Miksi Keskusta on vasemmistolaisen talouspolitiikan

Tukimies. Minä olen luullut Keskustaa porvaripuolueeksi.

28

70

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomen Keskusta on nimensä mukaan KESKUSTApuolue. Se voi tehdä yhteistyötä molempiin suuntiin.

• Anonyymi

Ja istua kahdella tuolilla ajamassa omien johtohenkilöiden etuja, muista viis.

• Anonyymi

Koska nykyhallitus tuottaa hyvinvointia ja talouskasvusta hyötyy kaikki.
      Porvarit puliveivaa korotukset vain ihan huipputuloisille ja verottomilla osingoilla rellestäville.

Sdp ja keskusta ovat luoneet hyvinvointivaltion, ja porvareitten oikeistohallitus sen aina koittaa tuhota.

Mutta Sannan kansannyrkki kestää ja kansa tietää sen.

• Miksi hallituksen pitäisi tuottaa hyvinvointia. Eikö se ole niiden jotka itse itseään kykenevät auttamaan oma tehtävä?
        Välttämättömät perustarpeet voidaan tilapäisesti itse itseään auttamaan kykeneville tuottaa eli maksaa verovaroista. Mitään hyvinvointia ei ole tarvis veronmaksajien kustantaa.
        Keskustassa taitaa olla vasemmistolaisia myyriä?

• OikeistoSosDem kirjoitti:

Miksi hallituksen pitäisi tuottaa hyvinvointia. Eikö se ole niiden jotka itse itseään kykenevät auttamaan oma tehtävä?
        Välttämättömät perustarpeet voidaan tilapäisesti itse itseään auttamaan kykeneville tuottaa eli maksaa verovaroista. Mitään hyvinvointia ei ole tarvis veronmaksajien kustantaa.
        Keskustassa taitaa olla vasemmistolaisia myyriä?

Rehti Sipilä takaisin Keskustan johtoon!

• Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Rehti Sipilä takaisin Keskustan johtoon!

Kepulit kokeilivat jo kerran leskustaa, mutta tulos oli puolueen kannalta odotettavan karmaiseva.

Kokoomuksen ja persujen kanssa samassa hallituksessa keskustan osa olisi olla pelkkä RKP:n ja entisten sinisten kaltainen tahdoton takiaispuolue.

Juha-Lesta Sipilähän ei muuten aio seuraaviin eduskuntavaaleihin osallistua, mutta, kuten kaikki jo hyvin tietävät niin valhe on lestan merkki.

• Anonyymi

Keskustan "ansiosta"meillä menee muutama miljardi maajusseille ilman tulosvastuuta,sekä kenenkään edes ymmärtämätön summa joka vuosi satojen etelän veronmaksajien tuella elävien kepulaiskuntien elättämiseen.Ja Saarikko on muka huolissaan julkisen talouden kestokyvystä!Ei kunta voi olla olemassa pelkästään sitä pyörittäviä virkamiehiä varten!!

• Anonyymi

Minä en luule vaan tiedän keskustan olevan lestapuolue.

• Anonyymi

Sinä ei tiedä mistään mitään. Minä olen aina äänestänyt keskustaa. Olen ikän asunut kaupungissa enkä ole ikinä ollut lestadiolainen. Ja meitä on paljon samantaustaisia ihmisiä keskustassa.
        Etelä-Suomessa on paljon lestadiolaisia eikä siellä äänestetä juurikaan keskustaa.

Kokoomus on ollut samassa hallituksessa demareiden, vihreiden, vasemmiston, ruotsalaisten ja RKP:n kanssa Kataisen hallituksessa 2011-2015. Siinä siis edustettuna vihervasemmisto.
        Lipposen hallituksissa 1995-2003 kokoomus oli 8 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ei tiedä mistään mitään. Minä olen aina äänestänyt keskustaa. Olen ikän asunut kaupungissa enkä ole ikinä ollut lestadiolainen. Ja meitä on paljon samantaustaisia ihmisiä keskustassa.
        Etelä-Suomessa on paljon lestadiolaisia eikä siellä äänestetä juurikaan keskustaa.

Kokoomus on ollut samassa hallituksessa demareiden, vihreiden, vasemmiston, ruotsalaisten ja RKP:n kanssa Kataisen hallituksessa 2011-2015. Siinä siis edustettuna vihervasemmisto.
        Lipposen hallituksissa 1995-2003 kokoomus oli 8 vuotta.

Kokoomus oli menossa myös Rinteen hallitukseen, mutta menivät takki auki neuvotteluihin ja Rinne potkaisi pihalle.

• Anonyymi

Kyn keskusta istuu kahdella tuolilla, sen täytyy olla samaan aikaan vasemmistolainen ja oikeistolainen puolue. Kun ne ynnää keskiarvoksi, tulee keskusta.

• Anonyymi

Keskusta ei istu kahdella tuolilla, vaan on keskellä, kuten sinäkin loistavasti osasit päätellä. Se tarkoittaa, että voi tehdä yhteistyötä oikeiston ja vasemmiston kanssa, kuten myös kokoomus tekee, vaikka on olevinaan oikeistopuolue.

• Anonyymi

Hienoa että Keskusta on hallituksessa tuomassa politiikkaan oikeistolaista painotusta. Arvostan Keskustaa siitä ja palkitsen tämän seuraavissa vaaleissa.

• RKP:stä on tullut ihmeen profiiliton puolue Henrikssonin aikana. Kyllä nyt sentään vähän pitäisi tulla esille, vaikka äänestäjäkunta onkin varma.

• Tämä on varmasti rehdin Sipilän ja rehdin Hyvän Veljeni kanta.

• Anonyymi
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

RKP:stä on tullut ihmeen profiiliton puolue Henrikssonin aikana. Kyllä nyt sentään vähän pitäisi tulla esille, vaikka äänestäjäkunta onkin varma.

Mikä profiili freudenthalilaisrasistipuolueella SFP on ollut tai pitäisi olla?

• Anonyymi

Kun Kepu on pannut minut maksamaan matut ja niiden lomamatkat kotimaihinsa josta ovat paenneet henkensä kaupalla ja Haaviston isis- talibanintuojan palkat

niin joudunko itse maksamaan koronapassin testini vai maksaako ne Kepu?

• Anonyymi

Kiitos Juha-Lesta Sipilälle ja lestakepuleille, kosto elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Juha-Lesta Sipilälle ja lestakepuleille, kosto elää.

Äänestä kostoksi vaikka persuja jos se tuntuu mielestäsi viisaalta. Kommentistasi voi päätellä että tuntuu. Siellähän oppositiossa vikiset kostoinesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestä kostoksi vaikka persuja jos se tuntuu mielestäsi viisaalta. Kommentistasi voi päätellä että tuntuu. Siellähän oppositiossa vikiset kostoinesi.

Äänestin 2019 Purraa, ette edes tunteneet silloin

2023 Kirpeä on Uudenmaan kuningatar Kirkkonummen Perussuomslainen Ääni

Hän ei enää tarvitse tukeani joten 2023 äänestän Henna Kajavaa urheilullinen freesi opettaja Espoosta

Sijoitussalkkuni on noussut tänä vuonna 8 kk noin 43 prosenttia ei kyllä jatku ensi vuonna näin. Mutta Kepua tsi Marinia ei paljon enää tarvita enkä niitä mieti

La Vueltan loppu huomenna su mietityttää

• Anonyymi

Nuori ranskalainen
      23 vuotias vasta vuoden ammattilaisena ollut voitti 20. etapin La Vueltassa
      Ette osaa pakkoruotsitettuina ääntää nimeä Champoussin

Huomenna Santiago de Compotela

• Katoin Playeriltä kisan vasta nyt. Täytyy kyllä sanoa että Pappa Selin kaipaisi rinnalleen Kanasen tai Roposen.
        Pyöräilykulttuurimme ohuudesta kertoo se että Roglicin temmon olympiavoittajan ja tämän hetken maailman parhaan maantiepyöräilijän kohdalla jaksetaan jauhaa aina tuosta mäkihyppytaustasta.
        Edelleenkään en ymmärrä Roglicin sulamista viime vuoden ratksisutemmossa. Huomenna on kunnon tempo eli 35 km mitaltaan. Katoppa YouTubesta Spartacuksen maailmanmestaruus temmossa. Kyllä ihminen on kaunis kun se kestävyysurheilee äärimmäisenä tasolla.

• Anonyymi

Miksi kepulaiset EIVÄT ole vaatineet selitystä, miksi Sipilä päästi 35 000 pääosin irakilaista Suomeen turvallisesta Ruotsista?

Miksi kepulaiset EIVÄT ole vaatineet laskentaa, paljonko tämä tuli maksamaan ottaen mukaan oikeudenkäynnit murhat ja raiskauksien jälkihoidot?

Mitäntällaisella kepulla tehdään ja miksi pitää miettiä jotain lipposhallituksia saamattoman kepun yhteydessä?

• Anonyymi

Persut ne päästivät Halla-ahon laatimaan maahanmuutto-ohjelmaan perustuen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut ne päästivät Halla-ahon laatimaan maahanmuutto-ohjelmaan perustuen.

Hoet hoitokokoustamistyyliin tuota samaa itsellesi varmaan unissasikin..?

Valhe on lestan merkki.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1285
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    5. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      654
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      545
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      463
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      460
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    12. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      114
      449
    13. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      443
    14. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      437
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      435
    17. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      82
      427
    18. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      30
      419
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52
      403
    20. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42