uutta propaganda viestintää tänään; työvoimasta kilpaillaan !!!
- nyt ei riitä enää se suuri työvoimapula, jota on harrastettu jo vuosikymmeniä viestinnässä.
Mutta todellisuudessa ikävä kyllä se massa-työttömyys jatkuu ja jatkuu vaan... Ja työpaikka- ja palkka-pula on huutava.
Nyt työvoimasta kilpaillaan !
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömyys jatkuu, kun osalla porukasta ei ole mitään toisen asteen koulutusta tai työkokemusta. Lisänä on vielä totaalinen haluttumuus työntekoon.
Arvelen, että 10-15 %:a aikuisista jää pysyvästi työmarkkinoiden ulkopuolelle loisimaan ikuisiksi ajoiksi yhteiskunnan elättinä.- Anonyymi
Hirveää olla ikielätti.
- Anonyymi
palkka-töitä ei löydy, oli koulutusta tai ei,, tämä massa-työttömyys on suuri ongelma.
Mutta nytkin hallitus askaroi ulkomaanasioiden kanssa. Miksiköhän? - Anonyymi
Jatkuva työttömyys tekee sen, että usko tähän yhteiskuntaan rapisee aika nopeasti.
- Anonyymi
Ihanaa olla työttömänä ja vapautettuna työn ikeestä. Itse imuttelen jokaisen tukieuron hyvillä mielin liiveihini.
- Anonyymi
Osaamisesta pulaa työttömällä. Ei taida olla sohvankuluttajan paikkoja vapaana?
- Anonyymi
Osaamisesta pulaa työtantajilla. Ei taida olla kuin alipalkattuja paikkoja vapaana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaamisesta pulaa työtantajilla. Ei taida olla kuin alipalkattuja paikkoja vapaana?
ei oo mulle kilpailuttaneet palkkoja ja etuja, eikä ole tullut tarjouksia.
Niin se vaan työttömyys jatkuu. - Anonyymi
Missä niitä työpaikkoja sitten oikein on?
- Anonyymi
Miksi huutomerkki?! Sehän on vain normaali tilanne, että työnhakijalla on jonkin verran valinnan varaa eikä ole pakko ottaa sitä ensimmäistä paikkaa.
- Anonyymi
Lisää elättejä on tulossa !!
Rahaa tuntuu olevan ulkomaalaisten hoivaan! ja ei hiilijalanjälki yhtään meinaa vihreille. Kun Lentokoneilla lennätetretään turisteja luvatuille 4v. ilmais lomille!!
Piti alunperin olla 170 kpl, nyt on jo 400 kpl...!!
Rahaa siis on!!
Yksi matu maksaa veronmasksajille n. 4000e/kk.
Erikoistapaukset vielä enemmän...
Maksakaa veroja !- Anonyymi
miljardi työnnetiiin afganistaniin ymmärtäättöminä, ja nyt 7 miljardia välimerelle, rikkaille maille!!
Samaan aikaan Suomessa on köyhyyttää, massa-työttömyys, maantiet huonossa kunnossa, yli-suuri verotus, ja turvattomuus ongelmia, liian kalliit kela-lomat ulkomalaisille, ulkomaalaiset lasten raiskaajat kulkee nurkissa... jne.. - Anonyymi
Vieraat ensin.
- Anonyymi
Kilpailkaa vaan... minua ette yrityksiinne saa!!!! Hiiihaaa... viihdyn niin hyvin kotona tukirahoilla että duunaa en mene!!! kovasti minusta kilpaillaan, mutta en tule kelleen töihin!! Kiva kivaa....
- Anonyymi
Palkka on yli 30% matalampi kuin ennen korkeakoulututkintoa, vaikka samat hommat ja aikaa kulunut 15 vuotta. Nykyisin ei makseta kuten ennen. Mut silti hyvä duuni.
- Anonyymi
juuuuu, tää on kiva !!
Ei tarvi puhua massa-työttömyydestä, kun työvoimasta suorastaan kilpaillaan,
niin kivaa ! - Anonyymi
JEEE KIVA TIETÄÄ, että musta kilpaillaan! Ihan rauhassa vaan taistelkaa, mutta minua ette saa töihin! Olen ammatiltani niin ovela, että osaan väistää kaikki duunit ja olla vaan. kela maksaa minulle hyvin, joten minä en tee kelleen yhtään mitään.
- Anonyymi
Olet veikannut väärää hevosta. Kela on maksajana vielä harrastelijaluokassa.
Sen sijaan KEVA maksaa ihan mukavasti vuosikymmeniä ja vaan yhdellä hakemuksella.
Rahaa tulee ihan kiitettävästi ja sen turvin on mukavaa asua tilavassa asunnossa sekä harrastaa ja matkustella silloin kun mieli tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet veikannut väärää hevosta. Kela on maksajana vielä harrastelijaluokassa.
Sen sijaan KEVA maksaa ihan mukavasti vuosikymmeniä ja vaan yhdellä hakemuksella.
Rahaa tulee ihan kiitettävästi ja sen turvin on mukavaa asua tilavassa asunnossa sekä harrastaa ja matkustella silloin kun mieli tekee.siksi juuri tarvitaankin max eläkkeet, niin eläketoimi busines kehittyisi.
Joku, esim 1500e/kk vosi olla se max eläke. - Anonyymi
Huumori on ihan jees!
Osaavaa tai edes oppimishaluista työvoimaa ei tunnu löytyvän. On vaan 'työkkäri pakotti' -henkisiä vetelihtijöitä jonossa, kun uutta hakua laitetaan verkostoasentajista.
- Anonyymi
Osaavaa tai edes oppimishaluista työn antaja voimaa ei tunnu löytyvän. On vaan 'ahneus pakotti' -henkisiä vetelihtijöitä yrityksissä,
- Anonyymi
Taatusti työttömistä löytyisi työnhakijoita enemmän, jos sosiaalituet olisivat pienemmät.
Useista kymmenistä tukimuodoista osaava hakija voi saada useita avustuksia, jotka tekevät matalapalkkaisesta työstä käytännössä kannattamatonta. - Anonyymi
palkanmaksajia vaikea löytää, samoin järkeviä työpaikkoja.
ei ole töitä tarjolla.
Mutta uutisista saa kuulla kaikenlaista työvoimapulaa ja työvoimasta kilpailua. aina määrä-ajoin uudelleen ja uudelleen toistona.
Kukahan noihion pravda juttuhin uskoo?- Anonyymi
Ei kukaan, jolla järki juoksee.
- Anonyymi
Sama huomio, että kovaa propagandaa tulee valta-median kautta.
Ja todellisuus on aivan muuta!!
- Anonyymi
No, sul on siinä pitsa.
- Anonyymi
Vai kilpaillaan. Viimeksi ajoivat kirveen kanssa ulos.
- Anonyymi
Joka viides työikäinen saa enemmistön tuloistaa tulonsiirtona yhteiskunnalta.
Tällämenolla veronmaksajien selkäranka katkeaa, tai velkakatto tulee nopeammin kuin uskommekaan.
Varmaa vain on että nykyisillä nuorilla on paskamainen vanhuus. He tämänkin kulutusjuhlan tulevat maksamaan. - Anonyymi
tämä on vain mielikuva-peliä.
Koska massa työttömyys on ollut SUOMESSA JO 1990-2021...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074