Koronasta informaatiota Kristityille Suomen maalla

Anonyymi

Jos koronaa on, se ei koske meitä nuoria. Jos se on Jumalan tahto, että joku vanha siihen sairastuu ja kuolee, niin se ei ole meidän nuorien vika. Me nuoret emme ole vastuussa meidän isiemme ja äitiemme synneistä. Ja jos Jumala heitä rankaisee, se tapahtuu. Sen takia, ei yhdenkään meidän nuorista, tule totella yhtäkään rajoitusta, ei tule ottaa korona rokote piikkiä, eikä pukea rättejä naamalle, sen takia, että meidän isämme ja äitimme eivät ole hyvää tehneet, vaan pahaa, ja että Jumala heitä rankaisee jollain kulkutaudilla. Täytyy ymmärtää, että tämä kulkutauti tappaa vain vanhuksia, mutta nämä rokotteet tappavat myös nuoria. Me nuoret emme kuitenkaan ole vastuussa meidän isiemme synneistä, olkoot Jumalan viha heidän päällänsä, mutta me saamme olla vapaita, niin kauan kun me hyvää teemme emmekä kumarra polviamme tämän maailman herrojen ja koreuden edessä, vaan elävän Jumalan edessä, ja pidämme omattuntomme puhtaina, ettei yhtäkään syytöstä voida lukea meidän ylitsemme, ja niin ei Jumalan viha laskeudu meidän päällemme. Ja jolla on kuoleman pelko, ole vielä pelossa, että et parannukseen tahdo itseäsi saattaa, ja sinä joka et pelkää, tule vielä lähteelle ja pese itsesi vielä puhtaammaksi karitsan verellä, sillä ei siellä pidä yhtään pelkoa oleman, jossa synnit on anteeksi annettu Jeesuksen nimessä ja veressä! Vaan ilo ja rauha! Ja olkoot tämä puhe pahennukseksi kaikille vastahakoisille, "mutta jolla korva on, se kuulkoot", ei Jumala meitä ikuisesti kutsu, eikä Jeesuksen veri ikuisesti vuoda syntien anteeksi saamisen armoksi!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit maassa, jonka minä sinulle annan. Sanoo Jumala neljännessä käskyssä.
      Miten voit pitää omantuntosi puhtaana, kun jo sillä osoitat itsesi syylliseksi, että syytät vanhempiasi?

    • Anonyymi

      Lestat ei tunnetusti rokotuksia ota

      • Anonyymi

        On lestoja, on ateisteja, on hellareita, on vassareita, on vihreitä ja on vaikka ketä, jotka eivät ota rokotuksia, mutta suurin osa kaikista eri ryhmistä ja ryhmien ulkopuolisista ottavat rokotukset, koska se on turvallisuutta itselle ja lähimmäisille.


    • Anonyymi

      Vanhukset yrittävät vain syyllistää nuoria sälyttämällä syntitaakkansa meidän päällemme mutta jumala näkee heidän petollisuutensa lävitse ja laittaa koronan kaatamaan lähinnä vanhuksia ei meitä nuoria joissa on jumalan parantava voima vaikuttamassa ja syntien vähyys suojaamassa.

      Vanhemmat voivat vain syyttä itseään ja syntistä menneisyyttään nyt kun jumala heitä vitsallaan lyö sillä kyllä me nuoret uskovaiset tiedämme vanhempiemme syntielämän seksistä vapaalla 60-70 luvulla ne lukuisat abortit uskovaisten keskuudessa ja riettauden harrastuksen ....ette te meitä petä teennäisellä kristillisellä hyssyttelyllä ,vastatkaa teoistanne nyt

      • Anonyymi

        Onko Jeesus antanut sinulle, muka synnittömälle luvan, että saat alkaa heittelemään kiviä vanhempiesi päälle? Ensin ensimmäisen kiven, sitten toisen kiven ja niin edelleen.
        Minä ja sinä ja me kaikki joudumme vastaamaan itse teoistamme, jos Kristus ei olisi ottanut niitä kantaakseen.
        Sinun ja minun synnit ovat keskimmäisellä ristillä olevan Kristuksen päällä.
        Jos sinä olet omasta mielestäsi synnitön, niin silloin joudut itse kantamaan ne viimeisellä tuomiolla ja se ei tiedä hyvää sinulle eikä sinun iankaikkisuudellesi.
        Raamattu kertoo, ettei ole ketään ei yhen yhtäkään, joka ei olisi syntiä tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Jeesus antanut sinulle, muka synnittömälle luvan, että saat alkaa heittelemään kiviä vanhempiesi päälle? Ensin ensimmäisen kiven, sitten toisen kiven ja niin edelleen.
        Minä ja sinä ja me kaikki joudumme vastaamaan itse teoistamme, jos Kristus ei olisi ottanut niitä kantaakseen.
        Sinun ja minun synnit ovat keskimmäisellä ristillä olevan Kristuksen päällä.
        Jos sinä olet omasta mielestäsi synnitön, niin silloin joudut itse kantamaan ne viimeisellä tuomiolla ja se ei tiedä hyvää sinulle eikä sinun iankaikkisuudellesi.
        Raamattu kertoo, ettei ole ketään ei yhen yhtäkään, joka ei olisi syntiä tehnyt.

        "Minä ja sinä ja me kaikki joudumme vastaamaan itse teoistamme"

        Olisit ajatellut sitä silloin kun riettaudessa ja hekumassa vietit aikasi me nuoret uskovaiset olemme toisenlaisia ja siksi jumalan vitsa koronan muodossa ei meitä kosketa niin kuin teitä tekopyhät abortintekijät ja riettailijat jotka nyt jälkipolvillenne tekopyhää uskoanne yritätte todistaa ja syntejänne meidän niskaan laittaa moneen polveen.
        Jumalaa ette huijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä ja sinä ja me kaikki joudumme vastaamaan itse teoistamme"

        Olisit ajatellut sitä silloin kun riettaudessa ja hekumassa vietit aikasi me nuoret uskovaiset olemme toisenlaisia ja siksi jumalan vitsa koronan muodossa ei meitä kosketa niin kuin teitä tekopyhät abortintekijät ja riettailijat jotka nyt jälkipolvillenne tekopyhää uskoanne yritätte todistaa ja syntejänne meidän niskaan laittaa moneen polveen.
        Jumalaa ette huijaa.

        Nyt tuli kyllä hämmästyttävän vahvaa omavanhurskautta todistukseksi tällä palstalla. HUH HUH

        Tuosta tilasta on korkea pudotus lähimmäisenrakkauteen, ja heikoksi erehtyväksi ihmiseksi, jollaisia me kristitytkin olemme kaikki.

        Jumalan armosta olemme saaneet kaiken sen minkä olemme lahjaksi saaneet. Mutta mitään rintarautaa ihmisyyttä vastaan ei Jumala ole kenellekkään antanut. Ylpeily on lähtöisin perkeleestä ja tuottaa ennen pitkää häpeän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli kyllä hämmästyttävän vahvaa omavanhurskautta todistukseksi tällä palstalla. HUH HUH

        Tuosta tilasta on korkea pudotus lähimmäisenrakkauteen, ja heikoksi erehtyväksi ihmiseksi, jollaisia me kristitytkin olemme kaikki.

        Jumalan armosta olemme saaneet kaiken sen minkä olemme lahjaksi saaneet. Mutta mitään rintarautaa ihmisyyttä vastaan ei Jumala ole kenellekkään antanut. Ylpeily on lähtöisin perkeleestä ja tuottaa ennen pitkää häpeän.

        Ap ei ole kommentoinut mitään. Aloituskin oli lähinnä mielipahan purkamista. Tää toinen joka sanoo "me nuoret" on eri henkilö kuin aloittaja. Tarkoituksena ei ollut tuomita, vaan osoittaa se, että ei nuoria voi rangaista siitä, mitä he eivät ole tehneet. Niin toimii luonnollinenkin laki. Rokote tappaa nuoria, kun taas tämä kulkutauti tappaa vain vanhuksia. Siitä oli kyse. Kaikki muu oli lähinnä provosointia. Provosoiva puhe herättää paremmin keskustelua. Vaikka olihan siinä hieman totuuden siementäkin. Aloittajan viimeinen viesti tähän ketjuun.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe