osakeyhtiöt avaimet käteen

Haluatko osakeyhtiön, jolla kaikki asiat kunnossa? Kauttani saa uudet osakeyhtiöt edullisesti. Avaan yritykselle tilin haluamaasi pankkiin. Ennakkoperintä rekisteröinti alv rekisteröinti. Voimme avata yritykselle luotolliset tilit tarvittaviin kauppoihin. Puhelinliittymät leasing autot polttoaine kortit onnistuu myös. Vakuutukset esim vastuuvakuutus rakennus-alalle. Yritykselle myös mahdollista saada osoite palvelu kauttani. Toimitusaika tälläisella yhtiöllä 2-4vko. Mikäli kiinnostus heräsi ota yhteyttä luottamuksella [email protected] niin keskustellaan lisää aiheesta ja hinnoista.

9

2442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi? Noihan tekee netissä itse muutamassa minuutissa

      • Anonyymi

        Nää onkin bulvaaneja.
        Tilit on Revolut pankissa.
        Polttoaine kortit ei onnistu, tilejäkään eivät avaa, ennen kuin lyö pätäkkää vakuudeksi.

        Kannataa ostaa valmisyhtiö joka on verottajan ALV ja ennakkoperintärekisterissä ja itse ottaa pankkitilit ym. Toiminnan voi aloittaa heti.

        Maksaa n. 3000 kaupparekisterimaksut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää onkin bulvaaneja.
        Tilit on Revolut pankissa.
        Polttoaine kortit ei onnistu, tilejäkään eivät avaa, ennen kuin lyö pätäkkää vakuudeksi.

        Kannataa ostaa valmisyhtiö joka on verottajan ALV ja ennakkoperintärekisterissä ja itse ottaa pankkitilit ym. Toiminnan voi aloittaa heti.

        Maksaa n. 3000 kaupparekisterimaksut

        Kyllä toi on hyvä palvelu ihmiselle jolla mennyt luottotiedot. Kyllä omakotitalo rakentaja saa myös tilin rautakauppaan jos vain luotot kunnossa. Ei tarvitse takuu rahoja. Bensa kortin saa myös noin 1000-2000€ arvoisen ihan yksityinen ihminen ilman yritystä mikäli luottotiedot kunnossa eikä vaadita mitään takuita.


    • Anonyymi

      Helsingin Kauppahuone omistaja Raimo Virtanen on harrastanut tätä liiketoimintaa
      vuosikausia huutokaupassa ja suorassa myynnissä.
      Onko.
      Kokemuksia.

    • Anonyymi

      Älkää vaan ostako tältä kaverilta yritystä, on huijari

      • Anonyymi

        Saattohoidettu hänen kauttaan ja ei muuttanut tietoja, rahat kyllä vei.

        Verottaja varoittaa tästä kaverista sivullaan, kopio:

        "Pandemian aikana viranomaiset ovat tehneet havaintoja saattohoidon uudesta muodosta, niin sanotusta anonyymistä saattohoidosta. Tällä tarkoitetaan tilannetta, jossa yrityksen (osakeyhtiön) toiminta, pankkitilit, vastuut ja velat luovutetaan uudelle toimijalle, joka ei kuitenkaan rekisteröi vastuuhenkilöiden muutosta sovitusti kaupparekisteriin ja yrityksen vastuuasemassa olevat henkilöt eivät muutu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattohoidettu hänen kauttaan ja ei muuttanut tietoja, rahat kyllä vei.

        Verottaja varoittaa tästä kaverista sivullaan, kopio:

        "Pandemian aikana viranomaiset ovat tehneet havaintoja saattohoidon uudesta muodosta, niin sanotusta anonyymistä saattohoidosta. Tällä tarkoitetaan tilannetta, jossa yrityksen (osakeyhtiön) toiminta, pankkitilit, vastuut ja velat luovutetaan uudelle toimijalle, joka ei kuitenkaan rekisteröi vastuuhenkilöiden muutosta sovitusti kaupparekisteriin ja yrityksen vastuuasemassa olevat henkilöt eivät muutu."

        Kannattaa käyttää Tammista saattohoidossa. 30 vuoden kokemus.


    • Anonyymi

      Sitä päivää odotellessa kun kaveri vastaa näistä huijauksista oikeudessa, otan kyllä kaiken ilon irti

    • Anonyymi

      Sika saatana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe