Vartuskolmio ja töttääminen

Anonyymi

Olen kai ymmärtänyt varoituskolmion oikein eli minun on varottava ja mentävä silloin kun ei autoja tule eli on turvallinen väli mennä. Ylöjärvellä kuitenkin joillakin ihmisillä on tuo töttääminen kovin herkässä. Eli jos vähänkin jää vartuskolmion taakse odotteleen sopivaa välilä niin eikös siellä takana joku paina tööttiä.

Liiikenne järejstely on myös milestäni vähän huono. Ehottomasti mm. ennen elon tokmmannia kun llitytään isolle moottoritielle nokian suunttan pitäisi siinä olla mielestäni liikennevalot. Siitä ei tahdo joskus päästä millään. kun jatkuvalla syötöllä tulee autoja. Onneksi illalla on heljaisempaa, mutta näin neljän aikaan on vaan pakko liikkua ja tämä neljän aika tuo hieman ruuhkia. Tööttäily kuitenkin ärsyttää. Jotkut ylöjärveläiset ovat jotenkin hirveän hätäisiä. Mihin on kiire?

29

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varoituskolmio on se, joka on auton takakontissa ja laitetaan ajoradalle, jos joutuu jättämään auton niin, että siitä on vaaraa muulle liikenteelle.

      Jos tarkoitetaan kärjellään seisovaa kolmiota, niin se on nimeltään väistämisvelvollisuus risteyksessä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että sinun kannattaisi jättää auton ajaminen osaavammille ja palauttaa ajokortti poliisille ennenkuin mitään pahempaa tapahtuu. Seniorimopo voisi olla hyvä vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Olkoon sitten väistämisvelvollisuus risteyksessä ja niin teinkin väistän. Eli odotan, että on turvallinen väli mennä. En minä voi ajaaa ketään päin jos autoja tulee väistämisvelvollisuus risteyksessä. Eli tööttäys ei nyt tässä auta mitään ja mitä voittaa tolla töötäyksellä. On minnutin aikaisemmin perillä kotona tai kohteessa?
      Ihme hätähousuja tämä ylöjärvi täynnä.

      Hyvin muuten tiestit tuon väistämisvelvollisuus risteyksessä liikkennemerkin, mutta tiedätkö muuten mitä varten auton töötti on? ja miilloin sitä saa painaa?

      • Anonyymi

        Eli kilometrin päässä EHKÄ näkyy joku tulevan, Ja sinä odotat 8 minuuttia (turhaan) .Ei ole ihme että kanssa autoilijoilta menee hermot.Suosittelen sinulle Bussia ja rollaattoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kilometrin päässä EHKÄ näkyy joku tulevan, Ja sinä odotat 8 minuuttia (turhaan) .Ei ole ihme että kanssa autoilijoilta menee hermot.Suosittelen sinulle Bussia ja rollaattoria.

        Me aunen kanssa ajetaan moottoritiellä väärään suuntaan 30km/h. . . .


    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että sinun kannattaisi jättää auton ajaminen osaavammille ja palauttaa ajokortti poliisille ennenkuin mitään pahempaa tapahtuu.

      Siis hä? Olet sitämeiletä, että minun pitää luopua ajokorista jos jään väistämisevelvollisuus risteyksessä odottaan tarpeeksi turvallista väliä?

      Kyllä ne on nää hätähosut ja tööttäjät jotka pian pamauttaa kolarin väistämisevelvollisuus risteykessä kun änkevät liian pieneen väliin on menaan ollut joskus lähellä kun väistämisevelvollisuus risteykessä on melkein joku pamauttanut minua päin ja kyllä kolariin syyllinen on se jolla on se väistämisevelvollisuus risteyksessä!!!!

      • Anonyymi

        Olet liikenteen tukko ja tunari. Vie se kortti jo pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet liikenteen tukko ja tunari. Vie se kortti jo pois!

        EN vie!!!! Vie itse oma korttisi pois saatanan hätähousu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN vie!!!! Vie itse oma korttisi pois saatanan hätähousu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        No poliisi kyllä tulee ja ottaa sen kunhan saa tarpeeksi monta ilmoitusta liikenteen häiritsemisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No poliisi kyllä tulee ja ottaa sen kunhan saa tarpeeksi monta ilmoitusta liikenteen häiritsemisestä.

        Ei se siitä voi pois ottaa jos jää vähän odootteleen turvallista välilä väistämisvelvollisuus risteyksessä merkin taakse.
        n.400 000 tkm olen ajanut eikä ole vielä pois ottannut. Vain puhallus ratsoihin olen muttaman kerran jotunut ja niistäkin aina nolla promilla joten eipä ole polliisilla mitään syytä ottaaa sitä pois. Ihan turhaan sellalista täällä uhkailet!


    • Anonyymi

      Mm. Soppeentiellä olen ainakin kolme kertaa joutunut jarruttaan voimakkaasti kun joku on änngennyt väistämisevelvollisuus risteykessä melkein minua päin ja sitten minä olen se jonka pitäs autoilusta luopua?

      • Anonyymi

        Ainakin 400tkm ilman ajettua kolaria ja pitäs autoilusta luopua???


    • Anonyymi

      Siinä nämä äänimerkin käyttäjät eli tööttäilijät, syyllistyvät liikennerikkomukseen.
      Niille sitä lisäoppia liikenteestä pitäisi antaa.

      • Anonyymi

        Juuri koskaan ei suomessa sitä käytetä että saisi nukahtaneen hereille, sitä varten pitäisi käyttää tööttiä useimminkin kun körötellään alinopeutta tai nukutaan valoissa tai jopa risteyksissä monissa paikoissa köröttelijä painaa jarrua vaikka siinä paikassa olisi päässyt kiertoliittymään montakin autoa vain ajamalla sellaista liikenne on Ylöjärvellä päiväsaikaan varsinkin.,
        Ja uni tulee kun körötellään silloin ainakin turvallisuus on tois-sijainen asia,
        kun noissa vitkastelijoissa ole mitään reaktiointia mihinkään koska ollaan puoliunessa .

        Oikein on että herätellään! enemmän.
        Se kertoo tööttäyksen kohteen osaamattomuudesta tai jostakin jos sitä alkaa usein torvi soimaan takana tai risteyksissä.
        Siitä turha tänne tulla kertomaan omista töpeksinnöistä muita syytellen , jos torvi soi kohde olet sinä ,miten syy voi olla sen soittaja ,ei ole.


    • Anonyymi

      Oon samaa mieltä tuosta elon risteyksestä Nokian moottoritielle liittyessä. Hallitie. Siitä ei pääse mihinkään kun jatkuvalla syötöllä tulee autoja. Toinen sumppu tulee joskus S-market liikkenne ympyrään

      • Anonyymi

        Aina löytyy joku väli jossa pääsee jos vain reagoi riittävän nopeasti. Aloittajalla tuntuu olevan niin pitkät piuhat että kestää kauan reagoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina löytyy joku väli jossa pääsee jos vain reagoi riittävän nopeasti. Aloittajalla tuntuu olevan niin pitkät piuhat että kestää kauan reagoida.

        Seniilit nukkuvat autoissaan. Eivät herää ilman tööttäystä.


    • Anonyymi

      Tööttääminen on ihan OK jos alkaa näyttää siltä että joku on nukahtanut autoonsa.

    • Anonyymi

      Niinhän se on, mutta minusta väistämisvelvollisuus risteyksessä liikkenne merkissä ei sais töötä jos jää odotteleen turvallista väliä. Kyllähän minä siitä joskus menen ja noin minutti tööttäyksen jälkeen meninkin.

    • Anonyymi

      seniilit on hitaita. Ei reaktiota...

    • Anonyymi

      Soppeentiellä on minullakin ollut montakin vaara tilannetta jossa tullaan kolmion takaa tai siis väistämisvelvollisuus risteyksessä ihan liian ahtaisiin väleihin. Minäkin olen joutunut siinä jarruttamaan!!!!! Kun jotkut ei malta odottella!!!

      • Anonyymi

        Kyllä liikenteessä joutuu välillä jarruttelemaan. Et ole yksin liikenteessä eikä maailma pyöri vain sinun ympärilläsi!


    • Anonyymi

      Eikö ookin helppoa haukkua toisia seniiliksi? Nimettömänä tällä palstalla?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eipä ollut aihetta töötätä, hyvin nähty ja jarrutettu ei lähelläkään......


    • Anonyymi

      ja tuossa on okein töötätä, Toisinpäin taas ei kuulu painaa tööttiä jos joku jää odotteleen väistämisvelvollisuus risteyksessä merkin takaa sopivaa väliä.

    • Anonyymi

      Tämä "ajotaito" ylöjärvellä on niin ja näin. Vilkkua ei käytetä ja noihin viiteen liikenne ympyrään ei osata mennä tai poistua. Olisi kiva tietää autokoulujen metodit, opetus.
      Sekaan vaan suu auki ja silmätkiinni. Taitaisi monessa muussa kaupungissa menettää kortin ja luvat.

      • Anonyymi

        Totta .
        Vakiintuneempi väki ajaa kiertoliikenne ympyrät vilkuttamatta läpi kuten aikana joilloin ko. liikennejärjestelyitä ei ollut.

        Ajamalla pääsee läpi pysähtyminen monesti on turhaa,
        jos ympyrää aikoo samasta matkasta eli liittymästä ympyrään kaksi autoa , sama etäisyys
        sama matka , sama nopeus mutta ei menneä , jäädään, monen uuvelon perisynti ja yltiövarovaisuus jättää vartoilemaan vaikka tilaa on kun menee eikä jää odottamaan, jotain.


    • Anonyymi

      Voi hitto näitä juttuja.
      Onneksi ajelette siellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe