Olisiko yllpidon, aivan aidosti aika perehtyä, mitä tuolla palstalla oikein tapahtuu.

14

602

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös tuo sama päde ihan kaikkiin palstoihin?
      Vai onko joku foorumi, millä häiriköt eivät juhli?
      Seksi-foorumilla taas mainostaululla on Heinolan setä ottanut kaikki mitalit.

      Mitä tekevätkään ylläpitolaiset. Viettävät aikaa panemalla toisinaan /ccn.

      • Mahdollisesti, en käy muilla s24-palstoilla, kuin satunnaisesti maailmanmeno palstalla, joka on yhtä seko, tai sekopäisempi kuin perussuomalaiset palsta. Perussuomalaiset palsta on mennyt pikkuhiljaa aivan mielipuoliseksi, ja varmastikin on myös muita palstaita joissa ongelmat ovat samoja. Mahdollisesti jopa saman häirikön aikaansaannoksia.


    • Anonyymi

      Ei ylläpitoa kiinnosta puuttua yksityishenkilöön kohdistuvaan sairaaseen vihakampanjaan, vaikka siihen sotketaan mukaan myös mm. uhrin lapsia. Toiminta on ylläpidon mielestä asiallista. Se on jatkunut yli vuoden.

      Joten miksi se puuttuisi tuohonkaan?

      • Niinpä, mutta toivotaan että heräävät, tai sitten tietystikin on paras ratkaisu, siirtyy itse muualle. Oma toiminta ainakin on enää minimaalista, koska kun kirjoittaa nikillään, palstahäirikkö on välittömästi niskassa sekoilemassa.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Niinpä, mutta toivotaan että heräävät, tai sitten tietystikin on paras ratkaisu, siirtyy itse muualle. Oma toiminta ainakin on enää minimaalista, koska kun kirjoittaa nikillään, palstahäirikkö on välittömästi niskassa sekoilemassa.

        Eivät herää, koska heidän mielestään toiminnassa ei ole mitään väärää. Lapsiperheen elämää yritetään tuhota, ja se on ylläpidon mielestä ihan bueno.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Niinpä, mutta toivotaan että heräävät, tai sitten tietystikin on paras ratkaisu, siirtyy itse muualle. Oma toiminta ainakin on enää minimaalista, koska kun kirjoittaa nikillään, palstahäirikkö on välittömästi niskassa sekoilemassa.

        Tai sitten ruoriin osaavia eli luotseja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät herää, koska heidän mielestään toiminnassa ei ole mitään väärää. Lapsiperheen elämää yritetään tuhota, ja se on ylläpidon mielestä ihan bueno.

        Sitä selitettänee sananvapaudella - jota sellaista aiheuttava toiminta ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ruoriin osaavia eli luotseja.

        Se olisi hyvä ratkaisu. Ylläpidon olisi helpompi valvoa luotsien toimintaa, kuin koettaa satoja palstoja valvoa, ja tuo prkleen. robotti, se se vasta hullu kaksintö on. Mutta se jos mikä, on todellaista sensuuria, robotti ei ymmärrä vivahde eroja, ja se vetelee automatiikalla materiaalia oikein urakalla poistoon.


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Sitä selitettänee sananvapaudella - jota sellaista aiheuttava toiminta ei ole.

        Mahdoton sanoa, millä ylläpito tuon selittää, kun ei se ole kyennyt kommentoimaan asiaa lukuisista kysymyksistä huolimatta kertaakaan. Kertoo osaamisen tasosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahdoton sanoa, millä ylläpito tuon selittää, kun ei se ole kyennyt kommentoimaan asiaa lukuisista kysymyksistä huolimatta kertaakaan. Kertoo osaamisen tasosta.

        Muutaman kerran ovat vastanneet, yleisellä tasolla sananvapaus-hömpällään, sillä copy-pastella, joka ei kuitenkaan ota mitenkään kantaa asiasta olleeseen kysymykseen, miksi vain toisen osapuolen, yleensä toistoina olevat valheet ovat "sananvapautta", mutta niitä asdiallisesti, siis samaan sävyyn kumoavat kommentit ovat sääntöjen vastaisia, vaikka ei niissä sellaista sisältöä ole. Eikä ylläpito vastaa miksi ovat olleet sääntöjen vastaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdoton sanoa, millä ylläpito tuon selittää, kun ei se ole kyennyt kommentoimaan asiaa lukuisista kysymyksistä huolimatta kertaakaan. Kertoo osaamisen tasosta.

        Tähän se niiden vakiolöpinä ei istu eikä siellä kukaan osaa keksiä uutta löpinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän se niiden vakiolöpinä ei istu eikä siellä kukaan osaa keksiä uutta löpinää.

        Joo. Lomake pitäisi täyttää ikään kuin sillä olisi mihinkään mitään vaikutusta. Ei muuten "Emma" ole enää kommentoinut mitään mihinkään aikoihin. Varmasti on juuri sen niminen henkilö kirjoittanut ne muutamat ylläpidon vastaukset 😃


    • Anonyymi

      No mut hei persuthan ei tunnetusti ymmärrä kritiikkiä. Jos kritisoit persuja perusteluiden kanssa
      persu tulkitsee sen aina trollaamiseksi, vaikka on sen itse lajin expertti.

    • Anonyymi

      Kysy jos sinä saat ryhtyä palstan valvojaksi?Lulen valvojilla on todella paljon työtä.Tänne voi saman aikaa tulla 10 000 tekstiä.Mieti paljon on sinkuja? yksinäisiä? Haaveilijoita? petetyjä? kaltoinkohdeltuja ? Ja rakastuneita,jotka ei ymmärrä se on loppu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe