisin vain kysyä että mitä luulette että tapahtuu jos kaikki naiset joutuisivat olla oikeita naisia ja synnyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Miksi esimerkiksi sinä trollaat täällä ja millä kompetenssilla hyökkäilet, nimittelet ja disssaat toisella tavalla ajattelevia, toisia arvoja arvottavia ja ihmisyksilön elämää puolustavia? Jos sinun testosteriinisi on noin tiukalla, lähde lenkille, ajattele erilaisia arvoja ja niiden perusteita ja vertaa niitä omiisi ja mieti, mitä hyvää niissä onkaan. Ja miksi sinäkin trollien tavoin syötät sanoja toisten sanomiksi, viittaan tuohon trolliisi: "Abortinvastustajien agenda on joka tapauksessa selvä: jos minkä tahansa mielipiteen sanoo nainen, mielipidettä ei pidä ottaa huomioon. Jos sen sanoo maskuliininen nainen, mielipide on vaarallinen. Jos mielipiteen sanoo feminiininen nainen, se on vaarallinen.
        Kaikki naisten mielipiteet ovat vaarallisia." Tuohan sopii juuri siihen feministien propagandakategoriaan, jota Ukkolakin naisena vastustaa!!!!!! Huomaatko argumentaatiosi notkuvan pahastikin? Huom. kukaan abortinvastustaja ei ole hyökännyt Ukkolaa vastaan, ei kyllä muitakaan naisia vastaan, vaikka niin usein täällä väitetään, vaan niitä arvoja ja tekoja vastaan, mihin abortista kiihkoilevat edistäjät täällä trollaavat!!!!!!!!!!!!!

        Hörhöjä on tietysti molemmissa leirissä muutama.

        "Huom. kukaan abortinvastustaja ei ole hyökännyt Ukkolaa vastaan, ei kyllä muitakaan naisia vastaan, vaikka niin usein täällä väitetään, vaan niitä arvoja ja tekoja vastaan, mihin abortista kiihkoilevat edistäjät täällä trollaavat!!!!!!!!!!!!! "

        Jollei Ukkolaa vastaan hyökkäämistä ole
        "Sanna Ukkola on varmaankin oikeasti transmies joka ei ole tullut kaapista. Ainakin näyttää hyvin maskuliiniselta ja testosteroni on ainakin huipussaan, muistuttaa bullterrieriä",
        niin mikä on?

        En ole koskaan nähnyt täällä yhtään "abortista kiihkoilevaa edistävää" tekstiä. Sinä olet epäilemättä nähnyt, koska osaat lukea olemattomia.
        Jos löydät täältä yhden, pliis, linkitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi oli oikea kouluesimerkki trollien agendasta: Jos ei jotain ymmärrä tai on eri mieltä, niin alkaa heti persoonaan kohdistuva solvaus ja hyökkäys, kuten nyt Ukkolaa kohtaan alkoi heti abortin edistäjien taholta. Et edes yrittänyt miettiä, mitä hän kirjoitti, vaan hyökkäsit kirjoittajan persoonaa kohtaan tuskin tietämättä mitään kirjoittajasta tai ymmärtämättä kirjoituksen fokusta.

        Ukkola on persu.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        "Huom. kukaan abortinvastustaja ei ole hyökännyt Ukkolaa vastaan, ei kyllä muitakaan naisia vastaan, vaikka niin usein täällä väitetään, vaan niitä arvoja ja tekoja vastaan, mihin abortista kiihkoilevat edistäjät täällä trollaavat!!!!!!!!!!!!! "

        Jollei Ukkolaa vastaan hyökkäämistä ole
        "Sanna Ukkola on varmaankin oikeasti transmies joka ei ole tullut kaapista. Ainakin näyttää hyvin maskuliiniselta ja testosteroni on ainakin huipussaan, muistuttaa bullterrieriä",
        niin mikä on?

        En ole koskaan nähnyt täällä yhtään "abortista kiihkoilevaa edistävää" tekstiä. Sinä olet epäilemättä nähnyt, koska osaat lukea olemattomia.
        Jos löydät täältä yhden, pliis, linkitä.

        - Eihän Ukkola ole ees oikea nainen kun sillä ei ole lapsia?

        - Eikä Ukkola taida olla abortin vastustaja?

        - Ruma ja lihava on kuten persut yleensä mutta eikö se osallistu siihen pippa laukan kunnonkohennusurakkaan kun on syönyt vuosia itsensä piloille turpeaksi. Ehkä alkaa aivotkin pelata kun aivosumu väistyy ja laihtuu. Soinikin on laihtunut vaikka uhosi ettei hän ikinä tule laihduttamaan. Ei paina kuin ehkä pari sataa kiloa enää. Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, muija on lääkäri niin pistänyt faktat nokan eteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        - Eihän Ukkola ole ees oikea nainen kun sillä ei ole lapsia?

        - Eikä Ukkola taida olla abortin vastustaja?

        - Ruma ja lihava on kuten persut yleensä mutta eikö se osallistu siihen pippa laukan kunnonkohennusurakkaan kun on syönyt vuosia itsensä piloille turpeaksi. Ehkä alkaa aivotkin pelata kun aivosumu väistyy ja laihtuu. Soinikin on laihtunut vaikka uhosi ettei hän ikinä tule laihduttamaan. Ei paina kuin ehkä pari sataa kiloa enää. Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, muija on lääkäri niin pistänyt faktat nokan eteen?

        "Eikä Ukkola taida olla abortin vastustaja?"

        No sit mä ymmärrän miks abortinvastustajat häntä vastustavat: jollei kiihkeästi vastusta aborttia, on väkisinkin aborttiasiamies.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        "Eikä Ukkola taida olla abortin vastustaja?"

        No sit mä ymmärrän miks abortinvastustajat häntä vastustavat: jollei kiihkeästi vastusta aborttia, on väkisinkin aborttiasiamies.

        Eikä sillä ole lapsia vaikka on jo keski iässä eli ei ole oikea nainen kun on itsekkäästi vaan elänyt talouselämän vaatimuksiin kyykytettynä.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        "Huom. kukaan abortinvastustaja ei ole hyökännyt Ukkolaa vastaan, ei kyllä muitakaan naisia vastaan, vaikka niin usein täällä väitetään, vaan niitä arvoja ja tekoja vastaan, mihin abortista kiihkoilevat edistäjät täällä trollaavat!!!!!!!!!!!!! "

        Jollei Ukkolaa vastaan hyökkäämistä ole
        "Sanna Ukkola on varmaankin oikeasti transmies joka ei ole tullut kaapista. Ainakin näyttää hyvin maskuliiniselta ja testosteroni on ainakin huipussaan, muistuttaa bullterrieriä",
        niin mikä on?

        En ole koskaan nähnyt täällä yhtään "abortista kiihkoilevaa edistävää" tekstiä. Sinä olet epäilemättä nähnyt, koska osaat lukea olemattomia.
        Jos löydät täältä yhden, pliis, linkitä.

        Ukkola on epäilyttävän miehekäsja aggressiivinen. Olisiko näitä feminatseja?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        "Huom. kukaan abortinvastustaja ei ole hyökännyt Ukkolaa vastaan, ei kyllä muitakaan naisia vastaan, vaikka niin usein täällä väitetään, vaan niitä arvoja ja tekoja vastaan, mihin abortista kiihkoilevat edistäjät täällä trollaavat!!!!!!!!!!!!! "

        Jollei Ukkolaa vastaan hyökkäämistä ole
        "Sanna Ukkola on varmaankin oikeasti transmies joka ei ole tullut kaapista. Ainakin näyttää hyvin maskuliiniselta ja testosteroni on ainakin huipussaan, muistuttaa bullterrieriä",
        niin mikä on?

        En ole koskaan nähnyt täällä yhtään "abortista kiihkoilevaa edistävää" tekstiä. Sinä olet epäilemättä nähnyt, koska osaat lukea olemattomia.
        Jos löydät täältä yhden, pliis, linkitä.

        Ukkola ei ole miehen silmälle miellyttävä niin ei ole silloin OIKEA nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sillä ole lapsia vaikka on jo keski iässä eli ei ole oikea nainen kun on itsekkäästi vaan elänyt talouselämän vaatimuksiin kyykytettynä.

        Minä en ainakaan tiedä syytä hänen lapsettomuuteensa. Ehkei hän vain halua lapsia (ei kaikki naiset halua) tai sitten hän ei ehkä pysty saamaan.

        Ovatko lapsettomuudesta kärsivat naiset mielestäsi "vääriä" ja itsekkäitä naisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ukkola ei ole miehen silmälle miellyttävä niin ei ole silloin OIKEA nainen.

        Tuohan on silkka makuasia. Lisäksi tuo on selkeä hyökkäys henkilön ulkonäköä vastaan, eli ihan perustrolliainesta kommenttisi.


      • JustJust kirjoitti:

        Minä en ainakaan tiedä syytä hänen lapsettomuuteensa. Ehkei hän vain halua lapsia (ei kaikki naiset halua) tai sitten hän ei ehkä pysty saamaan.

        Ovatko lapsettomuudesta kärsivat naiset mielestäsi "vääriä" ja itsekkäitä naisia?

        Epänaisia siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ukkola on epäilyttävän miehekäsja aggressiivinen. Olisiko näitä feminatseja?

        Minä en muuten tiedä S.U:n aborttikantaa. Hän ei ole tuonut sitä missään esille. Jos joku tietää, niin kertokaa. Siinä onkin vähän vaikeassa paikassa, kun pitää myötäillä persuja, kun kumppani on persu mutta kun on nainen niin voi sitä aborttia itsekin tarvita. Persut on äärettömän riitaisia ja jokaisella on oma lehmä ojassa ja näitä vallanhimoisia ja yhteistyökyvyttömiä, steroideilla aivonsa pilanneita valtakunnankanslereiksi pyrkiviä tuntuu olevan joka kylässä.

        Näillä ääriryhmillä ja diktaattorikokelailla on tyypillistä se, että he pyrkii valtaan demokratian turvin, mutta heti kun demokratiaa on käytetty hyväksi, tukahdutetaan se ettei oma valta mene.


      • Anonyymi

        Et näköjään ymmärrä miksei hysterisoinnistasi huolimatta kävisi noin vaikka kaikki aborttien uhrit saiskin elää. Kuka tässä nyt varta vasten kaikkia naisia raskaaksi olisi pakottamassa? Ihan itsehän siihen tilaan yleensä on hankkiuduttu!
        Älytöntä sivuraiteille saivartelua, ja turhaa mietiskelyä.

        "Mun pikkurilli on älykkäämpi kuin sinä."

        Taitaa olla oma älysi pikkurilliäsikin alempana.

        Mutta kappas vain,
        Huom huom huom!!!!
        Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä
        halventavan törkysolvausnälvinnän!!

        "Kaikki naisten mielipiteet ovat vaarallisia. "

        Ai niidenkin jotka suojelee lasten elämää kuten normaalit ihmiset tekeekin? Mitähän vaarallista siinä olisi kenenkään mielestä (paitsi ehkä niiden jotka hehkuttaa lasten "naisen oikeudella" tappamista)?

        "En ole koskaan nähnyt täällä yhtään "abortista kiihkoilevaa edistävää" tekstiä. "

        No se ei yllätä, olethan tunnetusti sokea omalle propagandallesi.

        "kun on nainen niin voi sitä aborttia itsekin tarvita."

        Eiköhän useimmat tiedä millä syin sitä korkeintaan itse voisi tarvita, ja jotka sitten hyväksyy muillekin.

        "Näillä ääriryhmillä ja diktaattorikokelailla on tyypillistä se, että he pyrkii valtaan demokratian turvin, mutta heti kun demokratiaa on käytetty hyväksi, tukahdutetaan se ettei oma valta mene."

