Siis onko tuo rasismia? Entä onko se kiihoittamista meitä vähemmistö-heteroja vastaan?
Onko rotusortoa, jos heiluttaa sateenkaarilippua?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin? Ei kait se ole sortoa, mutta HYVIN outoa touhua.
Eihän heterotkaan ole koskaan järjestäytyneet ja kehittäneet itselleen jotain lippua, jota heilutellaan kaiken maailman marsseilla ja jopa kirkoissa!
Aikuinen ihminen saa olla kuinka perverssi kuin haluaa. Kunhan ei pakota siihen toista aikuista saatikka lasta.
Mutta paras kaikkien kannalta on se, että seksuaalipervertikot pysyvät kaapeissaan. Lyhyesti: Ei ja ei
- Anonyymi
Eriarvoisutta se ainakin on. Miksi tietyn ryhmän puolesta pitää erikseen liputtaa? Suomen lippu on täysin riittävä ja se kattaa kaikki Suomalaiset.
- Anonyymi
Hyvin osuvasti sanottu!
- Anonyymi
Homot rasisteeraa heteroita, sillä he eivät ole samanlaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916322
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344811- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572882- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492750