Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle..

Anonyymi

Ketä et ole vuosiin nähnyt. Ketä kaipailet ja muistelet. Mitä hänelle haluaisit sanoa :

116

6079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinua kaipaan sinä linnanvuoresta,sieltä mistä portaat yläkertaan. A yhä mielessä.😘

      • Anonyymi

        Paras biisi on, Mortal love - i want to die.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras biisi on, Mortal love - i want to die.

        Synkkää, Kaunista ja ainoa tie ulos. . .


      • Anonyymi

        A on parempaa kuin III.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras biisi on, Mortal love - i want to die.

        Maustetytöt - tee se itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras biisi on, Mortal love - i want to die.

        Kuuntelen usein tuon biisin.. Rakastan ja vihaan sitä. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras biisi on, Mortal love - i want to die.

        . . . Miki Liukkonen. . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras biisi on, Mortal love - i want to die.

        Hyviä videoita.. goottia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras biisi on, Mortal love - i want to die.

        Kaveria ei pitäs koskaan jättää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras biisi on, Mortal love - i want to die.

        Ihan ok biisi, mut mä tapan omantunnon alkoholil ja valeilla. #Omatunto kii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras biisi on, Mortal love - i want to die.

        Jos kaverilta ei saa enään rahaa ryöstettyä ja painostettua, se jää !! anna rahaa, Lainaa.. Lainaa..... ( en maksa takas )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        . . . Miki Liukkonen. . . .

        Miki liukkoselle kävi kyl huonosti. Yritti saada apua mutta sitä ei annettu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miki liukkoselle kävi kyl huonosti. Yritti saada apua mutta sitä ei annettu..

        Suomessa on terveydenhoito ajettu alas. Etenkin mielenterveys puoli. R.I.P. Miki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        . . . Miki Liukkonen. . . .

        Miki liukkosen isältä oli hyvä kirjoitus iltapäivälehdissä. Mut joo en tajua sitä miksi kaverit jätetään ja hyljätään kuin kesäkissat ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        . . . Miki Liukkonen. . . .

        Ylen MOT ohjelmassa 6.11. 2023. oli Miki Liukkosen kohtalosta. . . Kamala juttu oli kyllä tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on terveydenhoito ajettu alas. Etenkin mielenterveys puoli. R.I.P. Miki.

        Tuntuu että koko suomi ajetaan alas. Työttömyys vaan kasvaa.. Ja tuo Ghostaaminen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras biisi on, Mortal love - i want to die.

        On.. Ja kaikilla ei ole omaatuntoa. . . . Eikä ilmeisesti muistia. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveria ei pitäs koskaan jättää..

        Nokian kaveri sen tiäs.. Tapio rautavaava - rikas ja köyhä. (( Petosjytky ))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on terveydenhoito ajettu alas. Etenkin mielenterveys puoli. R.I.P. Miki.

        ( PETOSJYTKY )


    • Anonyymi

      Sanoisin ystävälle : Olin sinua kohtaan tyly, Ja käyttäydyin typerästi. Annathan anteeksi ?

      • Anonyymi

        Saat anteeksi kaiken,toivon että vielä tavataan A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeksi kaiken,toivon että vielä tavataan A.

        Tuo edellinen viesti ei ollut kenellekään A henkilölle, Oli eri henkilölle tuo viesti. . .Tuo jossa mainitaan sana tyly..


      • Anonyymi

        Omatunto. Mitäs se on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omatunto. Mitäs se on ?

        Niinpä, Moni ei edes tiedä mitä se tarkoittaa. . .


      • Anonyymi

        Kyllä, annan, en kanna kaunaa ja ikävöin sinua. Vieläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeksi kaiken,toivon että vielä tavataan A.

        😍😍😍😍


      • Anonyymi

        Ja annoin vaan kaiken jäädä vailla oiketa mitään syytä. . Ystävä !


      • Anonyymi

        Ystävänpäivä.. Entä jos ystäviä ei enään ole ? ? "Ystävät" ovat Ghoustannut jo useita vuosia. #Ghoustaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävänpäivä.. Entä jos ystäviä ei enään ole ? ? "Ystävät" ovat Ghoustannut jo useita vuosia. #Ghoustaaminen.

        Ystävänpäivä on teeskentelyä. Ja kuten omatunto joskus kauan sitten sanoi. . .


      • Anonyymi

        Eri.. Voi kumpa voisin kelata monta monta vuotta taakse päin ja näkisin tilanteen ja asiat aivan toisin.. Olisin fiksumpi ja aikuismaisempi.. Toimisin aivan toisin.. Olit hyvä Ystävä ja mukava..(En vain jotenkin tajunnut ja arvostanut sitä ) Kohtelin sinua väärin ja huonosti, Itsekkäästi.. En osannut arvostaa ystävällisyyttäsi.. Sinä olit hyvä, mukava ja aito ystävä.. Minä mokasin sekoilullani ja typerällä lapsellisella käytökelläni kaiken.. . .


    • Anonyymi

      Tämä kappale tuo mieleen erään ystävän jota en ole tavannut vuosiin. Ja tämä on siis laulu ystävästä, Ei rakkauslaulu... Anna anteeksi, Olin typerä ja toimin itsekkäästi ja väärin.. ja kappale on tämä. Nylon beat - Jos.

      • Anonyymi

        Koskettava kappale. Ja jotenkin ärsyttää miksi toimin niin kuin toimin. Toimin väärin..


      • Anonyymi

        Olisi se kiva joskus vielä nähdä, Ja muistella yhdessä koettuja hauskoja asioita..


      • Anonyymi

        Hyvä kappale, Koskettavat sanat..


      • Anonyymi

        Tämä myös tulee aina joskus mieleen (ei siis rakkauslaulu tämäkään minulle) siis MAMBA - valokuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä myös tulee aina joskus mieleen (ei siis rakkauslaulu tämäkään minulle) siis MAMBA - valokuvia.

        Jep.Otettiin kuvia siellä jäällä😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä myös tulee aina joskus mieleen (ei siis rakkauslaulu tämäkään minulle) siis MAMBA - valokuvia.

        "Ja jonkun kauan sitten unohtuneen tunsin liikuttavan minua.."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä myös tulee aina joskus mieleen (ei siis rakkauslaulu tämäkään minulle) siis MAMBA - valokuvia.

        Hieno biisi, Mamban paras..


      • Anonyymi

        Hyvä biisi, Mutta tämä. . . Juha metsäperä - Äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä myös tulee aina joskus mieleen (ei siis rakkauslaulu tämäkään minulle) siis MAMBA - valokuvia.

        Hyvä biisi, Mamban paras. Joitakin valokuvia en enään pysty katsomaan.. Niin ja anteeksi kun olin niin tyly ja itsekäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja jonkun kauan sitten unohtuneen tunsin liikuttavan minua.."

        Sen sanon tuosta yhteyden pidosta ystäviin ja niihin varsinkin joihin ei ole aikoihin pitänyt yhteyttä pitkiin aikoihin, Vuosiin.. Niin että kannattaa pitää eikä vaan meinata pitää.. Voi olla myöhäistä. Minulle kävi juuri niin, Näin lehdessä kuolemanilmoituksen. . . Ja myöhäistä oli. Ja todellakin harmittaa ja kaduttaa. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen sanon tuosta yhteyden pidosta ystäviin ja niihin varsinkin joihin ei ole aikoihin pitänyt yhteyttä pitkiin aikoihin, Vuosiin.. Niin että kannattaa pitää eikä vaan meinata pitää.. Voi olla myöhäistä. Minulle kävi juuri niin, Näin lehdessä kuolemanilmoituksen. . . Ja myöhäistä oli. Ja todellakin harmittaa ja kaduttaa. . .

        Sama kokemus on ikävä kyllä myös mulla.. Lyhyt on aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen sanon tuosta yhteyden pidosta ystäviin ja niihin varsinkin joihin ei ole aikoihin pitänyt yhteyttä pitkiin aikoihin, Vuosiin.. Niin että kannattaa pitää eikä vaan meinata pitää.. Voi olla myöhäistä. Minulle kävi juuri niin, Näin lehdessä kuolemanilmoituksen. . . Ja myöhäistä oli. Ja todellakin harmittaa ja kaduttaa. . .

        Ei kiinnosta V### tertaa! meni jo ! Mut miettikää vielä.. Älkää unohtako. . .Itte on niin kova. Entä se toinen . . ? ? Ja hei # Omatuntu. :o(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä biisi, Mutta tämä. . . Juha metsäperä - Äiti.

        Mutta tämä. . . Irwin goodman - Äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä myös tulee aina joskus mieleen (ei siis rakkauslaulu tämäkään minulle) siis MAMBA - valokuvia.

        Joitakin valokuvia ei enään pysty katsomaan. Tulee niin paha mieli ja surulliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen sanon tuosta yhteyden pidosta ystäviin ja niihin varsinkin joihin ei ole aikoihin pitänyt yhteyttä pitkiin aikoihin, Vuosiin.. Niin että kannattaa pitää eikä vaan meinata pitää.. Voi olla myöhäistä. Minulle kävi juuri niin, Näin lehdessä kuolemanilmoituksen. . . Ja myöhäistä oli. Ja todellakin harmittaa ja kaduttaa. . .

        Tämä on niin surullisen totta. Minulle kävi aivan samoin kun sinulle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä myös tulee aina joskus mieleen (ei siis rakkauslaulu tämäkään minulle) siis MAMBA - valokuvia.

        irwin: äiti,äiti. ( ja sanoihin voi vaihtaa pojan tilalle tytär tytär.. )


    • Anonyymi

      Ystävyys loppui kuin seinään. Ei mitään perusteluita. Ei mitään järjellistä syytä siihen. Miksi ?

      • Anonyymi

        Olin aasi,ja olen kyllä yhä😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin aasi,ja olen kyllä yhä😘

        Oletko puhuva aasi kuten Bileamin aasi Raamatun kertomuksessa?


      • Anonyymi

        En tajua miksi emme enään nähneet. Kaikki vaan jotenkin yhtäkkiä loppui.. Mutta kaikesta huolimatta hyvää joulua sinulle. Tuskin enää koskaan näemme ? ?


    • Anonyymi

      Oli kiva nähdä

      • Anonyymi

        Oletko nyt siis sokea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt siis sokea?

        Eiku silloin kun nähtiin niin oli häntä kiva nähdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku silloin kun nähtiin niin oli häntä kiva nähdä

        "oli häntä kiva nähdä"

        Mutta nyt et näe häntää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "oli häntä kiva nähdä"

        Mutta nyt et näe häntää?

        Ei häntääkään eikä hänen päätäänkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei häntääkään eikä hänen päätäänkään

        Hyvä että näet sentään tissit ja genitaalialueen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei häntääkään eikä hänen päätäänkään

        "Kiittämättömyys on maailman palkka".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittämättömyys on maailman palkka".

        Maustetytöt - syntynyt suruun ja puettu pettymyksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt siis sokea?

        Ihminen on "sokea" kun tarpeeksi turruttaa ja kieltää omantunnon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt siis sokea?

        Sinä ainakin olet sokea omalle käytöksellesi, Etkö muka todellakaan näe miten toimit ja kohtelet muita..?


    • Anonyymi

      Voiko ihminen muuttua paremmaksi, Vai aina vaan huonomaksi..? Mut olishan se hienoa vielä joskus tavata taas. . .

      • Anonyymi

        Täytyy tarkentaa että toi mun A on kymmenien vuosien takaa ,kahdekymmenen ikäisenä menetetty, anteeksiantamaton teko.


      • Anonyymi

        Mikä on lopulta elämässä oikeasti tärkeintä ? Hyvä puhdas omatunto ? Ne Oikeat ystävät.. vai "baaritutut" pinnalliset muka ystävät..." Nettitutut" vai oikea aikuisten elämä. . .Mielenrauha .. Elämän suunnan voi aina muuttaa.. Ja vaikka palata wanhaan hyvään. . . .


      • Anonyymi

        Mut se olis kans hyvä tietää miksi "ystävät" jättää ja unohtaa ? Mikä on peruste ? Siis jos ei oo ollut mitään suurta riitaa.. Miksi hylkäsit kaverin ja ystävän.. ja oletko nyt valintaasi kovin onnellinen ? Oliko hyvä valinta ? Pitäisikö jotain ehkä tehdä toisin ? Aina kun on elämää toi toimia ja reakoida, ja tehdä toisin..


    • Anonyymi

      En kaipaa yhtään ketään.

      • Anonyymi

        Eikö sulla ole tarpeita?


      • Anonyymi

        Toisin sanoen , Sinua ei kaipaa kukaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole tarpeita?

        Juu olen täysin tarpeeton.jotkut käy tarpeilaan jossakin .minä en käy. Ja yhtä vähän tarvitsen sinua kuin sinä tarvitset minua. Jos oletat että tunnet minut oletan että olet väärässä koska en tunne sinua. Jotenka et voi tietää todella minusta mitään. Kuljeskelen katselen ihmetellen kädet taskussa


    • Anonyymi

      Sanoisin : Olit hyvä ystävä. Tahtoisin että olisit yhä..

      • Anonyymi

        Oletko sinä A . Ystävä nyt, ennen paljon enenemmän.


      • Anonyymi

        Miksi minut täysin unohdit ja heivasit.. ?


    • Anonyymi

      Outoa on sensuuri nykään. En käsitä miksi asiallisia viestejä poistetaan ?

      • Anonyymi

        Sensuuri yleistyy, samoin kuten kansan vaihtaminen etenee..


    • Anonyymi

      Olit aasi. Mikä pakottaa olemaan sitä yhä ?

      • Anonyymi

        Niinpä ? Aika on jo kulunut. No, tuo Nylon beat - Jos (kertoo kaiken)


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ? Aika on jo kulunut. No, tuo Nylon beat - Jos (kertoo kaiken)

        Terveisiä kaikille ystäville, Myös niille jotka jätti ja hylkäs..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ? Aika on jo kulunut. No, tuo Nylon beat - Jos (kertoo kaiken)

        Tuohon kappaleeseen ei kyllästy ikinä, niin kaunis. . . Nylon beat - Jos.


    • Anonyymi

      ystävän laulu. Hieno biisi. . . .

      • Anonyymi

        Ei ihan varsinaisesti liity aiheeseen, Mutta sivuaa sitä kylläkin. Niin että vieläkö järjestetään esim luokkakokouksia ? Oletteko itse joskus olleet Luokkakokouksessa ?


    • Anonyymi

      Olen erakko nykyään, En täysin omasta tahdostani. . . .

      • Anonyymi

        Jos olet se minun A niin mitä sulle on tapahtunut? Sullahan oli pikkuveli,,, ihan sun näköinen.Mihkä kaikki aika katoaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet se minun A niin mitä sulle on tapahtunut? Sullahan oli pikkuveli,,, ihan sun näköinen.Mihkä kaikki aika katoaa?

        Aika katoaa ja nopeasti. Kannattaa korjata se mikä meni väärin. Tai mikä vaan unohtui liian pitkäksi aikaa.. Ikinä ei ole liian myöhään. . .


    • Anonyymi

      Alotukseen kommentti. Kaikille 1970 ja 1980 luvun alussa tasataloilla asuneille entisille nuorille, oli se huikeeta aikaa.

      Terveisin tornitalon asukas.

      • Anonyymi

        En halua kuulla mistään tornitaloista niin että ...puhu muualla.Minun rakkaani asui paritalon päätyasunnossa.. yläkerrassa.Että kaipaankaan sinua.


      • Anonyymi

        Tasataloilla oli aikoinaan meininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasataloilla oli aikoinaan meininkiä.

        Sielä asui kaikki hinttarit


      • Anonyymi

        Vaikka tuskin enään koskaan nähdään.. Niin silti hyvää Juhannusta sinulle..


      • Anonyymi

        Ennen oli kaikki paremmin..


    • Anonyymi

      Tulee mieleen tommy se paksu asui a rapussa

      • Anonyymi

        Suosittelen sinulle elinikäistä hoitoa laitoksessa. Yksin tuollaisia keskusteluketjuja rakentelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen sinulle elinikäistä hoitoa laitoksessa. Yksin tuollaisia keskusteluketjuja rakentelet.

