Ois kiva tietää et kenen valopään on pitäny mennä sotkemaan uusi valopylväs ouluntaipaleella keltaisen talon luona entisen hotelli kuusamon lähellä torangista päin.
Töhrijällä vois maksattaa koko keskustan liikenteenuudistukset ihan tahallaan, se on useempi miljoona maksua tuommolle töhrijälle
DNS:lle terkut
Töhrimisen loputtava!! DNS ja PSR saatava kiinni!
22
3053
Vastaukset
- Anonyymi
DNS=Danso
- Anonyymi
DNS = did not start eli ei oikein lähtenyt, ja PSR= persesilmä roikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitte persesilmä ruvella. Voi olla tietenki molempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PSR = Paljon Subua Ränniin
DNS = Dänäängin Nargadaan Saadana
- Anonyymi
Miksi ei panna valvontakameroita spreimaalit töhrijät hommaavat muualta kuin kuusamosta,onko töhrijät joitakin kuusamon kerman tenavia?
- Anonyymi
Jos semmoisen laittaa ni alkaa naapurit valittamaan..
- Anonyymi
Kyllä jokainen jakokaappi on sotkettu kuusamossa spraimaalilla lapsen vanhemmat tai vanhenpi täytyisi tietää lapsen ongelmasta suuri lasku tulee jossainvaiheessa jos kaupunki laita valvontakameroita niin kyllä me yksityiset laitamme.
- Anonyymi
Kyllähän nämä spreijjaajat on ihan aikamiehiä…..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nämä spreijjaajat on ihan aikamiehiä…..
Joo ainakin tämä Danso on ihan aikamies noin niinku iän puolesta
- Anonyymi
no maahanmuuttajat tietysti niitä sotkee. Tuhannen päättäjät piti mokomia tänne raijata vielä. muka työllistyvät ha,ha, ha.
- Anonyymi
Ihan on paikallisia kantiksia nuot sotkijat
- Anonyymi
Töhriä ne sotkijat.
- Anonyymi
Se nikka danso kunnon vajakki. Miksei sitä kukaan kouluta? Ei oo päivääkään työtä tehnyt eikä tuu tekemäänkään. Samoin sen muijansa. Melkonen mustaleski sekin ;)
- Anonyymi
Tais tarkoittaa nurkantakana / saunantakana koulutusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais tarkoittaa nurkantakana / saunantakana koulutusta?
Taitavat töhriät sotkea nuot nurkan-/saunantauksetkin
- Anonyymi
PaaSovaaRa. Omalla naamallaan jakaa somessa. On kumma ettei saada loppumaan vaikka on kirjaimellisesti nimikirjoitus rikospaikalla. Nippu paperia eteen ja harjoittelemaan, niin löytyy joskus ne loputkin kirjaimet.
- Anonyymi
Luulin ,että lapset?
- Anonyymi
Selvää pässinlihaa että kuka nuita töhrii paikkoja. Sukunimestä lyhenteitä nuo psr ja dns.
- Anonyymi
Jännä kun vanha Dione on saanut olla sotkuilta rauhassa. Entinen DJ kyllä puolustelee sotkijoita. Pistää miettimään yhtäläisyyksiä
- Anonyymi
Mistä sen tietää jos ne asuvat siellä dionessa. Sen takia eivät sotke että eivät jää kiinni rysän päältä
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513