Hallituksen kansannyrkki täydessäiskussa

Anonyymi

Kansa rakastaa nykyhallitusta ja luottamus on teräsnyrkkiin verrattavissa.
Opposition kaikki hyökkäykset on lyöty kanveesiin.
Kuivainnollisesti, Kokoomus ja Persut ovat hokit oikosena ja tähdet tanssii vain silmissä.

Ihmisten luottamus hallitukseen on rautainen ja hyvinvointivaltion perustukset on nyt betonia.
Kun porvarihallitus aikoinaan rakensi savijaloille, huojuvan hökkelin.

133

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa nähdä mitä tekee uusi puh.j. Purra?

• Anonyymi

Afganistan järjestää Purralle sopivasti pientä puuhailua.
        Voi olla hyväkin, että pysyy poissa jaloissa pyörimästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai Purra nyt muutakin keksii kuin ikuista mamuhöpinää?

• Anonyymi kirjoitti:

Kai Purra nyt muutakin keksii kuin ikuista mamuhöpinää?

Hän on Riikka Purra.
        Kai Mykkänen on sitten asia erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihervasurit tonkii kusiaispesiä rajojemme ulkopuolella, joten kyllä täällä kotimaassa suomalaisuuden puollustamista riittää.

• Anonyymi

Näittää että aloittaja on ottanut koronapiikin. Niin on sekavat aivosumut.

• Anonyymi

Olen ottanut peräti kaksi koronapiikkiä.
        Ensimmäisen piikin jälkeen näin näyn, että vaalien jälkeen syntyy Marin 2 hallitus.
        Toisen piikin jälkeinen näky oli, että Persut hajoaa kahteen osaan.

Molemmat olivat mieluisat ja yleviä tunteita herättäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäisen piikin jälkeen näin näyn, että vaalien jälkeen syntyy Marin 2 hallitus.

Saa nähä....

• Anonyymi kirjoitti:

Saattaapi olla niitä SS:n palkattuja apuhenkilöitä, jotka pyrkivät luomaan sosialismin tyyliin valheellista kuvaa todellisuudesta! Eiköös niitä apuhenkilöitä SS:llä ole ihan ennätysmäärä?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet harhaan johdettu piikkisi myötä, suosittelen sinulle rauhoittavaa piikiä niin ehdit ehkä hieman enemmän ajattelemaan!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olet harhaan johdettu piikkisi myötä, suosittelen sinulle rauhoittavaa piikiä niin ehdit ehkä hieman enemmän ajattelemaan!

Minä nyt sen sijaan suosittelen sinulle kiireellistä lobotomiaa.

Niin ehkä sen operaation jälkeen sinäkin tulet nyt edes jotenkin järkiisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä nyt sen sijaan suosittelen sinulle kiireellistä lobotomiaa.

Niin ehkä sen operaation jälkeen sinäkin tulet nyt edes jotenkin järkiisi.

Perusteet unohtuivat ja liitteeksi myös sopisi pätevyytesi osoitus moisiin lausumiin.

Minusta tuo kertoo vain sen, jotta sinun lobotomiasi ei oikein onnistunut, kuten ei mikään muukaan sosialistien tekemänä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Saattaapi olla niitä SS:n palkattuja apuhenkilöitä, jotka pyrkivät luomaan sosialismin tyyliin valheellista kuvaa todellisuudesta! Eiköös niitä apuhenkilöitä SS:llä ole ihan ennätysmäärä?

Muuta pohjoikoreaan katsomaan sitä sosialismiasi, jota kaipaat....

• Anonyymi kirjoitti:

Muuta pohjoikoreaan katsomaan sitä sosialismiasi, jota kaipaat....

Sitä ei tarvitse sinne lähteä katsomaan kun SS parvineen antaa koko ajan siitä esimerkkejä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Sitä ei tarvitse sinne lähteä katsomaan kun SS parvineen antaa koko ajan siitä esimerkkejä!

Suomen hallituksessa on vain markkinataloutta kannattavia ja näin on ollut jo hyvin kauan.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Milloin aiot itse ryhtyä ajattelemaan?
        Mielestäni olet harhaanjohdettu tampio.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen hallituksessa on vain markkinataloutta kannattavia ja näin on ollut jo hyvin kauan.

SS ei ainakaan parvineen kunnioita markkinataloutta, sillä jos kunnioittaisi olisi jo pistänyt mafiosot töihin korjailemaan mokiaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin aiot itse ryhtyä ajattelemaan?
        Mielestäni olet harhaanjohdettu tampio.

Omalla ajattelullani olen pärjännyt elämässä niin työn kuin muunkin suhteen varsin hyvin!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

SS ei ainakaan parvineen kunnioita markkinataloutta, sillä jos kunnioittaisi olisi jo pistänyt mafiosot töihin korjailemaan mokiaan!

Ei mafiosoja ole missään maassa markkinataloutta kunnioittamassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mafiosoja ole missään maassa markkinataloutta kunnioittamassa.

Olet oikeassa, ay mafiosot eivät kunnioita markkinataloutta tipan tippaa, vaan pyrkivät sen kaatamaan!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olet oikeassa, ay mafiosot eivät kunnioita markkinataloutta tipan tippaa, vaan pyrkivät sen kaatamaan!

Lopettaisit nuo halusi saada Suomesta diktatuuri, eikö sulle riitä itänaapuri?

• Anonyymi kirjoitti:

Lopettaisit nuo halusi saada Suomesta diktatuuri, eikö sulle riitä itänaapuri?

Minähän haluan oikeaa demokratiaa ilman sen kaatajia kuten ay mafia!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Minähän haluan oikeaa demokratiaa ilman sen kaatajia kuten ay mafia!

Vapaassa maassa on laillista perustaa ammattijärjestö ja kuulua siihen. Etkö ymmärrä demokratiaa ollenkaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Vapaassa maassa on laillista perustaa ammattijärjestö ja kuulua siihen. Etkö ymmärrä demokratiaa ollenkaan?

Minä ymmärrän demokratiaa mutyta ay mafia ei toimi demokraattisesti!

Jos ay mafia olisi demokraattinen niin sen vaaleissa jokainen äänioikeutettu kansalainen saisi äänestää. Nyt se on nurkkakuntainen ja pyrkii ohittamaan demokraattisen tien kute eduskunnan vaikkapa Sipilän ainana.

Olen perin ilahtunut kun saat ay mafiosot demokraattiseen malliin!

Vapaassa maassa saa toimia monella tapaa mutta ei puuttua toisten toimiin elleivät ne ole rikollisia. Kuitenkin ay mafia jatkuvasti on puuttumassa yritysten toimintaan!

Demokratian ymmärrys puuttuu jostain muualta kuin minulta, ay mafian demokratia on lähellä kansandemokratiaa eli puoluediktatuuria!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Jos ay mafia olisi demokraattinen niin sen vaaleissa jokainen äänioikeutettu kansalainen saisi äänestää. Nyt se on nurkkakuntainen ja pyrkii ohittamaan demokraattisen tien kute eduskunnan vaikkapa Sipilän ainana.

Vapaassa maassa saa toimia monella tapaa mutta ei puuttua toisten toimiin elleivät ne ole rikollisia. Kuitenkin ay mafia jatkuvasti on puuttumassa yritysten toimintaan!

Demokratian ymmärrys puuttuu jostain muualta kuin minulta, ay mafian demokratia on lähellä kansandemokratiaa eli puoluediktatuuria!

Sitä et kai kiellä että Sipilä toimi kuten diktaattorit toimi. Uhkaili ja uhosi. Sai vielä melko ihmeelliset työkailut hyvänä aikana, kikyn ja aktiivimallin. Kaikki tahot antoi Sipilän toimia kuten hän halusi. Ja jokainen nyt tietää kuinka järkyttävää oli tuon politiikan ja diktatuurin jälki Suomelle ja suomalaisille oli.

Hän ei hyväksynyt että hänen toimistaan uutisoidaan, etenkään henkilökohtaisista toimista. Sipilähän edusti Keskustaa vaikka oli kokoomukselainen,

"Demokratian ymmärrys puuttuu jostain muualta kuin minulta, ay mafian demokratia on lähellä kansandemokratiaa eli puoluediktatuuria!"

"Vapaassa maassa saa toimia monella tapaa mutta ei puuttua toisten toimiin elleivät ne ole rikollisia. Kuitenkin ay mafia jatkuvasti on puuttumassa yritysten toimintaan!"

No miten mielestäsi työntekijöiden ja yhteiskunnan puolta ja etuja ajavat järjestöt toimii rikollisesti. Jos noin on, niin tee rikosilmoistus. Älä täällä höpötä, vaan toimi jos rahkeet ja äly kestää. Mutta jokainenhan tietää ettei sinulta saa mitään järjellistä vastausta, eikä oikeaa perustetta. Siis, miksi et tee rikosilmoitusta?

Mikä ihmeeen ay-mafia?
        Suomessa lähinnä mafiaan verratavaa on EK-mafia ja Kokoomus-mafia, kuten myös tuo Sipilän hallitus sinisineen. Ay-liike on demokraattinen ja antoi Sipilän hallitukselle eduskuntavaalien jälkeen mahdollisuuden parantaa asioita ilman vastustusta. Sipilä saamin valtuuksin kasvatti leipäjonoja ja sai aikaan pelkää murhetta vaikka oli kaikki kortit käsissä. Nykyinen hallitus on kun toiselta planeetalta kun korjaa Sipilän tuhoja ja pitää yhteiskuntaa pystyssä korokriisissä.

Oletko oikeasti noin tyhmä ymmärtämään asioita. Vai onko kyse harhoistasi, ja siitä mitkä puolueet milloinkin päättää. Ainakin hyvin sekavaa ja ihmeellistä tarinasi on, mikä jo hyvin usein todettu. Lähinnä nolaat itsesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä et kai kiellä että Sipilä toimi kuten diktaattorit toimi. Uhkaili ja uhosi. Sai vielä melko ihmeelliset työkailut hyvänä aikana, kikyn ja aktiivimallin. Kaikki tahot antoi Sipilän toimia kuten hän halusi. Ja jokainen nyt tietää kuinka järkyttävää oli tuon politiikan ja diktatuurin jälki Suomelle ja suomalaisille oli.

Hän ei hyväksynyt että hänen toimistaan uutisoidaan, etenkään henkilökohtaisista toimista. Sipilähän edusti Keskustaa vaikka oli kokoomukselainen,

"Demokratian ymmärrys puuttuu jostain muualta kuin minulta, ay mafian demokratia on lähellä kansandemokratiaa eli puoluediktatuuria!"

"Vapaassa maassa saa toimia monella tapaa mutta ei puuttua toisten toimiin elleivät ne ole rikollisia. Kuitenkin ay mafia jatkuvasti on puuttumassa yritysten toimintaan!"

No miten mielestäsi työntekijöiden ja yhteiskunnan puolta ja etuja ajavat järjestöt toimii rikollisesti. Jos noin on, niin tee rikosilmoistus. Älä täällä höpötä, vaan toimi jos rahkeet ja äly kestää. Mutta jokainenhan tietää ettei sinulta saa mitään järjellistä vastausta, eikä oikeaa perustetta. Siis, miksi et tee rikosilmoitusta?

Mikä ihmeeen ay-mafia?
        Suomessa lähinnä mafiaan verratavaa on EK-mafia ja Kokoomus-mafia, kuten myös tuo Sipilän hallitus sinisineen. Ay-liike on demokraattinen ja antoi Sipilän hallitukselle eduskuntavaalien jälkeen mahdollisuuden parantaa asioita ilman vastustusta. Sipilä saamin valtuuksin kasvatti leipäjonoja ja sai aikaan pelkää murhetta vaikka oli kaikki kortit käsissä. Nykyinen hallitus on kun toiselta planeetalta kun korjaa Sipilän tuhoja ja pitää yhteiskuntaa pystyssä korokriisissä.

Oletko oikeasti noin tyhmä ymmärtämään asioita. Vai onko kyse harhoistasi, ja siitä mitkä puolueet milloinkin päättää. Ainakin hyvin sekavaa ja ihmeellistä tarinasi on, mikä jo hyvin usein todettu. Lähinnä nolaat itsesi.

Sipilä toimi demokratian keinoin koska eduskunta tuki hänen toimiaan!

Henkilökohtaiset toimet ovat jokaisen oma asia, kunhan eivät ole lainvastaisia!

Asioita pitää ajaa kokonaisvastuullisesti eikä kuten ay mafia. Ay mafia ei vastaa vaatimustensa tuloksista ja niin meillä on satojen tuhansien työttömien lauma!

Ay mafia ei ole demokraattinen koska on jäsenistönsä, ei siis koko kansan, edustaja. Demokrtiiassahan jokainen johion asia vaikuttaa on äänivaltainen eivätkä ei jäsenet ja yriotysmaailma saa äänestää ay mafian vaaleissa. Ay mafia on siis diktatoorinen yhteisö jonka "demokratia" voidaan ulottaa vain jäseniin ei mihinkään ulkopuolisiin!

SS hallitus ei ole korjannut mitään vaan tehnyt lisää korjattavaa koska työtrtömyys, se pahin uhka rahanpuutteelle ei ole yhtään pienentynyt siitä mitä se oli edellisen hallituksen jälkeen!

Minä oikeasti ymmärrän asiota reaalisti vastoion kuin sosialismin tukkima pääsi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Olet lähellä fasismia juttujesi kanssa, pyhä vihasi duunareita kohtaan on huipputyhmää suomalaiselta aikuiselta.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Sipilä toimi demokratian keinoin koska eduskunta tuki hänen toimiaan!

Henkilökohtaiset toimet ovat jokaisen oma asia, kunhan eivät ole lainvastaisia!

Asioita pitää ajaa kokonaisvastuullisesti eikä kuten ay mafia. Ay mafia ei vastaa vaatimustensa tuloksista ja niin meillä on satojen tuhansien työttömien lauma!

Ay mafia ei ole demokraattinen koska on jäsenistönsä, ei siis koko kansan, edustaja. Demokrtiiassahan jokainen johion asia vaikuttaa on äänivaltainen eivätkä ei jäsenet ja yriotysmaailma saa äänestää ay mafian vaaleissa. Ay mafia on siis diktatoorinen yhteisö jonka "demokratia" voidaan ulottaa vain jäseniin ei mihinkään ulkopuolisiin!

SS hallitus ei ole korjannut mitään vaan tehnyt lisää korjattavaa koska työtrtömyys, se pahin uhka rahanpuutteelle ei ole yhtään pienentynyt siitä mitä se oli edellisen hallituksen jälkeen!

Minä oikeasti ymmärrän asiota reaalisti vastoion kuin sosialismin tukkima pääsi!

"Minä oikeasti ymmärrän asiota "

Miksi sitten kirjoitat ja satuilet tuollaisia jos muka oikeasti ymmärrät?

• Anonyymi kirjoitti:

Olet lähellä fasismia juttujesi kanssa, pyhä vihasi duunareita kohtaan on huipputyhmää suomalaiselta aikuiselta.

Ei pid paikkaas! Kommunismi ja fasismi ovat samaa asiaa erivärisin lipuin, minä kannatan vapaata demokratiaa! Kommuloisten ja fasistien liittohan solmittiin kesällä 1939, se on FAKTAA! Kavereiden kesken tosin hieman kinattiin myöhemmin mutta perustat ovat ennallaan!

Olen itse ollut duunari yli 40 vuotta joten miksi vihaisin heitä? Osa tosin ei halua olla duunareina vaan on heittäytynyt ay orjiksi, en vihaa heitäkään mutta säälin ja pyrin opastamaan parempaan suuntaan riippumattomaksi itse ajattelevaksi duunareiksi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ei pid paikkaas! Kommunismi ja fasismi ovat samaa asiaa erivärisin lipuin, minä kannatan vapaata demokratiaa! Kommuloisten ja fasistien liittohan solmittiin kesällä 1939, se on FAKTAA! Kavereiden kesken tosin hieman kinattiin myöhemmin mutta perustat ovat ennallaan!

Olen itse ollut duunari yli 40 vuotta joten miksi vihaisin heitä? Osa tosin ei halua olla duunareina vaan on heittäytynyt ay orjiksi, en vihaa heitäkään mutta säälin ja pyrin opastamaan parempaan suuntaan riippumattomaksi itse ajattelevaksi duunareiksi!

Mitä sekoilet.

Natsisaksan fasistithan pistivät tavatessaan kommunistit aivan samalla polttouuniin kuin kaikki jutkutkin.

Fasismin ja kommunismin poliittisella aatteella on suurinpiirtein sama ero kuin esimerkiksi yöllä ja päivällä, ta kesällä ja talvella.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Vapaassa Suomessa sananvapaus, mutta koska et ymmärrä vastuuta sanomisistasi, olet ansainnut kovankin kritiikin mitä saat tällä palstalla.

• Anonyymi kirjoitti:

"Minä oikeasti ymmärrän asiota "

Miksi sitten kirjoitat ja satuilet tuollaisia jos muka oikeasti ymmärrät?

Kun alat ymmärtämään niin se selviää sinmullekin. Syytät minua mutta et kerro mitä en ole ymmärtänyt! Tuo taas kertoo sen, ettet edes itse ymmärrä!

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sekoilet.

Natsisaksan fasistithan pistivät tavatessaan kommunistit aivan samalla polttouuniin kuin kaikki jutkutkin.

Fasismin ja kommunismin poliittisella aatteella on suurinpiirtein sama ero kuin esimerkiksi yöllä ja päivällä, ta kesällä ja talvella.

Molo - Ribbe sopimus tehtiin natsi Saksan ja komu Neukkulan välillä kesällä 1939 jossa sopimuksessa jaettiin Euroopan maat noiden kahden siosialismin välillä. NL miehittä sen varjolla Baltian ja Saksa Puolan puoliksi NL:n kanssa ja jopa pitivät yhteisen voiton paraatin. Siitä kuitenkin alkoi II maailmansota tunnetuin seurauksin mutta se osoittaa, sosialismi kuin sosialismi niin pelkkää kaistapäiden touhua!

Onhan niitä perheriitojakin ja ahneus teettää kummallisia asioita eikä ainakaan sosialismia voi ahneuden puutteesta moittia. Yrittivät Suomenkin ahnehtua!

Fasismilla ja punafasismilla on yhteiset piirteet kaikessa merkitsevässä, vain yksi joka käskee, vain yksi sallittu ajatus! Tuo jo riittää johtopäätökseen!