        Aika kyseenalainen kommentti, Jollekin ilmeisesti hyvin yksinäiselle elämän kolhimalle ihmiselle. Vieläpä näin Jouluna..


    • Anonyymi

      Rakastan sinua Katriina vieläkin. Hyvää viikonloppua!

    • Anonyymi

      Sinulle Marja Kaisa kaikkea hyvää, en ole nähnyt sinua vuosiin.

    • Anonyymi

      Juutube - yö joutsenlaulu (koko laulu)

      • Anonyymi

        Paras Biisi ikinä. Ja samoin se mamban - valokuvia.


      • Anonyymi

        R.I.P. Jussi Hakulinen. . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        R.I.P. Jussi Hakulinen. . . .

        Jussi hakulinen oli hyvä laulaja, ja sanoittaja. . Jussi hakulinen - vieraskirja.


      • Anonyymi

        Jussi Hakulinen kuoli liian aikaisin, Hänellä on kyllä paljon hyviä biisejä jotka jäävät elämään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi hakulinen oli hyvä laulaja, ja sanoittaja. . Jussi hakulinen - vieraskirja.

        Jussi Hakulinen kyl kuoli liian aikaisin, No hänen hyvät biisit jäi elämään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi hakulinen oli hyvä laulaja, ja sanoittaja. . Jussi hakulinen - vieraskirja.

        Nyky nuoret ei tiedä kuinka hyvä laulaja ja artisti Jussi Hakulinen oli. Kannattaisi kuunnella Youtubesta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        R.I.P. Jussi Hakulinen. . . .

        Jussi Hakulisella on monta hyvää biisiä-- Jos jonkun hylkäsitte.. ottakaa yhteyttä jälleen.. Hetken me vaan tääl ollaan.. Aina on aikaa kun on elossa. Irwin - viimeinen laulu.


    • Anonyymi

      Liisa Räsänen ota yhteyttä Mellunkylän Terv Pera

    • Anonyymi

      Rakastan sinua K. Sinisilmäiselle kaunottarelle mieheltä.

    • Anonyymi

      Ihminen voi olla yksin yksinäinen.. Tai tuntea itsensä yksinäiseksi isommassakin ihmisjoukossa.. Vailla oikeata ystävää...

    • Anonyymi

      Ei siitä nyt vuosia ole kulunut, mutta kuitenkin. Helille kaikkea hyvää.

    • Anonyymi

      Tunnereaktio. Niin mikä olisi sinun tunnereaktiosi kaikkien näiden vuosien jälkeen jos näkisit hänet aivan yllättäen ?

      • Anonyymi

        Ihastuminen. Se oli hyvin yllättävä ihastuminen. Tunnereaktio on sen mukainen.


    • Anonyymi

      Eheyttäjä Koivistolle rakkaita terkkuja.
      T: Takalauttalan mies

    • Anonyymi

      Muistelen nisti iivosta, oli kyllä hyvä jätkä.
      Samoin bantiitoksen puliukkoja, niille sai ja saa nauraa.

    • Anonyymi

      Mc Siili..

    • Anonyymi

      Jos saisit palata ajassa taaksepäin, Mitä asioita tekisit toisin.. ?

    • Anonyymi

      Mulla oli hyviä naisia. Ja niiden kanssa oli aina hyvä olla. Vinkuivat kuin villikissat. Ja minä poika tikkasin sekä survoin. Oli nuoruutta ja hulluutta. Ei ollut tauteja. Oli rujoa menoa se. Olisinpa vielä nuori. Kaipaan niitä kaikkia naisia. Ja sitä tunkkaista tuoksua. Lätinää ja loisketta. Ollapa vielä nuori.

    • Anonyymi

      Mark76 aikoinaan nimimerkillä. Sen vain,että rakkaudesta se hevonenkin potkii kuten ennen sanottiin. Myhäilen :)

    • Anonyymi

      Miko B on täysi tomppeli. Kiusaaja, valehtelija, puhuu toisten päälle ja irvistelee.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe