Kaksi kysymystä persuille

Anonyymi

Helppoja kysymyksiä:

Miksi persut ovat hypänneet Putinin kelkkaan?
Miksi persut kuuluvat Euroopan Unionissa venäjämieliseen ryhmään?

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putinin avulla me voitetaan tää peli.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

persuthan on uusi kepu ja kepu tunnetusti pettää aina

• Anonyymi

Ei voi verrata persuja kepuun. Persut on uusfasistinen puolue eikä se ole paljon mitään
        luvannutkaan, sen ainoa agenda on estää pakolaisten tulo Suomeen ja siihen ainoaansakaan
        se ei voi vaikuttaa mitään.

• Anonyymi

No koska meillä on kommunisti pääministerinä!

• Anonyymi

Nykypersut eivät köyhiä petä.
        Miksi?
        Nykypersut eivät köyhille enää mitään lupaakkaan, korkeintaan ruoskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykypersut eivät köyhiä petä.
        Miksi?
        Nykypersut eivät köyhille enää mitään lupaakkaan, korkeintaan ruoskaa.

Itkeminen on ihan turhaa sillä ainoastaan työtä tekemällä vaikeudet ovat voitettavissa!

Persut, ja oikeisto ylipäätään, lupaa että taloutta tasapainotetaan ja valitettavasti se yleensä tietää leikkauksia tukiin ja tämä tosiaan koskee pienituloisia ja köyhiä!

MUTTA talouutahan ei olisi tarvetta tasapainottaa jos vasemmistolla olisi edes vähän vastuuta talouden pidosta. Tämän hallituksen jälkiä kun korjataan NIIN sillä ei ole merkitystä mitkä puolueet ovat seuraavassa hallituksessa, kaikki joutuvat tekemään leikkauksia, jopa vasemmisto - itse asiassa sehän tekee nyt jo (koulutus).

• Anonyymi

miksi en ole sinua vielä zyklon B kaasuttanut vaikka olet retardi vai voinko viedä perheesi leiriin 🤣

• Anonyymi

Miksi persut haluavat suomen venäjän alusmaaksi?

• Anonyymi

Perussuomalaisten Venäjää mielistelevät tuoreet puheet panevat kysymään, onko puolue menossa Putinin johtaman Venäjän syliin, pohtii politiikan erikoistoimittaja Timo Haapala.
      PERUSSUOMALAISTEN johtavilta poliitikoilta on viime päivinä kuultu niin paljon Venäjä-myönteisiä lausuntoja, että se on herättänyt jo puolueen kannattajienkin keskuudessa ihmetteleviä kysymyksiä:

Onko Ps hypännyt Vladimir Putinin kelkkaan?

Epäilyksiä ovat herättäneet viime päivinä erityisesti kahden perussuomalaisten näkyvän kansanedustajan Tom Packalénin ja Juho Eerolan puheet.

Kun niiden päälle lisätään Laura Huhtasaaren Putinia koskevat näkemykset, voi puhua jo Huhtasaaren–Eerolan–Packalénin Venäjää myötäilevästä linjasta.

• Anonyymi

Ei kyllä se on PS vain ystävällisyys ja rauha edellä luonut suhteensa itänaapuriin. Vasemmisto kommunisteilla vaan vit...aa kun neuvostoliitto hajosi ja punaveriliput haalistui ja hävisi. Kommunismi elää muinaisuudessa, ilman totuutta ja rehellisyyttä.

• Anonyymi

Persuilla ei le ryssäfobiaa, persut rakastavat Venäjää ja Putinia.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe