Miehet, kiihottaako teitä ajatus, että panemanne nainen ovuloi tai ajatus siittämisestä? Mua naisena jostain syystä kiihottaa tosi paljon. Yksi fantasiani on, että olisin miesjoukon vankina ja he käyttäisivät mua kuka mitenkin, mutta vangitsemisen varsinainen syy olisi, että joukon johtaja siittäisi mut. Viettäisin enimmän ajan kahleissa ja joutuisin säännöllisesti nöyryyttävästi pissaamaan ovulaatiotestiin. Ja kun sit olisi ovulaatio, kukaan muu kuin johtaja ei saisi koskea muhun ja hän käytännössä astuisi mua niin kauan, että tulisin raskaaksi. Muut voisivat katsoa vierestä ja runkata.
Kiihottaako ovulaatio
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Kyllä se kiihottaa, mutta eniten se että pääsisin toisen miehen vaimon siittää.. Mutta kyllä sellainen kavereita seksin kera ja riskillä on myös hyvin kiihottava ajatus.
- Anonyymi
Ei kukaan halua noin ruman äijän penskaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918