        Sopii mainiosti siihen vihervassarisakkiin joka siellä juuri pelleilee vallan palleilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ymmärrä miksei hysterisoinnistasi huolimatta kävisi noin vaikka kaikki aborttien uhrit saiskin elää. Kuka tässä nyt varta vasten kaikkia naisia raskaaksi olisi pakottamassa? Ihan itsehän siihen tilaan yleensä on hankkiuduttu!
        Älytöntä sivuraiteille saivartelua, ja turhaa mietiskelyä.

        "Mun pikkurilli on älykkäämpi kuin sinä."

        Taitaa olla oma älysi pikkurilliäsikin alempana.

        Mutta kappas vain,
        Huom huom huom!!!!
        Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä
        halventavan törkysolvausnälvinnän!!

        "Kaikki naisten mielipiteet ovat vaarallisia. "

        Ai niidenkin jotka suojelee lasten elämää kuten normaalit ihmiset tekeekin? Mitähän vaarallista siinä olisi kenenkään mielestä (paitsi ehkä niiden jotka hehkuttaa lasten "naisen oikeudella" tappamista)?

        "En ole koskaan nähnyt täällä yhtään "abortista kiihkoilevaa edistävää" tekstiä. "

        No se ei yllätä, olethan tunnetusti sokea omalle propagandallesi.

        "kun on nainen niin voi sitä aborttia itsekin tarvita."

        Eiköhän useimmat tiedä millä syin sitä korkeintaan itse voisi tarvita, ja jotka sitten hyväksyy muillekin.

        "Näillä ääriryhmillä ja diktaattorikokelailla on tyypillistä se, että he pyrkii valtaan demokratian turvin, mutta heti kun demokratiaa on käytetty hyväksi, tukahdutetaan se ettei oma valta mene."

        Sopii mainiosti siihen vihervassarisakkiin joka siellä juuri pelleilee vallan palleilla.

        “Et näköjään ymmärrä miksei hysterisoinnistasi huolimatta kävisi noin vaikka kaikki aborttien uhrit saiskin elää. Kuka tässä nyt varta vasten kaikkia naisia raskaaksi olisi pakottamassa? Ihan itsehän siihen tilaan yleensä on hankkiuduttu!
        Älytöntä sivuraiteille saivartelua, ja turhaa mietiskelyä.”

        Täällä on ollut niin hölmöjä kommentteja siitä että mikä on oikea naiseus. Sen takia haluaisin kysyä heiltä jotka ovat sitä mieltä että äitiys on se vastaus. Jos et halua osallistua keskusteluun se on täysin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos kaikki naiset joutuisi synnyttämään olisi äkkii liikaa ihmisiä maapallossa. "

        Se olisi kuule yksi hyttysenpaska maailman väestössä jos ne jotka nyt joutuu aborttien uhreiksi, saisikin elää.

        Ja sitten tuota viherhörhöilevää trendipropagandistista ilmasto- ym. hysterisointia..

        Nimenomaan eettisesti ehkäisemällä pitäisi ja on moraalista hoitaa väestömäärää, ei tappamalla jo olemassaolevia ihmisiå, kuten sinä kiivailet.
        Ja tiedoksi, minä en ole oikeista naisista tuossa yhteydessä puhunut. Ei tietenkään kaikkien tarvikaan lisääntyä, eikä jotkut pystykään. Mutta edelleen, se ideologia ei ylioikeuta tappamaan muita. Oikeat Naiset ei sellaista tee.

        "Se olisi kuule yksi hyttysenpaska maailman väestössä jos ne jotka nyt joutuu aborttien uhreiksi, saisikin elää."

        Tämä tekisi monta kymmentä miljoonaa ihmistä liikaa JOKA VUOSI! maailma olisi jo tuhoutunut. Ehkäisyn tarjoaminen olisi parempi kuin abortti ehkäisy keinona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos kaikki naiset joutuisi synnyttämään olisi äkkii liikaa ihmisiä maapallossa. "

        Se olisi kuule yksi hyttysenpaska maailman väestössä jos ne jotka nyt joutuu aborttien uhreiksi, saisikin elää.

