Helppoja kysymyksiä:
Miksi persut ovat hypänneet Putinin kelkkaan?
Miksi persut kuuluvat Euroopan Unionissa venäjämieliseen ryhmään?
Kaksi kysymystä persuille
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Putinin avulla me voitetaan tää peli.
- Anonyymi
Niinpä näkyy olevan...monet ihmettelevät persujen venäjämielisyyttä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006099122.html
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html - Anonyymi
22.8 natsit marssivat ja myös "Turku ilman natseja"-ryhmä
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5403026/Poliisi turvasi Turun keskustassa jarjestettyja mielenilmauksia - Anonyymi
persuthan on uusi kepu ja kepu tunnetusti pettää aina
- Anonyymi
Ei voi verrata persuja kepuun. Persut on uusfasistinen puolue eikä se ole paljon mitään
luvannutkaan, sen ainoa agenda on estää pakolaisten tulo Suomeen ja siihen ainoaansakaan
se ei voi vaikuttaa mitään.
- Anonyymi
No koska meillä on kommunisti pääministerinä!
- Anonyymi
Nykypersut eivät köyhiä petä.
Miksi?
Nykypersut eivät köyhille enää mitään lupaakkaan, korkeintaan ruoskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykypersut eivät köyhiä petä.
Miksi?
Nykypersut eivät köyhille enää mitään lupaakkaan, korkeintaan ruoskaa.Itkeminen on ihan turhaa sillä ainoastaan työtä tekemällä vaikeudet ovat voitettavissa!
Persut, ja oikeisto ylipäätään, lupaa että taloutta tasapainotetaan ja valitettavasti se yleensä tietää leikkauksia tukiin ja tämä tosiaan koskee pienituloisia ja köyhiä!
MUTTA talouutahan ei olisi tarvetta tasapainottaa jos vasemmistolla olisi edes vähän vastuuta talouden pidosta. Tämän hallituksen jälkiä kun korjataan NIIN sillä ei ole merkitystä mitkä puolueet ovat seuraavassa hallituksessa, kaikki joutuvat tekemään leikkauksia, jopa vasemmisto - itse asiassa sehän tekee nyt jo (koulutus).
- Anonyymi
miksi en ole sinua vielä zyklon B kaasuttanut vaikka olet retardi vai voinko viedä perheesi leiriin 🤣
- Anonyymi
Miksi persut haluavat suomen venäjän alusmaaksi?
- Anonyymi
Perussuomalaisten Venäjää mielistelevät tuoreet puheet panevat kysymään, onko puolue menossa Putinin johtaman Venäjän syliin, pohtii politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala.
PERUSSUOMALAISTEN johtavilta poliitikoilta on viime päivinä kuultu niin paljon Venäjä-myönteisiä lausuntoja, että se on herättänyt jo puolueen kannattajienkin keskuudessa ihmetteleviä kysymyksiä:
Onko Ps hypännyt Vladimir Putinin kelkkaan?
Epäilyksiä ovat herättäneet viime päivinä erityisesti kahden perussuomalaisten näkyvän kansanedustajan Tom Packalénin ja Juho Eerolan puheet.
Kun niiden päälle lisätään Laura Huhtasaaren Putinia koskevat näkemykset, voi puhua jo Huhtasaaren–Eerolan–Packalénin Venäjää myötäilevästä linjasta.- Anonyymi
Ei kyllä se on PS vain ystävällisyys ja rauha edellä luonut suhteensa itänaapuriin. Vasemmisto kommunisteilla vaan vit...aa kun neuvostoliitto hajosi ja punaveriliput haalistui ja hävisi. Kommunismi elää muinaisuudessa, ilman totuutta ja rehellisyyttä.
- Anonyymi
Persuilla ei le ryssäfobiaa, persut rakastavat Venäjää ja Putinia.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499