Raisioa, jotta saisi rakennuttaa vuokratalon aivan pelipaikalle. Raision tunnetusti huonot päättäjät ovat aikoinaan tehneet vuokrasopimuksen jonka voi kierrättää.
Turku painostaa
6
200
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jeesus...Ketä vittu kiinnostaa
- Anonyymi
Moniakin kuules kiinostaa. Perus persut eivät välitä siitä että ketä asuu ja missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniakin kuules kiinostaa. Perus persut eivät välitä siitä että ketä asuu ja missä.
Jos ei hyväksy Marxin oppeja silloin on kyllä haitallinen ali-ihminen
- Anonyymi
Ketäpä haluaisi 'likatunkion' naapuriinsa tai ikkunan alle? Raisiosta löytyy kyllä muualta plaania jos pakko lisätä muuttovoittoa ihan kaikenlaisella populaatiolla. Veronmaksajien rahat menevät tämän sakin elättämiseen.Meillä olisi jo omasta takaa tätä elättisakkia,mm. Kelan ja torin liepeillä. Häveliäimmät Lidlin vierus metsiköissä.
- Anonyymi
Jos päättäjät ovat huonoja, miksei kirjoituksen aloittanut ole itse hakenut paikkaa päättäjän paikalle sitten? Vinkuvonku on helppoa siihen asti kunnes itse on päättäjänä.
- Anonyymi
Erikoisen huonoa porukkaa varsinkin teknisen puolen pomot, josta yksi jo kärysi vilpistä, ja lähti Loimaalle. Piiri pieni pyörii mikään ei toimi. Maanantaisin on turha ketään tavoitella kas kun sattuu lapsi olemaan sairaana. Tätä rataa on homma mennyt.VUOKRASOPIMUKSEN LAATINUT KAUPUNGIN LAKIMIEHELTÄ ON TAINUT OPINNOT JÄÄDÄ KESKEN. VALTUUSTOSSAKIN ON ISTUNUT YKSI KOMMUNISTI VARMAAN SATA VUOTTA, JOKA EI TIEDÄ MISTÄÄN MITÄÄN, VAAN HALUAA LISÄÄ ELÄTETTÄVIÄ RAISIOON. JAG HAR TALAT...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098