• Anonyymi kirjoitti:

Vapaassa Suomessa sananvapaus, mutta koska et ymmärrä vastuuta sanomisistasi, olet ansainnut kovankin kritiikin mitä saat tällä palstalla.

Minä ymmärrän kirjoittamani mutta itse et kykene kirjoittamiasi edes selvittämään! Esiinnyt liian monena sivupersoonana!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Minä ymmärrän kirjoittamani mutta itse et kykene kirjoittamiasi edes selvittämään! Esiinnyt liian monena sivupersoonana!

"Minä ymmärrän kirjoittamani"

Niin varmasti. HEH. Mutta miksi kukaan muu ei ymmärrä?

• Anonyymi kirjoitti:

"Minä ymmärrän kirjoittamani"

Niin varmasti. HEH. Mutta miksi kukaan muu ei ymmärrä?

Lukijan ymmärryksessä voi löytyä puutteita. Sinunkin Lyyli! Asian arviointia helpottaisi jos sivupersoovat rekisteröisivät jokainen oman nikin, joka ehkä osoittaisi, jotta olette alkaneet ajatella!

Ymmärtäminen nääs vaati ajattelun toimintaa, joka nyt ei näytä Lyyleillä todennäköiseltä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Lukijan ymmärryksessä voi löytyä puutteita. Sinunkin Lyyli! Asian arviointia helpottaisi jos sivupersoovat rekisteröisivät jokainen oman nikin, joka ehkä osoittaisi, jotta olette alkaneet ajatella!

Ymmärtäminen nääs vaati ajattelun toimintaa, joka nyt ei näytä Lyyleillä todennäköiseltä!

Älyttömät mafia-väitteesi kertovat ymmärryksen puutteesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Älyttömät mafia-väitteesi kertovat ymmärryksen puutteesta.

Fakta ei ole älyttömyyttä vaikka sen näkeekin.

Jos olen väärässä niin miksi ay mafia pyrkii kasvattamaan työttömien määrää?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Fakta ei ole älyttömyyttä vaikka sen näkeekin.

Jos olen väärässä niin miksi ay mafia pyrkii kasvattamaan työttömien määrää?

Mutta sinun "faktat" on ihan sinun omia. Niillä ei ole mitää tekemistä normaalissa yhteiskunnassa ja muiden elämässä. Teillä hulluilla on oma elämänne.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinun "faktat" on ihan sinun omia. Niillä ei ole mitää tekemistä normaalissa yhteiskunnassa ja muiden elämässä. Teillä hulluilla on oma elämänne.

Tuo nyt esiin mikä faktoistani ei ole faktaa ja mikä sinun faktasi on siinä asiassa!

Mikä on normaali yhteiskunta? Onko se ay mafian diktatuuri?

Mikä on sinun hullusi? Miten sen määrittelet? Laita ne perusteet vaikka ranskalaisin viivoin!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Tuo nyt esiin mikä faktoistani ei ole faktaa ja mikä sinun faktasi on siinä asiassa!

Mikä on normaali yhteiskunta? Onko se ay mafian diktatuuri?

Mikä on sinun hullusi? Miten sen määrittelet? Laita ne perusteet vaikka ranskalaisin viivoin!

No ethän sinä koskaan ole kertonut mitään faktaa tai järkevää.

No olet ainakin palstan maskotti. Suotta poistavat kirjoituksiasi, nehän on hauskoja.

• Anonyymi kirjoitti:

No ethän sinä koskaan ole kertonut mitään faktaa tai järkevää.

No olet ainakin palstan maskotti. Suotta poistavat kirjoituksiasi, nehän on hauskoja.

Mikä kirjoittamani ei ole faktaa ja mikä on sinun faktasi asiasta? Laitappa nyt kertoen äläkä lyylittele!

Mikä Lyylien kirjoittama olisi ollut järkevää? Laitappa edes kaksi esimerkkiä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mikä kirjoittamani ei ole faktaa ja mikä on sinun faktasi asiasta? Laitappa nyt kertoen äläkä lyylittele!

Mikä Lyylien kirjoittama olisi ollut järkevää? Laitappa edes kaksi esimerkkiä!

Vihaatko kaiken muun lisäksi myös naisia, vai mitä on lyylittely?
        Olet itse ilmeisesti sairauseläkkeellä ollut vuosikymmeniä.
        Mutta siinäkin huomaat miten hyvinvointivaltio toimii jos hermot ei kestä työntekoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siinäkin huomaat miten hyvinvointivaltio toimii jos hermot ei kestä työntekoa.

jotkut vanhukset eivät kestä naisia, mistähän lie johtuu....?

• Anonyymi kirjoitti:

Anonyymihän tuo ensin mieleen sen missä teidän aivonne ovat eli A n a a l i l y y l i n mutta siitä ei automaattinen ylläpito pitänyt, joten olet vain Lyyli eli ajattelematon sosialismin tuputtaja!

Hittolainen, ovat varmaan maksaneet sairaseläkkeeni jonkun muun tilille kun ei ole näkynyt. Sinä Lyyli kun asiaa näytät tuntevan niin selvitä ja hoida maksut minun tililleni, saat tilinumeron kun kerrot millaisen summan aiot sinne siirtää. Haluan myös vakuudet jotta jos annan numeron ko summa sinne myös ilmastyy! Ei siis riitä jos Lyyli sanoo vaan sinun pitää yksilöityä tunnistettavasti, jotta tiedän kenelle tilinumeron annan!

Minun hermoni kestivät työntekoa yli 40 vuotta ja ne kestivät vielä senkin, että järjestin muillekin omassa yrityksessä satoja henkilötyövuosia.

Se mitä ehkä vihaan jos jotain, on ajattelemattomuus ja jatkuva toisten kukkarolle tuppaaminen.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Anonyymihän tuo ensin mieleen sen missä teidän aivonne ovat eli A n a a l i l y y l i n mutta siitä ei automaattinen ylläpito pitänyt, joten olet vain Lyyli eli ajattelematon sosialismin tuputtaja!

Hittolainen, ovat varmaan maksaneet sairaseläkkeeni jonkun muun tilille kun ei ole näkynyt. Sinä Lyyli kun asiaa näytät tuntevan niin selvitä ja hoida maksut minun tililleni, saat tilinumeron kun kerrot millaisen summan aiot sinne siirtää. Haluan myös vakuudet jotta jos annan numeron ko summa sinne myös ilmastyy! Ei siis riitä jos Lyyli sanoo vaan sinun pitää yksilöityä tunnistettavasti, jotta tiedän kenelle tilinumeron annan!

Minun hermoni kestivät työntekoa yli 40 vuotta ja ne kestivät vielä senkin, että järjestin muillekin omassa yrityksessä satoja henkilötyövuosia.

Se mitä ehkä vihaan jos jotain, on ajattelemattomuus ja jatkuva toisten kukkarolle tuppaaminen.

"Se mitä ehkä vihaan jos jotain, on ajattelemattomuus ja jatkuva toisten kukkarolle tuppaaminen."

Vihaat siis pelkästään vain itseäsi.

Sillä sinähän nyt täysin tunnetusti olet vain se pelkkä säälittävä yhteiskunnan elätti jolla ei minkäänlainen ajatus kulje koskaan yhtään mitenkään.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kyllä ne kunnan ja valtion työpaikat ovat niiden hallinnassa, vaikka ne verotuksella tuotetaan.
        Eli ei ne sinun työntekijöitä ole, eikä olleet.
        Kun epäilit, että olet myös itse työllistänyt ihmisiä.

Riittää myös vallan mainiosti kunhan Kela tietää tilinumerosi.
        Hyviä eläkepäiviä myös tulevaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"Se mitä ehkä vihaan jos jotain, on ajattelemattomuus ja jatkuva toisten kukkarolle tuppaaminen."

Vihaat siis pelkästään vain itseäsi.

Sillä sinähän nyt täysin tunnetusti olet vain se pelkkä säälittävä yhteiskunnan elätti jolla ei minkäänlainen ajatus kulje koskaan yhtään mitenkään.

Minä ajattelen, sinä et koska vain toistat muiden ajattelemaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne kunnan ja valtion työpaikat ovat niiden hallinnassa, vaikka ne verotuksella tuotetaan.
        Eli ei ne sinun työntekijöitä ole, eikä olleet.
        Kun epäilit, että olet myös itse työllistänyt ihmisiä.

Riittää myös vallan mainiosti kunhan Kela tietää tilinumerosi.
        Hyviä eläkepäiviä myös tulevaan.

Tuo sosialismin Muumimaa näyttää olevan teille Lyyleille se todellisuus, koska oikea maailma on ikävän reaalinen eikä kuvittelu siinä auta, vaan pitää oikein miettiä ja ehkä uhrautua työnkin tekoon kuten omaan ajatteluunkin!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

SS tuhottiin 1945.

• Anonyymi kirjoitti:

SS tuhottiin 1945.

Siellähän se SS istuu ja näyttelee PM:n roolia. SS = Saamaton Sanna! SS kun ei ole saanut aikaan työmarkkinoilla mitään jolla olisi toivoa saada satojentuhansien työttömyys edes Urkin järisyttävälle 70'000 tasolle saatikka hyväksyttävään noin 10'000 lukemiin!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Siellähän se SS istuu ja näyttelee PM:n roolia. SS = Saamaton Sanna! SS kun ei ole saanut aikaan työmarkkinoilla mitään jolla olisi toivoa saada satojentuhansien työttömyys edes Urkin järisyttävälle 70'000 tasolle saatikka hyväksyttävään noin 10'000 lukemiin!

Olisko tilastoa työttömyydestä presidentti Paasikiven ajoilta?
        Kun haluat historiassa niin paikallaan pletoo, kuin kulunut autonrenkas tinasavessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisko tilastoa työttömyydestä presidentti Paasikiven ajoilta?
        Kun haluat historiassa niin paikallaan pletoo, kuin kulunut autonrenkas tinasavessa.

Tilastot tiedetään jo Mooseksen ajoilta, jos et ansainnut leipääsi, kuolit pois pilaamasta tilastoja!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Tilastot tiedetään jo Mooseksen ajoilta, jos et ansainnut leipääsi, kuolit pois pilaamasta tilastoja!

Mutta olethan sinäkin vielä henkissä.
        Vai oletko?

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta olethan sinäkin vielä henkissä.
        Vai oletko?

Kun kotoa lähdin niin ansaitsin aina leipäni ja vielä hieman ylikin! Aina kun on työssä ollen pyrkinyt jäämään tilille vararahaa. Aikoinaan havahduin kun katsoin tiliäni tilipäivänä ja siellä olikin vielä saman verran rahaa mitä olin tilinä saanut kun kuukauden palkka maksettiin. Silloin huomasin jotta olin oppinut elämään!

Elän vieläkin! Osaan edelleen hoitaa talouttani ja nytkin suunnittelen auton vaihtoa, pari tarjousta on tullut ja molemmat kauppaavat osamaksua sille reilun 30'000 välirahalle vaan minä en osta ellei käteistä löydy! Kyllä löytyy jos muutoin päästään sopimukseen jomman kumman kanssa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kun kotoa lähdin niin ansaitsin aina leipäni ja vielä hieman ylikin! Aina kun on työssä ollen pyrkinyt jäämään tilille vararahaa. Aikoinaan havahduin kun katsoin tiliäni tilipäivänä ja siellä olikin vielä saman verran rahaa mitä olin tilinä saanut kun kuukauden palkka maksettiin. Silloin huomasin jotta olin oppinut elämään!

Elän vieläkin! Osaan edelleen hoitaa talouttani ja nytkin suunnittelen auton vaihtoa, pari tarjousta on tullut ja molemmat kauppaavat osamaksua sille reilun 30'000 välirahalle vaan minä en osta ellei käteistä löydy! Kyllä löytyy jos muutoin päästään sopimukseen jomman kumman kanssa!

Käärinliinassa ei ole taskuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Käärinliinassa ei ole taskuja.

Perikunta hoitaa asiat jos jotain jää!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Perikunta hoitaa asiat jos jotain jää!

Pakko hoitaa, sano.

• Mihin muuhun SS hallkituksessa voi luottaa kuin siihen, että jos tätä vauhtia kuljetaan niin kansaa uhkaa velkavankeus?

• Anonyymi

Kokoomus nyt vielä kumminkin pitää sitä Suomen ennätystä nimissään valtion velanoton suhteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kokoomus nyt vielä kumminkin pitää sitä Suomen ennätystä nimissään valtion velanoton suhteen.

Paljonkohan Kokoomus on ottanut velkaa valtiolle? Älä edes yritä sekoittaa hallituksen ottamia tähän.

Jos velkaa otetaan nin kannattaa miettiä myön minkä vuoksi ja kuka on johtanut siihen tilanteeseen. Ovatko lainat jonkun Kokoomuksen aikaansaaman kulun maksuun vai jonkun vaikka edellisen hallituksen aikaansaaman menon kattamiseen?

Voisit hieman tarkemmin analysoida tuota lainan tarvetta kun kerran aloit asiaa esittämään!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Paljonkohan Kokoomus on ottanut velkaa valtiolle? Älä edes yritä sekoittaa hallituksen ottamia tähän.

Jos velkaa otetaan nin kannattaa miettiä myön minkä vuoksi ja kuka on johtanut siihen tilanteeseen. Ovatko lainat jonkun Kokoomuksen aikaansaaman kulun maksuun vai jonkun vaikka edellisen hallituksen aikaansaaman menon kattamiseen?

Voisit hieman tarkemmin analysoida tuota lainan tarvetta kun kerran aloit asiaa esittämään!

Suomen valtionvelkaa on todellakin suomalaista puolueista ottanut eniten Kokoomus

Esimerkiksi Valtion konttorin tilastojen mukaan 1987-2019 välillä velkaa ovat ottaneet seuraavat puolueet:

1' Kansallinen Kokoomus 118,6 miljardia €
        2' RKP 94 miljardia €
        3' Keskusta 77,6 miljardia €
        4' KD 61,7 miljardia €
        5' Vihreät 48,2 miljardia €
        6' SDP 30,7 miljardia €
        7' Vasemistoliitto 28,8 miljardia €
        8, SMP/PS 20,3 miljardia €

Missä taskussa on Orpon kädet?

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen valtionvelkaa on todellakin suomalaista puolueista ottanut eniten Kokoomus

Esimerkiksi Valtion konttorin tilastojen mukaan 1987-2019 välillä velkaa ovat ottaneet seuraavat puolueet:

2' RKP 94 miljardia €
        4' KD 61,7 miljardia €
        6' SDP 30,7 miljardia €

Yksikään puolue ei ota velkaa valtiolle! Hallitus pyytää eduskuntaa hycäksymään sen velan oton enkä muista yhdenkään puoluieen olleen meillä yksinvaltiaana!

Toisaalta tuo määrä ei sano mitään, se mitä pitäisi arvioida on, mihin sitä tarvitaan, mikä hallitus on luonut menoja joita ei verotuloilla kyetä kattamaan. Tuo sinun kannattaa selvittää syyllisiä etsiessäsi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Yksikään puolue ei ota velkaa valtiolle! Hallitus pyytää eduskuntaa hycäksymään sen velan oton enkä muista yhdenkään puoluieen olleen meillä yksinvaltiaana!

Toisaalta tuo määrä ei sano mitään, se mitä pitäisi arvioida on, mihin sitä tarvitaan, mikä hallitus on luonut menoja joita ei verotuloilla kyetä kattamaan. Tuo sinun kannattaa selvittää syyllisiä etsiessäsi!

Ei näitä nykyisiä lisämenoja mikään hallitus ole aiheuttanut.
        Vaan koronaepidemia ja siitä johtuvat miljadilaskut, eikä edes rajoitu yhteen maanosaan.
        Vaan koko ihmiskunta painii saman ongelman kanssa.

Oletko noin ulalla ja pihalla siitä, että hirmuinen kulkutauti runtelee ihmiskuntaa.
        Eikä pelkästään ihmisten terveyttä, vaan myös talous on lujilla.

Onpa sulla köykäiset eväät osallistua keskusteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2' RKP 94 miljardia €
        4' KD 61,7 miljardia €
        6' SDP 30,7 miljardia €

Toki laitat tähän myös linkin tilastoon jos sellaista on?
        Toki tiedämme ettei ole mutta jokuhan voi olla herkkäuskoiset.

Isompia velanoton tarpeitaan on muutamia ollut viime vuosikymmeninä, erinäisistä kriiseistä johtuen.

90-luvun alun lamahan aiheutui SDP Koiviston ja Sorsan vahvan markan politiikasta ja toisaalta heikoista valtiovarainministeriöstä hoitamassa, Liikanen ja Louekoski SDP:stä.

2009 rahoituskriisiä ei välttänyt yksikään maa, mutta seuranneessa nousukaudesta Suomi ei päässyt nauttimaan vuosiin. Valtionvarainministerin Urpilainen/Rinne toimillaan saivat suomen pidettyä lamassa.

Ylläolevat ovat merkittävimmät, korona uusimpana näyttää lyövän kaikki ennätykset velkaantumisesta. Kiitos velkaantumiseen sitoutuneen hallituksen, siis Rinteen hallitusohjelma lähti siitä että velkaa otetaan nousukaudella jo ravakasti. Rinne siis SDP:n ”lahja” Suomelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei näitä nykyisiä lisämenoja mikään hallitus ole aiheuttanut.
        Vaan koronaepidemia ja siitä johtuvat miljadilaskut, eikä edes rajoitu yhteen maanosaan.
        Vaan koko ihmiskunta painii saman ongelman kanssa.

Oletko noin ulalla ja pihalla siitä, että hirmuinen kulkutauti runtelee ihmiskuntaa.
        Eikä pelkästään ihmisten terveyttä, vaan myös talous on lujilla.

Onpa sulla köykäiset eväät osallistua keskusteluun.

Komucorona on vain väliaikaista, se muu siinä on jatkuvaa ja siihen pitää saada korjausta!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Komucorona on vain väliaikaista, se muu siinä on jatkuvaa ja siihen pitää saada korjausta!

Mikä väliaikaine se korona on, kun kolmattapiikkiä jo valmistellaan?

Aikaisemmin oikeiston hokema oli, että markkinatalous korjaa itse itsensä.
        Mutta ei se niin ole, jopa USAn keskuspankki rahoittaa kapitalismia hirvittävillä summilla.
        Koulutus ja terveydenhoito on esim. sellaiset jotka pitää tehdä ja rahaa kuluu.
        Mutta vuosien myötä tuovat takaisin hyvinvointia yhteiskuntaan.

Mutta taisi mennä taas liianvaikeaksi Tampiolle.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei se niin ole, jopa USAn keskuspankki rahoittaa kapitalismia hirvittävillä summilla.

Maailman miljionien vuosien saatossa 10 vuottakin on väliaikaista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki laitat tähän myös linkin tilastoon jos sellaista on?
        Toki tiedämme ettei ole mutta jokuhan voi olla herkkäuskoiset.

Isompia velanoton tarpeitaan on muutamia ollut viime vuosikymmeninä, erinäisistä kriiseistä johtuen.

90-luvun alun lamahan aiheutui SDP Koiviston ja Sorsan vahvan markan politiikasta ja toisaalta heikoista valtiovarainministeriöstä hoitamassa, Liikanen ja Louekoski SDP:stä.

2009 rahoituskriisiä ei välttänyt yksikään maa, mutta seuranneessa nousukaudesta Suomi ei päässyt nauttimaan vuosiin. Valtionvarainministerin Urpilainen/Rinne toimillaan saivat suomen pidettyä lamassa.

Ylläolevat ovat merkittävimmät, korona uusimpana näyttää lyövän kaikki ennätykset velkaantumisesta. Kiitos velkaantumiseen sitoutuneen hallituksen, siis Rinteen hallitusohjelma lähti siitä että velkaa otetaan nousukaudella jo ravakasti. Rinne siis SDP:n ”lahja” Suomelle.

"90-luvun alun lamahan aiheutui SDP Koiviston ja Sorsan vahvan markan politiikasta ja toisaalta heikoista valtiovarainministeriöstä hoitamassa, Liikanen ja Louekoski SDP:stä."

Unohditko vahingossa Holkerin?

"Toki laitat tähän myös linkin tilastoon jos sellaista on?
        Toki tiedämme ettei ole mutta jokuhan voi olla herkkäuskoiset."

Jos olet asioita seurannut, niin varmasti tiedät että asia on noin. Tiedätkö mikä on google?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö, että Tampio on sukunimi? On erittäin vihervasemmistolaista käyttää ihmisten sukunimeä loukkaamistarkoituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö, että Tampio on sukunimi? On erittäin vihervasemmistolaista käyttää ihmisten sukunimeä loukkaamistarkoituksessa.

Ihmisten ymmärrys yltää kyllä silloin kun sanoja käytetään tietyssä yhteydessä.
        Enemmän mielipahaa aiheuttaa ihmisen sukuelimestä hokeminen loukkaavilla nimillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"90-luvun alun lamahan aiheutui SDP Koiviston ja Sorsan vahvan markan politiikasta ja toisaalta heikoista valtiovarainministeriöstä hoitamassa, Liikanen ja Louekoski SDP:stä."

Jos olet asioita seurannut, niin varmasti tiedät että asia on noin. Tiedätkö mikä on google?

Ei, en unohtanut Holkeria koska hän ei ollut idean isä. Koivisto oli aatteen takana ja Sorsa vankka kannattaja. Holkeri höyrähti mukaan myöhemmin.

Laita toki meille osaamattomille linkki, itsekin laittaisin etten tulisi luokitelluksi trolliksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Taisi kuitenkin olla suuripia jos ei suurin tekijä -90 luvun lamassa luottamus Neuvostoliiton luotettavuuteen kun meni ja teki konkurssin. Meiltä meni monelta, taisi tuhansilta, työpaikka ja sinne suunnatut yritykset eivät kyenneet tekemään mitään länteen joten iso kuoppa talouiteen pelkästään uskosta kommunismin pärjäämiseen!

Kaikki kuukelin tietää mutta jos sinä jotain väität niin sinä esität todisteet.

Kuukeli kertoo:

"Mistä johtui 1990-luvun lama?
        Lamaan vaikuttaneita syitä olivat muun muassa: 1980-luvun talouspolitiikka, johon kuului muun muassa rahamarkkinoiden liian nopea vapauttaminen sekä vahvan markan politiikkaan liittynyt kireä rahapolitiikka. Neuvostoliiton romahdus. Neuvostoliiton-kauppa oli ollut 15–20 prosenttia Suomen ulkomaankaupasta."

Oleellinen tekijä oli tuo ulkomaankaupan 20% kutistuminen ja sen aiheuttama työttömyys sekä konkurssit! Kannattaa muistaa noiden muiden syiden ohella.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Taisi kuitenkin olla suuripia jos ei suurin tekijä -90 luvun lamassa luottamus Neuvostoliiton luotettavuuteen kun meni ja teki konkurssin. Meiltä meni monelta, taisi tuhansilta, työpaikka ja sinne suunnatut yritykset eivät kyenneet tekemään mitään länteen joten iso kuoppa talouiteen pelkästään uskosta kommunismin pärjäämiseen!

Kaikki kuukelin tietää mutta jos sinä jotain väität niin sinä esität todisteet.

Kuukeli kertoo:

"Mistä johtui 1990-luvun lama?
        Lamaan vaikuttaneita syitä olivat muun muassa: 1980-luvun talouspolitiikka, johon kuului muun muassa rahamarkkinoiden liian nopea vapauttaminen sekä vahvan markan politiikkaan liittynyt kireä rahapolitiikka. Neuvostoliiton romahdus. Neuvostoliiton-kauppa oli ollut 15–20 prosenttia Suomen ulkomaankaupasta."

Oleellinen tekijä oli tuo ulkomaankaupan 20% kutistuminen ja sen aiheuttama työttömyys sekä konkurssit! Kannattaa muistaa noiden muiden syiden ohella.

Sosialistisen järjestelmän mahdottomuus tuli karusti julki Neuvostoliiton hajotessa ja kaupan loppuessa sinne suuntaan.
        Silti vahva markka olisi johtanut lamaan ilman sitäkin, vientiteollisuuden sakatessa muuallekin. Neuvostoliiton romahdus vaan syvensi laman syvyyttä, ei ollut alkuperäinen syyllinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sosialistisen järjestelmän mahdottomuus tuli karusti julki Neuvostoliiton hajotessa ja kaupan loppuessa sinne suuntaan.
        Silti vahva markka olisi johtanut lamaan ilman sitäkin, vientiteollisuuden sakatessa muuallekin. Neuvostoliiton romahdus vaan syvensi laman syvyyttä, ei ollut alkuperäinen syyllinen.

Vahva markka oli kokeilu heikon markan jälkeen. Heikko markkahan oli devalvoitu kymmeniä kertoja ja devalvaatio on huono keino koska se usuttaa vastuuttomaan talouspolitiikkaan. Mitä vaan virheitä saa tehdä ja devalvaatiolla taas korjataan. Siitä kuitenkin kärsivät eniten ne jotka vähiten ovat siihen syyllisiä ja siksi kiky on loistava keksintö kilpailukyvyn parantamiseen. Kikyssä rönsyilijät maksavat itse ja asiansa hyvin hoitava porukka ei kärsi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"enkä muista yhdenkään puoluieen olleen meillä yksinvaltiaana!"

Taas kerra nolasit itsesi kun et ymmärrä mistään mitään, ja mitä sinulle kerrottiin.

"Toisaalta tuo määrä ei sano mitään, se mitä pitäisi arvioida on, mihin sitä tarvitaan"

Kokoomus lähinnä ottanut hyvinä aikoina ja sen siirtänyt omilleen tulonsiirtoina, kuten tiedetään. Nykyinenkin hallitus ottanut melko reippaasti velkaa koronakriisissä, että yritykset ja työpaikat säilyy, mitä sinä et tunnu hyväksyvän. Ja haukut nykyistä hallitusta tuosta kun pitää yhteiskunna ja yritykset pystyssä, vaikka itse sanot että olleellista mihin sitä tarvitaan. Kokoomus ei siis (onneksi) nykyisessä hallituksessa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas kerra nolasit itsesi kun et ymmärrä mistään mitään, ja mitä sinulle kerrottiin.

"Toisaalta tuo määrä ei sano mitään, se mitä pitäisi arvioida on, mihin sitä tarvitaan"

Kokoomus lähinnä ottanut hyvinä aikoina ja sen siirtänyt omilleen tulonsiirtoina, kuten tiedetään. Nykyinenkin hallitus ottanut melko reippaasti velkaa koronakriisissä, että yritykset ja työpaikat säilyy, mitä sinä et tunnu hyväksyvän. Ja haukut nykyistä hallitusta tuosta kun pitää yhteiskunna ja yritykset pystyssä, vaikka itse sanot että olleellista mihin sitä tarvitaan. Kokoomus ei siis (onneksi) nykyisessä hallituksessa..

Kertoisitko tarkemmin niistä kokoomuksen hyvinä aikoina ottamista ”turhista” lainoista jotka on siirretty tulonsiirtoina omille? Kuka, kenelle, milloin?

• Anonyymi kirjoitti:

Kertokaa jotain järkevää ja jättäkää mielikuvitustarinanne sivuun!

Mitähän tulomsiirtoja Kokomus on tehnyt ja kenelle? Jäi sinulta kertomnatta, nyt tuli vain pelkkää aivopierua.

Sen lisäksi jotta ottaa velkaa on myös huolehdittava siitä, että työtä johon kaikki perustuu löytyy lähes kaikille mutta työllisyyden lisäämiseksi ei SS parvi ole tehnyt mitään todellista puheiden lisäksi! Vai onko sinulla esittää noita tekoja joilla tuottavis työpaikkoja saataisiin lisää?

Velalla pelaaminen ei ole viisasta ellei samaan hengenvetoon olla valmiita keräämään niitä velkarahoja työnteolla ja se taas helpoiten tapahtuu satojen tuhansien nyt loikoilevien työpanoksella! Siihen SS:n olisi kiinnitettävä päähuomionsa!

Koska ay mafia ei siihen kykene se on siirrettävä syrjään ja annettava asia yritysmaailman hoitoon!

• Anonyymi kirjoitti:

Kertoisitko tarkemmin niistä kokoomuksen hyvinä aikoina ottamista ”turhista” lainoista jotka on siirretty tulonsiirtoina omille? Kuka, kenelle, milloin?

Komuloistrolli se on ja pyrkii pravdalla loistamaan!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Komuloistrolli se on ja pyrkii pravdalla loistamaan!

Vastauksesi paljastaa jotain outoa.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kertokaa jotain järkevää ja jättäkää mielikuvitustarinanne sivuun!

Mitähän tulomsiirtoja Kokomus on tehnyt ja kenelle? Jäi sinulta kertomnatta, nyt tuli vain pelkkää aivopierua.

Sen lisäksi jotta ottaa velkaa on myös huolehdittava siitä, että työtä johon kaikki perustuu löytyy lähes kaikille mutta työllisyyden lisäämiseksi ei SS parvi ole tehnyt mitään todellista puheiden lisäksi! Vai onko sinulla esittää noita tekoja joilla tuottavis työpaikkoja saataisiin lisää?

Velalla pelaaminen ei ole viisasta ellei samaan hengenvetoon olla valmiita keräämään niitä velkarahoja työnteolla ja se taas helpoiten tapahtuu satojen tuhansien nyt loikoilevien työpanoksella! Siihen SS:n olisi kiinnitettävä päähuomionsa!

Koska ay mafia ei siihen kykene se on siirrettävä syrjään ja annettava asia yritysmaailman hoitoon!

Työllisyysaste on korkeampi kuin kertaakaan kymmeneen vuoteen.
        Myös olemassaolevien työpaikkojen turvaaminen on työllisyydenhoitoa.
        Kun pandemia uhkasi koko Suomen taloutta.
        Väitän ettei porvarihallitus olisi pystynyt samaan.

Mitä tulee työttömyyteen, niin virallinen tilastoluku on reilu 200 000 henkilöä.
        Yritykset ja julkinenpuoli työllistää sen mikä on resurssit.
        Tainnut joissain tapauksessa käydä niin, että yritykset eivät ole itse riittävästi huolehtinut osaavan työvoiman saatavuudesta.
        Työssä oppii lisää kun ensin on koulutusalla.
        Sieltä koulusta ei tule jokaiseen yritykseen valmiita ammattilaisia.
        Oppisopimuskoulutus on yksi ratkaisu - työvoimapulaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastauksesi paljastaa jotain outoa.

Mitä muuta voi viestiisi: "Kertoisitko tarkemmin niistä kokoomuksen hyvinä aikoina ottamista ”turhista” lainoista jotka on siirretty tulonsiirtoina omille? Kuka, kenelle, milloin?" vastata?

Olet selvä pravdaa syytävä komuloistrolli!

Tuo nyt muutama tulonsiirto esiin todistettavasti?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tulee työttömyyteen, niin virallinen tilastoluku on reilu 200 000 henkilöä.
        Tainnut joissain tapauksessa käydä niin, että yritykset eivät ole itse riittävästi huolehtinut osaavan työvoiman saatavuudesta.

TEM vastaus:"Työ­ ja elinkeinotoimistoissa ja kuntakokeiluissa oli heinäkuun
        lopussa yhteensä 322 600 työtöntä työnhakijaa. Se on 64 900
        vähemmän kuin vuotta aikaisemmin, mutta 53 700 enemmän
        kuin kaksi vuotta sitten heinäkuussa."

Tuossa on virallinen luku! Siis aika reilu 200'000!

Koska ay mafia on hoiotanut työllisyyden huonosti niin sen on tarjouduttava vastaamaan oppisopimuskoulutuksen kustannuklsista! Tuossa yhteydessä pitää yritysmaailmalle ja heidän edustajilleen antaa valtaa yli ay mafian, jotta päästään tilanteeseen jossa tuottava työ yleistyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppisopimuskoulutus olisi toki hyvä keino mutta käytännössä AY-liike on torpannut sen.
        Esimerkiksi saksassa oppisopimuskoulutus on ahkerassa ja menestyksekkäässä käytössä, siellä on liitoissakin tajuttu että työllisyys on hyvä juttu.

• En paljoa kehuisi, jos komuajattelu olisi kelvollista niin se paratiisi jota -50 luvulla mainostettiin naapuriin rakennettavan olisi jo totta! Vaan eipä ole, joten KU kelpaa parhaiten puuceen pyllyn puhdistushommiin, jotta se edes hieman voisi olla hyötykäytössä.

Vapaus rahamaailmassa ei ole huono asia kunhan sitä osataan käyttää. Meillä se osaaminen oli huonoa koska vuosikymmeniä olimme eläneet perin ohjatussa maailmassa, joskaan emme niin surkeassa kuin mitä naapuri ylläpiti!

Rahamarkkinoiden vapautus meni hieman yli, pankit jopa painostivat ottamaan valuuttaluottoja, minä en sortunut ja se oli viisasta. Toisaalta koska korko on oleellinen lainakustannus niin halvemmat korot valuuttalainoissa houkuttelivat monet niihin harhautumaan. Edes ay mafia ei ymmärtänyt tilannetta vaan toimi juuri väärin pyrkien nostamaan palkkoja, vaikka siinä kohden olisi viisas sitäkin hillinnyt. Tuo kertoo, ettei sosialistikaan ymmärtänyt!

Sinähän Lyyli et kyennyt sitä lainkaan kommentoimaan, mikä olisi ollut keskustelun kannalta tärkeää koska itse sen tänne toit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppisopimuskoulutus olisi toki hyvä keino mutta käytännössä AY-liike on torpannut sen.
        Esimerkiksi saksassa oppisopimuskoulutus on ahkerassa ja menestyksekkäässä käytössä, siellä on liitoissakin tajuttu että työllisyys on hyvä juttu.

AY torpannut oppisopimuksen? Koska ja miten?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Väliaikaista kaikki on vaan.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, en unohtanut Holkeria koska hän ei ollut idean isä. Koivisto oli aatteen takana ja Sorsa vankka kannattaja. Holkeri höyrähti mukaan myöhemmin.

Laita toki meille osaamattomille linkki, itsekin laittaisin etten tulisi luokitelluksi trolliksi.

Aho-Viinanen ruoski kansaa, se muistetaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Aho-Viinanen ruoski kansaa, se muistetaan.

On se tosiaan kauheeta jos töihin halutaan laittaa. Pitäisi kuitenkin sairaita lukuunottamatta alkaa vähentämään ilmaisen, vastikkeettoman rahan jakoa, sillä sitä pitää itse ansata!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

On se tosiaan kauheeta jos töihin halutaan laittaa. Pitäisi kuitenkin sairaita lukuunottamatta alkaa vähentämään ilmaisen, vastikkeettoman rahan jakoa, sillä sitä pitää itse ansata!

Ei ollut mistään sellaisesta kyse, muistelepas itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut mistään sellaisesta kyse, muistelepas itse.

Kun olen itse työlläöni ansainnut elantoni niin työvuosinani kuten työeläkkeellänikin ja siinä ohessa hoitanut talouteni tavalla, joka vieläkin minua hyödyttää, eikä kukaan ole minua ruoskinut! Nykyinen hallitus leveilee velaksi, eikä edes yritä saada porukkaa työnsä ääreen vaikka siihen olisi montakin mahdollisuutta.

Ay mafia on siirrettävä syrjään ja yritysmaailmalle annettava mahdollisuus näyttää mihin se kykenee. Kun ay mafia nyt on ajanut meidän talouttamme metsään yli 50 vuotta niin katsotaan mihin yllämme kun yritysmaailma on saman aikaa saanut kuntouttaa Suomen taloutta. Yrityksethän ne ovat sitä tukeneet kokoajan vaikka ay hanttiin pistääkin!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kun olen itse työlläöni ansainnut elantoni niin työvuosinani kuten työeläkkeellänikin ja siinä ohessa hoitanut talouteni tavalla, joka vieläkin minua hyödyttää, eikä kukaan ole minua ruoskinut! Nykyinen hallitus leveilee velaksi, eikä edes yritä saada porukkaa työnsä ääreen vaikka siihen olisi montakin mahdollisuutta.

Ay mafia on siirrettävä syrjään ja yritysmaailmalle annettava mahdollisuus näyttää mihin se kykenee. Kun ay mafia nyt on ajanut meidän talouttamme metsään yli 50 vuotta niin katsotaan mihin yllämme kun yritysmaailma on saman aikaa saanut kuntouttaa Suomen taloutta. Yrityksethän ne ovat sitä tukeneet kokoajan vaikka ay hanttiin pistääkin!

Jokainen ei voi perustaa omaa yritystä, etkö sitä ymmärrä? Joidenkin tehtävä on tehdä asiansa toisin, olla työläisiä. Ja työläisiä Aho-Viinanen kuritti taloudellisesti v.1995 julmasti, samalla kun pelastivat pankit!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Yritykset eivät hoida tonttiaan kuten pitäisi.
        Investoivat liian vähän Suomeen, kun kasinopelillä tulee helpommin.
        Sekä jakavat kavereilleen listaamattomista, verottomia osinkoja.
        Aina 150 000 euroon asti vuosittain yhdelle. Miljoonia yhteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raakaa kapitalismia, sellainen ei sovi Suomeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen ei voi perustaa omaa yritystä, etkö sitä ymmärrä? Joidenkin tehtävä on tehdä asiansa toisin, olla työläisiä. Ja työläisiä Aho-Viinanen kuritti taloudellisesti v.1995 julmasti, samalla kun pelastivat pankit!

Et sitten ole huomannut, yrittäjäkin on työläinen jas vieläpä tehokkaampi kuin dunarit! Ilman työläisyrittäjiähän ei sinullakaan olisi mahdollisuutta leipääsi ansaita!

En nyt tarkalleen tiedä mitä Aho - Viinanen sinulle tekivät vaan minulle eivät mitään erityisen negatiivista.

Pankit piti pelastaa koska muutoin kaikki olisi kaatunut. Pankkien lisäksihän niiden asiakkaat olivat pölhöjä ja alkoivat elää liikaa velaksi kuten SS hallituskin ja siitähän ei koskaan seuraa mitään hyvää. Nyt on m enossa samaa tolloutto niin yksilöiden pikavippien kuin hallituksenkin toimien osalta, siitä ei hyvää seuraa!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä yritykset investoivat kun se tuntuu kannattavalta ja hallitus on luonut yritysympäristön johon voi luottaa. Nykyiseen ei voi luottaa koska SS on liian vasemmalla!

Listaamattomien yritysten osingon jako on osin vähän verotettua ja syystä. Se määrä mitä voidaan jakaa alhaisella verotuksella ei ole suuri. Jos jaetaan mainitsemaasi 150'000€ asti niin yrityksen vapaan pääoman tulee olla varsin suuri eli lähes 2'000'000€ ja veikkaan jotta perin harva listautumaton omaa moist vapaata pääomaa. Lisäksi jos sillä on 10 tasavahvaa omistajaa niin jokainen saa vain 15'000€. Sitä kun tuota osinkoa johon vetoa voidaan yhteensä jakaa vain 8% yrityksen vapaasta pääomasta.

Sinuna hieman tutkisin asiaa ennenkuin munaat itsesi, kuten sinä nyt kävi, kun uskoit ay mafiosojen ja/tai sosialisti profeettojen pravdaan!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et sitten ole huomannut, yrittäjäkin on työläinen jas vieläpä tehokkaampi kuin dunarit! Ilman työläisyrittäjiähän ei sinullakaan olisi mahdollisuutta leipääsi ansaita!

En nyt tarkalleen tiedä mitä Aho - Viinanen sinulle tekivät vaan minulle eivät mitään erityisen negatiivista.

Pankit piti pelastaa koska muutoin kaikki olisi kaatunut. Pankkien lisäksihän niiden asiakkaat olivat pölhöjä ja alkoivat elää liikaa velaksi kuten SS hallituskin ja siitähän ei koskaan seuraa mitään hyvää. Nyt on m enossa samaa tolloutto niin yksilöiden pikavippien kuin hallituksenkin toimien osalta, siitä ei hyvää seuraa!

Pankit laitettiin konkurssiin monissa maissa, Aho-Viinanen hallitus ei kansalaisista piitannut, vain pankeista.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kyllä yritykset investoivat kun se tuntuu kannattavalta ja hallitus on luonut yritysympäristön johon voi luottaa. Nykyiseen ei voi luottaa koska SS on liian vasemmalla!

Listaamattomien yritysten osingon jako on osin vähän verotettua ja syystä. Se määrä mitä voidaan jakaa alhaisella verotuksella ei ole suuri. Jos jaetaan mainitsemaasi 150'000€ asti niin yrityksen vapaan pääoman tulee olla varsin suuri eli lähes 2'000'000€ ja veikkaan jotta perin harva listautumaton omaa moist vapaata pääomaa. Lisäksi jos sillä on 10 tasavahvaa omistajaa niin jokainen saa vain 15'000€. Sitä kun tuota osinkoa johon vetoa voidaan yhteensä jakaa vain 8% yrityksen vapaasta pääomasta.

Sinuna hieman tutkisin asiaa ennenkuin munaat itsesi, kuten sinä nyt kävi, kun uskoit ay mafiosojen ja/tai sosialisti profeettojen pravdaan!

"Kyllä yritykset investoivat kun se tuntuu kannattavalta ja hallitus on luonut yritysympäristön johon voi luottaa."

No tiedetään.

"Nykyiseen ei voi luottaa koska SS on liian vasemmalla!"

Sitten kesken lausetta vaihdat mielipidettä?

Olet melko sekaisin. Vois melkein luulla että ihannoit Petteri Orpoa joka vaihtaa mielipidettä samankin päivänä useampaan kertaa. Ja kun Orpo pääsi päättämään niin leipäjonot lähti kasvuun.

"Sinuna hieman tutkisin asiaa ennenkuin munaat itsesi"

Tuskin näillä palstoilla kukaan kuitenkaan pystyy munamaan itseään sinua enempää. Olethan jo kaikkien tuntema palstapelle.

• Anonyymi kirjoitti:

Pankit laitettiin konkurssiin monissa maissa, Aho-Viinanen hallitus ei kansalaisista piitannut, vain pankeista.

Pankkien konkurssit ne vasta olisivat kansaa polvilleen iskeneet, kun velat olisivat kokonaisuudessaan langenneet konkurssipesälle maksettaviksi.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä yritykset investoivat kun se tuntuu kannattavalta ja hallitus on luonut yritysympäristön johon voi luottaa."

No tiedetään.

"Nykyiseen ei voi luottaa koska SS on liian vasemmalla!"

Sitten kesken lausetta vaihdat mielipidettä?

Olet melko sekaisin. Vois melkein luulla että ihannoit Petteri Orpoa joka vaihtaa mielipidettä samankin päivänä useampaan kertaa. Ja kun Orpo pääsi päättämään niin leipäjonot lähti kasvuun.

"Sinuna hieman tutkisin asiaa ennenkuin munaat itsesi"

Tuskin näillä palstoilla kukaan kuitenkaan pystyy munamaan itseään sinua enempää. Olethan jo kaikkien tuntema palstapelle.

En vaihtanut koska SS halllitukseen ei luoteta yritysten joukossa. Ei sosialistiin voi luottaa, sen tietää jokainen joka ajattelee omilla aivoillaan!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

En vaihtanut koska SS halllitukseen ei luoteta yritysten joukossa. Ei sosialistiin voi luottaa, sen tietää jokainen joka ajattelee omilla aivoillaan!

No sinä et ole koskaan pystynyt ajattelemaan kuten tiedetään.
        Olet ihan sekasin noiden sosialististen ja mafioidesi kanssa,

"sen tietää jokainen joka ajattelee omilla aivoillaan!"

Sinulla vaan se tunnettu ongelma, että ne aivot puuttuu.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Pankkien konkurssit ne vasta olisivat kansaa polvilleen iskeneet, kun velat olisivat kokonaisuudessaan langenneet konkurssipesälle maksettaviksi.

Niin, ja duunarit pelasti pankit. Sen jälkeen alkoi tuo kaikkien tietämä Aho/Viinanen johtoinen lahtaus. Tuskin noista ajoista muistat ja ymmärrät mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

No sinä et ole koskaan pystynyt ajattelemaan kuten tiedetään.
        Olet ihan sekasin noiden sosialististen ja mafioidesi kanssa,

"sen tietää jokainen joka ajattelee omilla aivoillaan!"

Sinulla vaan se tunnettu ongelma, että ne aivot puuttuu.

Taas lähdit apinoimaan, kun mitään omaa ei noista korviesi välistä synny.

Sinulta kun ay orjana ne aivot ovat kutistuneet vain käskyjen toteuttajaksi, kuten vanhat Commodore 64 tietokoneet aikoinaan! Et kykene enää uuteen ajatteluun ja se on sinun ongelmasi loppu ikäsi jos jatkat samaan malliin!

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja duunarit pelasti pankit. Sen jälkeen alkoi tuo kaikkien tietämä Aho/Viinanen johtoinen lahtaus. Tuskin noista ajoista muistat ja ymmärrät mitään.

Mitenkähän sinä sen dunarikavereidesi kanssa teit, sen pankkien pelastuksen? Voisitko raportoida kun en tunne asiaa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kumman yrittäjävastainen tämä extyökkäri, konkursseja ja itsemurhia tuli paljon, se muistetaan.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mitenkähän sinä sen dunarikavereidesi kanssa teit, sen pankkien pelastuksen? Voisitko raportoida kun en tunne asiaa!

"Voisitko raportoida kun en tunne asiaa!"

Kovasti olet asiasta jotain mieltä ja kuitenkin myönnät ettet tunne asiaa? No taattua sinua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kumman yrittäjävastainen tämä extyökkäri, konkursseja ja itsemurhia tuli paljon, se muistetaan.

Fiksu yrittäjä kuten minä silloin ei ottanut valuuttalainaa koska osasi järkeillä asiat muutloinkin kohdalleen. En tehnyt konkurssia enkä itsaria koska osaan toimia oikein.

Miksi olisin yrittäjänä yrittäjävastainen, sitä ihmettelen. Vasemmisto on yrittäjävastaista koska haluaa niiden rahat ilman vastaavaa työ nimistä vastinetta, eikä vaadi sitä ainoaa oikeaa palkanmaksu mallia eli tulospalkkausta aikapalkan sijaan!

• Anonyymi kirjoitti:

"Voisitko raportoida kun en tunne asiaa!"

Kovasti olet asiasta jotain mieltä ja kuitenkin myönnät ettet tunne asiaa? No taattua sinua.

Miksi et kerro miten te ne pankit pelastitte? Itsehän sitä tuolla aiemmin väitit!

Suora lainaus sinulta: "Niin, ja duunarit pelasti pankit. "

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Fiksu yrittäjä kuten minä silloin ei ottanut valuuttalainaa koska osasi järkeillä asiat muutloinkin kohdalleen. En tehnyt konkurssia enkä itsaria koska osaan toimia oikein.

Miksi olisin yrittäjänä yrittäjävastainen, sitä ihmettelen. Vasemmisto on yrittäjävastaista koska haluaa niiden rahat ilman vastaavaa työ nimistä vastinetta, eikä vaadi sitä ainoaa oikeaa palkanmaksu mallia eli tulospalkkausta aikapalkan sijaan!

Jos olet mielestäsi fiksu yrittäjä niin fiksuutesi ei näyt täällä?
        No tiedetään, hoitolaitos porukkaa olet koko ikäsi ollut. Kunhan kiusasin, kun näkkyy muutkin samoin tekevän sinun kustannuksella hauskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olet mielestäsi fiksu yrittäjä niin fiksuutesi ei näyt täällä?
        No tiedetään, hoitolaitos porukkaa olet koko ikäsi ollut. Kunhan kiusasin, kun näkkyy muutkin samoin tekevän sinun kustannuksella hauskaa.

Kyse lienee siitä toimiiko ymmärryksesi!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kyse lienee siitä toimiiko ymmärryksesi!

HEH, Miten palstan pellen päivä mennyt? Onko mafiat vakoillut pistorasioista, tai jopa lyylit?

• Anonyymi

Olin Suomen Pankissa remonttia tekemässä 1980-luvulla ja en voinut olla huomaamatta kuinka hyvin Holkeri ja Alenius tulivat toimeen keskenään. Töitään tekevä timpuri näytti olevan heille jonkinlainen kummajainen. Pääjohtaja Ahti Karjalaisella sen sijaan tuntui aina olevan hetki pieneen sansiluun myönteisesti tavallisen nuoren duunsrin kanssa myös. Hieno ja sivistynyt mies oli tuo mukamas valtakunnan 1 s doku siihen maailman aikaan. Kunnioituksella muistelen nyt vuosikymmenten jälkeen häntä myös.

• Anonyymi

Joo, hyvä on hallitus, velkaakin otettu tänä vuonna n 1,2 miljoonaa joka tunti, et sillee.

• Anonyymi

Älä höpötä noin lapsellisesti, kun et selvästikään ymmärrä mitään asiasta.

• Anonyymi

Lisäksi nyt suuremmat kaupunkit vaativat enemmän vielä koronakorvauksia valtiolta.
      Eli meidän ihmisten hyvinvointi haluaisia vieläkin enemmän kasvattaa valtion menoja.
      Euroja lisää halutaan vaikka valtionvelasta parkua piisaa.
      Ei ole helppoa päättäjillä.

• Anonyymi

Eipä ole todellakaan.

Yli tuhat ravintolaa on määrätty maksamaan koronatukia takaisin valtiolle.

Valtion velasta helevetinmoinen huuto, mutta rahaa pitäisi olla jakaa ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole todellakaan.

Valtion velasta helevetinmoinen huuto, mutta rahaa pitäisi olla jakaa ...

Ainahan opposition mielestä tulipalo on väärin sammutettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan opposition mielestä tulipalo on väärin sammutettu.

Heikko oppositio, todella.

• Anonyymi

Todellakin,ja kunnissa ja kaupungeissa puhtaat pöytäliinat laitettu pakolaiskeskusten pöydille hallituksen toiveiden mukaisesti.Ehkä kuitenkaan suurin osa kansasta ei ole sitä mieltä että hallitus olisi iskussa.

• Anonyymi

Eipä siitä mitään vahinkoa olisi, kun ne pöytäliinat olisi viety Persujen pöydistä.
        Mutta tarinasi onkin fiktiota. Jossa totuus siirretään lukijanvastuulle.

• Anonyymi

Gallupin mukaan kansa tykkää hallituksesta.

• Anonyymi

Teräsnyrkki liiskaa suomenkansan velkataakan alle. Sanna suunnittelee veroja. Esim. maakuntavero, tiemaksut, polttoaineet nousee, maksettavaa riittää

• Anonyymi

Ilman verotusta ei ole myöskään palveluja, sairaanhoitoa, teiden kunnossapitoa jne. jne.
        Ymmärtäminen on viisauden alku.

• Anonyymi

Maakuntavero korvaa kuntaveron.
        Eli kuntavero laskee huimasti, kun kunnat eivät vastaa silloin enään sosiaali ja terveysmenoista.
        Sote kun alkaa ,ensiksi valtio hoitaa rahoituksen näille hyvinvointialueille.
        Polttoaineveroa nostetaan vasta sitten jos oikeisto pääse valtaan.
        Sotkeen asiat.

Ollos huoleton, nyt järki, vallas on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kuntavero laskee huimasti, kun kunnat eivät vastaa silloin enään sosiaali ja terveysmenoista.
        Sotkeen asiat.

Nykyinen hallitus ei sen sijaan vastaa yhtään mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotkeen asiat.

Ei kuntavero ole mihinkään katoamassa.

Sote ratkaisu nostaa toimialan kuluja sadoilla miljoonilla per vuosi, palveluiden taso näillä tiedoilla tulee laskemaan jonkin verran. Paikkakunta kohtaista eroa on toki paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuntavero ole mihinkään katoamassa.

Sote ratkaisu nostaa toimialan kuluja sadoilla miljoonilla per vuosi, palveluiden taso näillä tiedoilla tulee laskemaan jonkin verran. Paikkakunta kohtaista eroa on toki paljon.

Kuntavero laskee melkoisesti koska kunnat ei Soten jälkeen enään hoida terveys eikä sosiaalimenoja.

Soten myötä tilanne järjestyy valtavasti paremmaksi, kunhan oikeisto ei sotke sitten asioita tahallaan.
        Oikeiston ideologia kun tyrmättiin Sotessa, siksi yhteiskunta tuottaa palvelut.

Oikeisto koitti Sipilän johdolla mallia, jossa yksityiset lääkäriasemat joiden omistajat ovat ulkomailla, olisivat saaneet veronmaksajilta piikinauki. Miljarditolkulla rekkakuormittain euroja itselleen.
        Rahat olisivat valuneet veroparatiiseihin ja Suomen valtio ei olisi saanut mitään takaisin veroina.
        Ryöstökapitalismia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman verotusta ei ole myöskään palveluja, sairaanhoitoa, teiden kunnossapitoa jne. jne.
        Ymmärtäminen on viisauden alku.

On noiden järjestämiseen muitakin vaihtoehtoja kuin veroilla rahoittaminen, vaikka en nyt olekaan ehdottamassa, että verotus lopetetaan kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On noiden järjestämiseen muitakin vaihtoehtoja kuin veroilla rahoittaminen, vaikka en nyt olekaan ehdottamassa, että verotus lopetetaan kokonaan.

Poliittinen kysymyshän se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, esim. tietullit. Ja jokainen maksaa itse sairaalakulut. Ja pentujensa opetuksen. Mutta kuka maksaa palkka-armeijan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, esim. tietullit. Ja jokainen maksaa itse sairaalakulut. Ja pentujensa opetuksen. Mutta kuka maksaa palkka-armeijan?

Kuka haluaa Suomeen USA:n mallin? Olen varma ettei monikaan.

• Anonyymi

Hallituksen terävin kärki ei todellakaan ole verrattavissa siihen penaalin terävimpään kynään.

Nämä aivottomat idiootit ovat alkaneet ajaa tätä valtiota niin pahan rappeutumisen tielle maahanmuutto- ja energia/ilmastopolitiikallaan, että on suorastaan järkyttävä seurata tätä tilannetta sivusta tietäen, että asiaan ei voi vaikuttaa edes äänestämällä.

Nykynuoriso näyttää jo mallia mitä on tuloillaan, jengiytymiset ja sitä mukaa lisääntyvä rikollisuus vaarantaa kaikkien peruskansalaisten elämisen. Ja mitä tekee hallitus päätöksissään? Vähentää poliiseille kuuluvia määrärahoja, jotta saataisiin "puhdasta" ilmaa kiinalaisille, intialaisille ja jenkeille. Vittu että tämä valtio ja sen päättäjät on sekaisin.

• Anonyymi

Suurentelet asioita.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4020
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3658
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3175
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2397
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      49
      2156
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2015
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1758
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36