Löysin netistä artikkelin missä kerrottiin tämän merkin kissanruokien tappaneen satoja kissoja ympäri maailman. Mitäköhän merkkiä sitä uskaltaa kissalle enää syöttää? :( Royal Caninkin ilmeisesti ihan moskaa. Mitä itse syötätte kissoillenne? suositelkaa.
Applaws kissanruoka vaarallista
8
2145
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.bbc.com/news/business-58090354
https://www.itv.com/thismorning/articles/the-recalled-pet-food-linked-to-cats-deaths
https://inews.co.uk/news/consumer/cat-food-recall-full-list-recalled-fold-hill-foods-products-applaw-ava-pets-at-home-deaths-1138704
Siinä pari artikkelia ja enemmänkin löytyy - Anonyymi
Hiiriä ja rottia on tarjolla luonnossa ja sisäelimiä lihatiskillä?
- Anonyymi
Mun on rehellisesti vähän vaikea tähän. Mutta raakaruokinta on yksi hyvä vaihtoehto. Suosittelen tsekkaamaan Instagramista tai Facebookista tilin nimeltä @kissojenkauppalista
- Anonyymi
Kertokaahan suomeksi, mikä applaws kissanruuassa on vaarallista? Oma ei syö sitä, mutta ihan kiinnostaa, miksi sitä saa myydä kissanruokana jos se on vaarallista.
- Anonyymi
Kokeile Viru Valgea
- Anonyymi
Ei koskenu applawsiin meidän mirri. Nyt syö perfectfittiä. Syöny sitä kolme vuotta. Joo ei liity asiaan muuten kuin että joka ruoka melkeen on vuoron perään pannassa.
Raakaruoka ainakin on vapaa kemikaalista ja myrskyistä mut vaatii osaamista niin paljon, että pelkällä raa'alla saisin kissan sairaaksi. Aamuisin annan raakaa, vois varmaan antaa useemmin nyt kun olen saanut sen syömään sitä raakaa. Märkäruokaan se ei koske mihinkään.
Jos kissa syö märkänä vaan possua ja kalaa ni kuinka usein possua saa antaa et ei mee jotenkin yli? Nyt on suurimmaksi osaksi kuivarualla, juo vettä normaalisti. - Anonyymi
Just ostettiin kissanpennuille tuota Applawsin chickeniä ja syötetty sitä muutaman päivän ajan. Taitaakin jäädä loput antamatta..
- Anonyymi
En usko pätkääkään siihen, että siinä olisi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384750Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092434- 641568
- 581310
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101186- 2611177
Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34877Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39810