Soini unohti elämänkerrassaan siniset.

Anonyymi

Timo Soini ei mainitse Sinisestä tulevaisuudesta muuta kuin sen, että väitteet suunnitellusta loikkauksesta ovat agenttitarinoita. Kehuja itsensä uhranneille sinisille ei satele, jos jätetään pois tutuille ministerikolleegoilleen antamat seläntaputukset. Timon perskärpäsenä pyörinyt laborantti Lindström onkin nyt varmasti tosi kiitollinen saamastaan paavillisesta suosionosoituksesta.

Taas toisaalta, Soini kerto kirjassaan tietävänsä monta 'katkeraa entistä poliitikkoa'. Liittyyköhän tuo viittaus jotenkin sinisiin? Yhtä kaikki, poliittisen shakin suurmestarin pelissä ei moukille paljoa arvoa anneta. Soini onkin sanonut olevansa raaka mies.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siniset oli narsistille vain hetkellisesti hyödynnettävä resurssi ja nyt resurssi on käytetty loppuun ja siniset saa mennä

    • Anonyymi

      Osaako kukaan sanoa miksi tuo Soini halua lopullisesti nolata itsensä?

    • Anonyymi

      Soini kehui Jutta Urpilaista joka takinkäännöllä vastoin vaalilupauksia meni 2011 hallitukseen jakelemaan tukipaketeita Kreikkaan ym. Jutta vastusti tukipaketeita eduskuntavaalikampanjassa. Mutta kun tuli mahdollisuus päästä ministeriksi kokoomuksen johtamaan hallitukseen niin köyhät äänestäjät unohdettiin. Myös Soini vastusti Kreikan ym tukemista mutta hyväksyi hallituksessa Kreikankin tukemisen että saa itse olla ministerinä. Hövittömiä ... Yrittäököhän Sanna Marin ja Tytti Tuppurainen nyt samaa eli kansaa kusettamalla korkeaan eu virkaan.

    • Anonyymi

      Tietenkin petturi petturia kehuu...

    • Anonyymi

      Ei kykene sinisistä puhumaan juuri mitään.Nukahinko välillä kun kuuntelin äänikirjaa. Halusin kuulla kohdan Hanna Mäntylästä. Oliko se kirjassa? En tiedä sitäkään,oliko Mäntylä sininen.

      • Anonyymi

        Mäntylä oli perussuomalainen. Tais jäädä politiikasta pois ennen kuin käyttöön nimeä Sininen tulevaisuus. Taisi ehtiä olla hetken eduskunnan UV - ryhmässä. Mäntylän Sinisyys kyllä jälkeenpäin ajatellen näkyi jo ja ennen kaikkea kuului varhaisista haastatteluista kansanedustajana. Samoin Sampo Terhon Sinisyys paistoi läpi, kun hän oli Brysselin meppinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäntylä oli perussuomalainen. Tais jäädä politiikasta pois ennen kuin käyttöön nimeä Sininen tulevaisuus. Taisi ehtiä olla hetken eduskunnan UV - ryhmässä. Mäntylän Sinisyys kyllä jälkeenpäin ajatellen näkyi jo ja ennen kaikkea kuului varhaisista haastatteluista kansanedustajana. Samoin Sampo Terhon Sinisyys paistoi läpi, kun hän oli Brysselin meppinä.

        Pääasia että Soini pilaa maineensa aivan itse ei voi ketään muuta syyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että Soini pilaa maineensa aivan itse ei voi ketään muuta syyttää

        Soinin pahin ongelma on kun nimenomaan EU-TUKIPAKETTIPOLITIIKAN vuoksi ensin v. 2011 kieltäytyi hallitukseen menosta ja sitten EU-LAHJAPAKETTIPOLITIIKASTA huolimatta johdatti puolueensa hallitukseen. Ja väittää, ettei ole takinkääntäjä. Jokin ei nyt ihan täsmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soinin pahin ongelma on kun nimenomaan EU-TUKIPAKETTIPOLITIIKAN vuoksi ensin v. 2011 kieltäytyi hallitukseen menosta ja sitten EU-LAHJAPAKETTIPOLITIIKASTA huolimatta johdatti puolueensa hallitukseen. Ja väittää, ettei ole takinkääntäjä. Jokin ei nyt ihan täsmää.

        Siis v. 2011 kieltäytyi hallitukseen menemisestä ja v. 2015 EU-TUKIPAKETTIPOLITIIKKA EI ENÄÄ ONGELMA. Mitä tässä välissä tapahtui?


    • Anonyymi

      Soinihan yritti mennä jo 2011 hallitukseen. Arhinmäki sanoi " on äänestäjien pettämistä ja demokratian halventamista jos Soini menee hallitukseen ottaen huomioon vaalilupaukset". Soini ei vielä silloin pettänyt äänestäjiä mutta Arhinmäki petti, hän meni itse vastoin vaalilupauksia hallitukseen jakelemaan tukipaketeita kuten myös Jutta Urpilaisen johtanmat sosiaalidemokraatit.

      • Anonyymi

        Totta. Urpilaisen täti käänsi myös takkia ja Arhinmäen setä. Mutta se ei muuta sitä muuksi, että niin teki myös Persu pomo Soini. Tosin vasta v. 2015. Hallitukseen meno olisi kiinnostanut Soinin Timoa jo v. 2011 ja hän oli pettynyt kun antoi Kataisen sedälle kielteisen vastauksen hallitusyhteistyön mahdollisuuteen tukipakettipolitiikka-tilanteessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe