Asuttiin toasin vanhassa domuksessa ja näimme kumppanini kanssa useaan otteeseen jotain outoja ötököitä keittiössä ja jossain muissa huoneissa. Huomasimme sitten vähän ajan päästä että niitä kuhisi lasisessa purkissa johon olin juuri lisännyt kaapin pohjalta riisiä. Missään muissa elintarvikkeissa ei oikeastaan näitä ollut, enemmänkin siinä kaapissa mistä elintarvikkeita (sen heitimme pikimmiten ulos asunnosta). Ihmettelen miksi ei niitä ollut muualla kuin yhdessä purkissa mutta olihan tuo riisipussi ollut keittiön tasolla avoinaisena joten nehän on sinne voinut sitten jostain tulla. Olemme nyt heittäneet kaikki kuiva aineet pois ja pakastaneet ne mitä emme viittineet roskiin laittaa (missään muissa ei siis häröjä näkynyt), pyyhkineet kaikki kaapit, tiskanneet astiat. Nyt muutimme uuteen asuntoon ja pelottaa, jos ne kusimulkut leviävät tännekkin. Onko muilla kokemuksia riisihäröjen leviämisestä muutossa?
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435