Lauantaina ympäri vilppulaa käyty autoja tutkimassa.
Rosvot vilppulassa
16
1981
Vastaukset
- Anonyymi
Taas kansallispukuiset enkä tarkoita saamelaisia
- Anonyymi
Rosvoo ja roskasakkia tässä kylässä riittää omasta takaa ja "vierailevat tähdet" päälle.
- Anonyymi
Tunti turpaan kun kohdalle osuu, vaikka ei ne oppinu viimekskään...
- Anonyymi
Se on niiden kutsumus ja elämäntapa...ei ne lopeta sitä kun naula päässä.
- Anonyymi
Mustalaiset olivat ihmiskunnan roskaväkeä, joka oli saapunut Eurooppaan kuin "Jumalan rangaistuksesta". Keskiajan suuret ruttoepidemiat olivat romanien ja juutalaisten aikaansaannosta.
- Anonyymi
Mitä siis oikeasti on tapahtunut? Onko joku etninen ryhmä kaikkineen lähtenyt katsomaan autoja?
- Anonyymi
Juu ne on katsellu minkälaisia verhoilu vaihtoehtoja autoihin saa ja ehkä varustelu vaihtoehtoja myös.
- Anonyymi
Raineri jäi greikasa kii.
- Anonyymi
Voi kun eksyisivvät meillekin, pääsis purkaan patoutumia oikein olan takaa...
- Anonyymi
Senkun näkisi
- Anonyymi
Hakkaako akka sua kotona,vai mistä patoutumia😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkaako akka sua kotona,vai mistä patoutumia😂
Taitaa hakata akkaansa kotona, hyvin yleistä Mäntässä...
- Anonyymi
Pistäkää nyt aluksi ne teidän teinirallikuskit kuriin, ennenkuin napsahtaa pahemmin.
- Anonyymi
mopopoikia imppaamassa
- Anonyymi
mitäs täällä huutelet.mee kyttään,semmosiahan täällä pyörii
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013