Räsänen on vastustanut aborttia ja ehkäisyä, koska naisten käyttämät metodit tappavat usein hedelmöitysmunasolun mistä elämä päivin mukaan alkaa.KDn tulisi puhua vain KONDOOMIN puolesta. Talloin ei kukaan kuole. Olin yllättynyt puolueen linjasta muttei kukaan ottanut kondoomiasiaa esille. Paivikaan.
KDn suositus ehkäisystä vaikea pala
26
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ebeling otti puheenvuorossaan ja joku muukin takertui samaan asiaan. Mutta olihan myös puheenvuoroja joissa tyrmättiin tuollainen käsitys. Ja äänestystulos puhui puolestaan, ei kenttäväki ole niin pipo kireällä mitä ehkä luulemme.
Arvelin aloitteen menevän läpi varapuheenjohtajavalintojen perusteella.
-a-teisti-- Anonyymi
Ei ne puheenjohtajat tuosta päättäneet! Tulos olisi silloin muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne puheenjohtajat tuosta päättäneet! Tulos olisi silloin muu.
Omalla äänensä verran päättivät kukin. Mutta se keitä sinne valittiin antoi tietenkin viestiä, että ei puoluekokousväellä ihan mahdottomasti kiristä. Puunhalaajakin valittiin. 😆
-a-teisti-
Onnea KD-puolueelle. Olette menossa vapaaseen kristilliseen suuntaan, eikä siinä tarvitse lainkaan tinkiä kristillisestä uskosta. Päinvastoin, nyt voi uskottavammin julistaa Kristuksen tuomaa vapautta.
- Anonyymi
Taitaa samat opilliset myrkkykäärmeet luikerrella KD:n riveihin kuin ne, jotka ovat jo saastuttaneet pitkän aikaa Suomen ev.lut. kirkon kristillistä oppia myrkyllisillä harhaopeillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa samat opilliset myrkkykäärmeet luikerrella KD:n riveihin kuin ne, jotka ovat jo saastuttaneet pitkän aikaa Suomen ev.lut. kirkon kristillistä oppia myrkyllisillä harhaopeillaan.
Järjen käyttö ja reaalitodellisuuden tunnistaminen on myrkkykäärmeen luikertelua? Herranen aika sentään.
- Anonyymi
Niiden moraali ei vastusta Down syndrooma sikiöiden lähdetystä ollenkaan.
Moraali käärmemäisen mutkikasta ja kaksihaaraista fundiksilla!
😁 "Räsänen on vastustanut aborttia ja ehkäisyä"
Niinpä juu.
Äärikristityille abortti on yleisin ehkäisymenetelmä.
Maailmalla kristityillä on ehkäisykiellot ja nehkäisy tapahtuu tekemällä laiton abortti.- Anonyymi
KD olisi voinut suositella kondominnkäyttä. Ei sikiötä tappavaa epilleriä tai kierukkaa. Sitä paitsi näissä epillereissä nainen altistaa turhaan itsensä hormoneilla. Kondomi on ulkonainen hormoniton ja etu että.mieskin ottaa vastuun haluistaan.
Anonyymi kirjoitti:
KD olisi voinut suositella kondominnkäyttä. Ei sikiötä tappavaa epilleriä tai kierukkaa. Sitä paitsi näissä epillereissä nainen altistaa turhaan itsensä hormoneilla. Kondomi on ulkonainen hormoniton ja etu että.mieskin ottaa vastuun haluistaan.
Mitäs siellä koulussa tuli touhuttua, jos kierukka tai pilleri muka sikiön tappaa? 😄
- Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Mitäs siellä koulussa tuli touhuttua, jos kierukka tai pilleri muka sikiön tappaa? 😄
Ainakin hormoni estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KD olisi voinut suositella kondominnkäyttä. Ei sikiötä tappavaa epilleriä tai kierukkaa. Sitä paitsi näissä epillereissä nainen altistaa turhaan itsensä hormoneilla. Kondomi on ulkonainen hormoniton ja etu että.mieskin ottaa vastuun haluistaan.
Mutta kondomia voi käyttää myös homosteluun. Otitko lainkaan tätä huomioon?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kondomia voi käyttää myös homosteluun. Otitko lainkaan tätä huomioon?
Homot käyttävät kordaria keskimäärin paljon enemmänkin kuin heterot, kun tavoite on vain taudin välttäminen.
- Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Homot käyttävät kordaria keskimäärin paljon enemmänkin kuin heterot, kun tavoite on vain taudin välttäminen.
Eli ilmaiset kondomit johtavatkin homosteluun heteroseksin sijaan. Tämä tuskin oli KD-päättäjillä mielessä asiasta päätettäessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ilmaiset kondomit johtavatkin homosteluun heteroseksin sijaan. Tämä tuskin oli KD-päättäjillä mielessä asiasta päätettäessä.
Se johtaa kaikkinaiseen syntielämä leviämiseen jonka tarkoitus ei ole sikiäminen vaan pelkkä nautiskeli!
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se johtaa kaikkinaiseen syntielämä leviämiseen jonka tarkoitus ei ole sikiäminen vaan pelkkä nautiskeli!
😁Ei kun naiskentelu joka on oikein kivaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin hormoni estää hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen
E-pilleri estää munansolun kypsymisen ja irtoamisen. Eihän se silloin voi edes hedelmöittyä. Kierukka sen sijaan estää munasolun kiinnittymisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun naiskentelu joka on oikein kivaa....
Kisko peniksesi irti koska et ole taivaaseen pääsyn veroinen vielä!
😁
- Anonyymi
Päivi ei ole vielä sivuillaan reagoinut asiaan.
- Anonyymi
Ei hän tähän reagoi. Ei liity homoihin.
Olipa kristitty tai ei, suuri osa (ellei jopa suurin) hedelmöittyneistä munasoluista, siis muka alkaneista elämistä, irtoaa kohdusta, koska kehittyvä sikiö ei toimi. On näes sutta ja sekundaa, joka on päiviläisten ja fundisten mielestä jo oikeaa elämää.
Mekanismi on puhtaasti biologinen. Keho abortoi sikiön jo alkuvaiheessa, jos jokin prosessi, esimerkiksi Hiroshiman pommi, on tehnyt sukusoluista kehnoja. Vain täyskuntoiset sukusolut tuottavatkin loppuun kehittyviä sikiöitä. Muuten syntyy itsesyntyinen abortti,- Anonyymi
Aloittaja ansaitsee ehdot biologiasta. Ehkäisyn tarkoitus on estää munasolun hedelmöittyminen.
- Anonyymi
Kortsu vai ei? Siinäpä KooDeeelle kohtalonkysymys....
- Anonyymi
On joku pilleri joka estää kiinnittymisen
”Olin yllättynyt puolueen linjasta muttei kukaan ottanut kondoomiasiaa esille. Paivikaan.”
Minä en ollut yllättynyt, no, ehkä vähän siitä, miten hyvä ja rakentava ehdotus oli tuo ilmaisen ehkäisyn saamisen mahdollisuus etenkin nuorille. Se on mitä parhain keino juuri aborttien vähentämiseen.
Et näemmä tiedä, että kondomi on enemmän sukupuolitautien ehkäisyä varten, ei niinkään raskauden ehkäisyä. Se kun on erittäin epävarma keino, eikä sitä suositella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540