        Ja sitten tuota viherhörhöilevää trendipropagandistista ilmasto- ym. hysterisointia..

        Nimenomaan eettisesti ehkäisemällä pitäisi ja on moraalista hoitaa väestömäärää, ei tappamalla jo olemassaolevia ihmisiå, kuten sinä kiivailet.
        Ja tiedoksi, minä en ole oikeista naisista tuossa yhteydessä puhunut. Ei tietenkään kaikkien tarvikaan lisääntyä, eikä jotkut pystykään. Mutta edelleen, se ideologia ei ylioikeuta tappamaan muita. Oikeat Naiset ei sellaista tee.

        "Se olisi kuule yksi hyttysenpaska maailman väestössä jos ne jotka nyt joutuu aborttien uhreiksi, saisikin elää."

        Tämä tekisi monta kymmentä miljoonaa ihmistä liikaa JOKA VUOSI! maailma olisi jo tuhoutunut. Ehkäisyn tarjoaminen olisi parempi kuin abortti ehkäisy keinona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sinä ryhdyit puolustelemaan mukavuustappamista "maapallon liikaväestöllä".

        "uskot että tämä maapallo voi kantaa kuinka monta ihmistä tahansa ?"

        Ilmeisesti sinä ole ainakin niellyt kaiken viherhörhöjen propagandan.
        Ihmisten biomassa on noin sadasosa prosentista maapallon elämästä.

        "Oletko käynyt biologia tunnilla?"

        Minulle kuten muillekin vastustajille varsinkin ihmisen lisääntymisbiologia on ihan päivänselvää, toisin kuin useimmille suosijoista näyttäisi olevan.

        "Mutta pyytää että joku tekee itsemurha on sitten ihan ok? "

        Etkö siis käsitä mitään eroa siinä päättääkö esim. kuolemansairas ihminen OMASTA elämästään, vai pakottaako jonkun suojattoman ja puolustukyvyttömän lapsen kuolemaan?

        "Ilmeisesti sinä ole ainakin niellyt kaiken viherhörhöjen propagandan.
        Ihmisten biomassa on noin sadasosa prosentista maapallon elämästä."

        Mikä biomassa? Pitäähän tälle "biomassalle " saada vettä, ruokaa ja ilmaa! Jotka taas saastuttaa ja luonto, puut häviää viljelyn tieltä! Kaikki kipataan meriin jossa se ruoka!!!Oletko ikinä luullut että puut ja metsät puhdistaa ilmaa!? Mitä tapahtuu kun metsiä ei enää ole? Osoittaa todellista älykkyyden puutetta sinun kommenttisi. Olen huomannut ettei abortinvastustajahörhöillä ole mitään ymmärrystä asioiden seursuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ilmeisesti sinä ole ainakin niellyt kaiken viherhörhöjen propagandan.
        Ihmisten biomassa on noin sadasosa prosentista maapallon elämästä."

        Mikä biomassa? Pitäähän tälle "biomassalle " saada vettä, ruokaa ja ilmaa! Jotka taas saastuttaa ja luonto, puut häviää viljelyn tieltä! Kaikki kipataan meriin jossa se ruoka!!!Oletko ikinä luullut että puut ja metsät puhdistaa ilmaa!? Mitä tapahtuu kun metsiä ei enää ole? Osoittaa todellista älykkyyden puutetta sinun kommenttisi. Olen huomannut ettei abortinvastustajahörhöillä ole mitään ymmärrystä asioiden seursuksista.

        "monta kymmentä miljoonaa ihmistä liikaa JOKA VUOSI!"

        Jos ihmisiä on "liikaa" niin aloita toki se vähennys ITSESTÄSI. Mutta etpä tietenkäänm kun on kivempi jatkaa pelkurimaisia tekopyhistelyjäsi.
        Mutta tämähän on tätä epä-älyllisten murhiensuosijahörhöjen verukkeita itsekkäille mukavuudenhaluilleen, jossa maailmasta on muka tila loppumassa ja tilannetta voidaan ihan ongelmitta ja moraalisen kestävästi korjata jo olemassaolevia ihmisiä tappamalla..


    • Anonyymi

      "Olen kumman äärellä lukenut joitain juttuja ja kansalaisaloitteita naisten seksuaalisen vapauden kieltämiseksi täällä."

      Aloittaja on nyt ymmärtänyt kiihkohurmoksessaan aivan väärin. Tämä on kyllä Abortti-palsta, ei mikään naisen seksuaalisen vapauden palsta. Naisellakin on vastuu omasta seksuaalikäytäytymisestään aivan kuten miehelläkin, eli 50/50. Ja se vastuu kattaa molempien ehkäisyn ja varustautumisen siihenkin pienen pieneen vaihtoehtoon, että ehkäisy voikin pettää jostain täysin odottamattomasta syystä.

      • Anonyymi

        Sen takia turvallinen abortti on lakisääteinen.


      • "Aloittaja on nyt ymmärtänyt kiihkohurmoksessaan aivan väärin. Tämä on kyllä Abortti-palsta, ei mikään naisen seksuaalisen vapauden palsta. "

        Tämän tästä kuitenkin törmäämme siihen, että abortti kylläkin hyvin kiinteästi liittyy naisten seksuaaliseen vapauteen. Johan itsekin totesit jo samassa kappaleessa kiihkohurmoksessasi, että "naisellakin on vastuu seksuaalikäyttäytymisestään". Miksi sitten toit itsekin seksuaalikäyttäytymisen tänne, jos ei se kerran liity aborttiin mitenkään? Jos kerran abortti tehdään kun nainen ei halua tai pysty jatkamaan raskautta, niin kyllähän se seksuaalisuuteen liittyy, jos se raskaus on alkanut juuri seksistä miehen kanssa.
        Tässä on palstan abortinvastustajan kommentti ehkäisystä ja naisten seksuaalisuudesta:

        https://aijaa.com/1W9jg9

        Sama tyyppi on vuonna 2013 tehtaillut lukuisia kansalaisaloitteita, joissa paheksutaan juuri naisten vapaata seksiä ja miten se liittyykään abortteihin. Ja peräänkuulutetaan sangen outoa tasa-arvoa, jossa naisia saaataisin kyykytettyä ja rankaista kaikin tavoin jopa lapsettomuudesta, vaikka se johtuisi miehestä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12502817/kysymyksia-ehkaisy--ja-aborttikieltokansalaisaloitteista


      • Anonyymi

        "varustautumisen siihenkin pienen pieneen vaihtoehtoon, että ehkäisy voikin pettää jostain täysin odottamattomasta syystä."

        Kuulehan. Juuri tämän takia on aborttioikeus. Kun ehkäisy vaan joskus odottamattomasta tai inhimillisestä syystä pettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "varustautumisen siihenkin pienen pieneen vaihtoehtoon, että ehkäisy voikin pettää jostain täysin odottamattomasta syystä."

        Kuulehan. Juuri tämän takia on aborttioikeus. Kun ehkäisy vaan joskus odottamattomasta tai inhimillisestä syystä pettää.

        Sitä varten on YK julistanut syntymättömille lapsillekin ihmisoikeudet.


    • Anonyymi

      Hyvä ja aiheellinen keskustelunaloitus. Naiset on yhtä oikeusvaltaisia, oikeuskelpoisia päättämään asioistaan kuin miehet. Ei mies voi määrätä naista mihinkään siinä kun ei toista miestäkään. Nainen on oikeussubjekti samallalailla kuin mies.

      • Ja erittäin hieno asia että naiset on valittu tehtäviinsä päättäjiksi demokraattisesti, naiset päättää myös itseään koskevista asioista.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Ja erittäin hieno asia että naiset on valittu tehtäviinsä päättäjiksi demokraattisesti, naiset päättää myös itseään koskevista asioista.

        Miten valtaenemmistö eli lapsia tältä kiihkotulta hulluudelta suojelevat naiset sai päättää asiasta?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe